IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Geheime, nachtelijke dronkenschap

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 16:55

remember when ...

Au. Dat deed zijn hart wel even zeer. Met een pruillipje keek hij naar Max. Het was maar een grapje geweest? Waarom meteen zo butthurt doen? Ugh. Misschien was Max wel gewoon stom! (Oke nee, dat kon hij niet langer dan een moment denken ..) "En jij dan? Hmmm, any girl in mind." Hij draaide zich om naar Alex met een grijns deed hij alsof hij zijn mond opsloot deed en de sleutel weggooide. "Mijn lippen zullen elkaar niet verlaten als dat het onderwerp is." Oh zo geheimzinnig!
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 18:46

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max

Meteen na zijn reactie draaide Alex zich naar Fletcher. Oh, had hij haar man pijn gedaan? Zielig hoor. In het donker rolde hij met zijn ogen. En dat werd er niet minder op toen ze hem de mega subtiele vraag stelde of hij nog een meisje op het oog had. Fletcher reageerde op zijn typische eigen manier, met een grappende slotbeweging liet hij niks los. Weer zette hij de drank aan zijn mond. Intussen begon hij zich behoorlijk warm te voelen, en zijn benen begonnen te tintelen. Dit was een stuk beter om niet-nuchter mee te maken. Hij liet zijn hoofd naar achter hangen, tegen de wand van de primitieve hut aan. Hij sloot zijn ogen. Deze geheime, nachtelijke trip was een stuk anders gelopen dan hij had gehoopt. Nu Fletcher een awkward piet tot de max was (haha, hij hoorde zijn eigen grapje) nu Alex er was, kon hij wel een andere buddy gebruiken. Kon Noah niet op komen dagen ofzo? Hij was wel tof geweest die keer dat hij hem had ontmoet toen hij net uit de box was gekomen. "Volgens mij heeft Fletch wel een oogje op Ayla," mompelde hij. Haha, de grap, maar hij klonk serieus en intussen een beetje met een dubbele tong.
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 18:56

Alexx moest lachen over zijn antwoord, het was zo typisch Fletcher. Toch zou ze het niet laten gaan, nee hoor. Ze was wel benieuwd, benieuwd wie ze even zou moeten onderzoeken om te zien of 'ie wel goed genoeg was. Benieuwd op wie ze jaloers moest zijn. Wacht...wat?! Dat had ze toch niet echt gedacht, he? Kom op, hij was leuk enzo maar toch... Hij was maar ene vriend, maar een vriend. Daarom bleef ze hem koppig aankijken na zijn antwoord en dacht ze na over wat te doen nu. Al snel wist ze het en veranderde haar koppigheid in een stel grote puppy ogen en een pruillip. "Pleeaaseee." Vroeg ze zachtjes op de zieligste toon die ze kon maken. Ze was Max al vergeten, iets waar ze later spijt van zou krijgen. Daarom verschoot ze ene beetje toen hij weer op sprak, waarna ze verbaasd naar Max keek. Say what now? Vond Fletch Ayla leuk? Verbaasd keek ze terug naar Fletch. Wat was dit gevoel dat ze nu in haar buik had? Snel probeerde ze het te onderdrukken al ging het maar niet weg, dus probeerde ze het maar te negeren. "Is this truee?" Zei ze alweer op een speelse manier terwijl ze de 'e' even uitrekte. Al was ze niet alleen speels, nee ze was ook nog nieuwsgierig en nog een gevoel dat ze niet kon plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 19:01

remember when ...

Oké, dat onderwerp was veilig omzeild. Haha, just kidding. Toen Max begon te spreken, had hij al een akelig gevoel, maar toen de naam 'Ayla' zijn mond verliet, keek hij verschrikt op. Voor heel even wilde hij Max een stomp in zijn maag geven, maar een verkeerde beweging en het zou lijken of hij zijn vriend in elkaar zou slaan voor het verklappen van een niet bestaand geheim. Hij had een eigen val voor zichzelf gegraven. Moeizaam gebaarde hij dat hij niets kon zeggen, nadat hij een echt linke blik op Max had geworpen.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 19:16

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max

Alex was duidelijk geschokt, en Fletcher wierp een furieuze blik. Ach, haalde hij in gedachte zijn schouders op. Fletcher's reactie liet alleen maar weer zien hoe ongemakkelijk hij hieronder deed. Max had verwacht dat Fletcher hier juist heel relaxed mee om kon gaan, maar nu leek het er meer op alsof hij psychologische liefdesproblemen had. Alex vroeg of het waar was, maar Fletcher gaf weer geen antwoord. Max haalde nu ook fysiek zijn schouders op. Een zinnig antwoord zal ze niet uit hem krijgen.
En toen had hij het wel een beetje gehad. Hij zette zichzelf af tegen de wand en stond zo op. Hij bukte nog eens om de pot op te pakken en zette een paar stappen richting de deur. "Ik ga even een niet tortelduifelig persoon halen, maar blijven jullie vooral hier." Zijn toon was niet de aardigste, maar dat kon niet volledig op de drank afgeschoven worden. Wat een gezeik hier in de cabin zeg. Hij zou even iets chiller gezelschap gaan vinden.
robb stark
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 19:47

remember when ...

Zijn steunpunt verdween opeens en Fletch gleed wat zielig langs de muur. "Ik ga even een niet tortelduifelig persoon halen, maar blijven jullie vooral hier." Oh wow, wat was dat opeens? Die toon? Tortelduifelig? Want hij was hier aan het flirten? Als een hulpeloze puppy kwam hij overeind en sneed Max af bij de ingang. "Nuh-uh." Zei hij, Max voor een keer serieus aankijkende. "We gaan wel over iets anders praten oké? Over je mooie haar?" Hij plukte aan de bruine lokken en de kinderlijke grijns verscheen weer op zijn gezicht.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 19:50

Versteend bleef ze zitten terwijl al die dingen gebeurde. Had ze het hier zo erg verpest? Het leek er namelijk wel op. Even sloot ze haar ogen terwijl ze verder luisterde. Er kwamen tranen in haar ogen en even wreef ze erin met haar handen. Toen ze haar bruine, ene beetje glazige ogen weer open deed zag ze wat er voor zich aan het gebeuren was. Wat ze had verpest toen ze binnenkwam. "Weet je euhm, ik denk dat ik dan maar...maar ga, ik ben de sfeer toch aan het euhm verpesten." Zei ze weifelend terwijl ze verdrietig naar de grond keek. Traag hief ze zichzelf omhoog, a little bit lost.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 19:57

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Fletcher sneed hem de pas af en begon aan zijn haar te friemelen. Hij stopte met lopen en even keek hij achterom naar Alex, die zielig begon te doen, terwijl hij stiekem genoot van Fletch's aanraking. "Man dat is het niet." Hij keek weer achterom. Liberty of niet, hij wist dat hij dit soort dingen niet moest bespreken met Alex erbij. "Misschien kan je naar Homestead gaan en Noah of Helena halen, ofzo, of een nieuw persoon die nog geïnitieerd moet worden tot de Glade." Hij had een paar nieuwe meiden gezien die nog bij de groep betrokken moesten worden. Win-win voor alle partijen toch? "Dan kan ik even met Fletch praten." Daarna kon Alex prima terugkomen, als ze dan niet zielig ging lopen doen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 20:03

remember when ...

Hij hoorde wel een ander stemmetje, maar hij had zijn aandacht momenteel even bij Max. Straks ging hij echt weg en dan .. voorgoed? Oké door de lichte stress kon hij even niet helder nadenken, maar hey! "Misschien kan je naar Homestead gaan en Noah of Helena halen, ofzo, of een nieuw persoon die nog geïnitieerd moet worden tot de Glade." Fletch knikte slechts, niet helemaal door hebbende wat Max zojuist had gezegd. Hij had alleen zijn lippen zien bewegen. "Dan kan ik even met Fletch praten." Wacht huh. Dat klonk .. serieus. "Lijkt me een goed plan Alex!" Zei hij maar met een glimlach en draaide zich half om naar haar.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 20:10

Zijn woorden deden haar pijn, Max wou haar weg, moest haar niet hebben. Met haar ogen nog steeds op de grond gericht luisterde ze verder naar wat ze zeiden. Okay, the boys needed their time, thats fine. Maar nieuwe mensen, eeuhm… Toch hief Alexx haar hoofd op toen ze klaar waren met praten en knikte ze. Haar gezicht was verstopt achter haar donkere haren en ze deed geen moeite om dit te veranderen. “Yay, new people, my specialty” Mompelde ze zachtjes met alles behalve veel enthousiasme terwijl ze naar de ingang van the cabin liep. Alleen bij de ingang bleef ze staan, niet om achterom te kijken. Nee,om naar buiten te kijken en te zien of hij in de buurt was, om te zien of de kust veilig was. Toen ze eenmaal had besloten dat hij niet in de buurt was schoof ze haar handen in de zakken van haar slaap shorts en zette ze haar eerste stap naar buiten. De kou overviel haar en even moest ze bibberen, toch klemde ze haar tanden op elkaar en keek ze weer rond, niet zeker wat ze echt moest doen nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 21:03

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
De blik in Fletcher's ogen veranderde, maar Max' blik bleef strak. Hij wachtte tot Alex weg was, wat nog even duurde toen ze in de deuropening bleef staan. Maar uiteindelijk liep ze weg van de cabin. Max' blik gleed weer naar zijn one true love voor hem. "Weet je, Fletch.." Hij liep weer terug naar de wand waar ze net ook samen knus hadden gezeten, en ging weer zitten. "Je bent best wel een ei in haar bijzijn." Hij zette de pot met drank naast zich neer, nogal suggestief, want hij doelde daarmee op dat hij opslag was gestopt met drinken zodra zij binnen was gekomen - want het was algemeen bekend dat Alex nogal panisch werd van alcohol.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptywo apr 29 2015, 21:25

remember when ...

Alex ging wat aarzelend weg, maar ze was uiteindelijk ook daadwerkelijk weg. Max leek weer wat rustiger te worden. "Je bent best wel een ei in haar bijzijn." Schaapachtig glimlachte hij en hij volgde Max, waarbij hij wel heel close naast hem ging zitten. "Maar ik ben een kippetje bij jou." Lachte hij uiterst droog en legde zijn hoofd op Max zijn schouder. "Maar ik weet niet .." Mompelde hij, zijn blik op de grond gericht. "Alex is zo .. onvertrouwd met iedereen? Ik wil het niet op mijn geweten hebben dat ze straks in een bui wegloopt en terecht komt .. daarzo."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 16:22

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Fletcher ging naast hem zitten, en zoals ze hiervoor hadden gezeten, leunde Fletcher weer tegen hem aan. "Ja ja, je blijft altijd mijn chick," lachte hij. Meteen toen Alex de deur uit was gelopen was hij weer in zichzelf veranderd. "Ze is waanzinnig onzeker en.. nogal.." Hij wist niet goed hoe hij dat af moest maken. "En bro doe wat je wil, ik lach met je mee. Maar je moet niet in een softie veranderen als zij er ineens bij is." Het klassieke verhaal dat iemand zich anders gedroeg in het bijzijn van zijn vrienden.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 17:11

remember when ...

"Ze is waanzinnig onzeker en.. nogal.." Fletch knikte wat stijfjes. "Hm." Bracht hij instemmend uit, zijn blik nog steeds naar beneden gericht. "En bro doe wat je wil, ik lach met je mee. Maar je moet niet in een softie veranderen als zij er ineens bij is." Onschuldig glimlachte hij en keek Max weer aan. "Hehe, je weet toch .." Nou hij in ieder geval niet. "Zolang jij de brombeer niet uithangt, zal ik dat ook nooit meer doen."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 17:28

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
'Je weet toch..' Max knikte. Ja, hij wist precies wat Fletcher bedoelde. De viespeuk. "Afgesproken. Jij geen softie meer zijn, ik geen brompot meer zijn." Hij klopte even met zijn hand op de zijkant van Fletchers gezicht. Heel veel meer had hij niet te zeggen, en intussen was hij behoorlijk aangeschoten door die veel en veel te sterke drank. Rebecca moest misschien toch maar wat aanpassingen aanbrengen in het recept. Hij zuchtte nadat hij een volgende slok had doorgeslikt. "Dus, drink je nu weer mee?" Hij hield de pot omhoog. "Misschien krijg je dan de moed tenminste eens iets met Alex te doen, als je je dronkenhoofd kan verbergen dan. Ze is nogal een bangerik voor alcohol."

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 17:46

remember when ...

"Afgesproken. Jij geen softie meer zijn, ik geen brompot meer zijn." De wereld leek nu opeens een heel stuk zonniger te worden. Woohoo! "Dus, drink je nu weer mee?" Met een super charmant opgeheven wenkbrauw keek hij naar het voorwerp in Max zijn hand. "Misschien krijg je dan de moed tenminste eens iets met Alex te doen, als je je dronkenhoofd kan verbergen dan. Ze is nogal een bangerik voor alcohol." Hij lachte en griste de pot uit zijn hand en na, toch nog een wel voorzichtige, slok. "Maar ik was tocht tot over mijn oren verliefd op Ayla?" Bracht hij kinderachtig uit.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 19:20

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Een brede grijns verscheen toen Fletcher de pot aannam en een slok nam. Hij klopte op zijn schouder. "Grote knul." Hij leunde weer naar achter, weer met zijn ogen dicht. De wereld begon langzaam maar zeker te draaien. Hij begon te lachen toen hij over Ayla begon. "Ik fuckte je. Vond het wel leuk om te zeggen." Fletcher en Ayla, wat een grap. Maar wie weet? Ayla was een stuk vriendelijker geworden sinds haar val. Ze leken het laatst samen wel gezellig te hebben. En je kon Fletch' gevoelens nooit goed pijlen. Hij had nog steeds niet goed door hoe hij over Alex dacht. Maar maakte hem dat wat uit? Nauwelijks. Als hij maar zijn bro bleef. "Geef toe: you'd do her." Het was de alcohol die langzaam begon te spreken, maar zijn typische wenkbrauwwiebel ondersteunde wat hij zei, en liet zien dat hij toch nog wel zichzelf was. Gewoon wat losser, wat botter misschien ook.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 22:37

remember when ...

Nee goh, het was wel duidelijk geweest dat Max die woorden niet doodserieus had bedoeld. "Geef toe: you'd do her." Als Fletch iets van een vloeistof in zijn mond had gehad, had hij dit uitgeproest. Maar aangezien dit element ontbrak, barstte hij maar in lachen uit. "Met Ayla ..?" Hij probeerde zijn lachen in te houden, maar door zijn neus kwam het geluid weer naar buiten. "Als ik haar niet kende, ja, misschien wel. Jij dan?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 22:46

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Fletcher begon te proesten, en Max stak lachend zijn tong uit als een ware dubbelepuntP smiley. "Ehm, ze is niet lelijk. Maar.. ik weet niet." Ze lachten erover, maar had hij hier ooit serieus over nagedacht? Niet echt. "Denk inderdaad zoiets. Het is raar ofzo, hier in de Glade. Je moet elkaar toch iedere dag weer onder ogen komen. Misschien als ik nog drie slokken meer neem," grijnsde hij.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 23:30

remember when ...

"Denk inderdaad zoiets. Het is raar ofzo, hier in de Glade. Je moet elkaar toch iedere dag weer onder ogen komen. Misschien als ik nog drie slokken meer neem," gelukkig was Max het deels met hem eens, anders zou hij straks als een of andere rare vogel, als hij dat al niet was, in een hoekje zitten. "I'd do you without any alcohol involved." Fluisterde hij vervolgens al droogjes lachend in Max zijn oor.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 23:54

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Ineens voelde hij weer gekietel in zijn oor, en hoorde hij de lach van Fletcher weer heel dichtbij. 'I'd do you without any alcohol involved.' Max moest lachen. Die gekkerd toch. Hij sloeg zijn arm om Fletch heen en trok hem dichter naar zich toe, en zoende hem op z'n perfecte kapsel. "Gelukkig maar," fluisterde hij terug in zijn oor.


Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 23:56

remember when ...

Opeens werd er een arm om hem geslagen en .. een kusje. "Mind the hair!" Bromde hij speels, maar natuurlijk vond hij het niet erg dat hij een Max kusje had gekregen! "Gelukkig maar," Afkeurend snoof hij. Wat was dat voor een antwoord? "'Ja Fletch, ik ook.' Oh leuk dat je dat zegt Max." Beteuterd keek hij naar zijn handjes.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 23:59

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
'Mind the hair!' Ja ja, Fletch, je haar was prachtig. Maar juist lokte Max uit om met zijn hand over zijn hoofd te gaan en het eens goed wild te schudden. Maar.. het zat nog steeds perfect! Zo perfect zelfs, dat Max bijna niet doorhad dat Fletch een beetje sip keek. Och nee, zijn bae was verdrietig! Snel drukte Max hem weer tegen zich aan. "Ik.. ik ben gewoon een beetje onzeker, Fletch. Ik durf dat niet zo goed te zeggen." Hij klonk wel heel zielig nu.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 00:04

remember when ...

Oh my .. hoe durfde Max? Een paar haren waagden het echter om uit model te raken, maar wonder boven wonder raakte het niet helemaal uit model. Anders had Max niet meer zo vrolijk daar gezeten. De omhelsing werd wat sterker. "Ik.. ik ben gewoon een beetje onzeker, Fletch. Ik durf dat niet zo goed te zeggen." Weer een gesnuif en Fletch draaide zijn hoofd naar Max toe. Heel snel gaf hij hem een kusje op zijn wang. "Hihi." Lachte hij meisjesachtig.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 00:08

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Een rood blosje verscheen op Max' wangen toen hij een kusje van Fletcher kreeg. Oh dear, daar kreeg hij het wel een beetje heet van hoor! Fletch' 'hihi' liet Max ook giechelen. Hij verstopte zich een beetje achter zijn hand, en keek hem tussen zijn vingers door ondeugend aan. "Je maakt me zo verlegen," fluisterde Max.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geheime, nachtelijke dronkenschap
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meeting Cabin-