IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Keep on wondering why

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4
AuteurBericht
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyzo apr 26 2015, 21:45

Over deze vraag dacht ze even na. Hoe moest ze antwoorden? "Ik weet het niet, ik weet niet wanneer je tegen wie spreekt enzo dus ik kan dit niet beantwoorden." Ze vond het eerlijk gezegd toch wel zielig wat ze hem aandeed, hij wou het zo graag weten. Maar wat als ze het zei? Wat zouden de gevolgen zijn? Ze weet dat ze hem kan vertrouwen maar toch... "Weet je, omdat ik daar geen antwoord op kan geven heb je nog 3 vragen over." Zei ze met een kleine glimlach terwijl haar blik naar de sterrenhemel ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyzo apr 26 2015, 21:48

remember when ...

Hij kreeg zijn drie vragen weer terug, maar hm, hij zou hier niet uit kunnen komen. Dat of hij moest echt heel sneaky vragen gaan stellen en dan drie vragen die precies op elkaar aansloten zodat hij het wist. "Dus je bent er zeker van dat je verliefd bent?" Vroeg hij, een zijdelingse blik werpende op haar. "En nee, dit is niet een van mijn drie vragen!"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyzo apr 26 2015, 21:54

Ze kon zijn hersenen bijna horen werken, en om eerlijk te zijn was ze wel benieuwd welke drie vragen hij ging stellen. Maar eerst kwam een vraag waar ze zelf een beetje over twijfelde. Toch ging ze die antwoorden. Maar op het moment dat ze haar mond open deed om te antwoorden voegde de blinde jongen er nog snel iets bij. Iets dat het antwoord wegdrukte en in de plaats een lach tevoorschijn liet komen. "Ik weet het niet echt zeker, maar ik denk het... Misschien..." Het kwam er nogal weifelend uit. Al dit gedoe was nieuw voor haar, en die gevoelens waren moeilijk te onderscheiden. "Het hele iemand leuk vinden als meer dan een vriend voelt nogal nieuw aan dus ja..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyzo apr 26 2015, 22:40

Fletcher schreef:
remember when ...

"Ik weet het niet echt zeker, maar ik denk het... Misschien..." Dat klonk wel als zo'n meisjesdrama en goed genoeg voor een crush. "Het hele iemand leuk vinden als meer dan een vriend voelt nogal nieuw aan dus ja..." Fletch glimlachte. "Het klinkt wel een beetje zo hoor." PLaagde hij haar. "Maar ik zal het wel zien als ik je opeens met een jongen zie zoenen." Plagerig stak hij zijn tong uit.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyzo apr 26 2015, 22:49

Bij zijn plagen werd ze weer rood. Waarom word ze nou zo snel rood?! Het leek er bijna op dat dat haar normale huidskleur was! En bij zijn volgende woorden werd het nog erger. Plagerig en verlegen gaf ze hem een klein duwtje. "Try to not get to jealouse." Lachte ze plagerig met een knipoog. Waarba ze haar gezicht nweef naar de sterren draaide. "Maar met een jongen zoenen... I don't know...." Zei ze wat onzeker. Misschien was ze wel een heel erg slechte zoener? Maar zou het zelfs zo ver komen? Zij was namelijk zij, een onzeker stil en depressief meisje. En hij was cool, knap en leuk om mee om te gaan... Wat onzeker ging haar hand door haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyzo apr 26 2015, 23:10

remember when ...

"Try to not get to jealouse." Hier moest hij toch wel even door grinniken. "Ach ik heb Max altijd nog, die blijft ook voor altijd alleen denk ik." Of misschien hoopte hij dat? "Maar met een jongen zoenen... I don't know...." Een verbaasde eyebrow raise. "Ey, niet zo onzeker. Je wangkusje was erg verrassend goed geweest." Glimlachte hij.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyzo apr 26 2015, 23:20

I don't know, alleen maar omdat ik Max niet leuk vind op die manier betekent niet dat iemnd anders hem zo niet leuk gaat vinden." Waarschuwde ze plagerig. Even gingen haar handen boven haar hoofd om te stretchen. Misschien was hij vergeten over de vragen? Niet dat ze dat erg vond, ze was namelijk nog steeds bang voor hoe hij zou reageren. Zijn volgende woorden waren echter een beetje onverwacht en ze voelde hoe haar gezicht nog warmer werd. Toch brachten zijn woorden een glimlach op haar gezicht. "Bedankt... Maar er is toch nog een verschil tussen een wangkus geven en iemand een kus geven op de mond... Wat als ik slecht ben ofzo? Ik weet niet eens hoe het echt voelt om verliefd te zijn, ik ben waarschijnlijk nog nooit verliefd geweest ofzo, dat zou dan mijn eerste echte kus zijn... Op het einde was ze een stuk stiller geworden terwijl ze onzeker en verlegen 1 van haar armen over har. Buik kruiste waardoor die haar andere arm vastpakte. Waarom ze dit net had bekent wist ze niet, het was gewoon makkelijk om tegen hem te praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyzo apr 26 2015, 23:33

remember when ...

"Oooh, zou Max mij ooit verlaten voor een simpel chickie?" Was zijn dramatisch gestelde vraag. Ach joh, Max zou dat nooit doen en anders was er een relatie die hij zou moeten saboteren hehe! "Bedankt... Maar er is toch nog een verschil tussen een wangkus geven en iemand een kus geven op de mond... Wat als ik slecht ben ofzo? Ik weet niet eens hoe het echt voelt om verliefd te zijn, ik ben waarschijnlijk nog nooit verliefd geweest ofzo, dat zou dan mijn eerste echte kus zijn..." Hij trok zijn wenkbrauw weer wat omhoog en rolde zich op zijn buik. Zo duwde hij zijn bovenlichaam omhoog met zijn armen. "Hm hm." En na dit gezegd te hebben boog hij zich voorzichtig over haar heen en kuste haar op haar lippen. Of poogde dit althans.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyzo apr 26 2015, 23:42

"i don't know, but i think the Bromance will survive." Lachte ze zachtjes terwijl haar ogen op de sterren gericht bleven. Die kleine lichtjes waren zo mooi, ze maakte haar rustig, iets dat ze wel kon gebruiken met haar rode gezicht. Gelukkig kalmeerde het haar al vrij snel. Het enige probleem was dat ze zo op de hemel gefocust werd dat ze het niet door had dat Fletch zijn liggende pose had veranderd. Ze had het pas door toen zijn lichaam haar zicht ineens blokkeerde. Dit puzzelde haar, wat was hij van plan? Alexx had echt geen idee, of toch niet totdat zijn gezicht ineens dichterbij de hare kwam waarna zijn lippen ineens op maar een paar centimeter van de haren waren. Ze kon haar adem voelen stoppen net voordat ze de zachte lippen van Fletch op zich voelde. Haar ogen werden even groot en ze verstijfde helemaal, niet zeker wat te doen. Echter zette ze zich hier al vrij snel overheen waarna ze haar bruine ogen sloot en heel erg zacht en onzeker terug kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyzo apr 26 2015, 23:47

remember when ...

Hij voelde dat ze er van schrok, haar spieren trokken zich wel samen. Maar zo slim als hij was hield hij zijn ogen licht gesloten en tot zijn genoegen kreeg hij zijn gunst terug. Heel even bleef hij nog in deze pose, maar liet uiteindelijk haar lippen los. "Nou?" Glimlachte hij tevreden. "Dat was toch niet zo slecht?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyzo apr 26 2015, 23:56

Zodra hij wegtrok voelde ze het bloed naar haar hoofd stromen als nooit te voren. Ze wist zeker dat ze binnen nog geen twee seconde al zo rood als een tomaat was geworden, roder waarschijnlijk. Pas na een paar seconde, wanneer Fletch sprak deed ze haar bruine ogen weer open. Ze waren eerst een beetje glazig al knipperde ze al vrij snel met haar ogen waarbij dit verdween. Met een helemaal rood gezicht keerde ze haar verlegen blik naar Fletch waarna ze woorden probeerde te vormen. Echter was haar hoofd nog steeds te licht van wat net was gebeurt om het direct juist te krijgen. "euhm... Euh..." Was al dat er op het begin uitkwam en Alexx kon zich wel voor de kop slaan. 'Ademen Alexx, ademen' was al dat op het moment door haar hoofd ging, al klonk dat ook nogal vanuit de verte. Pas na nog wat seconde en even slikken kon ze weer praten, of nou ja een beetje. " Aha, n-niet slecht." Zei ze zachtjes al klonk het meer als een mompel, terwijl ze de jongen nog steeds met een rood gezicht en iets grotere ogen aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyma apr 27 2015, 00:02

remember when ...

Nou uh .. het zou wel een gewenst effect kunnen zijn, maar of het die van hem was? Misschien. daar lag ze dan, een beetje verbaasd en eerst kon ze niet echt een woord uitkramen. Was het omdat hij zo goed was of omdat ze gewoon weer terugviel in haar verlegenheid (omdat hij misschien slecht was?!). "Aha, n-niet slecht." Hij glimlachte. "Hm, kan beter, tho." Vervolgens rekte hij zich uit op zijn rug en tot zijn verbazing begon de donkere hemel wat scheurtjes van daglicht te vertonen. Wow, zij waren hier een lange tijd geweest.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyma apr 27 2015, 00:11

Stil volgden haar ogen de jongen zijn bewegingen terwijl ze haar eigen emoties en lichaam onder controle probeerde te krijgen. Zij en Fletch hadden net gekust.... Zij en Fletch hadden net gekust!! Haar hoofd die nog steeds rood was draaide zich al vrij snel naar de hemel, een beweging die haar lukte al moest ze nog controle krijgen over de rest van haar spieren, en nog belangrijker die bloos. Toen haar ogen de hemel weer doorzochten verbaasde het haar dat het al wat lichter was en dat de sterren iets minder fel waren, waren ze nou al bijna de hele nacht opgebleven? Haar bloos was ondertussen al wat minder, al was 'ie nog steeds duidelijk en ze kon haar lichaam ook weer bewegen. Hierdoor ging ze rechtop zitten terwijl ze haar gedachten nog steeds om de gebeurtenis die net gebeurt was probeerde te krijgen. Hoe had het tot daar kunnen komen? Alexx had echt geen idee, wel was ze al een stuk minder in shock dus gaf ze Fletch even snel een glimlach. "Nou, hij was best goed, maar ja het was dan ook mijn eerste kus dus ja." Zei ze een beetje plagerig, al was ze nog steeds rood en was haar brein nu heel erg alert terwijl wat er net gebeurde nog steeds voor haar ogen speelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyma apr 27 2015, 00:16

remember when ...

"Nou, hij was best goed, maar ja het was dan ook mijn eerste kus dus ja." Hij haalde zijn schouders een keer op en kwam overeind. "Ik denk dat we maar beter terug kunnen gaan, heel misschien heb je dan nog een beetje slaap voor morgen." Hij stak een helpende hand uit naar haar. Eigenlijk had hij nu pas door dat hij wel een beetje moe was geworden. Maar verder was die kus al helemaal van zijn gedachtenstroom geglipt.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyma apr 27 2015, 00:24

Alexx kon niet anders dan knikken, hij had gelijk. Slaap kon ze wel gebruiken, konden ze beiden wel gebruiken. Daarom nam ze zijn hand aan toen die naar haar werd uitgestoken als hulp. Dit gaf haar een kleine flashback van toen ze hel ontmoet had en hij haar uit de box had geholpen. Deze gedachten ging echter al vrij snel weg toen ze stabiel op haar benen stond. Even sloeg ze haar hand over haar mond om een geeuw te onderdrukken terwijl haar ogen naar de hangmatten gingen. Ze was eigenlijk wel moe, al voelde ze de adrenaline van wat er net was gebeurd wel door haar aderen stromen. Even sloot ze haar ogen om eens diep adem te halen en zo de frisse buitenlucht eens goed in zich op te nemen, nog iets dat haar kon helpen te relaxen, hopelijk. Hierna opende ze haar ogen weer en begon ze rustig in de richting van de hangmatten te slenteren terwijl ze even opzij keek om te kijken of Fletch ook ging slapen of niet, ze wist eigenlijk niet eens waar hij sliep, niet dat dat moest het was gewoon iets dat ze zich realiseerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyma apr 27 2015, 14:45

remember when ...

Met behulp van zijn helpende hand kwam ze overeind en hij liep nog een stukje terug om zijn gitaar op te halen. Stel je voor dat hij dat ding hier zou laten liggen, dan was hij hem zeker voor altijd kwijt! Met een dwaze glimlach viel hij naast Alex in de pas en hief zijn hand op als afscheid toen hij de sectie kwam waar zijn hangmat hing. "Hier zal ik je moeten verlaten." Sprak hij met een dramatische toon en wurmde zich tussen de nog slapende mensen door. Het leek erop dat niemand echt wakker was geworden?.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Emptyma apr 27 2015, 14:52

Ze begroete zijn dwaze glimlach met een blije glimlach van haar eigen. Het was altijd leuk om met Fletch te spreken, het was zo anders dan altijd verlegen zijn. Echter kwam er spijtig genoeg al vrij snel ene einde aan want ze bereikte zijn hangmat. Dus hier lag hij, okay. Bij zijn dramatisch afscheid kon ze niet anders dan zelf ook over dramatisch doen. "I miss you already." Zei ze zo dramatisch mogelijk waarna ze in de lach schoot en snel haar mond bedekte om niemand wakker te maken. Tot nu toe zag ze nog niemand die wakker was geworden door hun, en dat wou ze zo al te graag houden. Met nog ene kleine zwaai en een glimlach vertrok ze zelf naar haar eigen hangmat, die een paar kleine meters van hem vandaan hing. Met ene kleine tevreden zucht hees ze zich in haar hangmat en sloot ze haar ogen. Wat was er veel gebeurd vannacht. Het begon als een rustige nacht en uiteindelijk eindigde het in haar en Fletch zoenen! Hoe het daar had gekomen kon ze zich niet voor de geest halen, maar ze vond het niet erg, helemaal niet. Met een tevreden glimlach en een buik die salto's maakte viel ze vervolgens in slaap om nog ene beetje te rusten voordat de dag officieel begon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Keep on wondering why - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Keep on wondering why   Keep on wondering why - Pagina 4 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Keep on wondering why
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 4 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Homestead-