IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Always in my head

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 18:40

Hij was nog nooit zo blij geweest, zijn grote glimlach verraadde het al dat er iets geweldigs moest zijn gebeurd. Met een snelle tred had hij zich uit het overleggebouw begeven en was toen regelrecht de bossen in gelopen om toen het gebouw uit het zicht was te gaan rennen. Hayden zou waarschijnlijk al op de afgesproken plek zijn en hij wilde het haar zo graag vertellen, hij kon zijn blijdschap niet op. Aangekomen op de afgesproken plek hijgde hij verschrikkelijk en hij steunde met zijn handen op zijn knieën. 'Hayden!' Zei hij vol blijdschap toen hij weer op adem was gekomen. 'Ik mag het labyrint in! Ze hebben mij gekozen!' Zijn grijns stond van oor tot oor en zijn ogen twinkelden. Hij kon niet wachten om te beginnen.

[Eerste post voor Hayden]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 19:45


Ze was in het bos gaan zitten, de meeting had haar niet veel geboeid. Dit was de plek waar ze had afgesproken met Goldy locks. Hij was de enige hier die ze zo ver wel mocht. Ze stopte haar rode lokken in een staart met haar handen en liet ze daarna weer krullend over haar schouders draperen. Hoelang duurde zo een overleg nou, wat zou er eigenlijk worden besproken op zo een overleg. Ze hoorde de voetstappen hard en snel dichterbij komen en ze stond op toen heigend haar naam iets te vrolijk bijna werd geschreeuwd. 'Ik mag het labyrint in! Ze hebben mij gekozen!' Ze keek de vrolijke en blijkbaar gelukkige jongen aan met een vage grijns maar sprong op om haar armen om zijn nek te leggen. 'Gefeliciteerd, denk ik. Ik mocht er niet heen want het was gevaarlijk.. Straks gebeurt je iets wie moet ik dan vermaken?' Vroeg ze quasi-verdrietig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 19:53

Hij wilde niet denken over hoe gevaarlijk het was. Hij mocht eindelijk deze vier muren uit om de uitgang te zoeken, hij mocht vrij zijn. Zijn grijns was niet van zijn gezicht te slaan en hij omarmde Hayden toen zij hem een knuffel gaf. 'Hayden het is een doolhof, wat kan daar in godsnaam fout gaan?' Zei hij eigenlijk veel te optimistisch. Oliver haalde een hand door zijn haar, het was een tik geworden was hij achter gekomen. 'Helena gaat ook. We zijn op dit moment met z'n tweeën maar ze willen meer mensen in de toekomst.' Het was bedoeld om ook Hayden hoop te geven dat ze het labyrint ooit in mocht. En zo niet, dan smokkelde Oliver haar om de een of andere manier wel binnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 20:19


Ze grinnikte en bleef hem vast houden en legde haar hoofd tegen zn borst aan. 'zorg er maar voor dat je niets overkomt want ik vermoord je.' Zei ze grinnikend terwijl ze haar handen langs haar lichaam liet zakken. 'Hayden het is een doolhof, wat kan daar in godsnaam fout gaan?' Ze keek hem serieus aan en zuchtte zachtjes. 'Wat gebeurt er als je niet op tijd terug bent hum? Wat dan?' Vroeg ze zachtjes meer bezorgd dan dat ze boos was. Ze wist niet wat ze zonder hem zou doen hier, waarschijnlijk gek worden van alle mensen om haar heen die ze niet mocht. 'Helena gaat ook. We zijn op dit moment met z'n tweeën maar ze willen meer mensen in de toekomst.' Ze keek hem aan en legde haar hand op zijn wang. 'Dan moet ik maar eens met Helena gaan praten en zorgen dat ze je heel terug brengt.' Zei ze plagend terwijl ze zich op de grond liet vallen en haar tong naar hem uitstak. 'Heb je eten mee genomen?' Vroeg ze onderzoekend terwijl ze op zijn benen klopte op de plek van zijn zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 20:33

Hij keek haar met een speelse grijns aan. 'Geef je nu om me Hey?' Zei hij en hij woelde door haar haren. 'Wat gebeurt er als je niet op tijd terug bent hum? Wat dan?' Vroeg ze zachtjes meer bezorgd dan dat ze boos was. Hij haalde zijn schouders op. 'Een nachtje in het maze overnachten geloof ik. Die Grievers kunnen toch niet zo heel erg zijn?' Eerlijk gezegd wist hij het niet en Hayden maakte hem iets meer bezorgder. Oliver voelde hoe hij lichtjes bloosde. Ze keek hem aan en legde haar hand op zijn wang. 'Dan moet ik maar eens met Helena gaan praten en zorgen dat ze je heel terug brengt.' Zei ze plagend terwijl ze zich op de grond liet vallen en haar tong naar hem uitstak. 'Heb je eten mee genomen?' Vroeg ze onderzoekend terwijl ze op zijn benen klopte op de plek van zijn zakken. Oliver haalde een pot drank uit zijn jaszak. 'Ze hebben het Liberty genoemd, ik heb het nog nooit gedronken maar het schijnt lekker te zijn.' Hij overhandigde de drank aan Hayden en plofte naast haar neer. Het begon al te schemeren en hier en daar kwam een sterretje tevoorschijn. Toen Hayden had gedronken nam hij ook een slok en hij moest hoesten. 'Jesus, dat is fucking sterk.' Proestte hij toen hij het had doorgeslikt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 20:46


Ze schudde wild haar hoofd op de vraag of ze om hem gaf. 'Een nachtje in het maze overnachten geloof ik. Die Grievers kunnen toch niet zo heel erg zijn?' Ze grinnikte op zijn blozende wangen. Ze lachte en keek hem aan 'Bloos je nou?' Vroeg ze plagend terwijl ze naar de drank keek. 'Ze hebben het Liberty genoemd, ik heb het nog nooit gedronken maar het schijnt lekker te zijn.' Ze rolde met haar ogen. 'Wat hebben ze hier met dingen andere namen geven. Drank is drank' vroeg ze lachend. Ze nam een grote slok en hoestte kort en gaf hem weer terug. Ze schudde haar hoofd even van de drank. 'Deamn die is goed!' Zei ze vrolijk en legde haar hoofd op zijn schoot terwijl ze haar ogen op de hemel richtte. 'Zeg romantisch hoor, zuipend sterren kijken.' Zei ze spottend en keek even vanuit haar ooghoeken naar hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 20:58

Hoe vaak hij het ook probeerde, de grijns kon hij niet van zijn gezicht krijgen. 'Wat. Nog nooit een jongen zien blozen?' Het moest stoer zijn maar het kwam er erg verlegen uit. Ook Hayden was het met hem eens dat het goede drank was en hij lachte met haar mee. 'Zeg romantisch hoor, zuipend sterren kijken.' Zei ze spottend. Oliver keek haar kant op. 'Ik kan ook de hele avond naar jou staren maar ik denk niet dat je dat leuk zal vinden.' Zei hij met een knipoog. Hij nam nog een paar slokken en voelde de alcohol op zich in werken. Vervolgens gaf hij de pot weer terug aan Hayden. 'Zouden de sterren anders zijn bij waar wij vandaan komen?' Zei Oliver al lichtelijk in een roes en hij leunde met zijn hoofd op zijn armen. Hij onderdrukte een gaap. 'Ik ben echt benieuwd wat daar is. Zei hij nadenkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 21:19


'Wat. Nog nooit een jongen zien blozen?' Ze schudde haar hoofd terwijl ze op zijn benen lag en ze grinnikte op de verlegen ondertoon. 'Wat doe je ineens schattig' zei ze grinnikend terwijl ze zijn kin vast pakte en meteen nog een slok nam toen haar de fles werd aangereken. 'Ik kan ook de hele avond naar jou staren maar ik denk niet dat je dat leuk zal vinden.' Zei hij met een knipoog. Ze grinnikte en voelde de wereld al draaien en grinnikte. 'ik zal je aangeven bij Ayla voor stalken dan.' Ze stak haar tong weer uit terwijl ze hem aankeek. 'Zouden de sterren anders zijn bij waar wij vandaan komen? Ze haalde haar schouders op en pakte zijn kin weer en trok zijn hoofd dicht naar het hare. 'Ik heb amper gegeten vandaag en jij komt aan met sterke drank en ik ben klein. Goed plan' Zei ze grinnikend terwijl ze hem aankeek. 'Ik weet niet waarom maar ik wil je heel graag zoenen.' Ze had geen idee waarom ze dat zei en niet gewoon deed waardoor ze weer moest grinniken
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 21:31

'ik zal je aangeven bij Ayla voor stalken dan.' Ze stak haar tong weer uit terwijl ze hem aankeek. Oliver lachte. 'Beter doe je dat niet want dan ben ik mijn baan kwijt.' Zei hij geamuseerd. Hij vroeg zich af of de sterren hetzelfde waren van waar ze vandaan kwamen. Hayden haalde haar schouders op en pakte zijn kin weer en trok zijn hoofd dicht naar het hare. 'Ik heb amper gegeten vandaag en jij komt aan met sterke drank en ik ben klein. Goed plan' Zei ze grinnikend terwijl ze hem aankeek. 'Ik weet niet waarom maar ik wil je heel graag zoenen.' Oliver nam een grote slok van de drank. 'Ah, to hell with it.' Zei hij en hij drukte zijn lippen op de hare. Hij met zijn dronken kop vond het geweldig en hij had het niet beter kunnen bedenken. Nogmaals nam hij een slok en onderdrukte een gaap. De drank mocht hem dan wel in een roes brengen, hij werd er ook wel een beetje slaperig van.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 21:57


'Beter doe je dat niet want dan ben ik mijn baan kwijt.' Ze keek hem grijzend aan en knikte. 'Misschien wil ik dat stiekem wel.' zei ze grijnzend. Op haar melding dat ze hem wilde zoenen nam hij een grote slok en zoende haar. Ze legde haar hand op zijn achterhoofd terwijl ze hem terug zoende. Ze keek naar hem terwijl hij nog een slok nam. Ze pakte de drank af en goot nog een te grote slok achterover en kwam wat overeind en ging op zijn schoot zitten terwijl ze haar armen om zijn nek legde en hem met een glimlach aankeek. 'Weetje Goldy Locks jij hebt best mooie ogen' zei ze lachend en pakte de fles en nam nog een slok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 22:05

Oliver begon weer te blozen toen ze op zijn schoot ging zitten. Dit had hij eigenlijk nog niet meegemaakt. 'Weetje Goldy Locks jij hebt best mooie ogen' Hij lachte om zijn bijnaam. 'Hoeveel bijnamen heb je wel niet voor mij.' Zei hij, duidelijk aangeschoten terwijl hij de fles van haar afpakte om een paar slokken achter elkaar op te drinken. Het spul brandde al bijna niet meer, het was helaas al bijna op. 'En wist jij dat je echt geweldig haar hebt?' Hij draaide haar haren rond zijn vingers en drukte nog een kus op haar lippen. Hij pakte de fles en dronk nog een kleine slok om het laatste beetje vervolgens aan haar te geven. 'To a long and prosper life!' Riep hij uit en hij barstte in een lachbui uit en viel achterover. Duidelijk stomdronken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 22:17


toen hij weer begon te blozen legde ze haar handen op zijn wangen en drukte die speels samen. 'Hoeveel bijnamen heb je wel niet voor mij.' Ze deed alsof ze nadacht en keek hem weer aan. 'Goldy locks, Blondie, blond olijfje, olive, olijfje. dat is het denk ik wel.' Ze ging beter zitten en kuste hem zachtjes. 'En wist jij dat je echt geweldig haar hebt?' Ze barste in lachen uit en rommelde met haar handen door zijn haar en ontving de kus en grinnikte hard waarna ze begon te lachen. Ze dronk het laatste beetje gulzig op en gooide de fles in het gras om op hem te vallen wanneer hij zich liet vallen. Meteen drukte ze haar lippen weer op de zijne waarna ze begon te lachen en haar hoofd lachend op zijn borst legde. 'Ik noem die ster piet en die henk oh en dat is jan klaas de derde.' zei ze keihard lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 22:26

Hij had nog nooit zoveel kusjes op een avond ontvangen. En het maakte hem helemaal niets uit. 'Ik noem die ster piet en die henk oh en dat is jan klaas de derde.' zei ze keihard lachend. Oliver kon het bijna niet meer houden, hij voelde hoe tranen over zijn wangen gleden en zijn buik begon ook pijn te doen. 'Au Hayden stop. Het doet pijn.' Zei hij gierend van het lachen. Langzaam kwam hij weer even tot rust maar schoot direct weer in de lach toen hij aan iets moest denken. 'Stel nou dat ik mijn hand verlies en dan een haak krijg..' Hij stopte even omdat het lachen hem teveel werd. 'Noem je me dan Captain Hook?' Hij schaterde het uit en keek haar met pretlichtjes in zijn ogen aan. De slaperigheid was in een klap verdwenen en het enige wat de blonde jongen nog kon doen was lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 22:37


Ze schoot in de lach toen zijn buik schokte en zij mee schokte van het lachen 'BUBBELBAD' riep ze lachend op zijn gelach. 'Stel nou dat ik mijn hand verlies en dan een haak krijg.. Noem je me dan Captain Hook?' Ze schoot keihard in de lach en keek hem aan en schudde wild haar hoofd/ 'Tuurlijk niet dan wordt je kapitein Olijf of kapitein goudlokje' zei ze lachend terwijl ze haar handen om hem heen legde en grinnikend haar ogen sloot en zich lekker te leggen op hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 22:44

'Tuurlijk niet dan wordt je kapitein Olijf of kapitein goudlokje.' Captain Olijf, het was wat nieuws. Hij lachte, maar minder dan de vorige keer. Oliver gaapte luid en ging wat verliggen. Het was nog aangenaam warm en de sterren waren ondertussen feller geworden. Ze gaven hem een kalm gevoel en nog een keer gaapte hij. De slaperigheid keerde langzaam weer terug en zijn ogen jeukten. Even zijn ogen dichtdoen was toch niet zo heel erg? Dus deed hij dat ook. Met alle bos geluiden erbij was dit een prachtig moment. In ongeveer een minuut was zijn wat onrustige ademhaling omgegaan in een slaapritme. Hij had een arm om Hayden heen geslagen en er lag een glimlach op zijn gezicht. Hij echter lag allang te slapen. Alcohol deed rare dingen met hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 23:02


Ze glimlachte toen ze de ademhaling onder haar ritmisch voelde worden en ze viel naast hem toen hij ging verliggen. Ze gebruikte zijn schouder als kussen en pokete in zijn wang maar zuchtte iets wat teleur gesteld toen hij bleef slapen. Ze voelde zijn arm om haar heen en ze haalde diep adem terwijl ze naar de sterren keek en hem voelde ademhalen onder zich. Langzaam zakte ze zelf ook weg in slaap terwijl ze zich dicht tegen hem aan had geklemd toen ze het koud kreeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 23:15

Hij werd gewekt met het gefluit van vogels en de kilte die in zijn kleding was gekropen. Fronsend deed Oliver zijn ogen open. Hoe was hij hier terecht gekomen? Zijn hoofd bonkte als een gek en zijn ogen vielen op de lege fles. Hij was dronken geworden. Geweldig. Toen merkte zijn hoofd de rode lokken op. Hij was dronken geworden met Hayden, die op hem lag te slapen. Wat hadden ze die avond uitgespookt, wat was er überhaupt die dag gebeurd? Het schoot zijn hoofd weer binnen. Hij was runner, hij mocht het maze binnen. Oliver trok zich wat overeind en schudde zachtjes aan Hayden's schouder. 'Wakey, wakey Miss princess.' Mompelde hij wat speels maar zijn hoofdpijn was te erg om zich echt blij te voelen. Die drank moest hij nooit meer aanraken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptywo apr 22 2015, 23:21


'Wakey, wakey Miss princess.'Ze rechte zich gapend uit en knipperde kreunend haar ogen open. 'shhh' zei ze fluisterend met haar vinger op haar lippen en trok aan zijn vest om zich er half onder te wikkelen gezien ze het koud had. Ineens schoot ze overeind en keek hem verward aan. 'Ik weet in ieder geval nog dat ik Hayden ben en jij capitain goldy locks. Jezus we waren zwaar bezopen. 'Ze rekte zich opnieuw uit terwijl ze de woorden fluisterde. 'wait did you kiss you last night?' Vroeg ze gapend en legde zich weer naast hem neer. ze sloot haar ogen weer en greep zijn arm stevig vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptydo apr 23 2015, 21:16

Zijn hoofd bonkte als een gek en het licht deed pijn aan zijn ogen. Het lukte hem nauwelijks om de vorige nacht voor ogen te halen. 'Ik weet in ieder geval nog dat ik Hayden ben en jij capitain goldy locks. Jezus we waren zwaar bezopen. 'Ze rekte zich opnieuw uit terwijl ze de woorden fluisterde. 'wait did you kiss you last night?' Oliver kreunde. Hayden wist het wel maar hij nauwelijks. Het was dus duidelijk dat Oliver slecht tegen alcohol kon. 'I don't know. But would you mind even when we aren't drunk?' Zei hij met een voorzichtige glimlach terwijl hij zijn arm om haar heen legde om haar warm te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptydo apr 23 2015, 21:25


'I don't know. But would you mind even when we aren't drunk?' ze schudde haar hoofd en kroop tegen hem aan zich warmer voelend. Ze schudde haar hand door haar met takjes gevulde rode lokken. 'I wont mind at all' zei ze zachtjes terwijl ze wat overeind kwam en hem een kort kusje gaf. Ze keek hem aan aan en beet zachtjes op haar lip, 'not at all goldy locks' Zei ze met een glimlach zo breed haar dat haar witte tanden zichtbaar werden. 'You know i love your eyes Goldy' Zei ze grinnikend en keek hem nog steeds aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptydo apr 23 2015, 21:46

Hij voelde haar kus op zijn lippen en het bracht meteen herinneringen terug van de avond ervoor. Ze hadden zo hard gelachen, en er waren enorm veel zoenen geweest en hij had een geweldige tijd gehad. Teder had hij haar terug gekust om vervolgens weer achterover te leunen en te kijken hoe het licht langzaam maar zeker de wereld weer overnam. 'You know i love your eyes Goldy' Zei Hayden grinnikend. Oliver bloosde en knipoogde naar haar. 'Your hair is beautiful when the sun shines on it.' Zei hij met een zachte stem. Zijn keel was rauw van de drank en het liefst wilde hij gewoon genieten van de stilte. Dus sloot hij zijn ogen weer en liet de omgeving op zich inwerken. Het liefst viel hij ook weer in slaap, maar de hoofdpijn verbood hem dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptydo apr 23 2015, 21:56


Ze giechelde kort terwijl ze naar zijn blozende wangen keek en legde haar handen er op terwijl ze hem aankeek met een twinkeling in haar ogen en een glimlach op haar lippen. 'Your hair is beautiful when the sun shines on it.' Ze sloot haar ogen en liet haar glimlach verdwijnen terwijl ze op haar lip beet. Ze mocht nu niet verlieft worden, daar was geen tijd voor. Ze moest een manier vinden om hier weg te komen, hoe wist ze nog niet maar alles duurde zo lang. Ze stond op en schudde de meeste takjes uit haar haar niet doorhebbend dat een blaadje rechtovereind op haar hoofd stond. Ze wilde wat tegen hem zeggen terwijl ze hem met een moeilijk gezicht aankeek. Ze draaide zich om en wilde van hem weglopen. 'I'm sorry, i'm so sorry.' zei ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptydo apr 23 2015, 22:00

Hij voelde haar handen op zijn wangen en hij glimlachte. De zon verwarmde hen wat meer en het bracht iets in hem naar boven wat hij nog nooit had gevoeld. Het was warm en aangenaam. Plotseling voelde hij hoe haar gewicht van zijn buik verdween en hij deed zijn ogen open. Ze had zich naar hem omgedraaid en fronste. Wat was Hayden's plan? 'I'm sorry, i'm so sorry.' Hoorde hij haar zachtjes zeggen. Oliver schoot overeind en pakte haar bij haar pols. 'Hayden.' Zei hij met een een stem van onbegrijpen. 'What do you mean? Why are you leaving?' Het geweldige gevoel was in een klap verdwenen en hij voelde hoe frustratie opkwam. Waarom verpestte ze het nu? Ze hadden een geweldige avond gehad, een geweldige nacht en een geweldige ochtend. En nu ineens wilde ze weg? Oliver begreep het niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptydo apr 23 2015, 22:07


Ze keek hem aan terwijl ze haar handen om haar pols voelde. Ze keek naar de grond terwijl de haar bovenlip in haar mond zoog. Ze schudde haar hoofd waarna ze hem aan keek. 'Hayden. What do you mean? Why are you leaving?' Ze beet op haar lip terwijl ze zijn stem gefrustreerder werd. 'I'm really sorry Goldy locks but i have no time to fall in love with you. I can't if you get killed out in that stupid maze. i dont know what i would do. Not without my only friend. I can, i cant fall for you. Not with the risk of getting my heart broken and losing my only friend here.' Zei ze zachtjes en ze haalde haar schouders op terwijl ze hem aankeek en haar ogen weer op de grond liet vallen. 'i shouldnt have said that, im sorry' zei ze zacht terwijl ze met haar andere hand haar pols los maakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Emptyvr apr 24 2015, 00:19

Hij kon haar alleen maar met open mond aanstaren. 'I'm really sorry Goldy locks but i have no time to fall in love with you. I can't if you get killed out in that stupid maze. i dont know what i would do. Not without my only friend. I can, i cant fall for you. Not with the risk of getting my heart broken and losing my only friend here.' Zei ze zachtjes en ze haalde haar schouders op terwijl ze hem aankeek en haar ogen weer op de grond liet vallen. 'i shouldnt have said that, im sorry' zei ze zacht terwijl ze met haar andere hand haar pols los maakte. Oliver deed niets en staarde haar alleen maar ongelovig aan. 'You..what? Just because of that maze?' Zei hij vol met ongeloof in zijn stem en hij keek haar aan alsof ze een heel ander wezen was. 'After all this? You fucking leave me? Are you kidding me?' Hij voelde boosheid in zichzelf opwellen. 'Jesus Christ. Hayden. Great timing. Yeah, after all that happend tonight, we end it like this. Best timing. Ever.' Woedend was hij nu, de vriendelijke teddybeer was compleet verdwenen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Always in my head Empty
BerichtOnderwerp: Re: Always in my head   Always in my head Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Always in my head
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Deadheads-