IndexZoekenGebruikerslijstGebruikersgroepenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K

Builders

Cooks

Med
Jackers

Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.

Deel | 

Doing Yoga like a boss

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Go down 
AuteurBericht
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Tag? Tag! wat is dit Facebook?!

Aantal berichten : 1998

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

BerichtOnderwerp: Doing Yoga like a boss   vr apr 24 2015, 21:05

Haar rode lokken waren zo opgebonden dat ze uit haar gezicht hingen op op haar hoofd werden gedrukt zonder een hulpmiddel te gebruiken. Ze had een nauwsluitende broek gevonden die haar alle bewegingen liet maken die ze wilde doen. Ze gooide haar bovenlichaam naar voren en zette haar handen plat op de grond. Ze was op het geweldige idee gekomen yoga te gaan doen midden in de Glade op een plek waar iedereen het kon zien. Schaamteloos legde ze haar handen tegen elkaar terwijl haar armen uitgestrekt boven haar hoofd waren. Langzaam zakte haar handen tegen elkaar aangedrukt naar beneden. Dit was een prettige oplossing voor haar anger management probleem wat ze de laatste dagen had ervaren.

- eerste post Fletcher

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

BerichtOnderwerp: Re: Doing Yoga like a boss   vr apr 24 2015, 23:19

remember when ...

Pfoe. Het was weer een partijtje warm. Fletch ging met zijn hand over zijn voorhoofd en vol ergernis zag hij een paar parelachtige zweetdruppeltjes op de rug van zijn hand. Nou zweet betekende dat hij wel genoeg werk had gedaan voor vandaag! Zonder pardon liet hij de schep uit zijn hand vallen en liep wat vrijer over de velden. Want ja, zonder enige eisen kon hij doen en laten wat hij wilde. Misschien ging hij wel langs de boerderij of .. uh .. Wow wacht eens! Daar zag hij iemand, iemand wiens armen omhoog gingen. Oh shit, iemand viel!
Fletch zette zich met een verrassende snelheid af van de grond en hij gebruikte zijn lichaam om de 'vallende' vreemdeling tegen te houden. Pas toen merkte hij dat ze helemaal niet bewogen was en hij .. een beetje heel vreemd en ongemakkelijk tegen haar aan was ge .. botst? Uh. Om het allemaal nog ongemakkelijker te maken, was hij aan de grond genageld.
THANKS KAY

physical and it's killing me.
Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL

RPG SHEET

Character sheet
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

BerichtOnderwerp: Re: Doing Yoga like a boss   za apr 25 2015, 07:38

Met een glimlach op haar lippen ging ze verder met de oefeningen tot iemand tegen haar aanbotste en haar evenwicht liet verliezen. Nou ja! De brutaliteit! Ze belandde naast de jongen op de grond. 'Wat dacht je? Dat is komisch laat ik op de grond gaan liggen via iemand anders?' Vroeg ze geïrriteerd. Ze kwam omhoog door haar handen op de grond te zetten om de gene aan te kijken die haar op de grond had gegooid, Haar ogen vielen op een enorme prettig uitziend blondje. 'Deamn' zei ze zachtjes terwijl ze opstond en haar hand naar hem uitstak. 'Wat was je aan het doen voor je hard rennen tegen mij aan botste?' Vroeg ze en bekeek hem even snel.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL

RPG SHEET

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Doing Yoga like a boss   za apr 25 2015, 10:23

remember when ...

Een blonde lok viel voor zijn ogen en dat deed hem er nog een stapje zieliger uitzien, zeker met de toon waarmee tegen hem gepraat werd. 'Wat dacht je? Dat is komisch laat ik op de grond gaan liggen via iemand anders?' Miep. Dit was niet de reactie die hij had verwacht. Deze stond niet eens tussen de gehoopte reacties. "Err.." Murmelde hij, maar een gevatte opmerkingen kon hij niet echt maken.
Maar ze leken een stap vooruit te maken, want ze bood hem een helpende hand aan. Met een vriendelijke glimlach nam hij deze ook aan en kwam zo overeind, het aarde van zijn kleding kloppende. 'Wat was je aan het doen voor je hard rennen tegen mij aan botste?' Als een of ander onschuldig engeltje wreef hij met zijn hand langs zijn nek en liet zijn ogen naar boven glippen. "Nou .. ik was net klaar met werk." Niemand had echt gezegd dat hij klaar was, maar Fletch had zichzelf zo bestempeld. Goed genoeg, toch? "En jij? Behalve dan net doen alsof je valt?"
THANKS KAY

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL

RPG SHEET

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Doing Yoga like a boss   za apr 25 2015, 22:59

Ze stak haar armen uitrekkend in de lucht terwijl ze de blonde jongen aan keek. "Nou .. ik was net klaar met werk. En jij? Behalve dan net doen alsof je valt?" Ze grinnikte en keek hem aan terwijl ze haar hoofd schudde. 'Iets in de richting van anger management denk. Maar vooral verveling geloof.' Zei ze met een moeilijk gezicht terwijl ze nadacht over vanalles. Ze had hier niet echt vrienden gemaakt enkel vijanden. 'Maar zag het er zo erg uit alsof ik viel?' Vroeg ze zacht terwijl ze haar ogen sloot en weer voorover boog om haar handen plat op de grond te zetten.

- srry voor kortheid

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL

RPG SHEET

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Doing Yoga like a boss   ma apr 27 2015, 21:04

remember when ...

'Iets in de richting van anger management denk. Maar vooral verveling geloof.' En uh .. dat had ze nodig? Maar goed, hij was wel weer grappig geweest, want ja, ze had gelachen. Of gegrinnikt, maar dat was basicly hetzelfde. "Als het werkt voor je, dan doen." Glimlachte hij droogjes terug. 'Maar zag het er zo erg uit alsof ik viel?' Oh shit. Uh. Nou. "Voor mij, maar ik ben er nooit honderd procent bij, met m'n kop, dus waarschijnlijk ligt het volkomen aan mij." Zei hij en ging op de grond zitten, een paar grasspiertjes uit de grond plukkend. "Hoe kom je er eigenlijk op om dit te doen?"
THANKS KAY

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL

RPG SHEET

Character sheet

BerichtOnderwerp: Re: Doing Yoga like a boss   wo apr 29 2015, 07:46

"Als het werkt voor je, dan doen." Ze knikte en liet haar handen op de grond rusten terwijl ze voorover gebogen bleef staan. 'Ja het helpt wel, denk ik.' Ze kwam weer overeind en keek even naar hem. Voor mij, maar ik ben er nooit honderd procent bij, met m'n kop, dus waarschijnlijk ligt het volkomen aan mij. Ze keek hoe hij ging zitten en trekken aan grassprieten. Ze stak haar hand uit naar hem na de vraag die volgde. 'Geen idee het kwam ineens in mij op dus dacht doe het gewoon. Fuck shit' Ze drong een kort glimlachje op haar lippen die al gauw weer verdween. 'Doe mee.' Zei ze terwijl ze gewoon haar hand nog naar hem uit stak.

Spoiler:

Terug naar boven Go down
Profiel bekijken
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

BerichtOnderwerp: Re: Doing Yoga like a boss   

Terug naar boven Go down

Doing Yoga like a boss
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen