IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 S.O.S

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 16:05

Wild keek ze om zich heen, op zoek naar 1 persoon. Ze was al naar het bos gegaan, naar de boerderij, de boomhut en nog wat andere plekken. Normaal zou dat persoon er nu niet zijn, maar ze had gehoord hoe dat door 1 of andere reden de runners vandaag niet het labyrint in waren gegaan. Dat is waarom ze nu als een gek heen en weer aan het rennen was op zoek naar Helena. Ze was al best veel mensen tegengekomen, maar geen 1 had geweten waar Helena was geweest. Normaal zou Alexx het al lang opgegeven hebben maar dit moest ze nu van haar hart af krijgen en Helena was het enige meisje dat ze daar genoeg voor vertrouwde. Daarom begon ze direct Helena haar naam te schreeuwen wanneer ze iemand die op haar leek in de verte zag. Alweer versnelde ze, hopend dat het ook wel echt Helena was.

}Helena
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 16:17

Helena had wat koppijn 's ochtends gehad en Oliver alleen het labyrint in sturen was nu ook niet echt zo slim. Haar hand veegde ze over haar hoofd, al de hele dag had ze in de zon gelopen, opzoek naar mensen die ze kon helpen. Toch had bijna niemand hulp nodig, tot ze haar naam over de Laar hoorde galmen. Geschrokken keek ze op, waarna Alex op haar af kwam benen. Met een glimlach liep ze op haar af,"Alex!" Zei ze lichtjes verrast, tot ze zag dat ze er behoorlijk paniekerig uit zag, "Alles oké?" Haar wenkbrauw trok lichtjes omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 16:22

Gelukkig was bleek het Helena te zijn toen ze zich omdraaide en ook op haar af ging. Alweer versnelde Alexx haar pas, ze was dan geen runner maar rennen kon ze wel, gelukkig anders zou dit vele langer duren. Toen ze uiteindelijk met een klein beetje slip tot stilstand kwam bij Helena zag ze de de verraste uitdrukking, en op het eerste instant wist Alexx niet waraom die er was. Pas toen haar brein weer helemaal begon te werken snapte ze waarom, ze moest er vast wild en in paniek uitzien. Toch beantwoorde ze de niet gesproken vraag niet, in de plaats pakte ze de bovenarm van Helena en trok haar lichtjes maar toch gehaast mee naar een meer privé plekje terwijl ze onderweg begon te spreken, dit keer een beetje meer gekalmeerd. "Ik moet met je spreken, privé."
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 16:28

De plotselinge trek beweging van haar arm deed haar even wankelen. Alex wou haar privé spreken, maar waarom? Half mee strompelend volgde ze het meisje. Wat was er zo belangrijk dat het niet kon wachten? Al gauw kwamen ze in de hoek van het bos aan, het was er donkerder en eng, maar Lena zette zich erover heen. Ze trok haar arm voorzichtig los uit de houtgreep van het meisje, waarna ze kort de pijn weg schudde. "Dus, wat is er zo belangrijk dat je me privé wilt spreken?" Verbaasd keek ze haar aan, waarna ze op de, met bladeren bedekte, bodem ging zitten. Haar hand klopte langs haar, ten teken dat Alex moest komen zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 16:34

Even voelde ze zich schuldig toen ze Helena haar arm even zag schudden van haar te harde grip. Echter ging dit al vrij snel weg toen alles wat ze voelde en dacht weer allemaal door elkaar ging gaan. Alles was te druk in haar hoofd, daarom ging ze ook niet zitten maar begon ze in de plaats heen en weer lopen terwijl ze begon te spreken. Alleen sprak ze zo snel door achter elkaar dat het niet allemaal verstaanbaar waren. Met de woorden 'Verliefd' en 'Fletch en ik hebben gezoend' en 'in de war' Bleef ze snel doorpraten terwijl haar handen aan de mouwen van haar oversized trui aan het prutsen waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 16:40

Het meisje was duidelijk helemaal in de war en bleef maar door ratelen over de Liefde en Fletcher. Toen ze begon over dat zij twee gezoend hadden en dat ze nu ontzettend verward was, stak het lange meisje haar hand op. "Wow, wow, wow, wacht." Zei ze met een vriendelijke blik. "Eén ding tegelijk," Ze stond weer recht, veegde de bladeren van haar achterwerk en handen en ijsbeerde langs het meisje heen. "Dus, als ik het goed begrijp, heb jij een crush op Fletcher? Hebben jullie gekust en ben je nu in de war?" Zei ze licht vragend, waarom het meisje bij haar kwam voor relatie advies was een wonder. Zelf zou ze nooit aan een vriendje geraken, een Griever was waarschijnlijk al te hoog gegrepen. Haar ge-ijsbeer was gestopt en vragend keek ze het meisje aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 16:53

Even nam het meisje diep adem toen Helena haar deed stoppen. Het was allemaal gewoon te veel. Met iets grotere ogen dan normaal keek ze Helena aan terwijl ze luisterde naar haar woorden. Even bleef ze stil staan nadat de woorden het meisje haar mond al uit waren, ze moest even alles verwerken. Toch begon ze al vrij snel wede te praten, iets rustiger dan eerst al was het nog steeds moeilijk. "Ik kwam fletch in de nacht tegen en we waren aan het praten en sterren kijken enzo en toen kwam het ineens op verliefd zijn en begon hij over of dat ik verliefd was en ik zei misschien en dan ging het zo door tot we tot de conclusie kwamen dat ik verliefd werd." Begon ze nog steeds wild maar dit keer wel verstaanbaar. Even haalde ze nerveus een hand door haar haren. "Toen probeerde hij erachter te komen op wie ik ben, maar hij weet niet dat hij dat is. Toen viel het op het subject van zoenen en zei ik hoe bang ik was omdat dat waarschijnlijk mijn eerste zoen zou zijn geweest sinds ik het gevoel van verliefdheid niet eens ken en toen zoende hij mij ineens om te tonen dat het niet zo erg was ofzo." Ging ze snel verder, en tegen het einde was ze weer wat meer hysterisch geworden en was ze al handgebaren aan het maken die op niets sloegen. "Waarom zou hij dat doen? Waarom? Ik ben in de war." Alweer haalde ze nerveus een hand door haar donkere haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 16:56

De meisje leek bijna een hartaanval te krijgen van paniek, als dat mogelijk was. Gespannen luisterde ze naar de uitleg. "Je moet eerst even rustig worden, dan kunnen we er pas echt over praten." Zei ze, waarna ze haar lange benen onder haar lichaam vouwde en zich op de grond liet vallen. Ze ging in pomp-houding staan en stak één van haar armen de lucht in, haar ogen hield ze gesloten. Ze verwachtte dat het meisje haar na ging doen, want zo'n dingen waren namelijk goed voor het lichaam en liet de rust terug keren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 17:03

Alweer ging ze helemaal stil staan toen Helena begon te spreken, of nou ja lichamelijk stilstaan. Haar hoofd was alles behalve stil, allemaal gedachten, herinneringen aan de nacht en gevoelens stroomden erdoorheen. Wat moest ze doen? Wat moest ze doen?! Alexx wou knikken bij het meisje haar woorden maar haar lichaam liet dat niet toe. Kalm worden zou fijn zijn, heel fijn. Daarom volgde Alexx de beweging van Helena ook toen 'ie ineens naar beneden zakte en een soort oefening deed. Terwijl ademde ze diep in en uit als nog extra hulp. En na een tijdje werd ze ook wel echt een stuk rustiger al was ze nog steeds hyper alert van haar omgeving en ging er nog steeds van alles door haar hoofd heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 17:06

Het meisje deed haar na en ontspannen ging ze naar een nieuwe houding. Eén been hief ze op en plaatste ze tegen haar knie, haar handen waren met de palmen tegen elkaar boven haar hoofd. Toen ze zo een tijdje stond, schudde ze zich los en deed ze haar blauwe ogen weer open. "Ik moet je wel waarschuwen, zo'n geweldige relatieadviseur ben ik niet." Grinnikte ze onschuldig, waarna ze haar schouders ophaalde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 17:28

Alweer deed Alexx haar na. Waarom wist ze niet, maar het ontspande haar en dat voelde zeker goed aan! Pas toen Helena klaar was ging Alexx gewoon zitten met haar benen in kleermakerszit. "Ik heb gewoon iemand nodig die ik vertrouw, i'm so confused!" Zei ze terwijl ze haar gezicht even in haar handen plaatste. Waarom moest alles zo moeilijk en verwarrend zijn? Waarom moest ze Fletch nou leuk vinden als meer dan ene vriend? En waraom hadden ze gezoend. Okay ze weet waarom, hij wou aantonen dat haar first kiss niet zo erg zou zijn, maar waarom? Waarom moest hij het doen en niet gewoon tegen haar praten zoals iedereen zou hebben gedaan? Dit was zo verwarrend. Zou hij haar leuk vinden als meer dan ene vriendin? Maar dat kon toch niet?! Hij is zo knap en lief en zeker van zichzelf en zij is zo lelijk, onzeker en stil...
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 17:41

Het meisje liet alles even bezinken en dacht na voordat ze antwoord gaf. "We kunnen twee dingen doen," Begon ze rustig, waarbij de enkele dorre blaadjes tussen haar lange, slanke vingers verkruimelde, "Oftewel kun je het hem recht op de man af zeggen. Of, ik kan polsen voor jou." Subtiel trok ze haar wenkbrauw op, liefde was iets waar ze niet geweldig in was, maar voor Alex maakte ze een uitzondering. Ze gaan haar uiterste best doen voor het meisje, dat haar zo hard vertrouwde dat ze gewoon haar crush aan haar vertelde. En eigenlijk was ze ook uiterst tevreden dat het meisje direct naar haar kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 17:52

Stil en zo rustig mogelijk luisterde ze naar Helena, benieuwd naar haar twee voorstellen. Misschien waren ze wel goed, en kon ze er iets mee? Al ging dat al vrij snel toen ze het eerste voorstel hoorde. Direct wou ze nee beginnen te zeggen, maar dat deed ze niet eerst liet ze Helena uitpraten anders was dat wel heel erg onbeleefd van haar. Toch kon ze de roodheid die naar haar hoofd ging niet tegenhouden, net zoals ze haar ogen die daarnet nog naar normale grote waren gegaan niet tegenhouden van iets groter worden. Het aan hem zeggen...nee dat durfde ze niet! Daarom zei ze dat dan ook direct toen Helena klaar was. "Nee, nee, nee, nee." Begon ze terwijl haar handen ene beetje wild heen en weer zwaaide. "Dat durf ik niet, wat als ik onze vriendschap verpest? Wat als hij mij niet leuk vind op die manier?" Even nam ze weer diep adem om te proberen te kalmeren. "Het polsen is dan veeeel beter." Zei ze terwijl ze de veel uitrekte, dat idee was zo veel beter, minder gevaar. Natuurlijk kon Max er nog altijd achter komen wat er aan de hand was maar toch, minder gevaar en dan zou ze het ten minste niet alleen moeten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 18:12

Ze knikte, die reactie had ze wel verwacht. "Dan hebben we nog twee mogelijkheden, ik kan het via Max vragen of ik kan regelrecht bij Fletcher polsen." Haar wenkbrauwen wiebelde ontzettend subtiel. Het blaadje, dat tussen haar vingers verplet was, dwarrelde in stukjes naar de grond. Een nieuw blaadje werd het slachtoffer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 18:18

Nadat ze alweer wat gekalmeerd was luisterde ze weer. Man wat was het moeilijk om te kalmeren, en wat moest ze dat vaak proberen! Echter lukte het dit keer wat minder goed, daarom zat ze een beetje heen en weer te wiebelen toen Helena weer aan het spreken was. "Ik...ik weet het niet." Zei ze onzeker terwijl ze nog steeds heen en weer wiebelend naar haar handen keek en haar lip zachtjes beet. "Maar..." Begon ze uiteindelijk na even stil te zijn geweest. "Waarom heeft hij me gekust? Hij had even goed mij kunnen kalmeren met woorden ofzo, dus waarom?" Vroeg ze onzeker zonder op te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 21:36

Ze liet de woorden van het meisje voor haar bezinken en dacht diep na voor ze antwoord gaf. "Ik denk," Ze beet kort op haar lip, "Dat hij het oftewel voor de grap deed, of hij heeft inderdaad gevoelens voor je. Maar dat moeten we natuurlijk uitzoeken." Ze haalde haar schouders onverschillig op. Veel wist ze niet meer van de liefde, niet dat het haar uitmaakte. Als ze verliefd werd zou ze dat wel weten, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Emptyma apr 27 2015, 21:58

Onzeker verstopte ze haar gezicht in haar handen, niet wetend wat te doen. Zo bleef ze dan ook even stil zitten, nadenkend over wat Helena net had gezegd. Pas na een lange stilte keek ze weer op en kwamen er wat woorden uit haar mond. "Is het raar dat ik hoop dat hij het NIET deed voor de grap?" Vroeg ze wat onzeker terwijl ze haar lip nog steeds zachtjes beet.

}sorry, short
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

S.O.S Empty
BerichtOnderwerp: Re: S.O.S   S.O.S Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
S.O.S
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-