IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 I don't like this, at all! [open]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Drake
Drake

PROFIEL
Aantal berichten : 16

Registratiedatum : 28-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Try me girl.

I don't like this, at all! [open] Empty
BerichtOnderwerp: I don't like this, at all! [open]   I don't like this, at all! [open] Emptydi apr 28 2015, 17:52


Het was stikdonker, alles leek vaag en de het besef van tijd was volledig ontnomen aan je grip. Zo koud, zo donker en hulpeloos terwijl hij omhoog scheerde naar boven toe. De stalen kooi waar hij zich in bevond leek zijn eigen gedachte te reflecteren. Een ijzeren kooi waar nooit uit te komen was. Gevangen in duistere gedachtes en vreemde beelden. Op dit moment lag de jongen nog rustig en bewusteloos op de bodem van de kooi. Zijn wilde dromen waren niet de realiteit, maar toch zou hij straks in een nachtmerrie wakker worden. Opeens kwam het ding tot stilstand met een harde klap. Het was nog zo donker, de jongen die er in zat was niet te zien. Hij werd wakker en opeens gingen er grote luiken open, snel hield hij zijn handen voor zijn ogen zodat het niet teveel pijn deed aan zijn ogen. Een extra hek dat er overheen zat schoof opzij terwijl anderen op hem neer keken. Met een gefrustreerd en boos gezicht keek hij omhoog, balde zijn vuist. ''Can someone tell me, what the fucking hell is going on here!'' schreeuwde hij. In zijn hoofd had hij geen idee. Zelfs zijn naam was hem ontschoten en eigenlijk ook wel de rest van zichzelf. Wie was hij en wat was er aan de hand?
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

I don't like this, at all! [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't like this, at all! [open]   I don't like this, at all! [open] Emptydi apr 28 2015, 18:00


Rebecca hoorde het loeien van de sirenes. Ze rende er heen. Het was een paar weken geleden dat ze er was geweest. Haar grijzige ogen keken neer op een heel speciale jongen. Speciaal, maar er was niets mis met hem. Altans niet met zijn stem, die werkte nog prima. Ze stak haar hand uit. "Rustig maar. Het is heel normaal dat je je naam niet meer weet." Haar lippen waren geplooid in een voorzichtige glimlach, maar ook met de nodige serieusheid. "We hebben het hier allemaal meegemaakt... Je bent met de Box meegekomen naar de Laar of je mag het ook de Glade noemen."
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
Drake

PROFIEL
Aantal berichten : 16

Registratiedatum : 28-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Try me girl.

I don't like this, at all! [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't like this, at all! [open]   I don't like this, at all! [open] Emptydi apr 28 2015, 18:53


Hij zag het witte licht opeens dat het zwarte gat binnen viel. De jongen met halflange zwarte haar keek beduusd om zich heen, rook gras en aarde om zich heen. Er lagen meer spullen bij hem in de 'kooi' maar dat boeide hem verder ook niet zoveel. Het was nu zijn hoogste prioriteit om er achter te komen waar en wie hij was. Opeens zag hij in het licht de schaduwen van andere mensen. . "Rustig maar. Het is heel normaal dat je je naam niet meer weet." Een zoete zachte meisjes stem die tot zijn oren drong. Drake keek verbaasd, hoe wist die meid nu weer dat hij zijn naam niet wist? Het irriteerde hem dat ze al meer van hem wist dan hij van zichzelf. ''Ik weet mijn naam wel.'' zei de jongen eigenijs, al had hij geen idee. Hij zag hoe ze haar hand uitstak, zijn bruine ogen keken er wantrouwend naar. Hij bracht zijn donkere wenkbrauwen omlaag en nam haar aandachtig op. Heldere ogen, rood oranje haar.. best knap. Hij vouwde zijn handen over elkaar en hief zijn kin omhoog."We hebben het hier allemaal meegemaakt... Je bent met de Box meegekomen naar de Laar of je mag het ook de Glade noemen." Het was allemaal vaag wat ze zei, maar wie weet kon ze hem wel vertellen wat er aan de hand was. En op dit moment was ze de enige die hem misschien kon helpen? Gedachten schoten door zijn hoofd. Goed dan. Hij stak zijn hand uit en liet zich door anderen uit de kooi helpen. ''Wat doen we hier? Wie zijn jullie, wat is dit?'' vroeg hij gefrustreerd. Zoveel vragen die hij af vuurde door de angst die diep van binnen alle woedde veroorzaakte. Angst, hij zou het zelf nooit toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

I don't like this, at all! [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't like this, at all! [open]   I don't like this, at all! [open] Emptywo apr 29 2015, 07:53


Het lawaai wat de box maakte trok de aandacht van de roodharige. Ze had nog niemand geholpen hier, enkel bij haar eigen aankomst totaal geflipt en Anthony geslagen. Trots was ze er niet op maar ze was nu wel benieuwd hoe dat normaal wel ging. Met normale nieuwelingen. Ze keek naar het meisje wiens naam ze niet interessant had gevonden om te onthouden en gluurde zo in de box.
Snel stapte ze achteruit toen hij de box uitklom en ze keek weer naar binnen welke spullen hij had mee gekregen. Best interessant zo een box zachtjes begon ze te lachen op zijn vraag. ''Wat doen we hier? Wie zijn jullie, wat is dit?'' Het was niet toelachen het was gewoon uitlachen. 'Je weet je naam echt niet, want dat weet niemand als ie uit de box komt. Mijn naam is Hayden, dit is gras om je vraag wat is dit te beantwoorden maar het geheel noemen we de Glade.' Dit was best komisch al dacht ze niet dat ze dit vaker moest doen met dat pokke humeur dat ze dagelijks bij zich droeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Drake
Drake

PROFIEL
Aantal berichten : 16

Registratiedatum : 28-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Try me girl.

I don't like this, at all! [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't like this, at all! [open]   I don't like this, at all! [open] Emptywo mei 13 2015, 11:44


'Je weet je naam echt niet, want dat weet niemand als ie uit de box komt. Mijn naam is Hayden, dit is gras om je vraag wat is dit te beantwoorden maar het geheel noemen we de Glade.' hoorde hij opeens van iemand anders en opnieuw een meisjes stem. De jongen keek het veld rond toen hij de kooi uitgeklommen was. Zijn hoofd stond op onweer door de situatie en hij trok zijn zwarte motorjack goed. Dat hij zijn naam niet wist frustreerde hem. ''Okey.. okey. Ik weet mijn naam dus niet, maar hoe komt het dan dat jullie dat wel weten?'' vroeg hij gefrustreerd. Een hand haalde zijn zwarte haar voor zijn ogen weg. ''No shit, ik weet wat gras is juffie. Een Glade? Dat weet ik echter niet. Dat is wat jij ook al zei.'' de laatste zin was naar het andere meisje gericht. Hij slaakte een zucht en haalde zijn schouders op. ''Okey.. dan weet ik dus ongeveer hoe het heet waar ik ben. Waarom zijn we hier?'' hij snapte er geen flikker van en bleef om zich heen kijken. hij zag overal gras, bomen, een soort kamp. Hij dacht een soort uitkijk toren te zien en verder was het de reusachtige muur. Een mega ding dat het hele gebied waar hij in zat omgaf en hij voelde zich daarom nog steeds opgesloten. Daarom draaide de jongen zich om zijn as om te hele muur te zien behalve bij het bos waar je niet overheen kon kijken, maar hij wist zeker dat het daar ook wel moest zitten. Dat kon niet anders want anders zou er niemand meer zijn hier. Hij zag in de verte ook andere mensen lopen die hij niet kende en zo te zien aan het werk waren. Drake snoof en keek wantrouwend naar de meiden. ''En nu?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

I don't like this, at all! [open] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't like this, at all! [open]   I don't like this, at all! [open] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't like this, at all! [open]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» ››OPEN‹‹ Let's do this!
» Were am I? {Open
» [OPEN] What am I doing here?
» Open || fun
» What's this! {Open}

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: The Box-