IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Not all scars are skindeep

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptydo apr 30 2015, 23:59

remember when ...

"Natuurlijk was het niet zo moeilijk voor je, jij bent aardig, sociaal en vol plezier" Fletch snoof. Geen goed antwoord, nooit niet! "Leer die complimentjes aan jezelf te geven." Was zijn wijsheid. "Het is niet erg als je iets arroganter wordt, zo bijt je tenminste van jezelf af." Jup, dat was zijn levensmotto. "Ik bedoel, als je ooit kans wilt maken bij die gast, moet je niet bij elke tegenslag opgeven of er bij neer zitten. Nee!" Zijn stem werd luider en opgewekter. "Bij elke tegenslag moet je juist sterker worden!"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 00:07

Stil luisterde ze naar de wijsheid dat uit Fletch zijn mond kwam. Okay, hij had wel een punt, ondanks het veetje onzin dat ertussendoor geweven was, al paste het wel. Maar hoe moest ze dat nou kunnen? Hoe moest ze een compliment bedenken als ze zo een vreselijk persoon was? Even kwam er een verbaasde blik op haar gezicht. Zelfs nadat Helena hem recht in zijn gezicht had gezegd dat ze hem leuk vond wist hij het niet. Alexx wist niet wat ze moest denken of voelen, was ze opgelucht of toch niet omdat ze nu met haar 'secret' crush weer rond liep. Zo snel mogelijk probeerde ze de verbazing te maskeren. "Euhm..ik vind leuk aan mezelf... Euhm..." Probeerde ze onzeker al lukte het nog steeds niet om iets te bedenken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 14:56

remember when ...

Het lege gedoe leek nu wel over te zijn, toch? "Euhm..ik vind leuk aan mezelf... Euhm..." Hij maakte een gebaar met zijn hand dat ze zo door moest gaan. Het leek nu wel een beetje in de goede richting te gaan, gelukkig maar. Als deze eerste stap gezet zou zijn, dan .. tja, dan volgden er natuurlijk meer stappen. De eerste was het moeilijkst, maar ze zou er wel komen.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 15:06

Ze zag zijn gebaar dat ze door moest doen, maar hoe? Hoe moest ze iets bedenken? Ze was niet mooi, leuk, sociaal of van die dingen. "Euhm..." Wat was er leuk? Wat is er leuk..? Onzeker veegde ze met een vinger een lok haar uit haar gezicht waarna ze met wat helderdere ogen naar haar handen keek. "Ik vind leuk van mezelf dat euhm...dat ik genoeg om je geef om tussen ene varken en ene labyrint in te springen?" Het kwam er twijfelend uit, ze wist dat het een stom ding was en direct toen ze het had gezegd kon ze zich wel voor kop slaan. "Euhm..sorry dat was een euhm stom ding om te zeggen." Zei ze met haar stem die weer zachter werd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 15:12

remember when ...

"Ik vind leuk van mezelf dat euhm...dat ik genoeg om je geef om tussen ene varken en ene labyrint in te springen?" Had ze zich nou versproken of had ze gezegd dat ze genoeg om hem gaf? "Euhm..sorry dat was een euhm stom ding om te zeggen." Oh nee, de onzekerheid. Fletch schudde zijn hoofd. "Nee, nee Alex! Dat is juist een goede eerste stap! Het was zeker een origineel iets en je hebt er lang genoeg overna gedacht. Nu ben je vrij om hier weg te gaan." Glimlachte hij, ja haar 'straf' zat er nu op.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 15:17

Haar wangen waren wat roder geworden nu dat ze die woorden had gezegd. En al zeker nu ze niet precies wist of Fletch van haar crush op hem af weet of niet. Gelukkig dacht hij er niet te veel van voor zover zij kon zien en was hij blij met haar 'eerste stap'. Maar toen hij zei dat ze weg mocht gaan bleef ze zitten en schudde ze haar hoofd. "Nee, ik kan daar niet gaan en Helena misschien tegenkomen, niet na wat ik heb gezegd tegen haar, niet nadat zij..." Hierbij stierf haar stem af terwijl haar ogen even de omgeving innamen, iets dat ze nog niet had gedaan. Haar ogen vielen op de gitaar die Fletch bijna altijd bij zich had en direct sprong er ene liedje in haar hoofd. Zonder het door te hebben bewogen ene paar van haar vingers een beetje aan de gedachten van het spelen van de gitaar al stopte dit vrij snel toen ze wegkeek van het instrument en weer even naar Fletch keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 15:28

remember when ...

Door haar woorden moest hij weer lachen. "Ach," Hij wuifde haar kwestie weg. "Helena was misschien boos, maar ze is echt geen monster." Zelf duwde hij de onenigheden tussen haar en hem even weg. "Na een goed gesprek komen jullie er zeker wel uit. Ik ben er zeker van dat ze zich ook verdrietig voelt door die ruzie."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 15:31

"Ze is geen monster, maar ik weet niet of ik haar nog kan vertrouwen nadat ze heeft gedaan wat ze gedaan heeft..." Zei ze onzeker. Ze wist niet goed of ze wel verder moest gaan met haar woorden, het ding ging namelijk over Fletch of hij dat nou wist of niet. En hij even goed ineens alle puzzelstukken bij elkaar kunnen leggen wanneer ze sprak. Maar hij was de enige die ze vertrouwde, en waar ze tegen kon spreken. Waarom was alles zo ingewikkeld?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 15:35

remember when ...

Hij had die hele dag met Helena weggestopt, voor nu. "Ze is geen monster, maar ik weet niet of ik haar nog kan vertrouwen nadat ze heeft gedaan wat ze gedaan heeft..." Fletch schudde zijn hoofd. "Mensen maken fouten, ik maak fouten, jij maakt fouten. Helena ook. Zie het maar eerst bij te leggen, want volgens mij zit jij er ook wel mee. Niemand hier heeft het op je gemunt, niemand wil je pijn doen. Dat moet je geloven." Wat zou je er aan hebben? Iemand in elkaar slaan en dan wat?
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 15:40

"Maar, hoe moet ik haar vertrouwen wanneer ik met mijn geheim naar haar toe kom en zij het verder verteld?" Haar blik viel weer op haar handen. Ze wist dat ze erg dicht bij de volledige waarheid kwam, maar ze kon het niet helpen. Het voelde zo goed om te praten over wat er gebeurd was. Zachtjes wreef ze nerveus over haar polsen, polsen met littekens die er bal minder vers uitzagen, die langzaamaan de zelfde kleur kregen als die van haar buik. Wat moest ze doen? Het werd steeds moeilijker om haar crush geheim te houden van Fletch.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 15:45

remember when ...

"Maar, hoe moet ik haar vertrouwen wanneer ik met mijn geheim naar haar toe kom en zij het verder verteld?" HIj haalde zijn schouders wat op. "Het was vast eruit gefloept in een moment van emoties. Neem het haar niet kwalijk, het is jou vast ook een keer gebeurd. En .. in zo'n kleine gemeenschap is het misschien niet goed om geheimen te houden voor elkaar. Maar ze deed het niet met opzet, daar durf ik mijn gitaar op te wedden."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 15:48

"Ja maar, tegen de gene waar ik verliefd op ben zeggen dat ik hem zie staan, ik denk dat dat best geheim mocht blijven." Zei ze zonder na te denken. Pas na een paar seconden had ze door wat ze zei. Even knipperde ze ene beetje verward met haar ogen waarna ze snel ene hand voor haar mond deed, iets dat ze de laatste tijd best vaak moest doen. Yep, hier was ze bang voor geweest, ze heeft haar mond net waarschijnlijk voorbij gepraat. Een beetje bang voor zijn reactie keek ze door haar wimpers nara de jongen terwijl haar gezicht nog steeds naar beneden gezicht bleef.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 16:05

remember when ...

"Ja maar, tegen de gene waar ik verliefd op ben zeggen dat ik hem zie staan, ik denk dat dat best geheim mocht blijven." Hij had het zo langs zich kunnen laten gaan, maar de reactie van het meisje voor hem deed hem fronzen en ook terugdenken aan het gesprek dat hij had gehad met Helena. "Maar .. huh?" Mompelde hij duidelijk verward.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 16:09

Geschrokken keek ze naar de blonde jongen, niet zeker van zijn reactie. Hij was duidelijk in de war, maar is hij nou in de war omdat ze hem leuk vind of omdat hij het niet snapt? Alexx wist het niet, dus deed ze het eerste dat ze kon, zich proberen te verstoppen. Dus trok ze haar knieën zo dicht mogelijk op tot haar lichaam en bedekte ze haar gezicht waarna ze zich in ene soort zittende bal oprolde. What did she do? Ze durfde hem niet eens aan te kijken, bang voor zijn reactie. Toch was er dit raar gevoel in haar buik alsof ze net een last van haar schouders af had gekregen, al snapte ze dat niet helemaal. Misschien was het de gedachte dat hij misschien van haar gevoelens voor hem wist? Toch werd deze opluchting overheerst door angst en zenuwen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 16:11

remember when ...

Er werd geen antwoord gegeven op het grote vraagteken dat nu boven zijn hoofd hing. Nee, Alex verstopte zich. "Moet je .. me iets vertellen?" vroeg hij, met een stem die wat afwezig klonk. Hij was ook heel druk bezig alles bij elkaar te plaatsen in zijn hoofd, maar ruis blokkeerde de logica.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 16:14

Ze wou dat ze nog kleiner kon worden, dat ze zo klein kon worden dat ze zou verdwijnen maar nee, die luxe was er niet. In de plaats moest ze zijn stem horen die haar iets vroeg, in de plaats moest ze antwoorden. "Euhm...nee?" Piepte ze onzeker uit zonder op te kijken. Maar al direct kon ze de pijn in haar buik voelen die ze kreeg van het liegen. Ze kon niet liegen, fysiek en mentaal. Daarom begon ze al snel te stotteren. "Euhm.. i don't euhm know...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 16:26

remember when ...

"Oh." Met elk woord dat zij sprak, raakte hij meer en meer verward. "Oh oké." Misschien had hij even tijd nodig om alleen te zijn en zij misschien ook? "Nou, ik ga kijken of ik Max ergens mee kan helpen." Zei hij maar en raapte de gitaar op van de grond en deed deze achterop zijn rug. "Ik eh, kan aan Helena vragen of ze met je wilt praten?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 16:31

Hij leek het echt niet door te hebben en Alexx wist niet wat te doen. En hij blijkbaar ook niet volgens zijn woorden. Moest ze hem nou vertellen of niet? Ze hoorde zijn woorden en hoe hij zijn gitaar opraapte. Even haalde ze diep in. De druk die net weg bleek te zijn was terug, wat nu? Oh damn it. Met een diepe zucht keek ze op. "Jah ik moet je wat vertellen." Haar woorden klonken zekerder dan hoe ze zich voelde, dan wat haar lichaamstaal zei toch waren de woorden eruit gekomen. Met onzekere, wat grotere ogen keek ze de blonde jongen aan, niet zeker hoe ze verder moest gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 16:57

remember when ...

"Jah ik moet je wat vertellen." Toch wel? Fletch draaide zich half om en keek Alex aan. "Oké, wat?" Zou ze hem nu een verklaring geven voor al dit gedoe of zou ze hem alleen maar meer vraagtekens bezorgen? Either way, het leek wel een moedige act, om 'iets' te gaan vertellen en zo te zien vond zij dat ook.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 17:02

Alweer rolde er een zucht over haar lippen terwijl ze de blonde jongen onzeker aan bleef kijken. Jah, wat? Hoe moest ze het nu zeggen? Moest ze gewoon zeggen, 'hey i like you!' of het anders aanpakken? Dat van daarnet leek haar ene beetje te plots, en het was helemaal niet haar stijl. Maar dan zou ze ook niet te chicken zijn en haar woorden niet terug kunnen nemen. Toch begon ze anders. "Ik euhm, heb ene deel van jou en Helena's gesprek euhm gehoord." Begon ze onzeker hoe ze verder moest. "En euhm weet je die jongen die ik leuk vond...? euhm..ja..." Verder kwam ze niet en al snel keek ze weer neer naar haar handen, ze kon de woorden amper over haar lippen krijgen en ze hoopte dat Fletch begreep wat ze bedoelde anders zou ze het moeten zeggen. Als in elk woord moeten zeggen...
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 18:13

remember when ...

"Ik euhm, heb ene deel van jou en Helena's gesprek euhm gehoord." Ah. Nog steeds werd daarmee zijn vraag over hun ruzie niet beantwoord, maar dat was misschien iets erbuiten. "En euhm weet je die jongen die ik leuk vond...? euhm..ja..." Het moment erna leek hij de grote hint niet echt te begrijpen. "Oh." Zei hij maar, om de stilte niet eeuwig te laten duren. "Tja .. dan ga ik-- OH!" Het bleek eindelijk op zijn plek te vallen. De jongen sloeg zichzelf voor zijn gezicht. Wow. Over dom zijn gesproken. "Dus .. jij .. mij?" Het was nu zijn beurt om niet uit zijn woorden te kunnen komen.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 20:38

In eerste instantie leek Fletch het niet door te hebben, iets waar Alexx eerlijk gezegd bedt opgelucht over was. Nu had ze hem haar gevoelens gezegd en wist hij toch niets. Al bleek dit niet voor eeuwig te zijn wand al snel leek hij haar bedoelingen door te hebben. Direct kon ze haar gezicht rood voelen worden zoals nooit tevoren. "Yep Zei ze zachtjes terwijl ze zonder bedoeling de 'p' liet poppen. Zodra ze dit had gezegd verstopte ze haar rode gezicht beschaamt tussen haar knieën. Waarom had ze dit toch gedaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 23:29

remember when ...

Daar verschenen de gebloosde wangetjes alweer, nadat er eerst een opgeluchte blik in haar ogen was gekomen, die wel was uitgedoofd. Ze confirmde het. Oh. Wow. Hoe vlak voor zijn neus had dit wel niet gelegen? Helena had dus de waarheid gesproken .. Fletch beet op zijn lip. Dan moest hij zijn excuses maar aan haar aanbieden later. "En dit kon of wilde je niet eerder zeggen, want ..?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 23:33

Zijn vraag verbaasde haar dus keek ze dan ook wat verbaasd naar hem op. Meende hij dat nu? Hij had haar nog maar een paar minuten geleden horen zeggen wat ze van zichzelf dacht. Hij had haar nog net met een freakin' bebloed mes en littekens gezien en hij wou weten waarop ze het niet eerder had gezegd? "Nou, euhm.. Jij bent, je weet wel jij, aardig, leuk, sociaal, vrolijk en knap." bij het laatste woord keek ze weer neer op haar handen. "En ik ben ik..." Mompelde ze er nog zachtjes na zonder op te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Emptyvr mei 01 2015, 23:47

remember when ...

"Nou, euhm.. Jij bent, je weet wel jij, aardig, leuk, sociaal, vrolijk en knap." Hij hief zijn wenkbrauwen op. Huh. "En ik ben ik..." Ah. Dat volgde. Dit keer echter geen opsomming van dingen die ze niets vond aan zichzelf. Ze zat nu dus al een beetje in de goede richting, maar .. nog steeds een beetje deprimerend. "Jij bent jij?" Glimlachte hij. "Alex, als je jezelf niet kan accepteren zoals je bent, en geloof me dat is niet slecht, dan weet ik het niet, oké?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Not all scars are skindeep   Not all scars are skindeep - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Not all scars are skindeep
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Deadheads-