IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]   I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyza mei 16 2015, 23:08

Het verbaasde Evan dat ze er zo goed tegen leek te kunnen. Oké, ze stribbelde ook hevig tegen en was hard aan het lachen, maar er verschenen geen tranen in haar ogen en ze stribbelde minder tegen dan hij had gedaan. Evan grinnikte en ging verder, maar werd opnieuw verrast door haar. Hij had over het hoofd gezien dat haar bovenlichaam vrij was en daar moest hij weer voor boeten. Hij wist niet hoe ze het voor elkaar kreeg, maar opeens lag hij op zijn buik en daarna op zijn rug met haar bovenop zich. Hij wilde haar ‘aanvallen’ met zijn benen, maar haar benen werden al om de zijne geslagen zodat hij geen schijn van kans had. Hij wilde niet weten hoe het er nu uit moest zien voor een buitenstaander, maar hij was weer minder bezig met die gedachten toen zijn armen ook opeens gevangen genomen werden. Zijn polsen, wel te verstaan. Deze werden boven zijn hoofd tegen de grond gedrukt zoals hij eerder had gedaan bij haar. Hij probeerde zich onder haar uit te wurmen, maar het had weinig zin omdat ze hem deze keer echt stevig vasthad en daarmee bewees dat zij ook aardig wat kracht bezat. Hij wist echter nog wel een tactiek die zou werken. Katten gebruikten het ook wel eens als laatste poging om te overleven als hun vijand hun tegen de grond hadden gedrukt. Hij was nu echter geen kat* en zij was geen vijand, maar ach, vergelijken kon, niet? Hij keek haar grijnzend aan. Hun hoofden bevonden zich dicht bij elkaar en nu bedacht hij zich pas weer hoe charmant het er allemaal uit moest zien. Maar ach, ze waren gewoon twee vreemdelingen die een stoeipartijtje hielden. Nee, geen vreemdelingen meer, maar potentiële vrienden, verbeterde hij zichzelf. En daar was helemaal niks mis mee of raars aan, toch? Nee. Maar goed, om terug te gaan naar zijn tactiek. ‘Weet je dat je er echt heel mooi uitziet vanaf dit perspectief?’ vroeg hij bekakt om haar zo goed mogelijk af te leiden. Ze was eerder naïef geweest, dus misschien hielp het deze keer ook. Het was niet dat hij er niks van meende, maar hij gebruikte het voornamelijk voor zijn plannetje. Hij liet zijn spieren verslappen zodat het net leek alsof hij opgaf. Hopelijk gaven zijn woorden en zijn actie van nu hem genoeg kracht om dit te doen. Na even gewacht te hebben, gebruikte hij zijn volle kracht weer om haar van zich af te werpen. Wel zachtjes, natuurlijk, want hij wilde haar geen pijn doen.

*: Eerst een minuut gelachen omdat ik hier een 'u' in plaats van een 'a' had geschreven, lol xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]   I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyza mei 16 2015, 23:36

Die trots kwam terug toen ze merkte dat Evan niet vrij kwam. Het was haar aan het lukken, ze was aan het winnen en ondanks het feit dat het niet om winnen ging enzo was het leuk. Ze had bewezen dat ze niet zo slap was als dat hij eerst dacht. Het kon haar zelfs niets schelen op wat dit kon lijken en of dat iemand hun zag of niet, ze had te veel plezier. Zijn compliment verbaasde haar maar ze wist beter dan erin te trappen, toch deed ze alsof het haar wel een beetje afleidde. Ze had zo haar eigen trukjes en sinds hij nu dacht dat ze naïef was ging ze dat gebruiken. Ja soms was ze naïef, maar niet deze keer. Ze kon voelen hoe zijn spieren slap gingen en ze wist wat er ging komen, daarom speelde ze mee. Nou ja totdat hij zijn move deed en haar opzij liet gaan. Toch veranderde haar houding en sterkte niet en liet ze zich opzij gaan. Al liet ze het daar niet bij, nee in de plaats gebruikte ze de krachtstoot om hem snel over haar heen te laten gaan en zo verder te rollen tot ze weer op hem zat in dezelfde manier als daarnet. Hij was een beetje zwaar geweest, maar niest dat zij niet aankon. Haar gezicht was net zo dicht als daarnet, en op een geheven moment zelfs een beetje dichter toen ze naar voren leunde en zachtjes maar speels tegen hel fluisterde. "Nice try." Met en grijns ging haar hoofd weer wat naar achter, voor zover dat kon sinds ze nog steeds verspreid over hem heen lag om hem neer te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]   I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyzo mei 17 2015, 00:44

Evan grijnsde toen hij merkte dat ze erin trapte. Hij had haar. Hij had haar te pakken gekregen en nu zou hij vrijkomen. En het leek ook te lukken. Hij leek haar, door zijn kracht, opzij te krijgen. Echter gebeurde er iets heel vreemds. Nadat hij haar omgerold had en de overhand wilde nemen van haar, wist ze zich opnieuw te bevrijden en hem zo te rollen dat ze onder hem lag. Hij rolde met zijn ogen toen hij haar woorden hoorde, maar kon nu letterlijk al de kleine details van haar zien. Haar bruine haar, haar bruine ogen en hij kon zelfs een vleugje van haar geur ruiken. Dit alles verdween toen ze weer naar achteren ging hangen en Evan zuchtte. ‘Ik moet eerlijk toegeven dat je behendigheid je echt wel goed kan helpen tegen mannelijke vijanden,’ sprak hij en hij grijnsde even. Hij vond het niet erg om dat toe te geven. Haar behendigheid zou goed van pas komen als ze ooit klem werd gezet door een jongen of een meisje die het niet deed om leuk te doen, maar om haar pijn te doen. Hij had echter verwacht dat ze naïef zou reageren, maar nu besefte hij dat ze het spelletje gewoon meespeelde. Hij wilde net iets zeggen tegen haar toen hij naar de lucht keek. Tot zijn verbazing zag hij dat het eerste teken van licht er al was en toen besefte hij pas hoeveel slaap hij had gemist. Een inzinking was het gevolg en deze keer verslapte Evan zijn spieren wel, maar deed hij dat zelf niet expres. Zijn hoofd legde hij een tikkeltje vermoeid tegen het gras en hij kon een gaap niet onderdrukken. Omdat zijn handen vastzaten, kon hij geen hand voor zijn mond houden. ‘Sorry, maar dat deed je zelf,’ zei hij lachend tegen haar. Daarna trok hij een pruillip naar haar. ‘Laten we het er voor nu op houden dat we beide gewaagd aan elkaar zijn en gewoon wat in het gras liggen?’ Zijn fonkelende blauwgrijze ogen keken haar quasi smekend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]   I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyzo mei 17 2015, 00:58

Ze besloot dat dit awesome was. Ze had een nieuwe bijna vriend die ze al wat vertrouwd gemaakt en ze had getoond dat ze heus niet zo slap was. En bij zijn compliment werd ze nog blijer en veranderde haar grijns in een glimlach van blijdschap. Ze wist niet goed of het al over was of niet sinds de laatste keer het niet over was geweest dus bleef ze hem nog even vast houden zelfs toen zijn spieren weer slap gingen. Maar de geeuw en blik die toch wel wat moe was vertelde haar dat het nu wel klaar was. En zijn woorden ook dus ging ze van hem af en ging ze naast hem liggen. Haar arm raakte net die van hem maar dat kon haar nu even niets schelen. Het gestoei had haar ook wat uitgeput, daarnaast was ze ook wel verbaasd dat de hemel al wat lichter was en dat de sterren aan het verfwijnen waren. Toch liet ze haar vermoeidheid en verbazing over het uur niet het beste van haar krijgen en keek ze even opzij. "Ik denk toch wel dat je iets fout had, ik eindigde duidelijk vanboven dus ja, je was een waardige tegenstander maar of dat je nou aan mij gewaagd bent, i don't know." Zei ze plagerig terwijl ze hem een zacht stootje gaf met haar schouder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]   I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyzo mei 17 2015, 09:17

Evan zou het niet erg hebben gevonden als ze haar hoofd van ‘nee’ had geschud en ze verder hadden gestoeid, maar hij was toch wel vrij opgelucht toen ze er ook voor koos dat het genoeg was geweest. Een hele nacht geen slaap begon nu impact op hem te hebben, maar hij weigerde om in slaap te vallen. Hij concentreerde zich op de kleine details. Het labyrint dat geen geluiden meer maakte, de zachte ademhaling van Lex, de fonkelende sterren die langzaam weg begonnen te gaan en de regelmatige ademhalingen van de jongens die verderop sliepen. Het was nog een wonder dat ze niet wakker waren geworden van het geluid dat Lex en Evan hadden gemaakt met hun kleine stoeipartij. Zijn blauwgrijze ogen blikten opzij toen hij hoorde praten en hij grijnsde. ‘Ach, ik was gewoon een beetje moe,’ sprak hij plagerig. ‘Plus ik heb je ook wel een paar keer op de grond gekregen, vergeet dat niet.’ Met een paar keer bedoelde hij twee of drie keer, want meer was het niet geweest en Lex had hem ook ongeveer zoveel keer op de grond gekregen. Hij vond het echter niet erg dat hij ‘verloren’ had van haar. Hij vond het alleen maar goed dat ze zich goed wist te verdedigen. Dat zou enorm helpen als ze er ooit voor haar eentje stond tegenover een waardige tegenstander. Hij probeerde een geeuw te onderdrukken, kantelde zijn hoofd slaperig en merkte nu pas dat zijn arm tegen de hare lag. Ach, zo erg was dat nu ook weer niet, toch? ‘Ik zou hier zo in slaap kunnen vallen,’ zei hij grijnzend, maar hij moest nu wel echt moeite doen om zijn ogen open te houden.

OOC: Jij duizend posts, ik bijna honderd, haha xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]   I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyzo mei 17 2015, 11:43

Alles was ineens zo rustig, zo stil. Tot nu toe had ze helemaal niet door hoeveel lawaai ze hadden gemaakt tijdens het stoeien. Sprekend of lawaai, het verbaasde haar dat er niemand wakker was geworden, of ten minste dat niemand naar hun is gekomen om hen te stoppen. Of was er wel iemand geweest en had ze dat gewoon niet gemerkt? Om eerlijk te zijn wist Alexx het niet, niet dat het haar wat kon schelen ze lag hier wel goed. Ze kon voelen hoe de vermoeidheid haar brein overnam en hoe haar spieren volgden. Want nog geen 10 seconden geleden waren ze nog helemaal gespannen en nu, nu lag ze helemaal ontspannen in het gras naast Evan. Ze moest even lachen bij zijn ‘excuses’ voor het feit dat zij op het einde degene was die hem vast had gehad. “I will let you of the hook for now.” Zei ze plagerig terwijl haar ogen even in die van hem keken. Het verbaasde haar hoe ontspannen ze was en hoe ze eigenlijk helemaal niet bang was om hem in de ogen te kijken, iets dat ze normaal helemaal niet deed bij anderen, en al zeker mensen die ze nog maar net kent. Met een kleine zucht keerde ze zich weer naar de hemel. “Misschien moet je dan wat slaap in krijgen voor de rest wakker word en het tijd word om te werken?”

} xD zo een groot verschil, ik ben echt een spammer xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]   I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyzo mei 17 2015, 20:43

Evan grinnikte even, maar zijn blik was nog steeds erg slaperig naar de hemel gericht. Hij had echt zin om te gaan slapen. ‘Now I’m afraid,’ sprak hij sarcastisch toen hij haar woorden hoorde, maar een lachje van zijn kant liet blijken dat hij het allemaal niet zo erg bedoelde. Bij haar vraag richtte hij zijn blik naar haar kant. ‘Ja, je hebt gelijk,’ mompelde hij. Hier liggen en in slaap vallen was geen goed idee. Dan zouden de anderen wakker worden en werd hij hier nog eeuwen mee gepest. Daar had hij geen zin in. Het was niet dat hij zijn mannetje niet kon staan, maar hij had geen zin in getreiter. Hij was nog maar een groentje en dus zochten sommigen hier echt een reden om hem uit te dagen of hem toch op zijn minst op zijn tenen te trappen. Dit zou hun alleen een extra reden geven. En dus richtte de donkerharige jongen zich op zijn ellebogen naar omhoog. ‘Dan ga ik maar eens slapen, denk ik,’ sprak hij twijfelend en hij wreef nadenkend met zijn hand over zijn achterhoofd. Hij was niet erg goed in dit soort dingen. ‘Dus dan zie ik je later wel, denk ik? Slaap lekker,’ sprak hij. Hij maakte alvast aanstalten om naar zijn hangmat te gaan, maar bleef toch nog op een klein afstandje voor het geval ze nog iets tegen hem wilde zeggen of iets belangrijks wilde bespreken. Zijn blauwgrijze ogen keken verlangend naar zijn hangmat en zijn voeten bewogen er naartoe terwijl zijn gezicht haar aan bleef kijken.

OOC: Heb ik eerst 1 minuut verspild met de pagina steeds refreshen tot ik eentje tegenkwam die ik echt smexy vond (die met z'n armen boven z'n hoofd vind ik het leukste. Welke jij? xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]   I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyzo mei 17 2015, 20:54

Ze had de sarcasme duidelijk gehoord en dat werd dan ook vast gesteld toen ze met haar ogen rolde, maar haar woorden waren anders, alsof er geen sarcasme geweest was. “You should be.” Ze kon de vermoeidheid nu duidelijk in de jongen naast haar zien, net zoals de opluchting toen het feit opkwam dat hij maar moest gaan slapen. Zijzelf ging hier echter gewoon blijven, ze zou er wel gewoon ene rustige dag van maken. Maar slapen, nee daar had ze geen zin in, en ze had al zeker gene zin in de nachtmerries. Dus bleef zijzelf liggen, al ging ze net zoals Evan daarstraks op haar ellebogen steunen terwijl haar ogen de jongen volgde. Het was duidelijk dat hij een beetje twijfelde, hoe graag hij ook wou gaan slapen. Maar waarom wist ze niet dus besloot ze het te negeren. “Yep, see you later en slaap lekker.” Glimlachte ze nog even waarna ze zich terug draaide naar de sterren, dat is tot ene gedachte haar hoofd binnendrong, en nog net voordat hij te ver was draaide ze zich lichtjes om. “En euhm bedankt voor, je weet wel met het hele..jah..” Ze wist niet goed wat verder te zeggen, ze was hier niet goed in dus hoopte ze maar dat hij haar begreep.

}Ik heb ze nog niet allemaal gezien so i don't know, al vind ik die waar er blond in zijn haar is met de witte achtergrond leuk
}Alexx haar laatste post in dit topic
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]   I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Emptyma mei 18 2015, 07:45

Evan zuchtte opgelucht toen hij een bevestiging hoorde. Het was niet dat hij moeilijk had gedaan als ze had gewild dat hij haar nog even gezelschap hield, maar dit was ook wel fijn. Hij was verbaasd over het feit dat zij gewoon ging blijven liggen. Misschien was ze niet zo moe en wilde ze niet meer slapen. Of misschien was ze gewoon doodsbang voor die nachtmerries en Evan voelde een steek van medelijden. Hij hoopte dat ze in de toekomst toch wat beter ging slapen en die nachtmerries weg zouden zijn. Hij hoorde haar stem, draaide zich om en keek haar vragend aan. Hij glimlachte toen ze haar woorden sprak en wuifde het weg. ‘Graag gedaan. En als er nog zoiets is ben je altijd welkom,’ vervolgde hij. Hij draaide zich weer om na haar een knikje te hebben gegeven en liep naar zijn hangmat toe. Onderweg keek hij naar de hangmat van de dronken jongen die ze hadden gezien, maar deze had zijn ogen gesloten en had een regelmatige ademhaling. Evan grinnikte toen hij hoorde hoe vredig de jongen wel niet sliep. Hij was verbaasd over het feit dat niemand wakker was geworden door het lawaai dat ze hadden gemaakt, want echt stil waren ze nu ook weer niet geweest. Zijn gedachten verdrijvend ging Evan liggen in zijn hangmat die hij tegenkwam. Zijn ogen gleden naar de al licht wordende hemel en de vermoeidheid nam hem binnen enkele tellen over. Zijn ademhaling ging van snel naar regelmatig en zijn ogen sloten zich vredig.

OOC: Nah, het zijn er ook niet zo veel. Maar zes of zo xD

Topic uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]   I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED] - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Whistle. [OPEN + ganzenopdracht] [Finished]
» I can't sleep when you're gone
» Don't need to sleep
» >>Alexandra<<
» Those walls [&Alexandra]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Homestead-