IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Very awkward. [&ALEXANDRA]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptyzo mei 17 2015, 20:50

Met een handdoek om zijn onderlijf liep Evan naar de douche toe. Hij wreef door zijn donkerbruine haren en keek naar zijn slaperige hoofd in de spiegel. Hij was naar het huisje gegaan dat zich op het open veld bevond. Daar waren ook de douches. Het was wel jammer dat er zo weinig douches waren, maar voor hem was het goed genoeg. Hij had zijn kleren netjes op de wastafel gelegd. Het bestond uit een zwart shirt met een V-hals, een zwart-witte knielange joggingbroek en zwarte platte sportschoenen. Zijn gebruikelijke outfit dus. De jongen voelde of het water warm genoeg was. Heel erg warm water hadden ze hier nooit, maar voor hem was het warm genoeg. Hij dropte zijn handdoek op de grond, maar vergat te controleren of de deur op slot zat en stapte in de douche. Hij trok het douchegordijn een beetje dicht en begon zijn haren te wassen. Zijn handdoek lag nog altijd voor de douche op de grond, binnen handbereik. Hij draaide zich van de doucheraam weg en zette zijn handen steunend tegen de muur tegenover hem zodat het warme water heerlijk langs zijn rug naar beneden stroomde. Zijn ogen sloten zich genietend en zijn lichaam ontspande zich eindelijk eens naar al die zware dagen. Hij was al een maand in de Glade, maar kon er nog steeds niet aan wennen. Hij vond het jammer dat hij Lex niet meer zo vaak had gezien, maar ze leken elkaar steeds mis te lopen. Ach, misschien zou hij haar binnenkort nog wel tegenkomen, bedacht hij zich. En zonder zich nog ergens zorgen over te maken zeepte hij zichzelf in met douchegel. Hij probeerde een geeuw te onderdrukken, steunde weer met zijn handen tegen de muur en liet het water de schuim wegspoelen. Ahh… heerlijk!

OOC: Had geen idee waar ik dit topic moest plaatsen, sinds Homestead enkel uit hangmatten bestaat xD Dus heb ik het zo maar gedaan ;_;
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptyzo mei 17 2015, 21:11

Eindelijk, eindelijk kon ze dit vuil van haar lichaam afwassen. Het was nog vroeg in de dag en bijna niemand was wakker, dat is de reden dat ze niet al lang al dit vuil van haar lichaam aan het wassen was. Of nou ja, vuil het was meer stof dat je niet echt kon zien, ze voelde zich vooral vuil. De afgelopen paar uur had ze rondgelopen opzoek naar iemand die wist of de wasplek vrij was, ze wou namelijk gene kansen nemen en het eerst aan een paar mensen vragen. Daarom was ze zo blij geweest toen ze een groep jongens tegenkwam, spijtig genoeg was 1 van ze de dronken jongen geweest van ene tijdje geleden, en ze haar vertelde dat het vrij was. Daarom was ze nu met een handdoek en ene stel schone kleren zingend op weg om zich weer schoon te voelen.

You shout it out,
But I can't hear a word you say
I'm talking loud, not saying much
I'm criticized but all your bullets ricochet
You shoot me down, but I get up


Klonk er zacht maar zuiver uit haar mond terwijl ze dichterbij de hut kwam. Ze kon niet horen hoe het water al stroomde doordat het hout van de hut best dik was. Daarom greep ze zonder er twee keer over na te denken de deurknop en draaide ze die om terwijl ze rustig verder zong.

I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire…..

Ineens stopte ze toen ze iets merkte. Ondanks het feit dat de deur niet op slot had gezeten was het blijkbaar wel bezet want het geluid van water bereikte haar, daarnaast lag er een handdoek op de grond en kon ze door het laken dat ze gebruikte als douchegordijn duidelijk ene mannelijk figuur zien. Direct bevroor ze met haar mond nog steeds open. Het was vrijwel onmogelijk dat hij haar niet had gehoord, wie hij ook was. Toch begon ze zachtjes naar achter te sluipen, hopend weg te geraken voordat het nu nog onbekende persoon haar zag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptyzo mei 17 2015, 21:21

Door het stromende water heen meende Evan gezang te horen. Hij kantelde zijn hoofd lichtelijk, maar het werd minder en hij haalde zijn schouders op. Hij zou het zich vast wel verbeeld hebben. Misschien had hij het allemaal in zijn hoofd vanwege het stromende water. Hij had wel vaker dat als zijn hoofd ondergedompeld werd in het douchewater dat hij dingen meende te horen die er niet waren. Hij besloot om er zich niks van aan te trekken en sprak met zichzelf in gedachten af dat hij nog één minuut onder het warme water zou blijven staan en dan pas weg zou gaan. Zijn spieren verstijfden zich toen hij weer iets meende te horen. Het was het zingen dat dichterbij kwam, maar niet alleen dat. Hij hoorde ook hoe een deurknop werd omgedraaid en hij vreesde dat het de deur naar de badkamer was. Als het een jongen was, was het geen ramp, maar als het een meisje was… Evan probeerde de gedachte te verdrijven en dacht dat hij het zich weer ingebeeld had, maar dat zachte vlaag van een wind dat langs hem kwam liet hem weten dat hij het zich niet verbeeld had. De persoon, wie het ook was, die nu in de badkamer stond, scheen ook te merken dat het al bezet was. Nog voordat de persoon de kans had om weg te glippen, stak Evan zijn hoofd om het douchegordijn omdat hij gewoon veel te nieuwsgierig was aangelegd. Zijn mond viel open en zijn pupillen verwijdden zich toen hij zag dat het Lex was. Grappig dat hij net nog aan haar dacht en haar nu tegenkwam, zeg. Alleen de omstandigheden waren wat minder. De donkerharige jongen draaide de kranen gauw dicht. ‘Lex, wacht!’ riep hij en vervloekte zichzelf ondertussen omdat hij de deur niet op slot had gedraaid. Het meisje kon niet al te veel van hem gezien hebben dankzij het douchegordijn. Hij hield het douchegordijn voor zich terwijl hij de handdoek van de grond griste, sloeg deze achter het douchegordijn om zijn onderlijf en maakte zich toonbaar voor haar. Het voelde een tikkeltje ongemakkelijk omdat hij nu in zijn redelijk gespierde bovenlijf voor haar stond, maar beter dat dan naakt en haar vol schaamte laten weglopen, toch? ‘Sorry,’ verontschuldigde hij zich. ‘Ik was vergeten de deur op slot te doen en volgens mij hadden een paar jongens me daarnet hier naartoe zien lopen. Je moet ze vast gemist hebben, of zo.’ De druppels van zijn natte haar drupten op zijn torso terwijl zijn blauwgrijze blik haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptyzo mei 17 2015, 23:40

Oh yay, wat had zij weer een geluk, niet alleen was ze niet op tijd weg maar was het ook nog eens Evan. Meer awkward kon het niet worden. Ja ze had hel graag nog eens gezien en met hem gepraat sinds de laatste keer zo goed ging maar ze wou het niet op deze manier, helemaal niet. Ze kon haar wangen steeds roder voelen wanneer hij haar achterna riep net voordat ze weg was en dit werd alleen maar erger toen hij met alleen een handdoek om zijn middel tevoorschijn kwam. Niet goed wetend wat ze moest doen keek ze naar de grond terwijl ze van haar ene voet naar haar andere wiebelde. Ze probeerde niet te letten op zijn gespierde borstkas of zijn ogen die haar awkward en verontschuldigend aankeken, al was dat best moeilijk toen ze weer opkeek. Ze schaamde zich zo veel, al was ze ook een klein betje geïrriteerd toen ze zijn woorden hoorde. Die jongens hadden gezegd dat het vrij was, maar ja de irritatie was nogal snel weg toen de schaamte haar weer op volle kracht raakte. "Euhm nee je moet euhm geen sorry zeggen de anderen ze... Het was vrij zeiden ze en euhm ja... I think i'm just gonna go." Zei ze terwijl ze zich omdraaide en haar hand alweer op de deurknop legde om de deur open te doen die ondertussen dichtgevallen was. Niet alleen had ze dit gezien maar ook had hij haar horen zingen, kon het nog erger worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptyma mei 18 2015, 07:35

Evan voelde zijn wangen een beetje rood worden. Het was vreemd om zo in zijn ontbloot bovenlijf voor haar te staan, maar hij vond het vervelend als hij haar op deze manier weg zou laten gaan. Hij wreef door zijn natte haren en twijfelde even over wat hij moest doen. Zich aankleden leek hem de beste zet te zijn, want ze leek deze versie van hem niet echt leuk te vinden. Of nou ja, ze leek zich er heel ongemakkelijk bij te voelen en Evan voelde eerlijk gezegd wel hetzelfde. Zijn blauwgrijze ogen bleven kort op haar hangen toen hij haar woorden hoorde en probeerde te verwerken. Wat…? Het was onmogelijk dat het niet dezelfde jongens waren als die hij had aangesproken. Hij voelde zich zowel woest als geïrriteerd, maar deed zijn best om dat te verhullen voor Lex omdat hij, als hij kwaad was, echt niet de leukste in omgang was. ‘Lex, wacht!’ sprak hij gehaast. Hij twijfelde even en wreef over zijn nek. ‘Wacht gewoon buiten. Dan kleed ik me aan en dan gaan we samen naar die jongens toe. Ik wil hier wel eens een hartig woordje met hun over spreken,’ zei hij en je kon de woede in zijn stem horen. Verdomme. Lex was al zo onzeker en voelde zich al zo ongemakkelijk bij anderen en dan moesten ze haar dit flikken. Maar dat ging hij niet aan zich voorbij laten gaan. Hij had al eerder laten weten dat ze samen moesten werken. En een grapje van tijd tot tijd kon, maar dit ging te ver. Hij hield zijn handdoek naar beneden terwijl hij uit de douche klom en ging op de douchemat staan. Eigenlijk was dat gewoon een handdoek die ze daar neergelegd hadden, maar goed. Evan’s blik keek haar peilend aan terwijl hij wachtte op antwoord en hij was zich ervan bewust dat de druppels van zijn huid nu op de mat vielen zodat deze doorweekt werd. Oeps.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptyma mei 18 2015, 21:04

Met haar rug nog steeds naar de jongen gedraaid bleef ze stil staan, wachtend op zijn woorden. Waarom moest ze wachten? Ze wou alles behalve wachten, ze wou hier zo snel mogelijk wegrennen. Toch was er iets dat haar tegenhield, iets dat haar deed luisteren naar zijn woorden. En datzelfde iets deed haar knikken bij zijn vraag als antwoord dat ze zou wachten. Ze kon de woede duidelijk in zijn stem horen en als zijzelf niet zo beschaamt was zou zij al naar de jongens toegelopen zijn en alles behalve aardig zijn geweest. Maar in de plaats verliet ze de hut snel met haar hoofd naar beneden waarna ze naast de deur ging zitten. Met een kleine zucht liet ze haar hoofd naar achteren vallen tot het het hout raakte van de hut terwijl ze probeerde te kalmeren. En zoals wel vaker begon ze zonder er zelfs over na te denken weer te zingen, het hielp haar om te kalmeren.

I'm bulletproof, nothing to lose
Fire away, fire away
Ricochet, you take your aim
Fire away, fire away
You shoot me down but I won't fall
I am titanium
You shoot me down but I won't fall
I am titanium


Ze kon haar stem op het begin voelen bibberen van de spanning die zich in haar lichaam bevond. Maar al snel kon ze een beetje ontspannen en ging ze wat steviger verder, al was het nog altijd stil, bang dat te veel mensen haar zouden horen.

Cut me down
But it's you who'll have further to fall
Ghost town and haunted love
Raise your voice, sticks and stones may break my bones
I'm talking loud not saying much
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptyma mei 18 2015, 21:13

Evan zuchtte opgelucht toen Lex ermee instemde. Ze verliet dan wel de hut, maar hij wist dat hij haar op haar woord kon vertrouwen. Ze was dan misschien wel bang en onzeker, maar ze was zeker niet onbetrouwbaar. En dus droog Evan zich kalm af. Hij haalde de handdoek langs elk plekje van zijn lichaam, want hij hield echt niet van kleding op zijn natte huid. Nadat hij er vrij zeker van was dat hij zich goed had afgedroogd, kleedde hij zich rustig aan. Zijn blauwgrijze ogen fonkelden terwijl hij zichzelf aankeek. Hij boog voorover en klemde zijn handen strak om de wastafel heen terwijl hij nieuwe woede op voelde komen. Hij wist zeker dat hij zich zou moeten inhouden om de jongens geen klap te verkopen als hij hun zou tegenkomen. Toch probeerde hij zijn kalmte te bewaren voor Lex. Als Lex zijn woede zou zien, zou ze misschien wél gauw wegrennen. Evan trok zijn platte zwarte sportschoenen aan, gooide de handdoek op het stapeltje dat de ‘was’ moest voorstellen en liep vervolgens naar beneden. Hij hoorde het zachte gezang weer en zorgde dat zijn voetstappen iets zachter werden. Zijn hoofd stak hij om het hoekje en hij glimlachte toen hij zag dat het Lex was die aan het zingen was. ‘Je zingt echt mooi, weet je dat?’ vroeg hij voordat hij zichzelf kon inhouden. Nu hij zich gekleed voor haar bevond, voelde hij zich al iets meer op zijn gemak. Hij moest weer denken aan de reden waarom hij zo snel naar beneden was gekomen en woede laaide opnieuw op. Zijn blik keek haar peilend aan. ‘Waar gingen die jongens heen?’ vroeg hij zo kalm mogelijk. Te kalm, want als hij zo kalm klonk, voorspelde dat meestal niets goed. Hij wist echter dat als hij zich zou laten gaan, hij straf zou krijgen en één nacht in de Slammer zou belanden. En niet alleen dat. Zijn kans op een goede, potentiële job zou voor even verloren gaan en dat wilde hij absoluut niet. Maar hij was ook absoluut niet van plan om die jongens hier ongestraft mee weg te laten komen. Nee, absoluut niet, zelfs!
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptyma mei 18 2015, 22:46

Zachtjes verlieten de woorden haar mond terwijl haar bruine ogen zich sloten. Dit was de perfecte manier om te relaxen.... als je niet net had meegemaakt wat Alexx had want dan kan niets je helemaal doen ontspannen. Toch bleef ze door zingen want ook al schaalde ze zich nog steeds dood, ze voelde zich een beetje beter. Dat is tot een stem haar ineens deed opschrikken. Met diezelfde bloos als daarnet keek ze in de richting van de nu aangeklede jongen. Echter was ze nu niet alleen beschaamt, ook verlegen over zijn compliment. "B-bedankt, zo goed i..is het niet.." Stotterde ze zachtjes terwijl haar blik naar de grond ging. Ze wist niet goed wat ze moest zeggen, ze durfde hem amper aan te kijken zo hard schaamde ze zich. Daarom bleef ze ook stil toen hij haar vroeg waar de jongens waren, ze kon de woorden niet uit haar keel krijgen. Al was dat deels ook door de woede in zijn stem, ze wist niet wat Evan zou doen wanneer hij de groep jongens zou zien dus was ze niet zo zeker over het feit dat ze hem wat moest vertellen. Stil trok ze haar knieën op tot het niet verder kon, ze wist echt niet wat te doen of te zeggen dus ontweek ze zijn blik maar zo goed mogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptydi mei 19 2015, 07:23

Evan had kort met zijn ogen gerold toen Lex had gezegd dat het niet zo goed was, daarmee aangevend dat hij het juist wél heel goed vond. Hij had tot nu toe niet veel mensen horen zingen – eigenlijk gewoon bijna geen, misschien op wat neuriën van sommige mensen na en dat was niet om aan te horen – en hij vond het echt mooi klinken. Het klonk zuiver en als hij zijn ogen sloot, kon hij er genietend naar luisteren. Eigenlijk had hij wat langer moeten staan luisteren, maar waarschijnlijk was het toch al bijna het einde van het liedje geweest. Hij vroeg zich af of ze de tekst zelfverzonnen had of dat het van een bestaand liedje was die ze zichzelf nog kon herinneren. Zijn blauwgrijze ogen richtten zich op haar toen hij merkte dat ze op zijn vraag geen antwoord wilde geven en hij onderdrukte een geïrriteerde zucht. Hij hurkte zich neer, legde zijn handen op haar opgetrokken knieën en keek haar aan. ‘Hé,’ sprak hij zacht tegen haar. ‘Ik beloof je dat ik ze geen pijn ga doen tenzij ze mij aanvallen. Ik wil gewoon met hun praten en hun laten weten dat dit absoluut niet door de beugel kan.’ Hij probeerde vervolgens de boel te verlichten door een grapje te maken omdat hij merkte dat dat tot nu toe wel geholpen had. ‘Bovendien kan een aanzicht van mij naakt nog traumatischer ervaren worden als een aanvaring met een Griever,’ grapte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptydi mei 19 2015, 20:02

Ze had zijn oogrol niet gezien, nee ze was te druk met naar haar handen kijken. Wat moest ze doen? Ze durfde hem nu amper aan te kijken terwijl het een tijd geleden zo goed ging. Was alles nu verpest? Alexx wist het niet, ze wist niet of hun soort van vriendschap nu nog verder ging gaan. Het leek er wel op dat Evan nog vrienden wou zijn, of dat dacht ze ten minste door zijn woorden maar was hij eerlijk? Of zocht ze niet te hard voor een reden om vrienden te blijven? Alexx wist het echt niet, ze was zo in de war. Toch liet ze hem een kleine glimlach zien bij zijn soort van grap. Echt grappig vond ze het niet maar hij probeerde het minder ernstig te maken, iets dat ze wel fijn vond. Ze liet weer een zachte zucht horen toen ze naar beneden keek waarna ze in de richting van de jongens wees.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptydi mei 19 2015, 20:31

Evan grijnsde trots toen hij een glimlach op het gelaat van Lex zag verschijnen. Hij vond het wel aangenaam als ze glimlachte of blij was. Zoals die keer dat hij haar had gekieteld en zij terug had gereageerd. Dat leek hem meer op de Lex die ze echt wilde zijn. Deze Lex leek meer een versie die ze niet wilde zijn. Misschien kwam het gewoon door de omgeving en door het feit dat er zo’n domme jongens rondliepen zoals die kwallen die haar naar hem hadden gestuurd. Hij was eigenlijk wel een tikkeltje blij geweest dat hij het was geweest die in die douche had gestaan. Voor hetzelfde geld had daar zo’n gast gestaan die slechte bedoelingen had gehad. Iemand die expres in zijn nakie voor haar was gaan staan om haar meer te doen laten schrikken. Hij voelde een korte huivering over zijn rug gaan bij dat idee. Zijn blauwgrijze ogen keken naar de richting waar ze wees en hij zag de jongens staan. ‘Blijf hier,’ sprak hij en zijn stem had een toon die beter niet tegen te spreken viel. Hij stond op en liep naar de jongens toe. Hij stak zijn handen in zijn zakken om meer intimiderend over te komen en keek de jongens nijdig aan. ‘Vinden jullie het soms leuk om een onschuldig meisje naar zoiets te sturen?’ Zijn stem barstte van woede en dat leek één van de jongens in elk geval door te hebben, want deze deed al een stap achteruit terwijl hij zijn handen verdedigend omhoogstak. ‘Hij was het,’ sprak één van de andere drie en wees naar de jongen in het midden. Evan kneep zijn ogen tot spleetjes toen hij de dronken jongen herkende. ‘Hé, jij bent die gast waar ze die prachtige littekens aan liet zien,’ zei deze en dat leverde hem gelach op van zijn vrienden. Evan stond daar als versteend, want Lex zou het vanaf haar positie vast en zeker gehoord moeten hebben. Wat? Maar ze waren toch alleen geweest…?

OOC: Stuur me maar een PM als je het ergens niet mee eens bent c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptydi mei 19 2015, 21:01

Hij had haar gezegd dat ze moest blijven wachten maar ze had niet geluisterd. In de plaats was ze achter hem aan gelopen maar onopgemerkt. Zijn figuur verschuilde haar van de groep jongens terwijl haar lichte stappen haar bijna onhoorbaar maakte. Ze wouw eten wat er ging gebeuren, erbij zijn en Evan stoppen als het moest. Maar als dat niet moest zou ze stil en onopgemerkt blijven. Of nou ja dat is tot de jongens hun mond open deden. Het warme gevoel van iemand die het voor haar opnam verdween direct en werd verplaatst door schaamte, wat vervolgens al vrij snel in woede veranderde. Met een bijna rood gezicht, maar dan meer van woede dan van schaamte kwam ze tevoorschijn en liep ze dichterbij. Ze kwam zo dichtbij dat er nog geen stap tussen haar en de jongen was en balde haar handen in een stel vuisten. Ze zou niet fysiek worden, maar dit ging ze niet pikken. “Ow ja, en jij ben diegene die in het midden van de nacht moest op staan om vervolgens dronken naar de wc te lopen om daar te zitten braken als een klein kind zonder hersenen, nou ja niet dat dat zo ver is van wat je eigenlijk bent.” Spat ze terug terwijl ze hem uitdagend aankeek. Ze kon het gelach van de rest van het groepje horen maar veranderde niet van stand. En blijkbaar vond degene voor haar haar woorden niet zo leuk als zijn groepje want ze zag een soort van vlam in zijn ogen komen, iets dat duidelijk boosheid was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptydi mei 19 2015, 21:10

Evan voelde zijn wangen rood worden. Niet van schaamte – maar hij wist dat als zijn wangen daarom al niet rood werden, dat die van Lex dat helaas wel werden – maar gewoon van pure woede. De jongen was niet in zijn hangmat gaan liggen zoals Evan het hem had opgedragen. Hij was overeind gekomen en had hun bespied. Hij had Lex’ grote geheim ontdekt. Maar had hij alleen de littekens gezien of had hij Lex ook horen praten? Als hij ging verklappen dat ze nachtmerries had van een man die dingen met haar wilde doen en de rest van de jongens dat te weten kwamen, zou hij de jongen persoonlijk naar the Maze sturen. Dan zou hij de jongen daarin duwen, zo net vlak voordat de muren zich sloten. Dan zou hij maar een nacht in de Slammer moeten doorbrengen, het was het allemaal waard. Nou ja… hij nam aan dat voor zoiets wel een hogere straf bestond dan een nachtje in de Slammer. Misschien werd hij dan zelf wel in de Maze gegooid. Verbaasd zijnde keek hij opzij toen Lex haar mond opendeed en glimlachte terwijl hij haar in gedachten aanmoedigde. Het was hem echter niet ontgaan dat de jongen niet gediend leek te zijn door zo’n gedrag en merkte ook dat de jongen een stap naar Lex deed. Nog voordat hij zichzelf kon inhouden had hij zijn arm al om Lex’ middel geslagen, trok haar achter zich en ging daarna voor haar staan terwijl hij zijn spieren spanden en zijn rug rechtte om robuust over te komen. Zijn blauwgrijze blik keek de jongen nu haast kil aan, een emotie die je niet gauw kon bespeuren op Evan’s gezicht. ‘Je laat het,’ sprak hij dreigend en ondanks dat de jongen voor hem schamper lachte, deden zijn vrienden er wel verstandig aan door enkele stappen terug te nemen en daarmee hun vriend aan zijn lot over te laten. Toen deze dat ook in de gaten begon te krijgen, verscheen er iets van ontzetting in zijn blik. ‘Wat heb je nog meer gezien?’ vroeg Evan zacht. Toen de jongen zijn lippen koppig op elkaar geklemd hield, trok Evan de jongen aan zijn kraag naar voren en hield hem zo dicht tegen zich aan. ‘Spreek of ik zal er voor zorgen dat je spreekt.’ Zijn stem was zacht, maar zou genoeg moeten zijn om de jongens een huivering over hun rug laten doen lopen. Als Evan zo kalm klonk, kon dat maar één ding betekenen: zijn geduld raakte op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptydi mei 19 2015, 22:07

Ze kon aan alles zien dat hij het niet leuk vond wat ze zei. Zijn spieren die zich opspande, zijn kaken die zich op elkaar klemde, de dreigende stap die hij op het punt stond te maken, maar vooral zijn ogen die haar woedend aankeken. Toch bleef ze sterk staan, alles behalve bang. En pas toen een sterke arm rond haar middel geslagen werd en ze naar achter getrokken werd bewoog ze. Het was Evan geweest, Evan die haar wou beschermen, Evan die weer dat warme gevoel gaf dat ze kreeg wanneer het iemand genoeg kon schelen om voor haar op te komen. Evan wou haar beschermen van de klootzak die duidelijk op het punt stond om haar te bedreigen. En om eerlijk te zijn wist ze niet echt wat ze moest denken over deze Evan. Het was aardig dat hij zo voor haar was opgekomen en haar probeerde te beschermen, maar tegelijkertijd gaf zijn toon haar de kriebels en was het best eng. Niet dat ze dat liet merken, nee in de plaats stapte ze naar voren en legde ze een rustgevende hand op de zijne die de jongen bij de kaak vast had. Rustig maakte ze zijn vingers los en leidde ze zijn hand terug naar beneden. Ze kon de jonen voor hun een opmerking horen maken over hun twee, iets zoals 'how cute a little girl needs to be protected by her boyfriend' ofzo. Ze wist het niet zeker maar het was genoeg om haar gezicht weer naar de jongen te draaien sinds ergens in het proces die naar Evan was gedraaid. Dreigend nam ze een stap naar voren. "Als ik jou was zou ik men bek houden, ik zie nu al tientallen manieren om je zo veel pijn te doen dat je op de grond zou huilen als de baby dat je bent. Believe me, when i'm done you would have wished i would have kicked you there where the sun doesn't shine." Ze kon zien hoe de jongen eens moest slikken na haar woorden en het bracht haar een soort van voldoening.
Of dat goed was of niet wist ze niet maar om eerlijk te zijn kon dat haar even niets schelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptywo mei 20 2015, 19:04

De hand die om de kraag van de jongen werd geklemd, klemde zich steeds harder en Evan voelde zich woest over het feit dat de jongen, zelfs na zoveel bedreigingen, het nog steeds kon opbrengen om zijn commando tot spreken te negeren. Hij wilde hem net een mep verkopen toen hij Lex’ zachte vingers zich om de zijne voelde sluiten. Direct ontspande hij zijn hand, want hij zou haar nooit willen slaan. Geen haar op zijn hoofd die daaraan dacht. Hij was sowieso niet echt iemand die meisjes sloeg omdat hij dat gewoon laag vond. Als een meisje hem irriteerde of ervoor zorgde dat zijn geduld opraakte, zou hij hoogstens eens goed tegen haar schreeuwen of bot tegen haar doen, maar nooit fysiek worden. Tegenover een kerel was dat een ander verhaal. Als de gast hem irriteerde, reageerde hij precies op dezelfde manier als hoe hij reageerde als een meisje er voor zorgde dat zijn geduld opraakte. Als de gast er voor kon zorgen dat zijn geduld opraakte, had hij gewoon een probleem. Verbaasd zijnde luisterde Evan naar de woorden die uit de mond van Lex kwamen. Vooral bij het einde kon hij het niet laten om even in de lach te schieten wat hem direct een kille blik van de eerder dronken zijnde jongen opleverde. De twee anderen besloten er verstandig aan te doen om nog een stap achteruit te doen. Hij richtte zijn blik weer naar voren en keek de jongen ijzig aan. ‘Je kunt twee dingen doen,’ sprak hij alsof het de normaalste zaak was dat hij de jongen hier zo stond te bedreigen. ‘Of je draait je om en rot, zoals deze dame al aangeeft met specifieke woorden, gewoon op of we nemen maatregelen. En die zijn, zoals de dame ook al heeft aangegeven met betere woorden die ik ooit had kunnen gebruiken, niet altijd even prettig om mee te maken.’ Zijn woordkeuze leek de jongen in de war te brengen. Slim was hij dus ook niet helemaal, dus Evan besloot om er een samenvatting van te maken. ‘Je rot nu op of we slaan je helemaal in elkaar.’ Zijn stem nam weer de kille toon aan van daarnet en zijn blauwgrijze ogen keken, voor het eerst, zo kil als maar kon. Hij deed één stap opzij zodat zijn robuuste schouder Lex afschermde voor het geval de gast toch iets zou proberen dat niet door de beugel kon.

OOC: Nog één postje omdat ze nog eten moeten halen Crazy Super Blij
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptywo mei 20 2015, 23:20

Ze kon de grijns die op haar gezicht kwam niet tegenhouden. Ze wist dat ze best bad-ass klonk en zo voelde ze zich ook. En de lach was ook een ego-booster. Toch leek de jongen voor haar alles behalve blij te zijn met haar woorden, niet dat het haar iets kon schelen. Nee zij bleef gewoon staan terwijl Evan het woord weer nam. Alleen bleek bij deze gozer het licht vanboven niet aan te zijn sinds hij de woorden van Evan niet begreep. Pas toen Evan alles samenvatte in simpele woorden leek hij het te begrijpen. En normaal, of nou ja op een moment zoals dit, zou Alexx hebben gelachen over de niet zo slimheid over deze jongen, ze was nog steeds te aardig om hem dol te noemen. Toch weerhield de toon van Evan haar, nee de toon maakte haar zelfs en beetje minder zeker van zichzelf en liet weer en rilling over haar rug gaan. En de rillingen bleven maar komen toen ze zijn ogen ook nog eens zag. Het was aardig hoe hij haar probeerde te beschermen, al vond ze het een beetje irritant toen hij weer voor haar ging staan ze was heus niet hulpeloos, toch hoopte ze dat ze deze Evan niet al te vaak moest zien. Met gekruiste armen hield ze zich sterk en verborg ze het ongemakkelijke gevoel over Evan toen ze naast hel ging staan, of ten minste bij na naast hem ze bleef een beetje achter zijn schouder zodat hij haar niet alweer naar achteren ging trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptyvr mei 22 2015, 22:51

Vanuit zijn ooghoeken keek Evan naar Lex. Hij voelde zich een beetje schuldig. Hij had wel gezien dat ze redelijk geschrokken was van zijn toon, maar wat moest hij anders doen? Als hij het lief ging vragen, gingen die gasten heus niet op hem reageren. Dan zouden ze hem vierkant uitlachen en haar alsnog lastig proberen te vallen. Hij wist echter ook wel dat als hij hier te ver in zou gaan en hij werd betrapt, dat hij werd opgesloten in de Slammer omdat je niet bevoegd was om je de medegenoten in de Glade pijn te doen. Maar de jongen vroeg er echt zo erg om en dat wist hij. Gelukkig had zijn toon niet alleen een intimiderende uitwerking op Lex, maar ook op de jongen. Deze snoof kort, keek hem met een blik aan dat hem vertelde dat het nog niet over was en liep vervolgens weg, zijn vrienden met zich mee roepend. Evan draaide zich zuchtend om naar Lex. ‘Dat was echt geweldig,’ sprak hij na een korte stilte. ‘Ik vind die pittige versie van je best wel leuk.’ Hij lachte en gaf haar een plagerige knipoog. Hij keek vervolgens over zijn schouder om te zien of de gasten wel echt weggingen. Hij zag ze echter niet meer en keek een beetje beduusd naar de plek waar hij hun net nog had gezien. Hij voelde zich ongemakkelijk bij het idee dat ze Lex weer wilden beetnemen. Hij moest haar ergens veilig naartoe brengen. ‘Laten we ergens in het zicht van de anderen gaan zitten. Dan durven ze vast niks meer,’ zei hij meer tegen zichzelf dan tegen haar. Het was niet dat hij die gast niet verrot kon slaan als het nodig was, maar hij wilde niet in de Slammer belanden en hij wilde Lex ook niet bang maken. ‘Wat vreselijk dat hij je gezien heeft. Maar geloof me, als hij zijn bek niet houdt, zorg ik dat hij dat wel doet.’ Zijn stem nam weer die kille toon aan, maar direct daarna wierp hij een verontschuldigende blik op Lex omdat hij wist dat ze deze versie minder leuk van hem vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptyzo mei 24 2015, 23:34

Stil keek ze toe hoe de jongen samen met de anderen naar achter liep en het op een lopen zette om zo snel mogelijk weg te komen. Ze vond het toch wel grappig hoe intimiderend zijzelf was geweest, al was Evan ook wel intimiderend geweest, eng zelfs. Bij het horen van zijn stem keek ze op naar de jongen. En ze kon niet anders dan glimlachen bij zijn woorden. "Nou, als he geluk hebt zul je misschien ooit nog wel wat pittigheid zien, en zo niet... don't worry i have plenty of fun sides." Zei ze met een kleine knipoog van haar eigen. Het verbaasde haar hoe ongemakkelijk Evan eruit zag toen hij achterom keek om te checken of die jongens daar nog waren. Ze waren al weg, maar dit bleek hem niet veel uit te maken sinds hij toch naar een drukkere plek wou. Yay mensen...daar was ze zo goed mee... Toch knikte ze en liep ze stil mee. Bij zijn volgende woorden knikte ze ook weer, al was het nu meer omdat ze geen woorden kon vinden om te antwoorden op zijn toon en woorden. En blijkbaar was ze heel duidelijk want al snel werd haar een verontschuldigende blik gegeven. Ééntje dat ze probeerde te laten verdwijnen door een kleine glimlach te even, al was die een stuk minder echt dan haar vorige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Emptyma mei 25 2015, 17:39

Dat ze meerdere leuke kanten had durfde hij wel te geloven. Ze had hem tot nu toe best vaak verrast door haar stemmingswisselingen. Het ene moment was ze onzeker, het andere moment durfde ze de leiding te nemen, dan viel ze weer uit tegen iemand en liet ze zien dat ze haar mannetje wel kon staan. Toch vond hij het nog altijd nodig om haar te beschermen als dat zou moeten. Al zeker omdat haar littekens nu gezien waren en hij de jongen er nog wel echt voor aanzag om dat rond te gaan bazuinen. Aan de andere kant was hij best blij dat het niet was uitgedraaid op een gevecht. Dan zou hij in de Slammer zijn beland en dat zou niet echt geholpen hebben om een Med-Jacker te worden. Hij wilde die job graag en als hij een slechte reputatie zou hebben hier, zou dat misschien om zeep geholpen worden. Hoewel die jongen er echt wel om had gevraagd. Als iemand littekens had dan was dat niet iets om mee te lachen. ‘Lex,’ zuchtte hij toen hij haar glimlach zag die niet half zo oprecht was als diegene die ze net naar hem had geworpen nadat ze haar woorden had gesproken. Hij ging voor haar staan en legde zijn handen op haar schouders. ‘Het spijt me, oké?’ Hij beet op zijn lip. ‘Ik heb er alleen een enorme hekel aan als er dat soort gasten rondlopen. Ze komen er nog meestal mee weg ook.’ Hij beet nogmaals op zijn onderlip en liet zijn handen van haar schouders zakken. ‘Ik weet dat ik intimiderend of misschien zelfs wel eng overkwam daarnet, maar weet gewoon dat mijn woede niet op jouw is gericht.’ Hij was kwaad over die littekens en over het feit dat ze haar naar de ruimte hadden gestuurd waar hij stond te douchen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Very awkward. [&ALEXANDRA]   Very awkward. [&ALEXANDRA] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Very awkward. [&ALEXANDRA]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Awkward
» >>Alexandra<<
» Those walls [&Alexandra]
» I can't sleep. [&ALEXANDRA] [FINISHED]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-