IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 OH MY GOD! [Alex]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptydi mei 19 2015, 21:09


Nadat ze afscheid had genomen na een gezellige nacht met Oliver, ze had gewoon afscheid genomen en was niet weggerend. Ergens was ze daar wel trots op en blij mee. Maar nu wilde ze met iemand praten hier over ze dacht even kort na met wie ze hier over kon praten. De enige naam die in haar op kwam was het latina meisje. Ze rende naar haar hangmat en schudde die heen en weer. 'Alex! Alex! ALEEEEXXXXX!' Riep ze iets te vrolijk terwijl ze aan de hangmat bleef schudden met een brede lach op haar gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptydi mei 19 2015, 21:15

Ze lach daar rustig, proberen te relaxen en niet te slapen. Het was nog vroeg in de ochtend en ze had vannacht voor een paar uur geslapen en behalve die nachtmerrie die voorkwam was haar nacht rustig geweest en was ze nu goed uitgerust. Vandaag zou waarschijnlijk weer een normale dag worden, opstaan, eten, werken, eten en slapen, zoals bijna altijd. Of dat dacht ze toch tot iemand haar hangmat ineens heen en weer begon te schudden en haar naam begon te zeggen, of zelfs roepen op ene gegeven moment. Aan de stem te horen wist Alexx al direct wie het was en toen ze haar bruine ogen open deed werd ze dan ook begroet door haar roodharige…vriendin? Ze wist het nog niet zeker, maar alles liep goed en ze hadden geen ruzie of dreigingen meer gehad dus ze was wel een soort van vriendin nu. Met een warme lach begrote ze Hayden. “Hay, wat heeft jou zo blij gemaakt?” Vroeg ze terwijl haar benen over de rand van de hangmat gingen en ze opstond om zich uit te rekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptydi mei 19 2015, 21:39


Ze giechelde zachtjes terwijl ze naast Alex ging zitten op de hangmat toen ze overeind was gekomen. 'Kan je een geheimpje bewaren?' Vroeg ze met een brede grijns op haar lippen. In plaats van op antwoord te wachten sprak ze haar mond voorbij. Iets van vertrouwen was het vooral. 'Ik heb seks gehad met Oliver, vanacht.' Ze grinnikte en keek haar met een stralende blik aan. Haar leven zag er momenteel wel goed uit, een vriend waarvan ze enorm veel hield en hier een meisje die ze op een of andere manier vertrouwde en als een vriendin zag, misschien wel een hele goede vriendin. De brede glimlach was gewoon niet van haar gelaat te slaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptydi mei 19 2015, 21:53

Hayden vroeg of ze te vertrouwen was, en natuurlijk was ze te vertrouwen. Echter bleek de roodharige niet lang genoeg stil te kunnen zijn want al snel vertelde ze haar rede om blijdschap. Ze kon haar mond niet dicht krijgen en voelde hem vervolgens dan ook open vallen, nou, dit was onverwacht. Toch kreeg ze haar bewegingen al vrij snel onder controle en sloot ze haar open mond om dan naar het meisje te glimlachen. "Nou, dat was onverwacht. En eindigde het goed? Je weet wel gewoon afscheid nemen en niet gewoon weggaan?" Alexx had zo veel vragen, vragen waar ze niet zeker over was of dat ze ze moest stellen. Dus begon ze maar met het simpelste en hoopte ze maar dat ze de vragen voor zichzelf kon houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptywo mei 20 2015, 10:59


Ze moest harder lachen toen Alex haar mond gewoon openviel. "Nou, dat was onverwacht. En eindigde het goed? Je weet wel gewoon afscheid nemen en niet gewoon weggaan?" Ze knikte en grinnikte weer vrolijk. 'Hoezo verrassend, we zijn ook sinds gisteren vriendje vriendinnetje. Oke was misschien wat snel.' Zei ze hard lachend en ging liggen in Alex haar hangmat terwijl ze naar haar keek. 'Maar nee, ik heb heerlijk geslapen in zijn armen en ben heel relaxed wakker geworden.' Ze glimlachte weer terwijl ze even naar de lucht keek. 'Zeg Flexy..' Begon ze zachtjes terwijl ze wat overeind kwam en haar serieuzer aankeek. 'Zie je mij als een vriendin?' Vroeg ze zachtjes onzeker. Waarna ze weer terug in de mat ging liggen met een brede grijns. 'Je weet wat ze zeggen he tegen chagerijnige mensen. 'Je moet eens goed geneukt worden misschien wordt je daar wat vrolijker van' Zou het geholpen hebben?' Vroeg ze lachend terwijl ze haar aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptywo mei 20 2015, 17:59

De blijheid van Hayden was aanstekelijk want de glimlach op Alexx haar gezicht werd alleen maar groter terwijl Hayden blij verder vertelde. “Sounds like your love life is going great.” Zei ze met er ene kleine lach bij. Toch veranderde dit al vrij snel toen Hayden haar ineens een vraag stelde die ze nogal moeilijk vond. Wat onzeker wiebelde ze van het ene been naar het andere. “Ik vind vriendin zo ene moeilijk woord, ik weet nooit wanneer ik bevriend ben met iemand, maar ik vertrouw je wel en praat graag met je.” Antwoordde ze eerlijk, ze was best bang om Hayden haar antwoord maar ze was eerlijk gezegd en dat was het beste dat ze kon doen, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptydo mei 21 2015, 08:03


haar tanden waren ontbloot van vreugde, ze was zo blij en zo vrolijk. Gewoon enkel omdat iemand van haar hield en het had gezegd en het was geen creep want hij ook leuk, lief en gewoon een klein schatje. ZE keek even op van Alex haar woorden. Haar liefdesleven, oh ja daar had zs niet eens echt overna gedacht. Misschien had ze wel gelijk, ze had gewoon geluk met Olijfje en ze mocht zich gelukkig prijzen. "ja hij is zo lief voor mij, we hadden eerst ruzie en k heb hem geslagen en dat was voor we seks hadden. Misschien geniet ie daar wel van ofzo." Ze barste keihard in lachen uit en viel daardoor uit de hangmat. ZE keek even serieus op naar Alex dr antwoord. "thats what You call a friend" zei ze met een glimlach terwijl ze overeind kwam en haar tackelde in een knuffel.

- mobiel post
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptyzo mei 24 2015, 10:14

"Well then, yes i se you as a friend" Beg ze te zeggen, al kreeg ze niet genoeg tijd want al snel voelde Alexx hoe haar lichaam viel om vervolgens de grond te raken. Het was verassend en onverwacht, maar toen ze eenmaal van de kleine shock herstelde kon ze haar lach niet inhouden. Dus al lachend sloeg ze haar armen over de roodharige om even terug te knuffelen. Zodra ze dat gedaan had rees ze zich overeinde zodat ze kon zitten en richtte haar blik op het meisje. "Dus zo te zien gaat alles goed in je leven op het moment."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptyzo mei 24 2015, 12:35


Ze grinnikte en hield het meisje stevig vast, eindelijk had ze dan een vriendin iemand om pranks mee uit te halen. Oliver zou ze vanavond wel zien ofzo, na het werk. 'Kom je vanavond helpen koken? ben de enige nog en iedereen krijgt maar andere jobs.' Ze wist dat Alex eigenlijk alleen maar rotklussen deed en ergens had ze medelijden. 'Maar ja het leven voelt en gaat goed. Hoe is het tussen jou en fletcher?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptyma mei 25 2015, 00:02

Hayden haar voorstel was verassend, en het maakte Alexx eerlijk gezegd best nerveus. Koken... Kon ze dat wel? Straks maakte ze iedereen ziek... Toch stemde ze in, maar dan wel op een speelse manier. "Okay, maar neem me het niet kwalijk als er doden vallen, heb namelijk geen idee hoe slecht ik ben in de keuken." Ze zei het met een lach, al wist ze het echt niet zeker. Bij Hayden haar andere vraag was ze niet verast, ze had het eerlijk gezegd wel verwacht. Toch kon ze de bloos niet tegenhouden. "Euhm... Okay dus een tijdje geleden hebben we gezoend... Het was nog voor de laatste keer dat ik je zag maar toen was ik.. Nou ja... Dus dat is gebeurt en ik weet niet waarom.. Als in, ik was bang voor mijn first kiss maar ieder ander zou me gewoon hebben gekalmeerd en ik weet niet, waarom heeft hij mij gezoend? Het was verwarrend, en nou ja die dag dat je me zag... huilen heb ik hem gezegd dat ik hem leuk vind als meer dan vrienden en nou ja.." Vertelde ze mompelend terwijl haag blik naar het gras ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptyma jun 01 2015, 17:08


Er vallen heus geen doden joh, niet zo gek doen. zei ze lachend en sloeg haar arm om haar heen en nam haar mee naar de keuken. 'Naawwhh jullie horen gewoon samen oke, ' Zei ze fangirlend en keek naar Alex met een grote grijns. 'Dus je first kiss, was hij voor herhaling vatbaar?' 'De keuken is liefde, de keuken is leven.' Riep ze lachend terwijl ze een stuk kip in alex dr handen duwde. 'En snij kipje maar in stukjes, niet je hand mee nemen.' Ze drukte zo een vleesmes in haar handen terwijl ze zelf begon aan paprika. 'Je moet je niet zo druk maken flexy, ik weet zeker dat hij zich het zelfde voelt anders zou hij niet zo doen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Emptyzo jun 07 2015, 20:51

Lachend liep ze mee naar de keuken, als was ze stiekem toch wel zenuwachtig. Ze had dan wel een grap gemaakt over het koken maar toch, straks werd er echt iemand ziek. Maar de zenuwen verdwenen al vrij snel bij Hayden haar reactie, en in de plaats vond een bloos zijn weg naar haar wangen. Bij elkaar horen, hun? Ze wist het niet hoor. Onzeker haalde ze haar schouders op. "Ik weet niet, het was niet slecht ofzo maar ik weet niet, wat als ik niet goed ben en zo, en dan het feit dat... En nou ja..." Mompelde ze zachtjes terwijl ze de kip voorzichtig ik stukken begon te snijden. "And we will see, hij had gezegd dat hij het me op het einde van de week zou vertellen wat 'ie voor me voelt enzo..nou ja..."
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

OH MY GOD! [Alex] Empty
BerichtOnderwerp: Re: OH MY GOD! [Alex]   OH MY GOD! [Alex] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
OH MY GOD! [Alex]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Homestead-