IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Builder's keeper

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Builder's keeper Empty
BerichtOnderwerp: Builder's keeper   Builder's keeper Emptyza mei 23 2015, 16:08

Als allereerste puntje: willen de mensen die nog geen taak op zich hebben genomen dat snel doen? Als iedereen dat braaf doet, kunnen er meerdere keepers aangesteld gaan worden ^^

Oke, en dan even iets waar ik jullie mening over wil, want ik kan me voorstellen dat het anders irritaties opwekt.
Toen de rpg werd geopend, was het nog de regel dat alleen het team runners waren. Ik heb daar toen tegen gestemd, omdat ik dat nogal elitair en hiërarchisch vind (en er zouden dan maar heel weinig runners aangesteld kunnen worden, ook als er ooit heel veel leden zouden zijn). Dus die regel is vrij snel van de baan gegaan. Maar nu zit ik met het volgende: Max is een builder. Om dingen in de Glade te regelen, denk ik dat het handig is als Max een keeper is. Maar omdat ik ook admin ben en dus het recht heb om te bepalen wie keeper wordt, kan het gezien worden als zelfverrijking - wat het weer elitair maakt.
Dus, ik vroeg me af hoe jullie over dit heel specifieke ding denken.

- Oh, en ik kan me voorstellen dat je denkt: oh noes, ik kan niet negatief praten want dan gaat ze huilen en dan is er een admin boos op me - eh nee wees gewoon eerlijk Smile Ik vraag ook juist om die reacties door dit topic te openen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Builder's keeper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Builder's keeper   Builder's keeper Emptyza mei 23 2015, 16:13

Vind het een juiste manier van het kiezen, vind het niet egoïstisch of iets in die trant. Vind Max sowieso een autoritair karakter hebben van zich zelf tho Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Builder's keeper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Builder's keeper   Builder's keeper Emptyza mei 23 2015, 17:35

Lol, daar was ik eigenlijk absoluut niet bij na aan het denken, maar ik stem in ieder geval voor :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

Builder's keeper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Builder's keeper   Builder's keeper Emptyzo mei 24 2015, 18:08

Ik denk dat het in het verhaal van de RPG juist heel goed past dat Max een keeper wordt, hij kwam ook voornamelijk met het idee van keepers en zoals Tessa al zei is het een erg elitair karakter. Bovendien is het al heel duidelijk dat hij een builder is, voor allen. Als er plots een andere keeper van builders zou zijn terwijl max de eerste officiële builder was in the first place is dat sws best vreemd.
Om een lang, zinloos verhaal samen te vatten: Helemaal prima en alleen maar goed voor het RPG verhaal.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Builder's keeper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Builder's keeper   Builder's keeper Emptyzo mei 24 2015, 18:12

Ik vind ook dat je dat gewoon moet doen, hoor!! Ik zie het totaal niet als zelfverrijking. Max is ervoor geschikt en that's it.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Builder's keeper Empty
BerichtOnderwerp: Re: Builder's keeper   Builder's keeper Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Builder's keeper
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Builders

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: ALGEMEEN :: Discussion-