IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] Empty
BerichtOnderwerp: Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE]   Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] Emptyza mei 23 2015, 22:43

Hoi iedereen (:

Om beter met mijn programma overweg te kunnen en om feedback te krijgen, heb ik besloten om een setjesshop te openen voor - voorlopig - nog enkel avatars.

Voorbeelden:

Spoiler:

Slot 1: Siënna
Slot 2: Open
Slot 3: Open

Lijstje

Afbeeldingen:
Naam erop?:
Zo ja, welke kleur?:
Zo ja, welk lettertype?:
Zo ja, waar ergens op de afbeelding?:
Kleur rand:


Rules:

*Speciale effecten kunnen aangevraagd worden, maar ik kan niet garanderen dat ik dat tot een goed einde kan brengen.
*Voor de randen kan ik enkel een simpel randje geven van de gewenste kleur. Er is ook een combinatie van twee kleuren mogelijk (meest bekende is zwart en wit).
*Als je niet blij bent met het resultaat, heb ik graag dat je me zegt waarom zodat ik beter rekening kan houden met wat je leuk en niet leuk vindt.
*Voel je niet slecht als je het resultaat niet gebruikt. Je bent niet verplicht om de ava's die ik maak te gebruiken ^^
*Je mag aanvragen doen ook als de slots dicht zijn. Dan beland je er gewoon in nadat één aanvraag is afgewerkt.
*Ik maak ook ava's voor andere RPG's.


Laatst aangepast door Evan op zo mei 24 2015, 22:17; in totaal 4 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE]   Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] Emptyzo mei 24 2015, 17:24

Update: Afbeeldingen mogen op elke gewenste grootte doorgestuurd worden. Ik heb eindelijk uitgevonden hoe ik beter met het programma kan werken. Thank God.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE]   Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] Emptyzo mei 24 2015, 17:30

Kun je twee avatars voor me maken met dat mooie randje, die van zwart en wit samen ;D

Ik heb de volgende foto's voor je:
Spoiler:

Beetje veel maar dan kan ik beetje afwisselen ;p als je er niet zoveel wil doen kies maar 1 die je leuk vind dan haha
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE]   Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] Emptyzo mei 24 2015, 18:09

Avatar 1:

Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] 2rw6iwn

Avatar 2:

Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] Jinw2p

Ik hoop dat je ze zo goed vindt. Ik merkte bij die tweede avatar dat de kwaliteit van het plaatje, van de afbeelding die je me gaf, niet erg goed was. Ben je zo tevreden of heb je toch liever 'n andere? Want dan wil ik eventueel wel samen zoeken voor je naar eentje met 'n mooiere kwaliteit? Die eerste was van betere kwaliteit (: Laat me weten wat je er van vindt!

Edit: Je mag trouwens zo veel avatars aanvragen als je wilt. Je kunt zelfs een randomizer instellen zodat je alle avatars te zien krijgt (één voor één uiteraard) telkens als je de pagina vernieuwt. Ik heb voor Evan ook 11 avatars of zo ingesteld en ik ben echt niet te lui om ze voor je te maken, hoor :3 Ik doe dit echt graag ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE]   Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Black Butterfly [AVATAR-SHOPJE]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: ALGEMEEN :: Off-game :: Babbelhoekje-