IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 OPEN || Short hair don't care

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

OPEN || Short hair don't care Empty
BerichtOnderwerp: OPEN || Short hair don't care   OPEN || Short hair don't care Emptyma mei 25 2015, 13:56


Zonder er bij na te denken hield Siënna het kleine mesje in haar hand. Ze zat in de hangmat die ze toegewezen had gekregen. Haar hoofd was leeg, geen herinnering was er te vinden behalve die van haar naam. Ze schatte dat ze rond de 18 jaar op deze wereld rondliep, maar er was geen één dag die ze daarvan had onthouden. Haar lange lokken lagen tot over haar borsten, ze was het zat al dat lange haar. Met een diepe zucht pakte ze de eerste lok tot net boven haar schouder af en sneed het overige af. Ze vervolgde haar handelingen, een voor een vielle lange plukken blond haar op de grond. Een nieuw begin, een nieuwe plek maar vooral een nieuwe Siënna. Toen ze klaar was besloot ze dat het tijd was voor een douche. Ze had misschien nog niet zo uitbundig werk verricht maar stinken deed ze wel. Siënna sjokte met een stapeltje kleding naar de ruimte die als douche diende. Ze liet haar kleding van haar ranke schouders vallen en stapte onder de stralen. Genietend sloot ze haar ogen, tot ze zich besefte dat er geen handdoek binnen haar bereik lag. Zuchtend keek ze om zich heen, had zij weer. "Kan iemand me misschien een handdoek aangeven?" Riep ze tevergeefs.


- mobiel post and ik weet niet waar de douches waren ;p
Topic is verder open
Terug naar boven Ga naar beneden
Lynn
Lynn

PROFIEL
Aantal berichten : 30

Registratiedatum : 29-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: { 16 jaar }
Job:
Relationship: { True love never dies it only gets stronger with me

OPEN || Short hair don't care Empty
BerichtOnderwerp: Re: OPEN || Short hair don't care   OPEN || Short hair don't care Emptywo jun 03 2015, 17:10


Lynn stonk als een vies iets. Wat je ook vies ruikende dingen maar kunt bedenken. Ze stapte met een snelle pas naar de douches. Niemand te zien. Lynn liep zo snel ze kon naar douches. Oef geen mens dat haar had gezien. Snel deed al haar kleren uit en legde het op een stapeltje. Haar nette kleren had ze mooi opgevouwen. 2 handdoeken erover zodat het niet nat werd. Waterdruppels vielen op haar gezicht en op de rest van haar lichaam. Lynn haar vieze stank was al was toen er een ander meisje ook ging douchen. Zo klaar. Lynn nam 1 handdoek en bond het om haar heen. Net toen ze de 2de handdoek nam vroeg het meisje of er iemand een handdoek had. "Hier neem die van mij." Lynn stapte naar het meisje toe met haar handdoek om haar heen. Lyn's arm uitgestrekt naar het meisje. Ze glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
 
OPEN || Short hair don't care
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Did not mean to do that. [OPEN]
» Will you take care of me?
» Care to tell me what the hell happened?
» I don't like this, at all! [open]
» Were am I? {Open

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Homestead-