IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 I wanna have .. on the beach!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptyma mei 25 2015, 20:23


Een dik wolkendek had zich in de lucht gevormd. Het regende echter nog niet maar de bui zat er al flink aan te komen. Alleen maar goed voor de gewassen, verzuchtte Siënna in zichzelf. Met een kleine sprong, sloeg ze de laatste treden naar het treehouse over. Ze klauterde op de houten planken en hield zich daarbij vast aan de balustrade. Haar knieën waren inmiddels blauw door het vele klimmen en klauteren, deze plek was dan ook aardig primitief. Eenmaal boven aan gekomen viel haar oog op een jongen. De jongen was bekend in de Laar maar ze had hem nooit gesproken. Zijn knappe koppie was echter niet ongezien gebleven, en ze voelde zich direct een beetje verlegen worden. Dapper als ze was besloot ze op hem af te stappen. "Hey," glimlachte ze voorzichtig.

- dont ask me about the topic title. Ik weet niet had het liedje in me hoofd..

max first
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptyma mei 25 2015, 20:56

I wanna have .. on the beach!  XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
~ come and move your boooody!

Het uitzicht was mooi vanaf hier. In een ander leven had er hier vast een windje gestaan die hem had afgekoeld van een hete dag werken. In een ander leven had datzelfde windje zijn haar doen dansen, maar dat allemaal was hier niet te vinden. Het weer was zo kunstmatig dat Max zich er bijna claustrofobisch door voelde.
Hij hoorde hoe de treden naar boven kraakten, en even leunde Max opzij om te kijken wie er naar boven kwam lopen. Een meisje, weer een nieuw iemand? Had hij weer de zoemer die een greenie aankondigde gemist? Ze stak haar hoofd door het luik en kwam op het vlonder staan. Ze stapte op hem af. "Hey hey," begroette hij haar. Hij klopte met zijn hand op de grond naast hem om haar uit te nodigen te komen zitten. Hij was blij dat de verwelkomingen van nieuwe gladers wat was aangepast, want toen hij hier aan was gekomen, werd hij nogal bruut door Ayla en Helena aangesproken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptyma mei 25 2015, 21:35


Nog altijd gehuld in de oversized blouse die ze van Kristabelle had gekregen, nam ze plaats naast de jongen. Hij had uitnodigend op de grond geklopt, en dat maakte de situatie wat minder awkward. Het uitzicht over De Laar was mooi vanaf hier, voor zover deze besloten plek mooi kon zijn dan. Met een klein plofje nam ze plaats naast Max. Ze bekeek hem voorzichtig vanuit haar ooghoeken en schonk hem een glimlachje. Haar benen bungelden over de rand van de boomhut en ze sloot kort haar ogen om van de zon te genieten. "Ik ben Siënna," zei ze terwijl ze haar hand uitstak naar de jongen om hem te schudden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptyma jun 01 2015, 16:32

I wanna have .. on the beach!  10zr4ls

// Max
Het meisje nam even de tijd om te gaan zitten en stak haar hoofd een beetje omhoog om van het zonnetje te genieten. Haar mooie haar viel naar achter, en Max' ogen gleden er even naartoe. "Siënna," stelde ze zichzelf voor. Max pakte haar hand. "Max," en hij trok z'n hand weer terug. Hij bekeek de glade even, en zijn ogen bleven plakken bij homestead, die nog steeds niet af was, maar waarbij ze al een stuk verder waren dan hij twee dagen geleden had verwacht. Het was een flinke klus, één die een lange tijd zou kosten. Maar de basis stond er al, en het was nu een kwestie van afmaken. "Greenie?" vroeg hij, met een scheve grijns op z'n gezicht. Het woord werd vaak op een neerbuigende manier gebruikt, en precies daarom gebruikte hij het met een lach, zodat ze wist dat hij het niet zo bedoelde.



{wow sorry, ik had dit topic niet meer gezien na de operatie!}
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptyma jun 01 2015, 19:29


- No prob!

Zonder nadenken volgde ze de blik van de jongen die naast haar zat. Hij straalde autoriteit uit die haar enigszins intimideerde. Met een zuchtje keek ze naar de open plek onder haar. Ze vond het helemaal niks hier, ze wilde er zo snel mogelijk weg. "Ja ik ben nieuw," zei ze met een scheef lachje terwijl ze zocht naar de ogen van de jongen. Het gezicht van de jongen was aantrekkelijk, hij had een strakke kaaklijn en een smalle, scherpe neus. Het misstond hem niet. Siënna schudde even met haar hoofd toen ze merkte dat ze aan het staren was. Het moest overduidelijk zijn geweest. "Sorry," mompelde ze verlegen. "Ik was je een beetje te ongegeneerd aan het bestuderen geloof ik," het lachje dat uit haar mond ontsnapte was kleintjes en zwak. Echt lachen had ze nog niet gedaan, het was meer een twijfelachtig gebaar omdat ze zich geen houding wist te geven. Onzekerheid was het niet, meer aftastend. "Ik haat het hier." Schoot er uit haar mond. Siënna hoopte dat hij het niet als belediging opvatte, ze hadden er het beste van gemaakt. Ze mocht gezien de omstandigheden niet klagen, en klagen over deze gebouwen was het niet. Het was gewoon de plek, de situatie in het algemeen die haar dwarszat.

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptyma jun 01 2015, 21:28

I wanna have .. on the beach!  14j6cdw

// Max
"Welkom dan," begroette hij haar. Ze leek niet zo in paniek als sommige andere greenies, wat hij op zich al bewonderenswaardig vond. Hij begon haar wat beter te bekijken. Ze had iets onschuldigs over zich heen hangen, iets ontwapenends. Hij kon zich niet voorstellen dat ze ooit iemand pijn zou doen, en dat mensen veel moeite zouden hebben met haar pijn doen. "Sorry." Hij knipperde even, en begon te lachen. "Volgens mij deed ik hetzelfde." "Ik haat het hier," kwam daar meteen achteraan. Max zuchtte terwijl hij naar zijn knieën keek, en daarna zijn hoofd weer op lifte en over de glade staarde. "Ik denk dat we ons allemaal wel eens zo voelen. De één vaker dan de ander, maar ik denk dat we hier allemaal liever niet zouden zijn."

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptyma jun 01 2015, 22:08


Even keek ze verlegen naar haar benen toen de jongen bekende dat hij hetzelfde deed. Ze was zo druk met hem bekijken dat het haar niet eens was opgevallen. Haar ogen vielen terug op zijn kijkers en ze glimlachte lichtjes. "Ja dat zullen we allemaal wel hebben." Beaamde ze zijn woorden. Klagen had niet altijd zin, ze zag meestal liever het positieve in van een situatie. Al leek het nu alleen maar donker te zijn in plaats van licht. "Ik hoop dat ik die momenten niet vaak ga hebben. Ik kan er beter het beste van maken." Siënna had haar handen in elkaar gevouwen en speelde met haar eigen vingers. De hitte had haar omarmd als een deken en dat voelde ze nu ook flink. Daarom liet ze haar blouse dan ook van haar ranke schouders glijden met een opgeluchte zucht. "Sorry ik heb nog niet echt betere kleding dan dit gevonden, " verontschuldigde ze zich alvast. Het topje dat ze aanhad was dezelfde als die van haar aankomst. De welving van haar borsten was goed zichtbaar en door het gebrek aan bh voelde ze zich licht ongemakkelijk. Ze probeerde dan ook zo geniepig mogelijk haar armen voor haar lijf te houden en strak naar voren te kijken. Al konden de twee Himalaya gebergtes niet onopgemerkt blijven (zo groot waren ze helaas niet), vooral niet bij een mannelijk geslacht. Dat was overigens geen belediging naar Max, maar jongens bleven jongens.

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptyma jun 01 2015, 23:07

I wanna have .. on the beach!  14j6cdw

// Max
Max knikte, nog steeds voor zich uit starend. "Ik had het er ook lastig mee toen ik hier net kwam. En geloof me, toen waren ze wat minder verwelkomend." Hij lachte weemoedig toen hij terugdacht aan het moment dat ze hem rond gingen leiden en hij ongelofelijk geïntimideerd was door Ayla. "Voor mij hielp het om een doel te hebben, zodat je je niet nutteloos voelt." Het was het moment geweest dat hij obsessief de glade was gaan uitbreiden, onder het mom van 'er komen steeds meer gladers bij!' Beweging in zijn ooghoeken liet hem opzij kijken. Siënna had haar wijde blouse uitgetrokken en had daaronder een strak zittend hempje aan. Er was vrij weinig privacy in de glade. De muren om homestead zorgde ervoor dat niet de hele glade je zag omkleden, maar iedereen sliep in dezelfde zaal en douches werden gedeeld. Hij keek altijd gewoon weg, dat vond hij wel zo gewoon. Maar hij kon het niet laten dat zijn ogen even afgleden naar haar borsten. Hij voelde medeleven dat ze nog geen passende kleren voor haar gevonden hadden, al werden die meestal wel meegestuurd met de box. Hij keek weer op toen hij merkte dat ze haar bovenlichaam probeerde te bedekken met haar armen. "Het komt wel goed. De eerste dagen zijn het zwaarst, maar je leert mensen hier snel genoeg kennen. Het helpt dat we allemaal in hetzelfde schuitje zitten," glimlachte hij naar haar. Hij voelde de behoefte haar zo veel mogelijk gerust te stellen. Want zoals ze hier zat, onschuldig, bijna naakt ondanks de kleren die ze aanhad, voelde het alsof hij haar moest beschermen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 06:48


Siënna voelde zich steeds meer op haar gemak bij de jongen voor haar. Hij was vriendelijk, begripvol en behulpzaam. Ze glimlachte dan ook eens oprecht naar hem en liet haar verdedigende houding iets zakken "Kristabelle heeft me de koks laten zien, dat leek me wel wat." Zei ze oprecht geinteresseerd. Ze had tot nu toe alleen nog niet de tijd gehad om langs te gaan bij de keuken. Siënna veegde haar haar achter haar gezicht en stopte het netjes weg achter d'r oor. Ze vermeed zijn blik niet meer. "Dankje, Max. Ik voel me al wat beter nu." Sienna leunde kort tegen hem aan om haar woorden kracht bij te zetten en schuifelde toen weer iets van hem weg. Ze moest er momenteel nogal zwak en breekbaar uitzien. Zo oogde ze waarschijnlijk ook maar dat had ze liever niet gewild, al voelde ze zich wel zo.

-kort zit op mobiel
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 11:10

I wanna have .. on the beach!  14j6cdw

// Max
Een tevreden blik verscheen in zijn ogen toen Siënna vertelde dat ze haar al een beetje hadden rondgeleid. "Mooi. Er moet de hele dag door gekookt worden, dus dan kan je je gedachten vast wat verzetten." Ze leek wat meer op haar gemak gesteld, ontweek zijn blik niet meer en zat aan haar haar. Ze veegde het achter haar schouders en schoof het achter haar oor. Ze leunde kort tegen hem aan. Met zijn grove, kapotte hand pakte hij een plukje vast om er een blaadje uit te halen, en streek haar haar daarna weer glad. "Het komt goed. Soms is het moeilijk te geloven, maar het komt goed. En anders kom je naar me toe, oké?" Hij wist zelf ook niet altijd hoe precies het goed moest komen, maar tot nu toe hadden ze er met z'n allen altijd wel oplossingen voor problemen gevonden. Olivers injectie viel daar tot op dit moment buiten, en ze waren nog geen stap dichter bij het vinden van een manier om hem te genezen. Maar dit was een van de weinige momenten sinds het incident dat hij zich kalm had gevoeld. Hij koesterde het, want de enige andere keer dat hij zich zo relatief zorgeloos had gevoeld, was de nacht met Helena.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 11:35


Nog altijd keek ze wat verlegen naar de jongen naast haar. Ze kon niet zo goed omgaan met mensen die lief voor haar waren. Wel vond ze zijn aanwezigheid fijn en voelde ze niet meer de rusteloosheid die haar al een aantal dagen achterna had gezeten. "Dat vind ik heel lief van je," zei ze met een brede glimlach. Haar ogen richtte ze op die van hem, ze had de neiging om hem te knuffelen. Niet perse omdat hij het was maar omdat ze echt toe was aan een omhelzing. Een gebaar misschien niet uit liefde maar wel uit vertrouwen. Helaas was ze te angstig om, om zoiets stoms te vragen. Daarom leunde ze een beetje naar hem toe en legde haar hoofd voorzichtig op zijn brede schouder. "Vind je het erg?" Vroeg ze twijfelend. De neiging om weg te gaan overviel haar, van te voren leek het niet raar maar nu voelde ze zich ongemakkelijk. Was ze te handtastelijk? Aarzelend bleef ze liggen.

- wederom kort tik dit op werk
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 12:02

I wanna have .. on the beach!  14j6cdw

// Max
Hij kon niet veel meer dan terug glimlachen, en kijk keek weer voor zich uit. Zijn armen hingen over de horizontale balken die hier geplaatst waren om vallen te voorkomen, en hij liet zijn handen en benen losjes naar beneden hangen. Plots voelde hij Siënna's hoofd zacht op zijn schouder. "Nee, 't is goed," antwoordde hij. Soms vergat hij het, maar hij zat hier pas anderhalve maand. Als hij aan zijn eerste paar dagen hier dacht, werden die herinneren gedomineerd door de angst die hij die periode had gevoeld. Soms vergat hij dat andere nieuwelingen zich ook zo moesten voelen. Het moment dat je je voor het eerst veilig voelde, herinnerde hij zich als een enorme opluchting. En dus ademde hij langzaam uit en wist hij wat ze nodig had. Hij trok de arm van de schouder waar ze op lag van de balk af en sloeg hem om haar heen. Zijn pols legde hij op haar schouder.

{Ik heb weer wat te posten, dus je maakt me er blij mee Smile }

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 12:46


Met de arm om haar smalle schouder slaakte ze een verlichtende zucht. Het voelde geweldig, ze voelde zich warm alsof ze weer een familie had, een vriend die er voor haar was. Ze pakte de hand op haar schouder kort vast en murmelde kort "bedankt." Ze nestelde zichzelf comfortabel tegen de jongen aan en tuurde voorzichtig naar zijn gezicht. Ze bestudeerde de stoppeltjes op zijn kin en zijn lippen. Ze waren zacht vol. Voor ze het wist was ze weer aan t staren en afwezig wendde ze haar blik af. "Wat doe jij hier zoal?" Vroeg ze, de toch wel aangename stilte verbrekend.

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 13:59

I wanna have .. on the beach!  14j6cdw

// Max
Hij kneep kort terug toen zijn hand werd vastgepakt, en voelde hoe Siënna's ogen op zijn gezicht gericht waren. Maar hij bleef voor zich uit kijken, genietend van dat zijn hoofd weer eens leeg was. Hij ademde diep in toen ze na een lange stilte een vraag stelde, en wreef even met zijn vrije hand over zijn gezicht. "Dit gaat niet heel spannend klinken, maar ik ben vooral bezig met alles hier uitbreiden," antwoordde hij. Hij richtte zijn blik naar beneden en staarde naar een van de bruine vegen op zijn broek. "En af en toe regel ik hier wat op de glade. Keepers enzo. Ik probeer het een beetje geordend te houden nu er zo veel mensen zijn." Hij glimlachte weemoedig en keek Siënna kort aan. "Ik probeer mezelf bezig te houden om mezelf af te leiden van hoe shit het hier eigenlijk is."

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 14:24


Siënna luisterde aandachtig naar zijn woorden en knikte af en toe. Tijdens het luisteren trok ze haar benen omhoog en steunde er met de vrije elleboog op. Ze beet kort op haar lip en voelde de droge lucht in haar ogen slaan. "Ik vind dat interessant hoor. Ik vind het knap dat je dit uit niks hebt weten op te bouwen." Haar compliment was oprecht en de heldere blik in haar ogen voegde alleen maar kracht bij haar woorden. Ze legde haar hoofd weer terug op zijn schouder en zuchte nogmaals van gemak. "We zijn met best veel, he. Hoeveel zullen er nog bijkomen?" De vraag was niet direct gericht aan Max maar hij was de enige die met haar mee kom denken, aangezien hij het antwoord ook wel niet zou weten. "Als we hier nog lang zitten gaan we nog doorproduceren." Een licht grijnsje speelde op haar lippen toen ze doelde op Hayden en Oliver.

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 19:07

I wanna have .. on the beach!  14j6cdw

// Max
Max haalde een schouder op. "Ik heb niet álles gedaan. Er stonden al wat dingen toen ik hier aan kwam." Gelukkig maar. De treehouse, waar ze nu zaten, had hij niet in z'n eentje hoeven maken. Dat was onmogelijk geweest. Hij liet z'n hand van Siënna afglijden en leunde op beide armen naar achter. "Griever, ja," lachte hij om haar opmerking. "Oh, dat zou eigenlijk wel heel erg zijn," ging het over in een zorgelijk lachje, nu hij zich realiseerde dat ze absoluut niet na hadden gedacht over wat er zou gebeuren als mensen met elkaar naar bed gingen. Wat als hij straks een kinderopvang zou moeten bouwen?!

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 19:38


De jongen haalde zijn arm van haar schouders af. Siënna keek achterom zodat ze hem nog aan kon kijken, al scheen de zon fel en belemmerde haar zicht af en toe. Ze grinnikte toen ze zijn geschokte gezicht zag en haalde nonchalant haar slanke schouders op. "Ach het is een logische redenering hoor." Grijnsde ze terwijl ze haar krullen fatsoeneerde door er een hand doorheen te halen. "Al lijkt het me niet zo prettig dat we naast het geschreeuw uit de Maze ook nog geschreeuw van een kind krijgen." Ze rilde even van het idee. Siënna hield absoluut van kinderen maar op haar leeftijd was dat een stap die ze bij lange na nog niet wilde zetten. Ze legde haar handen op haar benen en wreef er overheen omdat ze brandden door de hitte. "Thanks hiervoor, Max. Dit is best relaxed." Zei ze dankbaar terwijl ze haar ogen nu van zijn gezicht hield en wat van hem vandaan schuifelde. Ze wilde immers niet té vrijpostig overkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 20:31

I wanna have .. on the beach!  14j6cdw

// Max
Even trok hij een overdreven angstig gezicht bij het idee van een baby. "Nee, daar moet wel wat op verzonnen worden. Kunnen we geen briefje meesturen met die box: condoms please?" Het was bedoeld als grapje, maar dit was gewoon weer een ander puntje op het zorgenlijstje in zijn hoofd. "Hmm? Oh, graag gedaan," reageerde hij uit gedachten getrokken, en glimlachte. "Sorry, ik ben gewoon zo moe." Hij trok zijn armen onder z'n lichaam vandaan en hij liet zich met een plof op het vlonder vallen, zijn armen gestrekt naast zich. "Heb je dat wel eens? Dat je kan slapen wat je wil, maar dat de slaap je in lijkt te halen?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 20:38


Lachend keek Siënna de jongen aan. "Nouja we weten niet of ze seksueel actief zijn." Ze dacht even na over haar woorden en hervatte haar uitspraak. "Ach wie houd ik ook voor de gek," grinnikte ze terwijl ze haar hand tegen haar voorhoofd sloeg. Even trok ze een naar gezicht. "Dit is precies zo'n beeld wat ik niet in mijn hoofd wil hebben." Voor haar verscheen een naakte Hayden en Oliv.. gatver nee. Ze schudde haar hoofd waarbij haar krullen op en neer deinde, naast haar plofte de jongen op het vlonder neer. "Geeft niet, je lijkt veel aan je hoofd te hebben." Mompelde ze terwijl Siënna hem bezorgd aankeek. Ze ging net als hem liggen en vouwde haar handen in elkaar op haar buik. Ze rolde naar haar zij zodat ze hem makkelijk aan kon kijken en dacht even na over zijn vraag. 'Ja soms dan blijf je gewoon moe. Maar vertel, wat zit er op je hoofd. Ik kan je helpen, hé?" Bevestigde ze vriendelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 21:05

I wanna have .. on the beach!  14j6cdw

// Max
Siënna ging naast hem liggen. Vanuit zijn ooghoeken kon hij haar bewegingen zien, en hij bleef omhoog naar de kunstmatige lucht kijken. Hij begon te lachen toen ze over het beeld in haar hoofd begon. "Stop maar, stop maar," lachte hij. Zijn borst ging wat sneller op en neer bij het lachen. En tijdens één van de keren dat z'n borst omhoog ging, draaide hij zich naar haar toe. Zij had dezelfde houding voor hem aangenomen, wat een veel meer open houding was dan een paar minuten geleden. Ze bedekte haar lichaam niet meer, maar omdat ze lag, waren haar rondingen door haar shirt te zien. Ze was mooi, maar weer vond hij het niet gepast haar te bekijken. "Is niet iets waar jij je nu al zorgen om hoeft te maken," glimlachte hij. "Ga je eerst maar je draai vinden, en dan komt dat alles later wel."

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 21:22


Het meisje leunde op haar elleboog die heen en weer schudde bij het lachen. De witte rij tanden waarover ze bezat werd zichtbaar en ze sloot haar ogen even terwijl ze met een grinnik uitlachte. "Achja, we moeten onze behoeftes ergens kwijt." Zei ze maar al snel had ze spijt van haar woorden. Ze klonken een beetje cheeky naar haar smaak. "Uhh, ja dat." Mompelde ze terwijl ze haar blik naar beneden richtte en haar wangen een zacht rozige gloed ontvingen. Ze was blij toen Max terug kwam op de zorgen die hij had en al snel sloeg haar stemming weer om naar licht bezorgd. "Jij wil gewoon al die zorgen voor jezelf houden," grijnsde ze quasi beledigd. "Maar Max, ik heb juist niks te doen. En mijn draai vind ik door betrokken te raken met wat er gebeurd!" Ze glimlachte toen ze vervolgde, "misschien moet ik maar geimproviseerde condooms aanmaken en doneren aan de personen die ze nodig hebben."
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 21:46

I wanna have .. on the beach!  14j6cdw

// Max
Nu sloeg Max zijn hand over zijn ogen heen en gooide zijn hoofd in z'n nek. Die Siënna was van onschuldig en onzeker naar dit gegaan. "Haha, ja is goed. En dan word jij de keeper van de condooms," lachte hij. Hij vermaakte zich. Het was leuk om te zien hoe ze zich binnen enkele minuten zo open was gaan gedragen. Hij vouwde zijn arm dubbel onder zijn hoofd en ging erop liggen. Hier boven op de treehouse was het koeler dan beneden, en ook een stuk rustiger. Als het nu avond was geweest, had hij hier makkelijk in slaap kunnen vallen. "Ik meen het. Ik vertel je er later wel over."

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 21:53


Siënna hield het voor een kort niet meer en uitte dat in een zeer oncharmante schaterlach. Geschrokken sloeg ze haar hand voor haar mond en keek Max met ogen als schoteltjes aan. "Oeps. Ik weet niet waar dat vandaan kwam." Ze grijnsde even. "Maar dan ben ik zo'n zielig figuur dat zelf niet eens seks heeft en dan toch dat soort dingen bewaakt." Ze trok een pruillipje. Ze voelde zich totaal niet ongemakkelijk om openlijk over dit soort onderwerpen te praten. Dat was, tegen alle verwachtingen in, iets waar ze vrij goed tegen kon. Max ging comfortabeler liggen en vertederd keek Siënna naar hem. Ze legde haar hand op zijn hoofd en wreef even door zijn haar terwijl ze 'm weer terug trok. "Als je wilt slapen mag het hoor, ik houd je niet tegen." Mompelde ze met een kleine glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptydi jun 02 2015, 22:22

I wanna have .. on the beach!  14j6cdw

// Max
Plots klonk er een enorme schaterlach naast hem, en overdreven dook Max weg voor het geluid. Maar zodra het over was, begon hij zelf te lachen. "Nee joh, komt goed. Ik bedoel.." Wat bedoelde hij eigenlijk? "Ik denk niet dat dat iets is waar je je nu zorgen om zou moeten maken." Hij keek even zijn het uiteinde van zijn shirt en pakte een loszittend touwtje vast. Hij pulkte er wat aan, nadenkend. "Hmm, een oogje dichtdoen is wel aantrekkelijk. Ik had me toch voorgenomen vandaag niks te doen." Zijn ogen hield hij al halfdicht tegen de zon, die fel in zijn ogen scheen.

{sorry, ik begin inspiratieloos te worden ): }

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Emptywo jun 03 2015, 07:15


Het aanzicht van de lome jongen liet Siënna ook even uitgebreid geeuwen. Ze sloot haar ogen even en nam de zon in zich op. Haar schouders begonnen inmiddels ook te brandden maar er was vrij weinig aan te doen. Misschien kon ze echt maar praktische dingen gaan uitvinden. Siënna keek even naar Max toen hij sprak en knikte. "Dat komt inderdaad vanzelf wel," grijnsde ze terwijl ze zichzelf helemaal naar achter liet vallen. Ze wreef even pijnlijk over haar rechterborst en keek Max aan. "Mijn boobies doen pijn," gooide ze met pijnlijk gezicht het gesprek in. "Ik heb een boobie-massage nodig denk ik."

- haha miss kun je hier wat mee. De plottwist komt ergsns in deze posts moet er nog even over na denken

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

I wanna have .. on the beach!  Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wanna have .. on the beach!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 3Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beach boys
» I wanna see a fire...
» I wanna go home!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-