IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 I wanna have .. on the beach!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptydo jun 04 2015, 06:22


Geschrokken keek Siënna naar de lucht. "Shit! Ik had beloofd dat ik zou werken!" Zei ze geschrokken haar houding ineens kaarsrecht en haar ogen groot. De handen van Max lagen op haar knieën en lieten een warm gevoel achter. Stiekem vermeed Siënna, Hayden liever. Ze wilde niet weten wat er zou gebeuren als die chick boos op haar was. Ze had er vaag iets van gehoord van Helena en het klonk niet echt geweldig in haar oren. Siënna keek zenuwachtig om zich heen, alsof Hayden haar elk moment kon bespringen wat natuurlijk best vreemd zou zijn. "Haal maar, ik durf mijn gezicht niet meer te laten zien nu." Zei ze terwijl ze verontschuldigend lachte en haar krullen weer vastpakte. Wauw wat was ze lekker bezig zeg. Siënna was er nu ook weer achtergekomen dat ze er niet tegen kon als ze haar afspraken niet nakwam. "Ik vind het trouwens heel gezellig." Mompelde ze om niet onaardig over te komen. Ze was zo druk bezig met haar fout dat ze eigenlijk nieteens reageerde op het feit dat Max gezellig met zijn tweetjes wilde eten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptydo jun 04 2015, 10:49

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 14j6cdw

// Max
Hij begon te lachen. "Wauw, goede eerste werkdag," lachte hij. "Hayden is vast blij met je." Ja, ze was nu pas een dag keeper, maar hij wist dat ze met een zweep over de andere cooks heen zou gaan. Eén van de redenen waarom hij dacht dat zij wel geschikt zou zijn voor zo'n rol, juist omdat er relatief veel cooks waren op het moment. Maar hij had wel ook door dat hij een oogje in het zeil houden, want, tsja, het bleef Hayden. "Dan lijkt het me beter als je hier blijft, in ieder geval voor nu." Hij trok zijn benen onder zich om op te kunnen staan. Hij torende nu boven Siënna uit en rekte zich even uit. Daarna legde hij zijn hand weer even op haar hoofd, als een 'ik ga dan nu' gebaar, en een 'ben zo terug'. Hij liep naar de trap toe, klom naar beneden en liep richting de eetruimte. Over tien minuten zou hij terug zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptydo jun 04 2015, 11:07


"Straks vermoord ze me." Mompelde Siënna geschrokken terwijl ze voorzichtig aan haar nagels begon te plukken. Siënna had een douche nodig en snel ook. Zachtjes schuifelde ze heen en weer terwijl Max opstond. Hij zou eten gaan halen. "Tot zo!" Glimlacht ze. Toen hij uit haar zicht was verdwenen fatsoeneerde ze zichzelf even en ging liggen. Ze lag op haar rug en spotte de blauwe lucht terwijl ze de zon probeerde te vermijden. Uiteindelijk sloot ze haar lichtblauwe ogen en probeerde om wakker te blijven. Haar ademhaling werd regelmatiger en haar lichaam ontspande zich. Dit was wel even lekker, zo soezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptydo jun 04 2015, 11:15

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 14j6cdw

// Max
Zodra hij aankwam bij de keukens, rook hij al dat het eten bijna klaar was. En zodra hij twee borden vol gooide met wat de pot schafte, zag hij dat het eten ook weer vandaag eetbaar, maar niet heel lekker was. Hij griste twee lepels, stak die in zijn achterzak en liep terug naar de treehouse. Het was lastig om naar boven te klimmen met de twee borden in zijn handen. Eén kon hij vast blijven houden, maar ander moest hij op zijn pols balanceren terwijl hij zich met z'n andere hand vast moest houden en omhoog moest trekken. Zodra hij boven was, schoof hij eerst de borden de vlonder op, waarna hij zichzelf omhoog trok. Hij zag hoe Siënna het zichzelf comfortabel had gemaakt, en dat haar ogen waren gesloten. Hij bukte om de borden weer op te pakken, en liep stilletjes naar de plaats waar hij net had gezeten. Hij pakte de lepels uit zijn zak, zette de borden neer en nam zijn eigen bord op schoot. Hij wist niet zeker of ze lag te slapen, maar als dat zo was, wilde hij haar niet wakker maken. Het waren haar eerste dagen hier. Alleen al van de stress en ontwenning putte je waanzinnig uit. Als ze op hem leek, had ze 's nachts vast moeite met slapen. Als dat haar nu wel was gelukt, wilde hij dat niet verstoren. Ze had het hard nodig. En dus nam hij zijn eerste hap in z'n eentje, en tuurde voor zich uit. Langzaam werd het al wat schemeriger, en hij wist dat over niet al te lang de muren zouden sluiten. Het was een verademing dat hij niet hoefde te blijven staren totdat hij zeker was dat Helena het labyrint weer uit was gekomen, zoals hij de weken hiervoor iedere avond had gedaan.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptydo jun 04 2015, 12:02


Siënna was bijna weggedommeld tot ze gestommel hoorde op de trap. Dat moest Max zijn, nog even hield ze haar ogen gesloten. Ze wiebelde even heen en weer en er kwam daarbij een slaperig geluidje uit haar mond. Haar ogen openden zich langzaam en met een glimlach keek ze naar Max die inmiddels al een hap had genomen. "Dankje, Max." Haar stem was een beetje schor en ze bevochtigde haar lippen met haar tong. Hongerig keek ze naar het bord en al snel nam ze een hap. Het was niet geweldig lekker, dat moest Siënna beter kunnen. Helaas kon ze dat nu niet bewijzen. Ze probeerde haar gezicht in de plooi te houden maar haar lip trok een beetje. "Morgen kook ik." Mompelde ze licht afkeurend. Desalniettemin nam ze nog een hap om de ergste honger te stillen. Ze keek even naar Max en bestudeerde zijn gezicht hij leek opgelucht te zijn. "Helena is niet in de Maze toch?" Vroeg ze voorzichtig, bang om iets aan te kaarten wat verkeerd viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptydo jun 04 2015, 13:07

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 14j6cdw

// Max
Hij keek weer opzij toen hij Siënna geluiden hoorde maken. Ze zag er wel lief uit, zo, en hij glimlachte toen ze haar ogen open deed. "Geen probleem," antwoordde hij terwijl hij een volgende hap in z'n mond stopte. "Er is niet zo veel om eten echt lekker mee te maken. Maar het stilt de honger, en daar gaat het om," legde hij uit. Maar als zij een poging wilde wagen tot het maken van lekker eten en daarmee een keukenprinsesje te worden, hoopte hij dat het haar zou lukken.
"Hmm? Oh, nee gelukkig niet. Ik heb haar gevraagd-" wie hield hij voor de gek "-opgedragen niet te gaan vandaag." Hij trok een mondhoek naar achter. "Ik ken haar, ze was gewoon weer gegaan in haar eentje. Ik denk dat ze gewoon gegaan zou zijn als ik het lief gevraagd had. Nu heb ik het haar lief verboden."

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptydo jun 04 2015, 13:22


Siënna keek hem met een glimlach aan nadat ze met moeite een hap had doorgeslikt. "Morgen ga je lekker eten," beloofde ze hem. Koken was iets wat je op gevoel deed, oefening baart kunst. Ze had er nu al zin om te gaan koken. Rustig at ze haar bord leeg en zuchtte voldaan, ze kreeg er tenminste een vol gevoel van. Ze legde het bord naast zich neer en keek Max aan toen hij over Helena begon. "Geen zorgen! Ik heb het er met Helena over gehad, en ik ga me opgeven om runner te worden." Vertelde ze hem alsof het het beste idee van de wereld was. "Dan ga ik samen met haar de Maze in en dan hoef je je geen zorgen meer te maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptydo jun 04 2015, 14:18

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 14j6cdw

// Max
"Daar hou ik je aan," zei hij, en hij stak z'n pink op. "Pinky swear." Maar voordat ze daarop had kunnen reageren, was die hand alweer gezakt. "Je gaat wat?" Oh nee nee nee, geen kans dat Siënna runner zou worden. Hij had geen controle over zijn gezichtsuitdrukking, en wat er nu vanaf te lezen was, was waarschijnlijk een combinatie van schrik en absurditeit. Waarom wilden er zo veel mensen dat labyrint in? Hadden ze niet gezien hoe Oliver er nu bijliep? En voor zover ze nu wisten, zou hij doodgaan! En dan gaf ze zich vrijwillig op om daar naar binnen te gaan? Absoluut niet. Maar hij wist dat hij niet zo de baas kon spelen, en hij wilde niet zo iemand zijn die mensen verbood dingen te doen. Maar moest het nou echt dat én Helena, waarvan hij niemand hoefde uit te leggen dat ze bijzonder voor hem was, én Siënna, wie hij op dit moment veel te kwetsbaar vond, beiden runner waren? Het was iets van hém dat hij zich dingen zo aantrok, maar kon het niet een momentje rustig zijn?
En dus wendde hij zijn gezicht maar af, geen idee wat voor een uitdrukking hij nu moest tonen. "Ik zal je niet tegenhouden," zei hij uiteindelijk maar, maar hij deed niet z'n best om te verbergen dat hij het liever niet had.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptydo jun 04 2015, 14:36


Een beetje verbaasd keek Siënna, Max aan. Hij zei misschien niet zoveel maar zijn gezicht sprak absoluut boekdelen. Waar kwam dit nou vandaan? Ze snapte dat hij bezorgd was maar het was vervelend dat hij haar niet vertrouwde. Een beetje knorrig keek ze naar de jongen. "Ik kan mezelf heus wel redden hoor." Haar stem was nogaltijd vriendelijk want ze wist dat hij het in principe goed bedoelde. "Ik zit hier nu bijna een week en het is niks voor mij. Ik wil een uitweg zoeken, niet gevangen zitten." Ging ze verder. Haar borst hief wat omhoog toen ze sprak, en ze leek meer kracht uit te stralen dan daarnet. Haar ogen straalde wat meer. "Maak je er nu nog maar geen zorgen over, voorlopig is die beslissing toch nog niet gemaakt denk ik. Tegen die tijd praten we wel verder toch." Stelde ze hem gerust, dit was geen zorg voor nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptydo jun 04 2015, 17:21

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 14j6cdw

// Max
Hij reageerde niet op haar antwoord dat ze zichzelf kon redden, omdat hij de woorden niet wist om erop te reageren. In plaats daarvan liet hij zijn blik gericht op de verte naar beneden zakken, en hij keek naar zijn vieze schoenen. Hij pakte zijn bord weer op en nam nog een paar happen. "Ja, daar hebben we het dan wel eens over." Oh wat haatte hij het als hij zo beschermend klonk. Hij probeerde het te onderdrukken, echt, maar hij kon het niet laten om haar veilig te willen houden, telkens dat hij haar zag.
Hij stopte z'n laatste hap in z'n mond, legde de lepel op het bord en legde het naast zich neer. Hij keek haar aan en glimlachte zachtjes, en korte rilde hij. De kunstmatige zon ging onder, en daarmee kwam de koelte van de nacht. Het luide gebrom van de muren gaven aan dat de deuren gingen sluiten.

{sorrryyy ik ben ineens zo inspiratieloos o.0}

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptydo jun 04 2015, 21:10


Siënna keek even op naar de muren die langzaam dichterbij elkaar schoven. De geluiden in de Maze ontwaakten hierbij, maar voor het eerst voelde ze zich niet bang. Misschien kwam het door de fijne middag. "Hmm.." Kreunde Siënna terwijl ze gemakzuchtig over haar buik wreef en tegen een van de balustrades aanleunen. Ze sloot haar ogen genietend en slaakte nog een verlichtende zucht. Er hing een stilte, de avond viel dat kon je horen aan het leven in het bos. "Ken je dat gevoel. Dat lekkere warme gevoel in je buik als je vol zit. Dat heb ik nu en het is héérlijk, hmmmmf." Hoe het eten smaakte was ze al vergeten. Dit was de eerste keer sinds ze hier was dat ze fatsoenlijke porties had gegeten. Siënna beet kort op haar lip, dit keer niet uit onzekerheid maar gewoon puur door haar tic. Die overigens wel in de Laar was ontstaan, nou ja daar ging ze vanuit. "Als we een hond krijgen, Max. Dan moeten we wel spulletjes voor hem maken."
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptyvr jun 05 2015, 10:13

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 14j6cdw

// Max
Max begon te lachen. "Blij dat het zo goed gevallen is," grinnikte hij. Hij keek naar haar buik en prikte erin. "Voedselbaby!" riep hij quasi-geschrokken en hield zijn hand voor z'n mond. Het viel allemaal best mee. Siënna was hartstikke slank en het zag er alles behalve uit alsof ze zwanger was, maar hij vond het leuk haar te stangen. "En ja, klopt. We vragen ook wel een bal mee, en stokken zijn er hier genoeg. Ik denk niet dat 'ie een mand nodig zal hebben. Hij zal eigenlijk overal op het gras kunnen slapen." Of bij papa Max in de hangmat.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptyvr jun 05 2015, 10:42


Siënna keek geschrokken naar haar buik en legde beiden handen er op. "Dat lijkt me wel wat een lief klein baby'tje." Dromerig keek ze weg en ze sloot haar ogen even. Nu nog niet maar als de tijd rijp is, dan zou ze zoveel mogelijk kindjes nemen. "Nu moeten we nog meer namen verzinnen!" Grijnsde ze terwijl ze naar haar buik wees. Max ging verder over de hond en het enthousiaste gevoel borrelde weer in haar op. Ze grijnsde breeduit en knikte heftig op zijn woorden. "Hij mag wel bij mij slapen!" Opperde ze terwijl ze haar handen nog even over haar licht opgezette buik liet glijden. Het idee van een baby'tje had haar humer flink opgevrolijkt moest ze toegeven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptyvr jun 05 2015, 11:20

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 14j6cdw

// Max
Liefkozend wreef Siënna over haar buik, en ineens zag Max het helemaal gebeuren dat ze hier een gezinnetje zou stichten. "Ohh nee nee, geen baby's in de glade hoor," lachte hij. "En Vagebond kan natúúrlijk ook bij mij," grinnikte hij mee. Ja, hij zag het wel gebeuren dat er een vrolijke hond rondrende in de glade. Hij kon zich niks van hiervoor herinneren, maar hij kon zich wel voorstellen dat hij voor de glade ook een hond gehad had. "Maar, Siën, zullen we naar beneden gaan?" De deuren waren dicht en de nacht viel snel. "Ik wil nog even naar de cabin voordat ik straks naar bed ga." Want bij deze 'chille' dag hoorde ook dat hij vannacht weer lang zou slapen, zodat hij er morgen weer tegenaan kon.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptyvr jun 05 2015, 11:58


Met een tevreden blik keek Siënna naar de jongen voor zich. "Maar een baby Siënna zou toch heel erg leuk zijn, Max?" Grijnsde ze terwijl ze hem plagend duwde. Bij zijn volgende woorden knikfe ze instemmend. "Ja dat vind ik goed, maar dan ga ik wel gelijk slapen hoor Maxie." Deelde ze mee terwijl ze naar hem toe boog. Haar zachte lippen raakte zijn wang en ze gaf hem hiermee een licht kusje. "Slaap lekker, gedraag je en geen stressjes meer vanavond!" Ze gaf hem nog een knipoog en stond of. Siënna klopte haar kleding af en draaide zich om, om de trap af te gaan lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Emptyvr jun 05 2015, 16:07


I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 14j6cdw

Max
I'd take another chance, take a fall

Max begon te lachen, want ja, een baby Siënna leek hem geweldig. Hij kon zich zonder moeite voorstellen hoe in een normaal leven een man in zijn handjes zou knijpen van geluk als hij Siënna voor zich gewonnen had, en zij zwanger was van hem. En hoe er dan na negen maanden een mini-Sisi werd geboren, die na anderhalf of twee jaar zelf ronden zouden rennen met lange, blonde, krullende haartjes. "Ik hoop voor je dat dat moment ooit komt," glimlachte hij weemoedig, want hij hoorde hoe graag ze zoiets zou willen, maar hoe die toekomst misschien van haar was afgepakt doordat ze hier was geplaatst.
"Is goed," reageerde hij toen ze zei dat ze dan meteen zou gaan slapen. Hij kon zich goed voorstellen dat ze hartstikke moe was, en als ze morgen de keuken wilde verbeteren, kon ze maar beter uitgerust zijn. Hij voelde haar lippen op zijn wang, en met zijn vingers woelde hij even achterop haar hoofd, tot ze zich weer terugtrok en naar beneden begon te klauteren. Hij bleef zelf nog even zitten, wachtend tot het helemaal donker was, en ging toen ook zelf naar beneden.


Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I wanna have .. on the beach!    I wanna have .. on the beach!  - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I wanna have .. on the beach!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Beach boys
» I wanna see a fire...
» I wanna go home!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-