IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Well, you look like hell

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptywo mei 27 2015, 11:12

Twijfelend keek ze naar de deur. Haar hand was al tegen het hout gaan liggen om hem open te duwen maar haar voeten leken wel vastgelijmd aan de grond. Ze was bang voor wat ze zou zien, ze was bang voor een lijk maar ook bang voor een levende Oliver. Haar ogen gingen van de deur naar de open plek achter haar. Ze kon nog weg, ze kon nog doen alsof ze hier niet was geweest. Maar aan de andere kant was Hayden er, haar lieve roodharige vriendin die alles behalve zichzelf was. Iets dat Alexx best veel zorgen maakte. Met een laatste zucht en een beetje meer moed duwde ze de deur open. Maar haar benen wouden nog steeds niet bewegen dus bleef ze voor een open deur staan.

&Oliver
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptywo mei 27 2015, 11:56

God, hoe Lang moest hij hier nog liChen? Hoe lang moest hij die helse pijn nog doorstaan? Oliver lag alles behalve comfortabel en probeerde continu te gaan verliggen, al hielp dat niet erg veel. Zuchtend had hij zijn ogen open gedaan en hij staarde naar de mitella die snel en eenvoudig in elkaar was gezet en onder het opgedroogde bloed zat. Als het ergens echt pijn deed dan was het wel op de plek waar zijn hand was afgehakt. Oliver had al meerdere keren op zijn lip moeten bijten om het niet zacht uit te schreeuwen. Dus vertoonde zijn lip donkere plekjes van wondjes.
De jongen hoorde de deur open gaan en zijn bloeddoorlopen ogen staarde naar de persoon. Alexandra. 'Dat is eens iets beters dan die rotkop van Anthony' Gromde hij terwijl hij iets verder omhoog kwam om beter te zitten.

(Mobielpost)
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptywo mei 27 2015, 17:49

De deur was open, maar haar voeten zaten nog vast aan de grond. Zelfs van haar plek kon ze het opgedroogde bloed goed zien. En pas toen Oliver iets zei bewoog ze. Zo rustig mogelijk ademde ze in terwijl ze zachtjes naar voor slofte tot ze net binnen was en de deur weer dicht kon vallen. Alexx wist niet zeker wat ze nu zou doen, glimlachen kon niet en wat zou ze zeggen? Ze had helemaal niet nagedacht wat er zou gebeuren nadat ze binnen was, dus ging ze maar voor een simpele begroeting. Niet wetend wat anders te doen. “Hay”
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptywo mei 27 2015, 18:00

Mevrouw was niet erg spraakzaam. Ergens begreep Oliver het wel. Hoe ziekelijk en half-dood moest de jongen er wel niet uitzien? Niet dat het hem uitmaakte, hij kon er niets aan doen. Wen er maar aan, dacht hij. “Hay” kwam er uit haar mond. Ergens in zijn hoofd begonnen de radertjes te draaien, waar had hij Alexandra ook al weer eerder gezien? Oh ja, die nacht dat ze blijkbaar een nachtmerrie had gehad. Het was een van de eerste nachten dat Oliver in de Glade was. Hij had toen nog geen idee hoe erg zijn leven ging worden. Toen had hij Hayden ook nog niet ontmoet, toen was hij zelfs al een beetje een loner geweest, niemand die aandacht aan hem schonk. En nu, nu hij ineens gewond was en haast stervende lag, toen was er ineens aandacht. Waarschijnlijk alleen omdat iedereen zijn Job in wilde pikken. Iedereen wilde het labyrint in. Want hoe spannend was het nu wel niet om tussen die muren te lopen, hoe geweldig zou het wel niet zijn om geprezen te worden dat je de uitgang had gevonden? En dan zou er niet na gedacht worden over de mensen die alles hadden opgeofferd. Mensen zoals Oliver zelf.
'Hi.' Gromde de jongen terug. 'Op eigen initiatief hier of iemand anders die je heeft gestuurd?' Vervolgde hij na een kleine hoestpauze die zijn hele lichaam deed schokken en pijn liet doen. God, konden ze niet opschieten met een medicijn vinden, of was dat ook niet zo belangrijk?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 14:29

Stil schuifelde ze naar voren. Ze wist niet wat ze moest doen maar zo ver weg blijven staan leek haar niet echt aardig. Daarom liep ze zachtjes door tot ze wat dichterbij stond en zo tegen een steunpilaar kon leunen. Nu kon ze zijn hand goed zien. Of ten minste wat er over was. En ze kon het niet helpen om er even naar te staren. Niet omdat ze het mooi vond ofzo, maar het was zo bloederig en raar. Pas toen de stem van Oliver de stilte weer vulde keek ze op naar zijn gezicht en weg van de plek waar vroeger een hand was. “Op eigen initiatief.” Antwoordde ze twijfelend. Deze Oliver was anders dan die wat ze een tijd geleden had ontmoet, dan de Oliver waar Hayden over had gesproken. Het liefst wou ze nu wegrennen, bang dat ze alles erger zou maken. Maar wegrennen zou ook geen goed doen, dus moest ze maar blijven staan, toch? “Ik kwam kijken hoe je… en nou ja of je beter wo… en ja…” Ze wist niet goed wat te zeggen. Maar wat moest ze dan zeggen? Het is niet alsof er hier een handleiding was of dat er iemand was die tips gaf over hoe je met stervende mensen moest spreken. Niet dat hij aan het sterven was, al wist ze dat natuurlijk niet zeker. Misschien waren dit wel zijn laatste dagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 14:39

God, dat er überhaupt aan hem gedacht werd, dat er überhaupt iemand om hem gaf naast Hayden. Of was het meer uit medelijden. Gewoon om even 'hallo' te zeggen en hem de rest van de tijd die hij in dit slachthuis uitzat negeren, om vervolgens zijn job in te pikken. Alex had zich de eerste Gathering ook aangeboden om het labyrint in te gaan. Het zou hem niets verbazen als ze zich weer had opgegeven. “Op eigen initiatief.” Antwoordde ze twijfelend. Oliver draaide met zijn ogen. Ze zag er niet erg uit alsof ze op haar gemak was. Eerder alsof ze zo weer weg wilde. Hij begreep het, maar dan had ze hier niet in de eerste plaats moeten komen. “Ik kwam kijken hoe je… en nou ja of je beter wo… en ja…” Oh god, ze ging ook nog stotteren. Alles wat uit Alexx haar mond kwam irriteerde Oliver. 'Zoals het er nu naar uitziet ga ik dood. Maar ik denk niet dat het iets uitmaakt want mijn plaats wordt toch weer ingevuld. Want wie wil niet het labyrint in, toch?' Zei Oliver terwijl hij haar half beschuldigend aankeek. De jongen mocht dan wel ziek zijn, hij was niet dom.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 14:46

Wat onhandig keek ze rond, wat moest ze doen? Zeggen? Alexx wist dat ze maar al te duidelijk was, maar wat moest ze eraan doen? En zijn woorden maakte haar alleen maar ongemakkelijker. Hoe wist hij dat ze zich had aangemeld als runner? Had iemand het hem verteld? “Ik weet zeker dat niemand je gaat euhm…gaat vervangen. Het is waarschijnlijk maar tijdelijk tot je beter bent en dan zal die euhm gene wel terug gaan naar zijn of haar werk als slob- euhm zijn werk zodat jij weer als runner kan gaan werken.” Ze voelde zich schuldig, en haar woorden hadden haar waarschijnlijk verraden. Ze had geprobeerd om te doen alsof ze niet wist wie het was maar haar toon… en dat moment waar ze even de fout in ging. Ze had nog geprobeerd het te verbeteren en de zin snel af te maken, maar ze wist niet of het gwerkt had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 15:13

Alexandra's aarzelingen deden hem zuchten en hopen dat dit gesprek snel voorbij was. Hij beet op zijn lip en proefde al vrij snel bloed. Hij ging met zijn hand langs zijn mond en bekeek het bloed dat langzaam van zijn vinger naar beneden droop. Hoe veel bloed had hij vandaag wel niet gezien? Hij wilde het niet eens weten. Hij wilde gewoon dat het voorbij ging. Levend of niet. De situatie waar hij zich nu in bevond was iets wat hij snel weg wilde hebben. “Ik weet zeker dat niemand je gaat euhm…gaat vervangen. Het is waarschijnlijk maar tijdelijk tot je beter bent en dan zal die euhm gene wel terug gaan naar zijn of haar werk als slob- euhm zijn werk zodat jij weer als runner kan gaan werken.” Oliver keek haar met opgetrokken wenkbrauwen aan. Probeerde ze nu werkelijk te zeggen dat ze zich niet had aangemeld? 'Alex, ik weet dat je jezelf hebt opgegeven.' Gromde Oliver maar niet zo heel erg onvriendelijk. Eerder begrijpend. 'Kijk naar mij. Ik kan niet rennen, waarschijnlijk nooit meer. Ik kan waarschijnlijk niets meer hier.' Hij keek weg. 'Zeg het niet tegen Hayden want dan krijg ik een hele preek over me heen.' Alexandra kon er ook niets aan doen dat hij zijn hand kwijt was. Dat hij niets meer kon. Maar toch zat het hem niet lekker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 15:23

Ze had geweten dat ze zichzelf had weggegeven. Toch was er die hoop die in haar bleef hopend dat hij het niet door had. Want hopelijk had hij het niet door, en hopelijk zou hij snel weer beter zijn om terug het labyrint in te gaan. Maar natuurlijk had hij het door. Oliver was slim, hij zag er op het moment vreselijk uit maar hij was nog steeds slim. “Maar, waarom zou je niet kunnen rennen? Je hebt geen handen nodig om te rennen.” In de war tilde ze haar hoofd een beetje opzij. Ze was in de war door zijn woorden. Hij ging toch goed worden? Goed genoeg om weer te rennen en mee te doen. Ayla werkte toch ook, ze was dan geen hand kwijt maar zij werkte ook dus waarom zou Oliver geen runner meer kunnen zijn? Zijn gedrag verwarde haar. Toch knikte Alexx zachtjes bij zijn vraag om zijn woorden niet te herhalen tegen Hayden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 15:37

Nog een zucht. De jongen pakte een strohalm op met de enige hand die hij had en probeerde deze zo ver mogelijk te buigen. Niet dat hij ver kwam, hij had simpel de kracht niet. Kracht die hij waarschijnlijk nooit meer zou hebben. “Maar, waarom zou je niet kunnen rennen? Je hebt geen handen nodig om te rennen.” Klonk het vanuit Alexandra's richting. Oliver schudde zijn hoofd. 'Inderdaad. Maar niemand wil mij het Labyrint nog zien ingaan. Mijn herstel zal langer dan een paar weken duren, ik denk dat het net zo lang gaat duren tot ik sterf. Mijn uithoudingsvermogen is naar de klote en dit,' Hij wees met zijn vinger naar zijn hoofd. 'Is ook helemaal de kluts kwijt.' Na een kleine stilte realiseerde hij zich wat hij had gezegd. Hoe kon hij zo open zijn geweest? Hij kende Alexandra niet eens goed en hij vertelde haar al meer dan dat hij tegen Hayden had gezegd. 'Waarom vertel ik je in godsnaam dit.' Gromde Oliver en hij smeet de strohalm weg, die niet veel verder langzaam naar beneden dwarrelde. Hij voelde zich kwetsbaar nu hij dit had verteld. God, kon de dag nog slechter gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 15:55

Waarom had hij het zo makkelijk opgegeven? Hij kon niet zo makkelijk opgeven! “Ik ga niet staan luisteren hoe je opgeeft. Ik geloof dat je beter word, Hayden gelooft dat je beter word. Ja van de anderen weet ik niet of ze erin geloven, maar je mag niet opgeven! Je geeft duidelijk heel erg veel om Hayden, anders zouden jullie geen relatie hebben en zouden jullie geen seks hebben gehad enzo. Dus doe het ten minste voor haar, probeer ten minste beter te worden voor Hayden. Het zou haar breken om je te zien sterven, het zou de Hayden waar wij zo veel om geven doen verdwijnen.” Haar verlegenheid was even weg en had plaats gemaakt voor felheid. Ze was niet boos, ze was alles behalve boos. Maar hij moest er zelf in gaan geloven, diezelfde Oliver als vroeger moest terugkomen. De Oliver de nieuwsgierig was naar wat er daar buiten was, naar het verleden. “And so what that they won’t let you?! Ze kunnen je niet zeggen wat je wel en wat je niet mag doen. Je bent je eigen persoon en als je echt terug het labyrint in wilt gaan dan doe je dat.” Na deze woorden liet ze een zachte zucht horen. Dit was allemaal zo vermoeiend. Waarom moest alles tegelijkertijd gebeuren? En waarom was Oliver zo veranderd? Hij klonk niet meer als de aardige jongen die haar had getroost toen er tranen over haar wangen gleden door de nachtmerrie, haar eerste nachtmerrie. “En je vertelt me dit omdat je een uitlaatklep nodig hebt, iemand anders dan Hayden. Omdat we beide weten dat ondanks het feit dat Hayden zich sterk voordoet en dat ze sterk is, dat ze een hart heeft en dat het haar heel erg veel pijn zou doen om dit te horen. En jij wilt net zoals ik dat ze geen pijn lijd.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 16:16

Het was alsof hij Hayden voor zich had. Nee, alsof Hayden in het lichaam van Alexandra zat en haar gebruikte om Oliver een klap in zijn gezicht te laten geven. De preek hielp alles behalve. “Ik ga niet staan luisteren hoe je opgeeft. Ik geloof dat je beter word, Hayden gelooft dat je beter word. Ja van de anderen weet ik niet of ze erin geloven, maar je mag niet opgeven! Je geeft duidelijk heel erg veel om Hayden, anders zouden jullie geen relatie hebben en zouden jullie geen seks hebben gehad enzo. Dus doe het ten minste voor haar, probeer ten minste beter te worden voor Hayden. Het zou haar breken om je te zien sterven, het zou de Hayden waar wij zo veel om geven doen verdwijnen.” Oliver trok zijn wenkbrauwen op. Dus Hayden was closer met Alexx dan dat hij had gedacht. Ze had haar dus ook verteld over die avond. Geweldig. Nu kreeg hij het idee dat Alexx meer over hem wist dan hij over haar. Maar daar was het meisje nog niet klaar. Als hij wilde dan ging hij het labyrint weer terug in? Ja dag. En nogmaals gestoken worden door een Griever? Nogmaals die pijn moeten doorstaan? Het maakte hem kwaad. Alexandra begreep hem niet. Toen ze over Hayden begon wilde hij al alles behalve luisteren naar haar. Want hij wist dat ze hier de waarheid sprak. Echter was Oliver zo koppig om het niet toe te geven. Hij kreeg bijna een brok in zijn keel. Ja, hij wilde Hayden geen pijn doen, hij wilde haar hart niet breken. Maar zoals hij nu was kon hij haar dat niet beloven.
'Alexandra. Kijk naar mij. Zie ik er uit alsof ik er voor kan zorgen dat ik Hayden niet gepijnigd wordt? Kan ik er voor zorgen dat Hayden veilig blijft van wat ik ook zeg? Hayden is op dit moment de enige die om me geeft en ik kan dat niet terug geven. Ik ben deze hele fucking plek zo zat. Als het kon zou ik zo het labyrint weer in rennen om een Griever achterna te gaan zodat hij een einde kan maken aan dit rotleven.' Zei hij kwaad terwijl hij het meisje fel aankeek. 'Iedereen hier is zo arrogant dat het hen niet boeit wie er dood is of leeft. Als ze er zelf maar heel uitkomen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 16:32

“That’s not true and you know it! Ja er zijn hier mensen die meer om zichzelf geven dan om anderen maar niet iedereen is zo! Als het hen niets kon schelen zouden ze je freaking hand er niet af hebben gedaan in de hoop om je te redden! En ja het doet pijn en ik kan me niet eens inbeelden hoeveel, maar je houding zal er niets aan veranderen. En je zegt dat je Hayden van de pijn wilt sparen, stop dan ten eerste met zo na te denken! Ik kan niet geloven dat ik dit zeg maar, opgeven is geen oplossing! Het eindigen en iedereen achterlaten is geen oplossing! Je hebt iets om voor te leven, je hebt Hayden! Ze was bijna in tranen man! Ze was bijna gaan huilen terwijl zowat iedereen van the glade erbij was! Ze houd van jou jij idioot en als dat niet genoeg is voor je dan weet ik het niet! Dan twijfel ik of je het wel waard bent, want echt waar?! Je hebt een fantastisch persoon dat erin gelooft, die erin MOET geloven dat je beter word en alsnog wil je opgeven?!” Ze keek hem uitdagend en fel aan, maar zonder de woede die in zijn ogen te zien waren. Iemand moest hem vertellen hoe het zat, of hij het nou leuk vond of niet. Ondertussen was ze weer volop op haar twee benen gaan staan in de plaats van leunen tegen iets hards. Waarom moest hij zo moeilijk doen? Kon hij zichzelf wel horen? Had hij wel door wat hij aan het zeggen was?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 16:50

De woorden die uit Alex haar mond kwamen maakte hem alleen nog maar kwader. Terwijl ze zo half tegen hem zat te schreeuwen was het hem gelukt om zich overeind te hijsen tegen de muur en half buiten adem leunde hij er tegen aan terwijl Alex vrolijk verder ging. Opgeven? Ja, dat was wel zijn plan. Wat kon hij hier nu nog doen? Zijn tijd uitzitten, misschien wachten tot de lift een hand zou meebrengen? Misschien gingen de deuren vanavond wel niet dicht en kwamen de Grievers hem wel halen. Het klonk niet eens zo slecht. 'Wat zie jij dan als oplossing? Mijn tijd uitzitten? Wachten tot de Grievers me komen halen!?' Beet hij hard terug. 'Weet je, jij moet dat verdomde labyrint maar in gaan en gestoken worden. Dan weet je tenminste hoe het van binnen voelt!' Zelfs tegen de muur leunen deed hem pijn en dat was duidelijk te zien. Oliver proefde bloed en wist dat hij voor de zoveelste keer weer op zijn lip had gebeten. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen, hij zou sowieso weer in de herhaling vallen. 'Zolang Anthony geen medicijn vind ga ik dood.' Antwoordde hij vrij kalm na een korte stilte tussen de twee.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 16:59

Zijn woorden deden haar pijn. Dus hij wenste het haar toe om gestoken te worden. Iets dat ze niet al te aardig vond, maar iets dat ze wel wou. Nee ze wou geen pijn, maar ze wou hem begrijpen. Ze wou weten waarom hij zo deed, waarom hij zo anders was. “Je moet er tegen vechten idioot! Je moet geloven dat je beter word, je moet ernaar streven. Het zal misschien niet al het gif in je lichaam doen verdwijnen maar als je er tegen vecht zal het trager gaan. Je moet gewoon geloven dat je beter word! En daarnaast weet zelfs ik dat je lichaam nog meer uitputten je geen goed zal doen.” Na haar woorden nam ze even diep adem, ze zal rustig blijven. Stoppen met haar stem wat te verheffen en rustig blijven. En ze moest hem weer doen liggen, ten minste iets doen om de pijn wat minder te maken. Met ene kleine zucht begon ze naar voren te stappen tot ze net voor hem stond. Hierna legde ze haar handen voorzichtig op zijn schouders om hem weer te doen liggen. Ze wist dat ze hem pijn deed maar hij moest rusten. “Dan vinden we een medicijn, en tot die tijd moet je rusten en volhouden.” De volume van haar stem was weer normaal, misschien zelfs iets zachter dan normaal en haar ogen stonden neutraal terwijl ze hem aankeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 17:12

Oliver liet haar dichterbij komen, al was hij vrij ongemakkelijk toen ze haar handen op zijn schouders liet vallen. De jongen liet zich naar beneden duwen tot hij weer lag en slaakte een opgeluchte zucht toen de pijn in zijn rug minder werd en hij zijn ogen sloot. “Dan vinden we een medicijn, en tot die tijd moet je rusten en volhouden.” Oliver had zich te erg uitgeput met het staan en had eigenlijk weinig zin om nog ergens tegen in te gaan. Ergens waren de woorden van Alexandra wel binnen gekomen maar alsnog geloofde Oliver er weinig van. Hij knikte slechts en keek toen het meisje aan. 'Sorry.' Mompelde hij wat schor. Nu ging hij ook nog eens zijn excuses aanbieden. Lekkere stemmingswisselingen had hij. 'I'm just so done with this whole place.' Vervolgde hij terwijl hij een hand door zijn blonde lokken haalden die er aardig vuil uitzagen. 'I'm done with everything and everyone. And this pain is making it worse.' De hand die zojuist door zijn haren was gegaan ging nu over zijn lippen om het bloed van het wondje weg te halen. 'Beloof me dat je niets over dit gesprek zegt. Tegen niemand.' Zei hij wat feller terwijl hij haar aankeek. Niemand hoefde te weten hoe verschrikkelijk hij in de knoop zat met zichzelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 17:29

Ze was opgelucht dat Oliver meewerkte en terug ging liggen. En ze was opgelucht dat hij haar niet meer vocht over de woorden die net waren uitgewisseld, al vond ze dat de sorry niet nodig was. Hij had het recht om het zat te zijn, misschien niet het recht om het op te geven maar hij mocht het moeilijk hebben. Met een kleine zucht stapte ze achteruit terwijl ze naar zijn woorden luisterde. Met nog steeds een neutrale blik keek ze hem aan om vervolgens kort te knikken. “I promise. Weet je, i know how you feel…misschien niet over het ziek voelen enzo maar ikzelf denk er bijna elke dag aan om op te geven en het te eindigen. En elke dag denk ik aan een manier, en soms heb ik zelfs iets scherps in mijn handen.” Zei ze zachtjes terwijl ze nog een stap naar achteren zette. “Dit moet je niet beter doen voelen maar, i don’t know…misschien helpt het om te weten dat jij niet de enige bent die op het punt van opgeven staat?” Het was weer wat onzekerder en het was niet meer fel, ze was meer moe dan dat ze eigenlijk liet zien. Ze was moe van al het gedoe dat er de hele tijd was en ze was moe van al de verwarring en die stomme emoties. Met een kleine zucht keek ze even naar de grond. “Ik heb geen idee waarom ik je dat net heb verteld.” Zei ze terwijl haar blik weer op hem viel met een kleine glimlach op haar gezicht. Of nou, glimlach. Het was meer een geforceerde uitdrukking die niet zo goed lukte. “And i’m sorry to, ik had niet zo mogen uitvliegen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 17:42

Dat Alexandra er zo ineens over begon verbaasde hem. Zo goed kende de twee elkaar niet en wat ze vertelde was wel heel persoonlijk. Gaf ze nu toe dat ze zich sneed? Dat had hij zich niet echt kunnen voorstellen, maar zo vaak had hij haar niet gezien. Hij was te druk geweest met zijn eigen dingen. Hij was zelf arrogant bezig geweest. Alexandra had ondertussen afstand genomen en Oliver moest meer moeite doen om haar duidelijk te kunnen zien. Hij had het gevoel dat zijn zicht ook steeds verder achteruit ging. “And i’m sorry too, ik had niet zo mogen uitvliegen.” Nou, dit was een interessant gesprek geweest. Eerst ongemakkelijk, daarna er een groot drama van maken en vervolgens gooiden ze al hun diepe geheimen weg. Het was een dag vol met ups en downs. 'Wel als je opgeeft, kom maar naar mij toe dan kunnen we samen het labyrint in.' Zei hij wat sarcastisch. 'Sorry, dat was een foute grap.' Herstelde hij zich vrij snel. De jongen zuchtte en keek naar het plafond van het slachthuis. Als deze pijn nu eens ophield. 'Zou je iets voor me willen doen? Op de tafel daar,' Hij wuifde zwakjes naar de andere kant van de kamer waar nog een tafel stond met een tas erop. 'Staat die tas. Daar zitten pijnstillers in. Zou je die misschien willen geven?' Hij verwachtte eigenlijk geen tegenstrijdig antwoord dus wachtte hij geduldig op de handelingen van het meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 18:08

Wat een dag zeg! Nee, wat een moment! Al die emoties, al die vurigheid die nog maar een paar minuten geleden in haar had gebrand was uitputtend. Want nu, al dat ze nu voelde was vermoeidheid. Even sloot ze haar ogen terwijl ze naar de stilte, en al vrij snel Oliver zijn slechte grap luisterde. Pas toen hij haar iets vroeg om te doen kwamen haar bruine ogen weer tevoorschijn. Stil luisterde ze naar zijn uitleg en volgde ze zijn gebaar naar de tafel. Wat twijfelend keek ze naar de tafel, ze wou hem wel pijnstillers geven..maar mocht dat wel? Wat als ze iets fout deed toen ze hem pijnstillers gaf. Toch begonnen haar voeten naar de tafel toe te lopen en bevond ze zich al vrij snel voor de tas. Maar iets anders had haar aandacht gevangen. Want daar, direct naast de tas was een mes. Niet groot, niet klein, gewoon een normale mes. Waarschijnlijk gebruikt voor kleine dingen in stukken te snijden. Het lag net voor het grijpen, ze voelde zich uitgeput en klaar en het metalen ding lag recht voor het grijpen. Op eigen wil gingen haar vingers al naar het scherpe voorwerp, klaar om het te pakken, om zich beter te voelen. De mes was nog maar enkele centimeters van haar vingers verwijderd toen iets haar deed opschrikken. Wat het was wist ze niet, maar iets had haar eruit gekregen en haar hoofd weer helder gemaakt. Helder genoeg om snel de tas te pakken en er pijnstillers uit te nemen. Gelukkig was er ook een flesje water in de tas zodat de pijnstillers makkelijker te slikken waren. Dus met een flesje water in haar ene hand en de pijnstillers in haar andere liep ze snel weer naar Oliver toe. Zo snel mogelijk afstand tussen haar en het mes maken. “Hier” Zei ze zachtjes terwijl ze hem de pijnstillers en het flesje water toereikte. Als hij hulp nodig had zou hij het wel vragen, of zou ze het hopelijk zien. Maar nu, nu wou ze het niet overdoen. Ze had hem al doen neerliggen en ze wou niet raar overkomen ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 18:27

Ze deed er lang over. Erg lang. Oliver had zich ondertussen van zijn liggende positie een zittende positie gemaakt en hij leunde met zijn rug tegen de muur aan terwijl zijn voeten voor hem uitgestrekt lagen. Zijn hoofd was richting Alexandra gedraaid en keek hoe ze naar de tafel was gelopen. Waren die pijnstillers zo moeilijk te vinden? Maar hij zag vrij snel wat haar aandacht had getrokken. Naast de tas lag een mes en haar vingers waren een paar centimeter van verwijderd. Serieus? Nu? Oliver wilde zijn mond al open doen maar Alexandra leek op te schrikken en richtte haar aandacht weer op de tas. Fijn, dan had hij daar ook geen last van. Het meisje was vrij snel terug en Oliver pakte de pijnstillers en het flesje water aan. Hij mocht er maar een, maar dat wist Alex niet. Dus pakte hij er twee en gooide die achterover met een grote slok water. Het duurde altijd even voordat hij de effecten van de medicijnen voelde, maar nu hij er twee had geslikt kwam het ook sneller aan. De jongen zuchtte opgelucht toen er een kalmte over zijn lichaam kwam en hij leunde met zijn hoofd en gesloten ogen tegen de muur aan. 'Ik had gezien dat je naar het mes wilde pakken.' Mompelde hij terwijl de medicijnen hun werk deden en hem licht in zijn hoofd lieten voelen. 'Verstandig om het niet te doen,' vervolgde Oliver, 'Mocht je het nodig hebben, je kan met mij praten. Maar volgens mij heb je al iemand.' Hij doelde niet perse op een persoon, hij wist niet eens of Alexandra een crush had, maar praten bleek goed te zijn. De jongen gaapte. Misschien waren twee pijnstillers niet al te best geweest want hij voelde zich slaperig. En zin in slapen had hij nou ook niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 18:52

Alexx wist niet zeker hoeveel pijnstillers hij mocht, dus vertrouwde ze er maar op dat Oliver de juiste hoeveelheid zou nemen. En al snel kon ze een groot verschil zien toen zijn lichaam zich ontspande. Ze had verwacht dat hij haar ging vragen om weg te gaan en hem te laten rusten. Maar in de plaats begon hij over het mes. En Alexx kon haar ogen niet tegenhouden van even in de richting van de tafel te kijken. Hij had haar op haar zwakste moment gezien, of ten minste één van haar zwakste momenten en Alexx wist niet zeker wat ze hiervan vond. Toch luisterde ze naar zijn woorden. Tot op het moment dat hij klaar was en er een kleine bloos op haar wangen was gekropen. “Ik weet niet of ik iemand heb of niet, maar bedankt.” Zei ze met een kleine glimlach, geen blije maar één van toch wel wat dankbaarheid, terwijl ze de bloos probeerde weg te krijgen. “Moet ik weg gaan? Je ziet er moe uit, en misschien zal wat rust je goed doen.”
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 19:01

Met zijn ogen gesloten hoorde hij Alexandra praten. “Ik weet niet of ik iemand heb of niet, maar bedankt.” Zei het meisje. Oliver knikte alleen maar, niet erg veel zin hebbend om er weer een heel verhaal van te maken. Alexandra leek wel te weten wanneer ze wel of niet iemand nodig had. Al zou ze sneller naar een mes grijpen dan een echt persoon. “Moet ik weg gaan? Je ziet er moe uit, en misschien zal wat rust je goed doen.” Oliver schudde zijn hoofd. 'Blijf, alsjeblieft.' Mompelde hij. 'Ik val waarschijnlijk toch straks in slaap maar ik heb geen zin om hier die tijd uit te zitten zonder dat iemand er is.' Was hij nu plots aanhankelijk geworden? Misschien kwam het door de pijnstillers, of toch misschien omdat hij graag wilde dat er iemand voor hem was. Iemand die voor hem zorgde. Maar iemand anders dan Hayden. Hayden bedoelde het goed maar kwam soms gewoon te close. Alexandra leek juist meer afstand te houden, op een klein moment na dan, en dat was voor Oliver erg aangenaam. Hij had zijn ogen geopend, al kostte het moeite om ze open te houden, keek hij naar Alex. 'Heb je nog steeds last van nachtmerries?' Vroeg hij zacht. 'Cause I sure have them, Wilde hij er nog aan toevoegen, maar de jongen hield wijs zijn mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 19:12

Hij bleke niet te willen dat ze weg ging, okay. Als hij wilde dat ze even bleef kon ze dat wel doen. Dus pakte ze er een stoel bij die in de hoek van de kamer zat en zette ze die neer op ene afstandje van het bed. Ze zei niets over het feit dat hij haar vroeg om te blijven, ze gaf niet eens antwoord of dat ze wel zou blijven. Maar Alexx hoopte dat zijzelf die ondertussen op de stoel was gaan zitten genoeg was als antwoord. Stil keek ze even naar haar handen terwijl er een korte stilte kwam. Ze had niet beseft hoeveel geluk ze had dat ze nog twee handen had. Niet dat je niet kon leven met maar één hand maar toch… Het denken aan het verliezen van één van haar handen was al erg genoeg, ze kon zich niet eens voorstellen hoe erg het was als je echt je hand verloren was. Oliver besloot blijkbaar om de stilte tot een einde te brengen toen hij haar vroeg of ze nog nachtmerries had. Met een klein knikje keek ze op om vervolgens Oliver zijn open ogen te zien. Ze kon zien hoe het moeilijk was om ze open te houden en ze was er zeker van dat hij maar al te snel in slaap zou vallen. “Elke nacht, en ze zijn erger geworden.” Bekende ze even zacht terwijl haar blik heel even naar boven ging. Yep, elke nacht. Ze sliep nog amper en de vermoeidheid werd erger. Soms viel ze overdag zelfs in slaap terwijl ze even in het bos was. Maar niemand leek het nog te merken dus dat was goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 19:26

“Elke nacht, en ze zijn erger geworden.” Het was een antwoord wat hij niet had verwacht. Misschien was ze daarom zo snel kwaad geworden. 'Zijn ze nog steeds zo vaag?' Mompelde de jongen terwijl hij met zijn enige hand in een van zijn ogen wreef. Hij zag Alexandra naar haar handen staren, waarschijnlijk zat ze zich af te vragen hoe verschrikkelijk het wel niet zou zijn om een hand kwijt te raken. Nou, net zo verschrikkelijk als hoe hij eruit zag. Plots kwam de jongen op een idee. Hij pakte het doosje pijnstillers en bekeek het. Er zaten nog vrij veel pillen in. Hij sterkte zijn arm uit naar Alexandra en bood haar het doosje aan. 'Ik denk dat Anthony nog wel wat meer heeft liggen. Neem ze mee, ze werken.' Zei Oliver met een gaap. De slaap begon steeds meer binnen te dringen.

[Beetje flut :/]
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Emptyza mei 30 2015, 20:12

“Nou, het is een man zonder gezicht die me in elkaar slaat en..nog wat dingen.” Zei ze zachtjes terwijl haar blik het plafon volgde en elke balk grondig bekeek. Pas bij het geluid van pilletjes die in een doos heen en weer gingen keek ze weer naar Oliver. Hij had blijkbaar het doosje met pillen vast genomen. Wat hij ermee aan moest op het moment wist ze niet. Hij had al twee pillen genomen en ze dacht niet dat meer goed zouden zijn. Ze zal hem dan ook niet nog meer laten nemen als hij dat van plan was. Echter bleek Oliver andere plannen te hebben want al snel reikte hij het doosje naar haar toe. Met een blik die ene mix was van verbaasdheid en onzekerheid keek ze naar het doosje waarna ze het langzaam aanpakte. Onzeker keek ze naar het doosje met pillen die ze nu in haar handen vast had. Was het wel slim om ze aan te nemen? Straks raakte ze nog verslaafd… Maar ze was zo moe, ze wou zo graag slapen. Ze wou zo graag in ene diepe slaap vallen, zo diep dat ze gene dromen had. “Euhm…bedankt…als ik nog eens niet kan slapen zal ik er ééntje proberen.” Zei ze twijfelend zonder van de doos op te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Well, you look like hell Empty
BerichtOnderwerp: Re: Well, you look like hell   Well, you look like hell Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Well, you look like hell
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Who the hell
» How's hell, Helena?
» what the hell is happening
» Care to tell me what the hell happened?
» Arrived in Hell? [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meadow-