IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Don't give me your sympathy.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptydo jun 04 2015, 00:22

Hij zat eens voor de verandering. Oliver was weer eens zo koppig geweest om niet te luisteren naar de adviezen die men had gegeven en was niet gaan liggen. Niet zoals hij de afgelopen dag had gedaan. De jongen was zelfs van die plek opgestaan en had met veel moeite zichzelf richting de tafel kunnen begeven om daar op een stoel te zitten. Voorover gebogen en half leunend op de tafel zat de jongen met een mes gaten te maken in de tafel. Hetzelfde mes dat Alexandra had willen pakken maar had besloten het niet te doen. Zijn gezicht stond voltrokken van de pijn en in de nacht was hij alleen maar slechter achteruit gegaan. Zijn ogen waren troebel en kunnen zien werd moeilijk, hij kon niet meer rechtop zitten van de pijn en zijn huid was bleek en ziekelijk groen. Daarbij was de stomp waar zijn hand aan had gezeten donker gekleurd en deed die het meest pijn van allemaal.
En nu zat hij daar, aan de tafel. Uit de tas die Anthony had gehaald had een fles alcohol kunnen vissen, die nu half leeg voor hem stond. Hij had dorst gekregen en het maakte hem niets meer uit of hij dronken zou worden of niet. Naast de fles lag een doosje met pillen waar de helft eruit lag. Oliver had ze willen nemen maar had op het laatste moment bedacht dat het alleen maar voor een nog ziekelijkere situatie zou zorgen. Dus had hij niet de moeite gedaan om ze er netjes terug in te stoppen. En nu zat de jongen daar, doelloos aan tafel, gaten te maken met een mes, half aangeschoten van de alcohol. Als hij nu iets niet wilde, dan was het wel gezelschap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptydo jun 04 2015, 11:05

Don't give me your sympathy. 11hbi2r

// Max
Het was een klein wandelingetje waar hij aan was begonnen, wat hij vaker deed 's ochtends voor het werken. Maar dat wandelingetje had een wending genomen toen hij tot zijn verbazing Oliver buiten zag zitten, vergezeld door een half lege fles drank en een mes. Iedereen die een terminale patient zo zou zien zitten, zou daar op afgegaan zijn om er zeker van te zijn dat daar niks ging gebeuren. En dus stapte Max over het bankje aan de andere kant van de tafel en liet zichzelf met plof vallen. Zijn hoofd hield hij wat lager om zo Oliver's ogen op te zoeken, maar hij kon weinig zien. Hij zag er slecht uit. Zijn huid was groen en paarse aderen liepen over zijn hele lichaam. Een paar dunnere liepen zelfs door in zijn gezicht. "Hey," zei hij zo normaal mogelijk, zo veel mogelijk de infectie negerend. Maar wie hield hij voor de gek; niemand kon dit aanzicht negeren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptydo jun 04 2015, 11:15

Natuurlijk duurde zijn rust niet lang. Natuurlijk moest er iemand bij hem komen zitten. "Hey," klonk het. Een mannenstem, geweldig. Het was in ieder geval beter dan een sentimentele vrouw die zei dat ze voor hem zou bidden. Walgelijk. Zijn troebele ogen vonden het gezicht van Max. Het duurde even voordat hij het gezicht helder voor zich had. Kwam het door de alcohol of omdat hij steeds meer achteruur ging? 'Fuck off.' Gromde Oliver kortaf. Hij liet het mes even los om een slok van de fles te nemen en pakte het ver volgens weer op te pakken en door te gaan met de tafel kapot te maken. Als Max alleen maar kwam vertellen hoe erg hij met arme Oliver mee leefde, dan kon hij oprotten.

[Mobiel post]
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptydo jun 04 2015, 11:23

Don't give me your sympathy. 11hbi2r

// Max
Hij wist niet wat de effecten waren van de steek van de Griever. Wat hij zag was het enige wat hij wist. En sinds Oliver naar de bloodhouse gebracht was, had hij niks meer van hem vernomen. Zijn ogen gleden af naar zijn afgehakte hand, en hij probeerde zijn gezicht in de plooi te houden. Maar, opnieuw, wie hield hij voor de gek. Dit was ernstig, en hij wist zeker alles waanzinnig veel pijn moest doen. Hij wist zeker dat hij het zich niet voor kon stellen. "Ik wilde alleen zeker zijn dat je niks geks ging doen met dat mes," zei hij, en hij bleef zitten om daar nog steeds zeker van te zijn. "Die drank kan ik je wel aanbevelen." Hij pakte de fles en hield hem even voor zich, maar hij nam er geen slok van. Hij rook er alleen aan, en het was weer dezelfde liberty die ze al weken dronken. Het was walgelijk, maar soms was het de verdoving de smaak waard. Zo'n moment was het vast voor Oliver.

Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptydo jun 04 2015, 11:34

Ze vertrouwde hem gewoon niet. Na alles wat hij voor ze had opgeofferd. Oliver zei niets en concentreerde zich op de gaatjes in de tafel. Even overwoog hij om een rake opmerkig te maken ver Alexandra en messen maar de jongen had beloofd het er niet over te hebben en hoe chagrijnig hij ook was, hij ging geen beloftes verbreken. 'Lekker vertrouwen heb je.' Beet Oliver Max toe. Niet veel later toen de andere jongen de fles had gepakt had Oliver het vrij snel weer uit zijn handen ontnomen en er nog een slok van genomen. 'Het is het enige wat ik door mijn keel krijg.' Was Olivers weerwoord op Max zijn opmerking. Hij zette fles weer neer en keek weg. Als Max vond dat hij teveel dronk, dan kon hij een klap voor zijn kop krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptydo jun 04 2015, 12:53

Don't give me your sympathy. 11hbi2r

// Max
Max liet de fles uit zijn handen pakken. Hij was niet van plan geweest te drinken, maar hij hield zijn handen graag bezig. "Ben je te vertrouwen hiermee?" vroeg hij. Hij had geen idee wat Oliver's mentale status was, en of hij eraan zat te denken er een einde aan te maken om de onverdraaglijke pijn. Of erger: of hij waanbeelden zag, of stemmen hoorde. "Oh, ik neem je niet kwalijk dat je drinkt." Hij kon zich niet voorstellen dat hij anders had gedaan als dit hem was overkomen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptydo jun 04 2015, 15:43

"Ben je te vertrouwen hiermee?" Oliver haalde alleen maar zijn schouders op. Wat maakte het uit? Hij had geen vertrouwen in zichzelf dus waarom zou hij vertrouwen hebben in andere dingen. Met nog een keer hard drukkend op de tafel met het mes, liet hij het vervolgens vallen om de fles drank in handen te nemen. Die moest op. Het verdoofde pijn, het verdoofde de schreeuwde de stem in zijn hoofd die de meest verschrikkelijke dingen over hem zei. Het verdoofde alle slechten dingen voor even. "Oh, ik neem je niet kwalijk dat je drinkt." Oliver stopte even toen hij een slok wilde nemen. Wel dit was ook voor de eerste keer dat hij dit hoorde. Misschien was Max zo slecht nog niet. 'Dat is ook voor de eerste keer dat ik dat hoor.' Gromde hij de jongen toe. Nog steeds niet vriendelijk, maar de toon neigde er wel naar. Hij zette de fles weer neer en keek Max recht aan. 'Wat kom je doen? Stervende Oliver een laatste groet brengen?' Zei de jongen sarcastisch terwijl hij wat ging verzitten zodat hij tegen de muur aan kon leunen. Het verlichtte iets van de pijn in zijn rug, maar niet veel. Zijn vingers speelden met een losse draad van zijn shirt maar het was moeilijk aangezien zijn coördinatie door de alcohol niet al te best was geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptydo jun 04 2015, 18:22

Don't give me your sympathy. 11hbi2r

// Max
Max haalde z'n schouders op. "Wees niet beledigd, maar je ziet eruit alsof je best een borrel kan gebruiken." En zijn doodvonnis was praktisch gezien getekend, dus hij kon het hem niet kwalijk nemen om die laatste uurtjes van pijn wat te verlichten. "Nah, ik weet niet. Ik zag je, en misschien snap je dat ik je moeilijk kan negeren gezien de omstandigheden." En hij wilde er zeker van zijn dat dat mes niet ergens verkeerd ging eindigen. Natuurlijk had Oliver ál het recht om de beslissing te nemen dit te beëindigen, want zijn leven was alles behalve fijn nu, en zicht op een oplossing was er niet. Maar hij vond toch dat hij het niet kon negeren dat Oliver hier zo met een mes zat.

Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptydo jun 04 2015, 18:34

Een borrel? Zo noemde hij dat? Waarom kon de jongen niet begrijpen dat Oliver gewoon dronken probeerde te worden? Hij draaide met zijn ogen en concentreerde zich weer op de fles en alles behalve Max. "Nah, ik weet niet. Ik zag je, en misschien snap je dat ik je moeilijk kan negeren gezien de omstandigheden." Oliver vernauwde zijn ogen en keek naar de jongen. Zijn greep om de fles verstrakte en maakte zijn knokkels wit. 'Nee dat begrijp ik niet.' Zei hij met een kwade ondertoon in zijn stem. 'Ik ben toch dood. Dus waarom leef je niet gewoon verder en kies je de volgende slachtoffers voor dat verdomde labyrint!' Hij zette de fles met een klap op tafel neer en keek woedend naar Max. Waarom konden mensen hem niet gewoon met rust laten? Het was compleet in tegenstelling in hoe hij de laatste tijd had zitten denken. Over hoe mensen alleen maar gaven om het vinden van een uitweg en niet om de mensen die zich opofferden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyvr jun 05 2015, 10:07

Don't give me your sympathy. 11hbi2r

// Max
Max wist niet goed wat hij op die eerste opmerking moest antwoorden. Hij kon het toch ook niet zomaar negeren wat er aan de hand was? Hij vond dat hij de situatie voor honderd procent onder ogen moest komen en over zich heen laten komen, juist omdat er velen vonden dat er weer een nieuwe runner gekozen moest worden. "Oh, ik weet niet of je het doorhebt, maar ik heb er best moeite mee om weer een runner aan te stellen." Samen met Fletcher leek hij een van de weinigen die er echt problemen mee leken te hebben. Zeker nu ze geen tegengif hadden, en ze iedere dag weer het risico liepen om weer iemand te verliezen op deze zelfde gruwelijke manier. Hij keek opzij naar de muren, fantaserend over wat erachter lag. Hij had nooit meer van het labyrint gezien dan de eerste rechte gang, en nooit had hij ook maar de behoefte gevoeld om er een stap in te zetten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyvr jun 05 2015, 21:07

Meneer had er moeite mee. Dat was ook voor het eerst. Of was het gewoon puur uit medelijden? Gewoon om Oliver beter te laten voelen. Waarschijnlijk wel. Waarschijnlijk loog Max, zoals iedereen had gelogen tegen hem. 'We maken je wel beter', had het de afgelopen dagen geklonken. Maar nog steeds had niemand iets gevonden om hem beter te maken. Naast pijnstillers en alcohol. Maar deze verzachtte slechts, genazen niets en verdoofden alleen maar. Hij had meer nodig. 'Ik geloof je niet.' Beet Oliver Max toe terwijl hij nog een slok van de alcohol nam en erachter kwam dat de fles bijna leeg was. Geweldig. Dat kon er ook nog wel bij. Nijdig keek hij de jongen aan, wachtend op zijn weerwoord. Oliver kon niets anders dan vechten met woorden, want zijn lichaam was in geen enkele staat om iets op te brengen, laat staan een klap uit te delen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyvr jun 05 2015, 22:04


Don't give me your sympathy. 2lsb3f7

Max
I'd take another chance, take a fall

Max ademde diep in via zijn neus en staarde naar zijn opgevouwen handen die hij op tafel had gelegd. Hij kon Oliver gaan overtuigen dat hij ook bij de eerste aanstelling van hem en Helena er moeite mee had gehad dat ze hen op onderzoek lieten gaan zonder te weten waar dat gebrul 's nachts vandaan kwam. Maar was dat echt wat hij nu wilde doen? Niet echt. En waarschijnlijk zou het niks uithalen. Oliver was meneer de pessimist, en hij had al het recht dat te zijn. Redelijkheid wilde hij hem nu niet inpraten. "Wil je rondlopen? Misschien slaap je beter als je vermoeid bent." Het was een hopeloos voorstel, maar wellicht was het waar. Hij sliep ook beter na een dag hard werken, en als hij een paar uur goed kon slapen, had hij toch een paar uur geen pijn. "We hebben hard gewerkt aan een ziekenkamer, waar je alle rust hebt. Het is in homestead, maar een tweede verdieping. Je kan voortaan daar slapen als je wil."


Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyvr jun 05 2015, 22:11

Oliver trok zijn wenkbrauwen op bij Max zijn woorden. Hoezo slapen? De jongen had nog niet zo heel veel behoefte aan slaap. Gewoon dronken worden, gewoon niets voelen. Verkeerde dingen doen. En de dag erna er spijt van hebben. Maar dat was nu niet nodig. Hij haalde zijn schouders op zonder op te kijken. Hij dronk de laatste slokken op van de fles en zette deze, alweer, met een harde klap op tafel en veegde met de mouw van zijn shirt zijn mond af. Zijn slechte zicht vond Max zijn gezicht weer toen deze weer begon te spreken. Een ziekenkamer? Dat klonk aanlokkelijk. Oliver knikte bij Max zijn woorden. 'Fine.' Kwam het er kort maar niet al te onvriendelijk uit. 'Ik kan alleen niet lopen.' Zei hij met alle eerlijkheid. Liever had hij geen hulp, zijn trots kon het niet aan, maar het moest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyvr jun 05 2015, 22:21


Don't give me your sympathy. 11hbi2r

Max
I'd take another chance, take a fall

Max volgde de beweging van de fles, van tafel, tot mond en met een klap weer terug op tafel. Het was niet veel, maar Oliver leek zowaar enthousiast over de kamer - al was enthousiast al een veel te groot woord. Het.. viel in de smaak? "Moet ik je ondersteunen?" Voor de zekerheid, want hij wist niet goed wat hij moest doen om naar Oliver's wens te dienen. Misschien was het alleen maar een mededeling, misschien een waarschuwing waarom hij zou kruipen, of een vraag of hij hem op z'n rug wilde nemen?

Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyvr jun 05 2015, 22:34

Max zei niets, volgde alleen zijn bewegingen. Het maakte Oliver nerveus, alsof Max alles probeerde te beoordelen wat Oliver deed, om te kijken hoe slecht hij er aan toe was. Oliver knikte bij Max vraag. 'Als je zo vriendelijk zou willen zijn.' Klonk het sarcastisch. Zijn ogen gingen nog even naar de fles. Het was waarschijnlijk teveel gevraagd om nog even langs de keuken te gaan om nog een fles Liberty te halen. Daarnaast zou hij Hayden misschien ook wel zien en hij verwachtte niet dat Hayden het erg fijn vond om hem ziekelijk en dronken te zien. Oliver liet een ongegeneerde boer en met zijn rug tegen de muur van het slachthuis aan kwam hij omhoog. Zelfs als hij geen alcohol zou hebben gedronken zou hij niet erg goed kunnen lopen. Teveel pijn, teveel moeite. Hij wachtte op Max en steunde toen vrijwel met al zijn gewicht op hem. Deels omdat Oliver gewoon lui was en op dit moment niet in de mood was om vriendelijk en behulpzaam te zijn, deels ook omdat het gewoonweg moest. Ach wat maakte het uit, Max kreeg hem daar wel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyvr jun 05 2015, 23:00


Don't give me your sympathy. 11hbi2r

Max
I'd take another chance, take a fall

Hij stond op en liep naar Oliver toe. "Sure." Hij was allang blij dat hij om hulp vroeg als hij het nodig had. Hij was in een nogal koppige bui slash had een koppig karakter, en dus moest Max er geen punt van maken. Hij greep zijn arm beet en gooide die over zijn schouders. Met de arm aan Oliver's kant pakte hij zijn middel, en de buitenste hand pakte zijn hand vast, om hem zo omhoog te kunnen houden. Hij zag vanuit zijn ooghoeken hoe Oliver nog even snakkend naar de fles keek, die intussen leeg was. "Als jij zo ligt zal ik kijken of er nog ergens een fles ligt." Wat maakte het ook uit. Als hij dan toch doodging, dan beter in een lekker roesje. Hij zette zijn eerste stappen richting homestead. Hij was toch niet kleinzerig, maar Oliver was best wel een zware bonk om te tillen. Zeker nu al zijn gewicht aan één kant hing en hij niet heel goed zijn best deed om zichzelf zo licht mogelijk te maken. Stap voor stap kwamen ze vooruit, maar het ging langzaam. "Kan je je benen nog bewegen?" vroeg Max, nauwelijks verwijtend, maar als hij het kon, zou het allemaal wat smoother gaan als hij in ieder geval zijn benen op kon tillen.



Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyvr jun 05 2015, 23:11

Waarom was Max zo opmerkzaam? Het leek alsof niets de jongen ontging. Ongemakkelijkheid tot de max voor Oliver. Terwijl hij leunend op Max stap voor stap voortkwam gaf het hem de tijd om rond te kijken, zover het kon tenminste. De wazigheid was overal. Er was niet veel veranderd, misschien was er wat meer bewolking maar de laar lag er nog steeds hetzelfde bij. Iedereen was bezig met zijn eigen ding, besteedde geen aandacht aan de hinkende jongen die ondersteund werd door waarschijnlijk een van de gezichten waar iedereen het meest naar opkeek. "Kan je je benen nog bewegen?" Klonk het ineens en Oliver schrok op. Een geïrriteerde zucht verliet zijn lippen en hij deed meer zijn best waardoor ze sneller vooruit kwamen. 'Sinds wanneer bestaat die verdieping eigenlijk?' Vroeg Oliver met niet al te veel belangstelling, meer om het gesprek gaande te houden, terwijl hij zijn ogen weer te kost gaf aan de omgeving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyvr jun 05 2015, 23:19


Don't give me your sympathy. 11hbi2r

Max
I'd take another chance, take a fall

Het was met wat gepuf en gesteun, maar Oliver begon zijn best te doen en het werkte zo heel prima. Het was nog steeds niet het meest comfortabele wat Max ooit had gedaan, maar Oliver had nou eenmaal hulp nodig, en hij zou wel een bitch zijn als hij hem die niet zou geven. "Ehm, ik had er al plannen voor, omdat homestead niet voor eeuwig op de grond uitgebreid kan worden." Hij merkte dat praten lastiger was, omdat het ondersteunen van Oliver bijna al zijn zuurstof kostte. "Ik heb er alleen wat vaart achter gezet om jou daar een plaats te geven." En misschien in de toekomst meer mensen, want intussen had de griever weer toegeslagen, en hij verwachtte niet dat het daar bij zou blijven - wat ook precies de reden was dat hij er moeite mee had om runners, of ze het nou vrijwillig deden of niet, het labyrint in te sturen. "Het is niet helemaal af, maar goed genoeg voor nu. Het heeft stevige muren en een dak, en daar gaat het om."


Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyvr jun 05 2015, 23:40

Waarom had iedereen plannen met uitbreiden? Moesten ze niet mensen opofferen aan Grievers zodat de groep klein zou blijven en ze een uitgang konden vinden? Of werkte deze methode niet meer. Ergens voelde Oliver teleurstelling. Ze dachten wel degelijk aan hem, iets wat hij liever niet wilde. Hij wilde gewoon ergens in een hoekje doodgaan, hij wilde aandacht, en nu hij het eindelijk kreeg, was het niet goed. Oliver dacht vreemd na. Zeker nu, met alcohol en de vage ziekte die hem binnen stukje bij beetje afbrak. 'Het is beter dan die zwijnenstal.' Gromde Oliver als reactie op dat het gebouw nog niet helemaal af was. Zolang het niet instortte was het goed. 'Al moet ik zeggen, ik begon net vrienden te worden met de varkens daar.' Het was een soort beschuldiging richting Max toe. Oliver begreep namelijk niet dat Max hem daar zomaar had kunnen laten liggen, rottend. Maar nogmaals, Oliver dacht raar na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyvr jun 05 2015, 23:45


Don't give me your sympathy. 11hbi2r

Max
I'd take another chance, take a fall

Ze sjokten samen door, en langzaam maar zeker kwam homestead toch echt dichterbij. Hij voelde hoe Oliver's botten pijnlijk in zijn nek prikten, maar hij beet door. Als hij hem nu zou laten vallen, letterlijk, zou hij hem straks van de grond moeten rapen en dat zou alles alleen maar pijnlijker en zwaarder maken. "Het is er best goor, ja," gaf hij toe, terwijl hij nauwkeurig op zijn voeten lette, zodat hij zeker wist dat hij nergens over struikelde. Over die tweede opmerking wist hij niet zeker of hij het moest negeren of niet. "Sommigen stinken best wel," zei hij daarom maar, heel goed wetend dat hij heel prima de meest naar zweet stinkende persoon in homestead kon zijn. Afgelopen twee weken viel het wel mee, omdat hij meestal 's avonds, na een lange dag bouwen, ging douchen. Maar de weken daarvoor had het hem echt aan z'n reet kunnen roesten hoe hij erbij liep.


Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyza jun 06 2015, 00:07

Oliver draaide met zijn ogen. Natuurlijk stonken sommigen beesten, dat deden ze allemaal. Hoewel Oliver vrij veel met Hayden die dagen was omgegaan, de nachten waren allemaal even onaangenaam geweest. Slecht slapen, pijn en er niets tegen kunnen doen. Wachten tot de ochtend tot iemand kwam waar hij de alles verlossende vraag aan kon stellen. Pijnstillers. Daar leefde de jongen ongeveer van. Het was een van de weinige dingen die hij nog in zijn mond hield en er niet direct uitkwam met een vlaag van braaksel. 'Natuurlijk stinken ze.' Gromde Oliver terug. Hij hoopte dat Max hem niet zou laten vallen en zou achterlaten met de opmerkingen die de blonde jongen allemaal maakte. Hij kon er vrij weinig aan doen. Doodziek zijn, pijn hebben plus half dronken zijn. Dat was geen goede combinatie. 'Hoe rustig is rustig trouwens?' Peilde hij. Als hij compleet alleen werd gelaten en Max ook nog voor een fles alcohol zou zorgen, kon het nog wel eens leuk worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyza jun 06 2015, 00:15


Don't give me your sympathy. 11hbi2r

Max
I'd take another chance, take a fall

Het kostte hem wat moeite om alle opmerkingen te slikken, maar telkens als hij hem op z'n plaats wilde zetten, keek hij naar de hand die over zijn schouder lag. Dan zag hij de groenige huid en de donkere aderen, en dan wist hij weer dat hij het allemaal wel kon hebben. "Rustig is vrij rustig. Overdag is het er koeler en je hoort wat minder geluiden van buiten." Het waren nog maar een paar tientallen meters. Die ging ze lukken. "'s Nachts heb ik niet uitgeprobeerd, maar dat je wat meer lucht voor jezelf hebt zou al fijn moeten zijn." Nog zo'n twintig meter. Tien. En toen hij de deur van de onderste verdieping van homestead kon aanraken, duwde hij Oliver tegen de muur aan. Hij checkte of hij zo even kon blijven staan, opende de deur en sloeg Oliver's arm weer om hem heen zoals hij dat steeds hiervoor ook had gedaan. "Lukt het je denk je om de trap op te lopen?" Zijn gezicht vertrok even, want hij verwachtte niet dat dat zou gaan lukken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyza jun 06 2015, 23:25

Wat Max vertelde over de plek waar ze zich op dit moment naar aan toe waren bewegen klonk als muziek in Oliver's oren. Geen muffe en bedompte lucht meer die stonk naar dieren. Gewoon frisse lucht en ruimte, het was iets waar de jongen naar snakte. 'Zolang het niet stinkt naar varkens vind ik het best.' Hij wilde niet laten weten aan Max hoe dankbaar hij eigenlijk was dat de plek bestond. Strompelend gingen ze voort. Hij had Max naar zijn hand zien staren die om zijn schouder lag en kon even niets anders dan een grijns op zijn lippen laten verschijnen. 'Misschien is het wel besmettelijk.' Zei de jongen vals. Waarschijnlijk niet want dan moesten Hayden en Alexandra ook wel half dood zijn nu, maar het was grappig om te zien wat Max zijn reactie zou zijn.
Eenmaal binnen in de homestead was het volgende obstakel aan de beurt. Een trap, geweldig. Max vroeg nog aan hem of hij het in zijn eentje kon. Oliver knikte alleen, hij wilde er geen woorden vuil aan maken of nog eens om hulp vragen, hij zag er al zwak genoeg uit. Met veel moeite kon hij zich via de trapleuning omhoog hijsen, de stomp van zijn hand dicht tegen zijn buik aangedrukt. Eenmaal boven moest de jongen op adem komen. Hij keek de ruimte rond. Zo goed als leeg, heerlijk. Zijn ogen vingen echter ook iets anders op. Schaduwen kropen langzaam over de grond, er was echter niets wat deze schaduwen gaf. En net zo snel als Oliver ze had gezien, zo snel verdwenen ze ook weer. Verdwaasd en onbegrijpend staarde Oliver naar een lege plek waar zojuist een van de schaduwen was verdwenen. Misschien was het niet zo'n heel goed idee geweest om hier heen te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyzo jun 07 2015, 10:37


Don't give me your sympathy. 11hbi2r

Max
I'd take another chance, take a fall

Hij wist niet zeker of hij om die opmerking moest lachen of huilen, want ja, wat als het besmettelijk was? Het was goed om Oliver even te zien grijnzen, maar Max lachte niet mee. "Laten we hopen dat het dat niet is," zuchtte hij alleen maar vermoeid. "Als ik mocht kiezen zou ik jou liever niet achterna gaan." Hij kon zich niet voorstellen dat iemand het daar niet mee eens was.
Zonder tegensputteren begon Oliver aan zijn weg naar boven. Als een vader die er zeker van wilde zijn dat zijn nog waggelende kind niet naar beneden viel, liep hij vlak achter Oliver om hem op te vangen als het fout ging. Maar het ging allemaal goed. Niet erg snel en niet zonder gevaar, maar Oliver kwam op eigen kracht boven. "Goed gedaan," gaf hij hem een klop op z'n schouder, voornamelijk als bedankje dat hij hierdoor hem niet op z'n rug had hoeven nemen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Emptyzo jun 07 2015, 10:59

Nog steeds verbaasd kijkend naar de lege plek werd Oliver opgeschrikt door het klopje dat Max op zijn schouder gaf. "Goed gedaan.'' Klonk het. Hij keek richting de jongen met een opgetrokken wenkbrauw. Van binnen voelde hij zich ongemakkelijk, wat waren die schaduwen geweest? Waarom zag hij ze hier en niet overal? 'Ik ben geen klein kind.' Beet hij Max toe. Wat dacht die jongen wel niet? Ja, hij had moeite gehad met omhoog komen maar het was niet alsof hij zijn eerste stappen had gezet. Echter werd zijn aandacht van Max gezicht getrokken naar iets wat achter zijn schouder bewoog. Weer een schaduw, kruipend over de muur. Alleen bleef het niet bij de muur, het leek zich er los van te maken en dichterbij te komen. Oliver voelde hoe het ongemakkelijke gevoel in hem groter werd toen de schaduw steeds dichterbij kwam. Instinctief deed de jongen een stap achteruit. Een stap teveel. Hij verloor zijn evenwicht en viel. Met een bonk viel de jongen op de grond en hij voelde een pijnscheut door zijn lichaam schieten. 'Fuck.' Zei hij pijnlijk. Toen hij weer richting Max keek was de schaduw weer verdwenen. Wat was dit voor plaats?
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Don't give me your sympathy. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Don't give me your sympathy.   Don't give me your sympathy. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Don't give me your sympathy.
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Give me something to do
» I give up, I can't handle this
» Sing until your lungs give out

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meadow-