IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 I'm not the girl next door

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Jade
Jade

PROFIEL
Aantal berichten : 51

Registratiedatum : 04-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

I'm not the girl next door Empty
BerichtOnderwerp: I'm not the girl next door   I'm not the girl next door Emptyvr jun 05 2015, 19:44

I'm not the girl next door Tumblr_nmac46nPmh1u05wczo2_r2_500
Just like a penny, dropped on the ground, that everyone's kicking
not caring about, that's how you make me feel

Het was een paar uur nadat Jade was aangekomen op deze plek. Ze had nog steeds geen idee wat deze plek nou eigenlijk inhield, of wat er hier van haar verwacht werd. Alles wat ze wist, was dat ze naar huis wilde, waar dat dan ook mocht zijn. Jade voelde zich vies, het liefste zou ze wel een uur onder een hete douche willen staan. Helaas had ze zoiets als dat nog niet gevonden, daarom was ze maar een beetje rond gaan lopen. Het was al richting de avond, maar nog niet helemaal, Jade had geen besef van de tijd, maar ze vermoedde dat het rond een uur of zeven zou zijn. Dat betekende dat het dus al na etenstijd had, maar Jade had absoluut geen honger. Niet eens een beetje. Ze was op zoek naar een plekje om gewoon rustig te zitten en eventjes alles in zich op te nemen, even rustig te worden en te kijken wat er nou precies hier van haar verwacht werd. Want ze had al wat mensen aan het werk gezien. Moest zij dat ook gaan doen? Jade had geen idee, ze was nou niet echt een werkpaard ofzo.

Uiteindelijk kwam ze uit bij een boomhut. Met een glimlach keek Jade omhoog. De boomhut zag er gaaf en stevig uit. Misschien zou ze daar eventjes rustig kunnen zitten, misschien zelfs wel een beetje in slaap vallen? Daar besloot ze achter te gaan komen. Al gauw was Jade naar boven geklauterd en liep een beetje naar de rand. Ze verbaasde zich erover hoe hoog het nog was en daarom greep ze zichzelf eventjes snel beet. Oef. Dadelijk viel ze nog naar beneden. Jade ging op de rand zitten en liet haar benen vrolijk bungelen. Ondanks dat ze een oversized trui aanhad, en een legging met schoenen, had ze het toch best wel een beetje koud, zeker nu ze wat hoger in de lucht zat. Daarom trok Jade haar benen omhoog, sloeg haar armen om haar benen heen en liet haar kin bibberend op haar knieën rusten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Annabel
Annabel

PROFIEL
Aantal berichten : 18

Registratiedatum : 07-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job:
Relationship: You could be the king, but watch the queen conquer.

I'm not the girl next door Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not the girl next door   I'm not the girl next door Emptyzo jun 07 2015, 16:53

I'm not the girl next door Tumblr_nokec46opi1rtup1qo1_500
Make sure the stars is what you aim for, make mistakes though.
I never worry, life is a journey, I just wanna enjoy the ride.

Annabel sloot haar ogen, de zon brandde zachtjes op haar huid. In haar oren was het geluid van de zee duidelijk hoorbaar, meeuwen vlogen over, het water raakte zachtjes haar voet. “Wilt u nog een heerlijke Absolut wodka cocktail?” vroeg een man met een sixpack, een mooie zwembroek en een nog veel mooiere kop. Annabel opende haar ogen weer en keek hem met een glimlach aan. “Eentje? Doe er maar meteen twee dan” zei ze met een knipoog. Hij glimlachte naar haar, boog naar voren en gaf haar twee cocktails, eentje voor in elke hand. Ze nam een slokje van de eerste cocktail, maar werd verstoord door een geluid. Wat was dat? O Griever, ging de boel veranderen? Werd het vloed? Annabel kwam omhoog in haar strandstoel en keek om zich heen. Er was niks te bekennen. Dan moest het vast haar verbeelding geweest zijn. Maar opeens was het daar, een enorme vloedgolf. En hij kwam op haar af! “Run!” schreeuwde Annabel en sprong op van haar strandstoel, terwijl de vloedgolf achter haar aan kwam.

En op dat moment schrok Annabel wakker. Een pijn in haar nek verraadde dat ze niet echt heel erg lekker had gelegen. “Griever…..” mompelde ze klagend en wreef over haar nek. Voorzichtig kwam ze wat overeind. O, ze was in slaap gevallen. Ghehehe. Annabel was naar de boomhut gegaan en was daar eventjes gaan liggen. De bedoeling was dat ze eventjes tien minuten kon uitrusten, maar in plaats daarvan was ze een paar uur verder. Maar het was niet dat ze uit een natuurlijke slaap ontwaakte, iets had haar wakker gemaakt. De oorzaak van de verstoring van haar rust zat nu op de rand van de boomhut. Een meisje met blond haar. Als Annabel eventjes haar been uitstak, kon ze het meisje zo uit de boomhut trappen. Ze kon niet ontkennen dat het idee eventjes door haar hoofd gleed, maar dat zou gemeen zijn. En alhoewel Annabel dat best was, zou het hier waarschijnlijk alleen maar problemen opleveren.

Het meisje straalde een zekere vorm van depressiviteit uit. Oh Griever, toch niet een of ander persoon die foto’s van zichzelf op internet zou zetten, met inspirerende quotes erbij? Het meisje had het duidelijk koud. “Are you for real?” begon Annabel en stond op. Ze ging achter het meisje staan. “Eventjes serieus, het is achthonderdduizend graden in dit kleine boomhutje, het zweet loopt als een soort waterkraan van mij af, en jij hebt het koud? Ik haat meisjes.” Nee, Annabel was geen meisje. ZE. IS. EEN. VROUW.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jade
Jade

PROFIEL
Aantal berichten : 51

Registratiedatum : 04-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

I'm not the girl next door Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not the girl next door   I'm not the girl next door Emptyzo jun 07 2015, 17:11

I'm not the girl next door Tumblr_nmac46nPmh1u05wczo2_r2_500
Just like a penny, dropped on the ground, that everyone's kicking
not caring about, that's how you make me feel

Vanaf de boomhut had ze een prima uitzicht over het hele terrein. Het zag er mooi uit, er was nog zoveel dat Jade zou kunnen ontdekken. Helaas werd ze uit haar concentratie gewekt door iemand die dus duidelijk had liggen slapen in de boomhut. Zachtjes moest Jade lachen. Oeps, had ze het meisje wakker gemaakt? Normaal gesproken had Jade meteen haar armen om het meisje heen geslagen en haar hard geknuffeld, maar iets aan het aura van het meisje liet haar denken dat ze dat niet helemaal zou appreciëren. Daarom bleef Jade braaf zitten waar ze zat en deed ze net alsof ze het meisje niet gezien had. Als het meisje met haar wilde praten, dan zou dat vanzelf komen. Het meisje begon tegen haar te praten, maar niet op een manier die Jade echt prettig vond. Haar wenkbrauwen schoten omhoog toen ze het meisje hoorde praten. Wauw, had zij geen respect ofzo? Jade was een lief meisje, maar ze was wel iemand die zich niet zomaar de les liet lezen door iemand die maar drie jaar ouder was dan haar.

“Pardon?” vroeg Jade daarom ongelovig en stond op, zodat ze recht tegenover het meisje stond. Het meisje was vele malen groter, maar dat maakte niet uit. Jade was dan wel lief en schattig, ze zou echt niet zomaar over zich heen laten lopen. “Ik weet niet precies wat jouw probleem is, maar als ik het koud heb, dan heb ik het koud en wie ben jij dan om daar een oordeel over te hebben? Bovendien, ik heb jou helemaal niet om een mening gevraagd, dus ik heb liever niet dat je die dan deelt, want ik heb geen enkele behoefte aan jouw mening. Ik kan prima bepalen wat ik zelf wil en niet wil, dankjewel.” Zo, dat was duidelijk taal. Jade sloeg haar armen over elkaar en keek het meisje aan. Ze had vast en zeker gedacht dat ze zomaar over Jade kon heen lopen, maar zo zat het dus mooi eventjes niet in elkaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

I'm not the girl next door Empty
BerichtOnderwerp: Re: I'm not the girl next door   I'm not the girl next door Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I'm not the girl next door
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dayum girl

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-