IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 It's scary

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 11:03




magic, madness, heaven, sin


Een beetje angstig keek Siënna om zich heen toen ze door het donkere gedeelte van het bos heen slenterde. Deze plek gaf haar altidj de kriebels, maar des te meer reden om het te onderzoeken, niet waar? Sinds Alylore hier was begraven vond ze het lastig om hier te zijn. Ze kende het meisje niet persoonlijk, maar het herrinerde haar eraan hoe gevaarlijk het hier was. Met een geplukt blaadje in haar hand liep Siënna verder, over de verdorde bladeren die van de hitte verkruimelde tot niks. Deze plek had flink wat regen nodig. Een klein gilletje ontsnapte uit haar mond toen ze ineens een hand op haar schouder voelde. Ze draaide zich om, om recht in het wel hele knappe gezicht van een jongen te kijken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Matthew
Builder

PROFIEL
Tag : Geek is the new sexy

Aantal berichten : 46

Registratiedatum : 07-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Are you a beaver? 'Cuz DAM

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 11:17

Als Builder moest hij het bos toch wel als zijn broekzak moeten kennen, dus ging de jongen graag op onderzoek uit. Ook dit keer kwam hij op een onbekend stukje terrein dat donker was en er bedorven bij lag. Hij wou net omdraaien en een volgend stuk bezoeken, toen een niet echt onknap meisje in zijn blikveld sprong. Met zijn nonchalante smirk liep hij op de rug met blonde krullen af. Aan vrouwelijk schoon was hier duidelijk niet te kort en daar kon deze jongen wel van genieten. Zonder enkele geluid legde hij zijn hand op de schouder van het meisje en schonk haar een speelse glimlach toen ze zich omdraaide. Zijn vermoedens werden bevestigd, dit was allesbehalve een lelijk meisje. "Ik denk niet dat dit de beste plek is om alleen rond te hangen, sweetheart." Een vriendelijke blik lag in zijn blauwe ogen. Hij haalde zachtjes zijn hand van haar schouder en stak hem naar haar uit. "Matthew, maar jij mag wel Matt zeggen." Hij gaf haar een hand en een flirterige knipoog. Tja, wat kon hij zeggen? Hij was een echte gentlemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 12:25




magic, madness, heaven, sin


Een beetje beduusd door zijn knappe verschijning keek liet ze haar hand vastpakken. Iets in haar zei dat ze zich niet zo moest laten aanraken maar zijn lach was betoverend. Waarschijnlijk zat er ook niks meer achter maar een kopje thee wilde ze wel met hem drinken. Oef. Hier gingen haar eierstokken wel behoorlijk van rinkelen. "Ik kan mezelf wel redden," het kwam er krachtiger en flitertiger uit dan ze bedoelde. Ze schrok dan ook een beetje van zichzelf en haar wangen kleurden al gauw weer rood. "Ik ben Siënna," ze schudde zijn hand en keek even om zich heen. "Het is hier zo stil en afgelegen vind je niet? Daarom kom ik er niet zo graag." Zei ze met een kleine glimlach. "Maar het is wel goed om je hoofd leeg te maken." Al dat gedoe met Helena en Max had haar hoofd een beetje laten duizelen. Ook al was het niet écht haar pakkie aan.


Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Matthew
Builder

PROFIEL
Tag : Geek is the new sexy

Aantal berichten : 46

Registratiedatum : 07-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Are you a beaver? 'Cuz DAM

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 13:31

Hij lachte zijn witte tanden bloot bij haar woorden. "Daar twijfel ik niet aan." Een vrolijke glimlach lag rond zijn lippen en zachtjes liet hij zich tegen een boomstam aanzakken, waarna hij op de grond naast hem klopte ten teken dat het meisje daar gerust mocht gaan zitten. Door zijn beweging had hij de rode wangen van het meisje gemist, maar haar naam was hem wel ter oren gekomen. "Siënna," Hij sprak haar naam uit alsof hij deze op zijn tong proefde en hem zo kon opslaan in zijn geheugen "Mooie naam." Hij keek op naar het meisje -dat nog steeds stond- en knikte begrijpend. "Ja, als je veel dingen aan je hoofd hebt, kan ik dat wel begrijpen." Zijn blauwe kijkers zochten de hare op. "Heb jij veel aan je hoofd dan?" Vroeg hij een tikkeltje bezorgd. Het meisje leek zo onschuldig, wat haar tevens ook bijzonder mooi maakte, en hij kon er niet aan denken dat ze dat mooie hoofdje moest breken over onnuttige dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 13:50




magic, madness, heaven, sin


Siënna ging zitten op de plek waar Matthew had geklopt. Ze keek even opzij naar zijn gezicht en glimlachte verlegen naar hem. "Ach, het is niet bijsterinteressant. Het gaat immers niet over mij." Ze pauzeerde even terwijl ze de blauwe ogen van de jongen ontmoette. Ze zuchtte even en trok haar knieën op. Hun schouders raakten elkaar, en de hitte was schrijnend. "Mijn vrienden hebben een beetje trouble in paradise, om het maar even zo te stellen." Ze glimlachte kort toen ze aan Helena en Max dacht. Wat een sukkeltjes waren het ook. "Maar die twee komen wel bij elkaar gok ik." Ze staarde even voor zich uit. "Maar wanneer ben jij hier dan aangekomen, Matt?" Het staren was al snel afgelopen aangezien ze veel liever naar zijn intens knappe kop keek.


Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Matthew
Builder

PROFIEL
Tag : Geek is the new sexy

Aantal berichten : 46

Registratiedatum : 07-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Are you a beaver? 'Cuz DAM

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 14:19

Toen het meisje uiteindelijk langs hem kwam zitten, volgde hij iedere beweging. Hoe kon een meisje dat er zo breekbaar uitzag, toch zorgen dat ze kon zitten zonder te breken? "Roddels kunnen erbij mij altijd wel bij." Hij wiebelde plagend met zijn wenkbrauwen en luisterde geboeid naar haar vertelmoment. Hij knikte kort en maakte op gepaste momenten een instemmend geluidje. "De tijd zal wel uitmaken of die twee bij elkaar horen." Zei hij simpel. "Ze zeggen dat m'n pick-up lines slecht zijn." Hij rimpelde kort zijn neus, "Terwijl ik toch vind dat ze behoorlijk goed zijn! Wil je er eentje horen?" Een glimlach lag om zijn lippen en liet zijn blauwe ogen twinkelen. Tot nu toe mocht hij het meisje wel en dat haar uiterlijk zo knap was, was natuurlijk alleen maar mooi meegenomen. "Oh, nog niet zo heel lang eigenlijk. Ik denk nog geen week!" Antwoordde hij vriendelijk op haar vraag. Waarna hij zijn blauwe ogen over het gelaat van het meisje liet gaan, alweer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 14:43




magic, madness, heaven, sin


Grijnzend keek Siënna naar de jongen naast haar. Hij had charme en was behoorlijk grappig dus ongemakkelijk was de situatie in ieder geval niet. "Als een goede vriendin roddel ik niet over mijn bff." Het woordje bff klonk kinderlijk uit haar mond, en paste bij haar bolle gezichtje. Sisi keek naar Matthew en trok haar wenkbrauw nonchalant op. "Hmm... Dat moet een echte dame dan maar eens beoordelen vind je niet? Ik wil er wel een horen!" Ze was stiekem best enthousiast, het was altijd weer een verassing waar jongens mee zouden komen. Al was het uiteraard nog niet voorgekomen dat een jongen een pick-up line voor haar deed in de Laar. De jongens uit de Laar waren er niet zo veel mee bezig, Siënna tot nog toe eigenlijk ook niet. "Ah okay, dan begin je je plek wel te vinden denk ik zo?" Vroeg ze terwijl ze haar benen weer neerlegde en naar Matt keek. "Kom maar op!"


Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Matthew
Builder

PROFIEL
Tag : Geek is the new sexy

Aantal berichten : 46

Registratiedatum : 07-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Are you a beaver? 'Cuz DAM

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 14:53

Bff, typisch meisjes. Al ging hij haar niet beoordelen, want op een of andere manier paste het bij haar. Toen het meisje enthousiast deed over zijn pick-up lines, legde hij zijn benen in kleermakers zitten en draaide hij zichzelf een beetje zodat hij bijna tegen over Siënna kwam te zitten. Een vrolijke grijns lach om zijn lippen toen hij begon met zijn geweldige zinnen. "I'm not a photographer, but I can picture me and you together." Hij wiebelde met zijn wenkbrauwen en ging daarna door, "If you were a vegetable you'd be a cute-cumber." En dan nu zijn beste. Do you know what my shirt is made of?" Hij plukte speels aan zijn t-shirt en keek het meisje daarna recht in haar mooie ogen. "Boyfriend material." Glimlachte hij speels. Dit waren toch dé beste pick-up lines. Met een hand wreef hij afwachtend over zijn kin, die al enkele stoppels begon te vertonen. Niet dat dat erg was, sommige vonden dat nu eenmaal mooi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 15:10




magic, madness, heaven, sin


Bij elke zin die de jongen sprak lichtte haar ogen meer en meer op. Een grote grijns stond op haar lippen en bij de laatste hield ze het gewoon niet meer. Lachend liet ze zichzelf achterover vallen en de tranen sprongen haar bijna in haar ogen. "Als grappig zijn je doel is dan is het zeker geslaagd!" Lachend wreef ze over haar gezicht heen en toen ze weer wat gefatsoeneerd was ging ze in de zelfde houding als hem tegen over hem zitten. "Hey, trek het je niet aan. Humor is belangrijk in een jongen." De hand die over zijn kin gleed deed Siënna speels grijnzen, want zijn sexy baardje was toch wel intens. "Maar je kan niet verwachten dat meiden je serieus nemen als je dit zegt. Vooral niet het spul dat hier rond loopt, die zijn allemaal pittig, zelfstandig en sterk weet je wel." Ze schonk hem een scheve knipoog. Zichzelf overduidelijk niet meetellend want Siénna was alles behalve sterk. Al kon hij haar niet paaien met deze overrated zinnetjes.


Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 15:26

De lach van het meisje werkte aanstekelijk en al gauw lag hij zelf ook te gieren. "Do you have a map? I'm getting lost in your eyes." Ging hij doodleuk door, terwijl hij haar diep in de ogen staarde. "You look cold. Want to use me as a blanket?" Hij wiebelde uitdagend met zijn ogen en spreidde zijn armen. "Nu zal ik stoppen voor je helemaal dood gaat van het lachen." Hij maakte een klein pruillipje, maar waarna hij haar een vriendelijk duwtje gaf. "De meeste meisjes bijten hier bijna." Moest hij toegeven op haar woorden. Bijna de helft had hem wel een klap verkocht bij zijn geweldig pick-up lines. Gelukkig leek dit meisje anders en kon ze er wel mee lachen. Al moest hij zijn imago van bad boy natuurlijk wel hoog houden.

››Vergeten van account te wisselen :'D Sorry :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 15:36




magic, madness, heaven, sin


Even was Siënna er van overtuigd dat zijn aanbod als dekentje nog steeds gold. Al was het niet koud, nee zelfs warm in zijn armen verdwaald raken was geen straf. En aangezien Max totaal niet op haar in kon gaan omdat het gewoonweg oneerlijk zou zijn tegenover hem zel en Helena, waarom kon dit dan niet? Okay nee, gewoon niet. Siënna maakte zichzelf gek, ze was toch geen hoer geworden ofzo? Daarom besloot ze zo casual mogelijk op hem in te gaan. "Hey, waar is mijn dekentje nou gebleven?" Ze trok een pruillip en grijnsde daarna weer breed. De pick-up lines die daarop volgde lieten haar weer lachen. "Ja pas maar op dadelijk sturen ze je nog de Maze in als je tever gaat." Siënna stak plagend haar tong uit en slaakte een gemakzuchtige geluidje.

- Cleaning da room, dus bietje kort sawry


Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Matthew
Builder

PROFIEL
Tag : Geek is the new sexy

Aantal berichten : 46

Registratiedatum : 07-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Are you a beaver? 'Cuz DAM

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 16:02

Hij lachte over de opmerking van het dekentje en tackelde het meisje op de grond. Zijn armen waren om haar lichaam geslagen en eigenlijk was het veel te warm voor een knuffel. "Zo beter?" Zijn stem was vlakbij haar oor en de adem die meekwam met zijn woorden waren duidelijk te voelen tegen haar oor. Vervolgens liet hij haar los, maar bleef hij wel vlak langs haar liggen. Zijn ene arm gebruikte hij als kussentje en zijn andere lag op zijn borst, terwijl hij het meisje aankeek. "Als ik het labyrint in wordt gestuurd, verwacht ik van jou dat je me komt redden, princesa." Grinnikte hij totaal op zijn gemak. Bij- en koosnamen waren zijn ding, net als pick-up lines en onweerstaanbaar zijn. Alleen zei hij dat maar beter niet hardop.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 16:09




magic, madness, heaven, sin


Ze slaakte een kreetje toen ze in zijn armen getrokken werd. Ze werd gelukkig al snel weer losgelaten want de hitte was echt niet te harden. Siënna bleef een poosje liggen op zijn armkussentje om respectvol te zijn maar ging uiteindelijk rechtop zitten. Ze wilde niet het label 'slet' opgeplakt krijgen, die bij de eerste beste in zijn armen lag. "Zullen we wat leuks gaan doen?" Opperde ze terwijl ze de viezigheid van haar handen klopte en hem met een vrolijk gezicht aankeek. Siënna was veel te actief om stil te liggen, bovendien kwam het avonduur er aan en koelde het dan ook af. Dat waren de beste momenten om iets te doen in de Laar zodat je niet stierf van oververhitting. "Verzin jij het maar!" Gaf ze de eer aan hem. Eigenlijk was dat puur omdat ze zelf geen flauw idee had, alleen dat ze 'iets' wilde doen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Matthew
Builder

PROFIEL
Tag : Geek is the new sexy

Aantal berichten : 46

Registratiedatum : 07-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Are you a beaver? 'Cuz DAM

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 16:18

Het meisje stond recht en even later volgde Matt zelf ook. "Ik weet wel wat we kunnen doen." Hij wiebelde plagend met zijn wenkbrauwen. Foei Matt, foei. Hij legde zijn hand op zijn borstkas. "Moet ik nu echt alles doen, princesa?" Hij voelde zijn diepe stem trillen onder zijn vingers en een plagende smirk was te zien op zijn lippen. Even klopte hij de bladeren van zijn rug, waarna hij Siënna terug in haar ogen keek. "Ik denk dat we eerst beter hier weggaan. Het geeft me de kriebels." Zei hij heel zielig met zelfs een pruillipje, maar zijn twinkelende ogen vertelde dat hij haar gewoon aan het stangen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 18:54




magic, madness, heaven, sin


Haar wangen kleurden direct rood bij de opmerking die de jongen maakte. "Oh ja? Wat had je in gedachten?" Vroeg ze met een knipoog terug. Als hij het zo wilde spelen kon hij het terugkrijgen ook. Het was niet alsof Siënna er uiteindelijk ook wat mee zou doen, of hij moest het heel goed voor elkaar krijgen. "Jij bent de man toch, mannen horen dat te doen!" Vervolgde ze alsof het de meest logische zaak van de wereld is. Siënna bekeek haar geschaafde knieën van vanmiddag even. Die val was nog best pijnlijk geweest. "Ben je bang? Moet grote Siënna jou beschermen?" Lachend kneep ze in zijn wang terwijl ze zijn pruillipje nadeed. Die jongen was een gekkie, en ze vond het leuk.


Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Matthew
Builder

PROFIEL
Tag : Geek is the new sexy

Aantal berichten : 46

Registratiedatum : 07-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Are you a beaver? 'Cuz DAM

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 19:26

Heerlijk een meisje dat het spel snapte. "Wel, ik zou je alle hoeken van de Laar kunnen laten zien. Te beginnen met deze." Hij wees naar de hoek achter hen. "Dat, beste Siënna, is hoek 1. Op naar de volgende!" Zei hij met een speelse grijns en een plagende stoot tegen haar schouder. Toen schoten zijn blauwe ogen naar haar geschaafde knieën en zijn handen trokken zich samen tot vuisten. "Wat is er gebeurd?" Vroeg hij, met een knikje richting haar knieën. "Doet het pijn?" Hij bracht zijn gezicht er dichterbij, misschien dat ze dit eens moest laten nakijken. Hij was niet echt een Med-Jacker, maar soms moest hij zijn eigen oppervlakkige wonden verzorgen. Toen hij terug recht kwam kneep ze in zijn wang en hoofdschuddend lachte hij haar toe. Hij sloot zijn gespierde armen om haar middel en tilde haar met gemak op, waarna hij haar in het rond begon te zwieren. "Wie moet hier iemand beschermen?" Hij bleef draaien en ging steeds harder, zodat de benen van het meisje in het rond vlogen. Tot ze zou moeten toegeven dat hij de sterkste hier was, zou hij haar blijven rondzwieren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyzo jun 07 2015, 21:17




magic, madness, heaven, sin


"Mooie hoek," grinnikte ze terwijl ze haar hand door haar krullen haalde en hem met pretoogjes aankeek. De jongen wees vervolgens naar haar geschaafde knieën en vroeg of het ging. Langzaam knikte Siënna, het branden was al een paar uur geleden gestopt dus veel last had ze er niet meer van. "Ja ik ben over een vriend heen gevallen, die op de grond chillen een goed plan scheen te vinden." Ze lachte kort, maar keek geschrokken toen hij haar omhoog tilde. Zijn prachtige gespierde armen waren over haar lichaam gewikkeld en gierend van het lachen werd ze rondgezwierd. "St..oo..hoop!" Giechelde ze. "Oke, oke! Jij bent groter, jij moet mij beschermen." Gaf ze zich uiteindelijk maar over toen het lachen haar zelfs te zwaar werd.


Terug naar boven Ga naar beneden
Matthew
Matthew
Builder

PROFIEL
Tag : Geek is the new sexy

Aantal berichten : 46

Registratiedatum : 07-06-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship: Are you a beaver? 'Cuz DAM

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Emptyma jun 08 2015, 16:19

Dat het meisje eindelijke toegaf dat hij hier de grootste en sterkste was, maakt een glimlach bij de jongen los. "Mooi zo." Zei hij goedkeurend toen hij haar ongeschonden terug op de grond zette en waarna hij met zijn grote hand door haar prachtige krullen woelde. "Nou, wat wil je gaan doen? Princesa." Zijn nonchalante smirk lag weer om zijn lippen toen hij haar met zijn vragende blauwe ogen aankeek. Natuurlijk wist hij wel een paar dingen die ze konden doen, de pervert die hij was. Maar hij liet het beslissen aan de lady voor hem over. Want dat is iets wat je moet doen als je een geweldig sexy gentlemen bent met een te groot ego, niet dan? "Of anders moet ik weer enkele pick-up lines op je afgooien en ik denk niet dat je dat aan zou kunnen." Hij wiebelde plagend met zijn wenkbrauwen en liet zijn blauwe ogen snel nog eens over haar body heen gaan. Dayum.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

It's scary Empty
BerichtOnderwerp: Re: It's scary   It's scary Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
It's scary
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Scary »

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Deadheads-