IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Dangerous news

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Dangerous news   Dangerous news Emptydi jun 09 2015, 22:37

Anthony liep zenuwachtig heen en weer terwijl hij nadacht over hoe hij het nieuws van Oliver aan Hayden zou vertellen. Een lange zucht ontsnapte langs zijn lippen, waarna hij zich met een ruk opdraaide naar de treehouse. Het was nu of nooit. Hij moest het Hayden vertellen en wel nu. Anthony's bedrukt gezicht maakte direct plaats voor een vlak en emotieloze blik. Hij klom naar boven op de treehouse, aangezien hij Hayden daar had zien zitten. "Hayden?" mompelde hij kort en ging achter haar staan. Zijn houding was misschien wel ontspannen, maar eigenlijk was hij behoorlijk zenuwachtig om dit nieuws aan Hayden te vertellen, de keeper van de cooks en de persoon die hem al eerder bedreigd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptydi jun 09 2015, 22:57

stop acting like you can do it all alone

Ze wilde niet toekijken hoe Oliver de naald die ze had gevonden in zijn arm kreeg gestoken. Sinds zijn hand werd afgehakt was ze er behoorlijk klaar mee en voelde ze zich niet zo op haar plek bij die medische shit. Ze was op het hoogste punt in de Glade gaan zitten. Haar armen om haar benen heen geslagen, enkel opkijkend van het geluid dat iemand naar boven kwam. Zo lang het niemand was die Helena of Ayla heette was het wel prima. Stelletje tyfuswijven dat het zijn, Stiekem zou ze nu wel Alex willen zien. Maar in plaats van iemand die ze mocht was het fucking Anthony. Wacht moest hij niet Oliver lek prikken met naalden. 'Waarom ben je Oliver niet aan het neersteken met Naalden?' Vroeg ze achterdochtig terwijl ze hem aanstaarde en zijn neutrale blik onderzoekend aankeek.

♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptydi jun 09 2015, 23:23

Heel de tijd had hij zijn blik strak op haar gericht, totdat ze hem een vraag stelde. Zijn ogen ging een kort moment naar hout onder zijn voeten en vervolgens richtte hij zich terug op haar. "Ik heb nieuws, slecht nieuws," mompelde hij, haar eerdere vraag negerend. Hij kon het beter zo snel mogelijk doen, niet rond de pot draaien. Right? "We waren te laat." zei hij uiteindelijk, iets zachter, maar toch zonder enig moment van twijfel. Hij liet zijn armen naast zich hangen en leunde niet, zoals de meeste keren, nonchalant naar achteren. Hij moest wel zot zijn om te leunen tegen de balken langs de rand van dit platform. Hayden was nogal onvoorspelbaar, dus hij hield een gepaste afstand van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptydi jun 09 2015, 23:40

stop acting like you can do it all alone

Ze keek hem aan met ogen die tot spleetjes waren gedwongen. 'Slecht nieuws van wat?' Ze stond op en keek hem aan en schudde haar hoofd. 'Nee, je hebt het gewoon verpest, heb je hem wel gestoken en niet de tafel?' Vroeg ze fel terwijl ze hem aankeek en haar hand voor haar mond sloeg. 'Even serieus je maakt geen grappen toch?' Vroeg ze meteen weer fel terwijl ze hem niet begrijpend aankeek. ''Hoe, waarom?'

♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyza jun 13 2015, 21:21


Dangerous news 2z4wktt

Max
Echt speedy gonzalez kwam Max aangerend. Hij kon zich niet herinneren dat zijn benen ooit sneller hadden bewogen, en tegen de tijd dat diezelfde benen hem ook nog eens omhoog hadden getild, kwam hij zo erg hijgend boven, dat hij zich aan de reling van de verdieping vast moest houden. Hij probeerde tussen het hijgen door te spreken, maar er kwamen onverstaanbare woorden uit. "E.. I.. Uuuh," klonk het. Hij legde zijn hand op z'n borst en probeerde zijn ademhaling onder controle te krijgen door via zijn neus in te ademen, maar zijn lichaam dwong hem via zijn mond naar lucht te happen. Hij stak zijn geopende hand met de handpalm naar Hayden, als teken dat ze moest wachten met wat voor een reactie dan ook. Als: 'asjeblieft wees nog niet kwaad en verdrietig en wat dan ook, ik moet wat zeggen.' Hij keek hoopvol naar Anthony. Zou hij de blik begrijpen? Tuurlijk niet. Het zou wel een wonder zijn als hij zou snappen dat Oliver op magische wijze toch levend was. "Ol.. iver.." Hij hapte weer naar lucht. "Hij leeft." Zijn ogen bleven op Anthony gericht. Hayden had Oliver niet gezien, en had hem niet levenloos zien liggen. Anthony wel. Dit moest als een schok komen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyza jun 13 2015, 22:26

stop acting like you can do it all alone

Ze keek naar de hijgende jongen die net bovenaan het huis was gekomen. Naja huis het was meer een platform. Hij stak zijn hand naar haar op en de keek hem geïrriteerd aan wie bedacht er nu een highfive te willen. Oliver was dood en hij wilde een highfive. Ze beet op haar lip en draaide haar hoofd van hem weg. En dan te bedenken dat ze zo veel ontzag voor hem had, voor alles wat hij in de Glade deed, onzelfzuchtig. Maar de woorden draaide haar hoofd terug naar hem en ze besprong hem zonder na te denken en legde haar armen om zijn nek. 'ECHT?!' Vroeg ze iets te vrolijk en iets te hard.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyza jun 13 2015, 23:03


Dangerous news 2z4wktt

Max
Zodra het bericht eruit was, liet hij zichzelf tegen de reling aanvallen om zijn benen van wat gewicht te ontzien. Maar voor hij het wist sprong Hayden tegen hem op, en het was dat de reling achter hem stond, anders was hij omgevallen. Zijn borstkas ging nog steeds heftig op en neer van het ademhalen, maar hij lachte even hardop toen ze zo reageerde. "Ja," zei hij, en hij sloeg z'n armen om haar heen. "Vraag me niet hoe.. maar.. tsja." Hij had nog even op zijn borst door staan rammen. Wellicht had hij daarmee wat van Oliver's ribben gekneusd, maar hij kon zich niet voorstellen dat iemand hem dat kwalijk zou nemen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyza jun 13 2015, 23:14

Nee, je hebt het gewoon verpest, heb je hem wel gestoken en niet de tafel?' Anthony richtte zijn blik even op de grond toen ze dat zei. Hij had nog meer zijn best gedaan dan eender welke opdracht die hij hier had gekregen en nu kreeg hij te horen dat hij het verpest had? Wel, fijn was dat. Hij kon er toch niets aan doen dat dat serum te laat kwam?! Hij wilde net haar opmerkingen en vragen aanvullen, toen hij Max plots aan zag komen. Even haalde hij zijn wenkbrauw op. Waarom was hij hier en niet bij Oliver's lichaam? Hij kneep zijn ogen niet begrijpend tot spleetjes toen hij zijn blik zag. "Ol.. iver.." Enkel bij dat ene woord had hij al door wat er aan de hand was. Oliver leefde? Hij had met zijn eigen ogen zien hoe Oliver bijna een half uur levenloos daar lag. Hij zich helemaal gegeven, Max was even bij Oliver en hij leefde terug? Daar gaat zijn reputatie. Hij snoof even kort bij die gedachten. Hoe kon hij in hemelsnaam mensen helpen als ze hem altijd zo tegen werkte, bewust én onbewust. "Excuseer," mompelde hij kort en draaide zich vervolgens om, waarna hij voorzichtig uit de boomhut klom. Dit moest hij toch even met eigen ogen zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyzo jun 14 2015, 12:14

stop acting like you can do it all alone

Ze sloeg haar benen om zijn middel en bleef hem stevig vasthouden met haar armen. Ze bleef even zo 'hangen' tot ze haar tenen terug zette op de grond. Ze hield haar armen om zijn nek heen en fluisterde zachtjes. 'Dankjewel'. Ze glimlachte en zakte op haar gehele voeten terwijl ze opkeek naar hem. 'Kan ik naar hem toe denk je?' Vroeg ze iets te enthousiast. Ze wilde niets liever dan hem knuffelen, Enthousiast en hyperactief stond ze voor hem met en brede grijns. 'Je maakt echt geen grapje toch?!' Vroeg ze onzeker terwijl ze hem aankeek.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyzo jun 14 2015, 20:56


Dangerous news 15s4l7q

Max
Het was nauwelijks nodig dat hij haar vasthield. Als een klein koala-aapje hing ze om zijn middel, zich vastklemmend met haar armen en benen. Ze liet zichzelf weer op de grond zakken, en hij kon niks anders dan glimlachen om haar gezichtsuitdrukkingen. "Nee, dit lijkt me niet iets om over te grappen," beantwoordde hij haar. "Ik denk dat Anthony nu even bij hem moet kijken, want we weten niet echt wat er net gebeurd is. Ik was erbij. Oliver was echt dood. Anthony heeft alles gedaan wat hij kon, maar we zagen allebei dat het niks uithaalde. En toch.." Het was onverklaarbaar. "Ik denk dat Anthony je op komt zoeken als hij denkt dat Oliver er klaar voor is. Hij zei net ook nog tegen mij dat hij zich heel klote voelt en wil slapen, dus misschien is dat voor nu even belangrijker." Het viel hem op hoe de klank in zijn stem als hij tegen Hayden sprak, was veranderd de afgelopen dagen. Eerst kenden ze elkaar nauwelijks. Hij had haar gevraagd als keeper voor de cooks, maar veel meer dan die 'zakelijke' (och gut, moet je hem nou horen. Zakelijk??) relatie hadden ze niet. Hij had haar nogal een bitch gevonden en haar het nooit waard gevonden echt goed te leren kennen. Maar eigenlijk was ze wel tof. Tenminste niet zo'n zeikerige nitwit. En eigenlijk was ze ook best aardig. Zo af en toe. Tegen hem.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyzo jun 14 2015, 21:45

Bitchcraft
The art of pissing people off while smiling sweetly.


Met een brede glimlach op haar lippen. Oliver leefde gewoon nog, hij leefde en ze kon wel 10 meter de lucht in springen van geluk en blijdschap. Een emotie die ze vrijwel nooit los liet. Emoties tonen was haar grootste obstakel, enkel sarcasme en krengerig gedrag kon er vanaf op een normale manier. Zonder moeite, ze had genoten van de eerste paar dagen als Keeper. Meteen had ze een grote schoonmaak georganiseerd. Op een of andere manier moest alles schoon en netjes georganiseerd zijn. Het moest zoals zij het wilde, her way or the highway. "Ik denk dat Anthony je op komt zoeken als hij denkt dat Oliver er klaar voor is. Hij zei net ook nog tegen mij dat hij zich heel klote voelt en wil slapen, dus misschien is dat voor nu even belangrijker." Ze zuchtte diep en liet dr hoofd zakken, nog net niet stampvoetend als een klein kind keek ze hem aan. Haar wangen opgeblazen en haar lengte haar klein verwend meisje look helemaal afmakend. 'Ja maar ik wil nuuhuuu' Zei ze met een zeurderig stemmetje terwijl ze hem speels aankeek. Hopelijk had hij door dat ze het niet zo bedoelde maar als een grapje. Mensen hadden vaak haar grappen niet door en dan werden ze boos en dan was zij weer geïrriteerd en dan kwam Bitch-Hayden naar boven en zo maak je dus vijanden ala Hayden.

© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyzo jun 14 2015, 22:26


Dangerous news 15s4l7q

Max
De redhed begon verwoest om zich heen te kijken en zette een irritante, hoge snerp op. Ze was een klein hittepetitje dat zich nu als een klein kind ging gedragen, en het zag er hi-lá-risch uit. Hij begon te lachen en zag aan haar ogen dat ze het ook zo bedoelde. Die stonden niet straks als normaal, maar hadden een kleine twinkeling. Hij besloot de papa van het verhaal te spelen, dus hij ging een beetje door z'n knieën, leunde met z'n handen op z'n knieën en hield zijn ogen op haar hoogte. "Wil de kleine meid wat leuks gaan doen tot ze naar haar vriendje kan?" Maareh, wat voor leuks viel hier nou te doen? Hij hoopte maar dat ze niet zou doen alsof ze keihard ging janken, want hij had geen lollie om d'r mond mee te snoeren.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyzo jun 14 2015, 22:42

Bitchcraft
The art of pissing people off while smiling sweetly.


Ze kreeg een grijns op haar lippen toen hij op haar hoogte zakte. Ze schoot in de lach en hard ook. Meteen sloeg ze haar hand voor haar mond en keek hem met pretogen aan. "Wil de kleine meid wat leuks gaan doen tot ze naar haar vriendje kan?" Ze keek hem aan en dacht heel even na. 'Nou ik weet inderdaad wel wat leuks want sinds Oliver zijn hand er af is sta ik gewoon al droog.' Zei ze zuchtend en liet zich op het platform van het boomhut geval vallen en keek op naar hem en klopte op de houten planken naast haar. 'Urgh ik wil gewoon naar Oliver nu.. Maar hoe is het tussen jou en Helena nu?' Vroeg ze zachtjes en nieuwsgierig.

© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyzo jun 14 2015, 22:58


Dangerous news Izb0ub

Max
Oh noes, did she just say that? Het was dat het Hayden was en dat Max daardoor wist dat het een grap was - met een hoopvolle 'toch?' er achteraan geplakt. Dus hij lachte alleen maar, maar ging er verder niet op in. Hij plofte naast haar neer op het vlonder en rekte zijn armen even uit. Hij merkte hoe zijn spieren toch moe waren geworden door het harde drukken op Oliver's borst, al probeerde hij de pijn bij het strekken te verbergen voor Hayden. Het was niet nodig dat zij te weten kwam hoe hard hij precies had geduwd. "Eh, tsja," begon hij toen naar Helena werd gevraagd. Hij had Hayden de eerste ochtend na die ene nacht gesproken en haar het hele verhaal verteld, dus voelde hij zich genoeg op z'n gemak om haar het vervolg te vertellen. "Ik ging diezelfde dag nog naar haar toe om met haar te praten. Ik weet niet.. eerst wilde ik haar een paar dagen niet zien, want Siënna zei dat zij ook heel verward was, en ik ook, dus ik dacht dat het goed was om elkaar even wat tijd te geven." Hij tuurde in de verte. Het verbaasde hem iedere keer weer hoe rustgevend de glade hierboven kon zijn - als je even die beangstigende, massieve muren wegdacht. "Maar het maakte me gek, dus ik ging naar haar toe om m'n excuses aan te bieden. En als ze om duidelijkheid zou vragen, dan zou ik eerlijk zeggen dat ik niet goed wist hoe ik me voelde." Achteraf gezien vond hij het nog steeds goed dat hij dat had gedaan, zeker omdat Helena er meer dan chill op had gereageerd. "Maar ze deed eigenlijk alsof er niks gebeurd was. Ze begon een gesprek als altijd. Ik zei wel sorry, natuurlijk, maar... tsja." Hij tikte met zijn vingers onrustig tegen zijn knieën aan. Hij haalde diep adem. "Het was een mindfuck, vooral omdat ze best even boos had mogen zijn ofzo. Maar het is goed. Vannacht heeft ze bij me geslapen." Was het raar om dat met Hayden te delen? Misschien. Maar nu hij haar beter leerde kennen, bleek ze een van de meest open-minded meiden van de glade te zijn, die veel mensen dom, nutteloos en irritant vond, maar niet snel oordeelde over dit soort privézaken.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptydo jun 18 2015, 22:02

Bitchcraft
The art of pissing people off while smiling sweetly.


Ze gleed met haar ogen over zijn lichaam ze legde haar hoofd tegen zijn schouder aan en luisterde aandachtig naar de woorden. Eigenlijk kon het haar niet veel boeien. Zeker omdat Helena er mee te maken had. Eigenlijk alleen maar omdat Helena er mee te maken had. Altijd als zij er bij betrokken werd raakte mensen gewond. Mentaal of fysiek. Ze legde haar hand op zijn been en klopte er een paar keer op voor ze hem weer weghaalde. 'XZie je wel, je moet vaker naar mij luisteren.' Zei ze eerder plagend dan beoordeeld. 'Maar trouwens he, je zei dat Oliver echt dood was. Maar is dood niet dood?' Vroeg ze terwijl ze nog steeds tegen hem aanlag en diep zuchtte. 'Want ik begrijp werkelijk niet hoe hij dan ineens zou kunnen gaan leven.' Vroeg ze terwijl ze een niet begrijpend gezicht trok.

© LOUIS!
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyza jun 20 2015, 15:35


Dangerous news Izb0ub

Max
Het verbaasde hem toen Hayden op zijn schouder ging liggen. Hij had haar nooit een fysiek persoon gevonden, met uitzondering van Oliver. Hij had haar nooit het type gevonden dat een knuffel aan vrienden gaf, of zoals nu haar hoofd op zijn schouder legde. Hij klopte twee keer op haar been terug bij haar opmerking. Ja, ze had gelijk gehad. Almighty Hayden.

"Nou," begon hij, wetende dat ze hier natuurlijk meer informatie over verdiende. "Nadat Anthony hem een tijd hartmassage had gegeven en dat niet had gewerkt, ging hij weg. Ik raakte een beetje.. gefrustreerd." Dit moest vast heel labiel overkomen. "Gewoon dat er weer iemand gestorven was, en de frustratie van die fucking beesten daarbinnen." Hij liet even een blik vallen op de geopende ingang naar het labyrint. "En zoals je misschien weet kan ik er niet heel goed mee omgaan als ik niks aan een situatie kan veranderen. Dus ik nam Anthony's werk over, en natuurlijk werkte het niet. Ik heb toen een paar keer heel hard met m'n vuist op zijn borst geslagen. Hij was toch al dood.. Ik denk dat hij voorlopig wat beurse ribben zal hebben." Niet zijn meest charmante verhaal, maar het had blijkbaar een leven gered, dus hij verwachtte niet dat Hayden hem echt iets kwalijk zou nemen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyza jun 20 2015, 17:14

Bitchcraft; The art of pissing people off while smiling sweetly

Ze glimlachte zacht terwijl ze bleef liggen met haar hoofd op zijn schouder. Ze had niet eens verwacht dat hij het zou accepteren. Net als de jumphug. Zeker met een beginnende relatie die hij met Helena had, zou ze misschien dan wel niets tegen Max zeggen. Ze keek even op naar hem met haar ogen naar achteren gerold in haar oogkassen naar boven toen hij terug klopte op haar been. Ha had ze nu net gewoon gelijk gekregen. Wat hij precies in Helena zag was nog maar de vraag maar blijkbaar toch iets, liever hij dan dat zij met haar moest omgaan.

Ergens was het fijn dan hij niet alles wilde sugarcoaten voor haar zoals anderen wel eens deden. Ooh maak het beest niet boos, hmpff ze kon het heus wel aan wat er werd gezegd. Alleen als het over Oliver ging kon je beter de boodschapper zijn van goed nieuws. Hoewel ze Anthony ook niets had aangedaan. Ze wist heus wel dat hij zijn best deed. Ze schoot hard in de lach toen hij klaar was met praten en keek hem even aan met tranen in haar ogen van het lachen. 'Oke lang verhaal kort, Oliver was dood, jij vond het eigenlijk niet kunnen dus je sloeg op zijn borst en Oliver kwam tot leven.' Ze lachte nog steeds en veegde de tranen weg van haar wangen. 'Deamn girl, jij moet maar Medjacker worden ofzo.' Ze legde haar hand rond haar buik en lachte nog eventjes door terwijl ze op gegeven moment klaar was en Max aankeek met pret oogjes. 'Die beurse ribben, aah tis beter dan dood zijn toch?'

♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyza jun 20 2015, 22:08


Hij kon het niet tegenhouden en voor hij het wist begon hij met Hayden mee te lachen, al klonk dat van hem wat weemoediger dan dat van haar. Hij sloeg even beschaamd zijn hand voor zijn ogen en begon te knikken bij haar samenvatting. "Ja, daar komt het op neer," lachte hij, maar hij schudde zijn hoofd bij haar volgende opmerking. "Nee. Sowieso had ik niet geweten wat ik had moeten doen als ik het Anthony niet al zo lang had zien doen." En het was maar goed dat hij zich niet om de zieken hoefde te bekommeren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyzo jun 21 2015, 10:49

Bitchcraft; The art of pissing people off while smiling sweetly

Ze lachte nog eventjes terwijl het langzaam wegstierf. 'Het was een grapje maximillion' zei ze plagend terwijl Ze even wat ging verliggen met haar hoofd. 'Ik ben allang blij dat je gefrustreerd raakte hoor, anders had ik nu geen Oliver meer gehad!' Zei ze met een glimlach 'En het boeit me ook niet als dit raar is.' Zei ze plagend doelend op het feit dat haar hoofd tegen zijn schouder lag. 'Ga jij maar gewoon door met dingen bouwen, maar wat gebeurt er nu met Oliver kwa werk?' Vroeg ze zachtjes.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyzo jun 21 2015, 16:40


Hij veegde met z'n handen over z'n gore broek door die opmerking. "Komt er nog eens iets goeds van terecht als ik gefrustreerd raak." Iemand tot leven beuken was toch iets beter dan een dronken aanranding. "Hmm? Oh, nee joh, ik vind het prima," reageerde hij. Hij woelde even door haar haar. Het bleef hem verbazen hoe rood het was. Hij kon zich voorstellen hoe gingers eruit zagen, al had hij geen levendige herinneren aan een specifieke ginger, maar dat van haar was echt vuurrood. "Jup, builder life for me. En over Oliver.. Ik weet het niet. Het is niet aan mij. Als hij wil, mag hij van mij runner blijven, maar ik kan me voorstellen dat hij liever met pensioen gaat na dit alles."

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyma jun 29 2015, 21:50

Bitchcraft; The art of pissing people off while smiling sweetly

Ze grinnikte en trok haar hoofd weg onder zijn hand toen hij door haar lokken woelde. 'Hé hé hé!' Zei ze quasi-streng terwijl ze met haar vingertje naar hem wees. 'Ik weet dat iedereen jaloers is op mijn geweldig prachtige wauwie rode haar maar dat is geen reden het te verneuken.' Zei ze lachend terwijl ze haar lokken weer goed in model bracht. 'Ik denk niet dat hij Runner wil blijven, tenminste dat hoop ik niet. Maar denk dat je dat gevoel wel kent.' Zei ze zachtjes Helena bedoelend. 'Heb je al een nieuw project om te bouwen?' Vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze haar ogen sloot om van het weer te genieten.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyvr jul 03 2015, 19:48

Hij schudde zijn hoofd heen en weer terwijl hij 't-t-t' geluiden maakte. Haar haar verpesten? Alsof mensen hun haar hier écht fantastisch zat. Dat schudden ging over in knikken, want hij kende dat gevoel inderdaad. "Ik snap echt niet dat ze het willen. Tenminste, Oliver misschien nu niet meer, maar waarom Helena steeds zo enthousiast blijft.." Het was hem een raadsel. Hij bleef liever veilig in de glade. "Ik denk dat ik die douches maar eens moet uitbreiden," glimlachte hij. Zij twee waren de enige met een relatie in de glade, en het gebrek aan privacy was zacht gezegd vet kut.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyvr jul 03 2015, 22:36

Being alive...
Is a sign of strenght

Nog steeds met gesloten ogen lag ze met haar hoofd gericht naar de zon. Ze zuchtte diep terwijl ze haar ogen wat later opende en keek aankeek. Op deze manier was de Glade wel te verdragen. 'Kan je Helena niet vertellen dat ze hier moet blijven, guilttrip ofzo.' Ze had vele woorden die ze aan Helena vuil wilde maken. 'Ja en als je toch bezig bent met het privacy' zei ze met een zacht en veel betekenende grijns. 'Wat dacht je van iets voor ik zeg maar wat. Seks, het is bagger om elke keer te hopen dat er niemand achter komt of op je in loopt.' Zei ze nonchalant
No matter what you try to steal from me... the light that lights my path cannot be stolen by anyone. Even if I cannot see, even if I cannot hear, there is a light within me. I have nothing to fear!
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Emptyzo jul 05 2015, 09:57


Het lukte hem niet om meteen antwoord te geven op die vraag. Hij rekte zich uit, lang en groot, en ademde daarbij langzaam via zijn neus uit. "Ik zou haar heel graag laten stoppen," begon hij. Want oh, hoe graag hij haar wilde verbieden daar naar binnen te gaan. Hadden mensen hem hier niet vaak genoeg de leider genoemd? Iets wat hij wilde doen terugdingen met de invoering van de council, zodat hij niet alleen degene was die aansprakelijk was voor misgelopen keuzes. Maar mocht hij niet voor één keer even de grote boze baas zijn die compleet uit eigenbelang handelde? "Ik haat haar er voor. Ik haat de invloed die ze op me heeft en hoe ze me laat voelen, om vervolgens iedere dag het risico te nemen te sterven." Natuurlijk haatte hij haar niet. Hoe kon hij? Hij was niet het sterkst in het uiten van zijn gevoelens en hij wist zeker dat Helena slechts een grammetje had gemerkt van wat hij voor haar voelde. Hij had het gevoel dat Helena dacht dat zijn obsessie tegen het labyrint en haar als runner gewoon overbezorgdheid was. Maar het ging verder. Hij kon het niet omschrijven, en hij wist dat geen enkele woorden naar Hayden toe zijn gevoel zou omvatten, maar de angst die hij iedere dag voelde als zij daarbinnen was.. Het idee haar iedere dag te kunnen verliezen ging als elektrische pulsen door zijn aderen. Het was een verkeerde omschrijving, maar je kon het zowat vergelijken met een verslaving. Niet een verslaving aan haar, maar de intense, innerlijke drang om haar hier te laten. Alsof het een gevecht was die hij wist dat hij zou verliezen, hoe hard hij er ook tegen vocht.
"Ik wil niet de soort vriend zijn die haar tegenhoudt in wat ze wil doen. Maar iedere zenuw in mij lijkt mij te vertellen dat ik het toch moet doen. Dat ik de eikel moet zijn die haar hier houdt, omdat al duidelijk is wat uiteindelijk met haar zal gebeuren."

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Dangerous news Empty
BerichtOnderwerp: Re: Dangerous news   Dangerous news Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Dangerous news
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Dangerous. [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-