IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Goedemiddag

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
AuteurBericht
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyzo jun 21 2015, 22:24


Goedemiddag - Pagina 2 Izb0ub
Nu ze daar zo verslagen zat, met haar handen over haar gezicht, wilde hij naar haar toeschuiven om haar gerust te stellen, zoals hij weken geleden had gedaan toen hij haar hier had ontmoet. Nu was de afstand zo veel groter, zelfs vergeleken met het begin van deze middag. Ze kon hem in ieder geval wel weer aankijken, en dat deed hem al veel goed. "Dank je," zei hij, maar wist dat haar opmerking niet van harte was. Ze deed een poging, en hopelijk zou ze zich er snel écht goed bij voelen. "Ik geef om je. Dat moet je blijven onthouden."

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyzo jun 21 2015, 23:02

Een misselijkmakend gevoel bekroop haar. Het was alsof ze vast zat tussen vier muren. Wat in principe ook echt het geval was, Siënna grinnikte zachtjes. Okay nee, ze moest er bij blijven met haar koppie. "Ja, ja wees me maar niet te dankbaar." Gromde ze terwijl ze zich weer omdraaide en haar benen terug over de rand liet bungelen. Sisi ging liggen en keek naar de wolken terwijl ze haar handen op haar buik vouwde. Max sprak weer en ze draaide haar hoofd naar hem toe. "Ja dat maakt het er makkelijker op." Giechelde Siënna terwijl ze weer terug omhoog keek. "Ik geef ook om jou, Max. Maar dat was vrij duidelijk denk ik zo." Siënna had het gevoel dat haar tijdloze droge humor het enige was wat deze situatie kon verlichten. Het idee van een trio kwam weer tot haar gedachten, met een grote grijns schudde ze dat van zich af. Nee, want dan moest ze ook met Hellie en dat ging haar net te ver. Bah.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 16:01


Goedemiddag - Pagina 2 Izb0ub
Hij begon te lachen. "Dat scheelt," reageerde hij op haar laatste opmerking dat ze ook om hem gaf. "Ja had me nu ook kunnen haten." En als een kwaadaardige rond kunnen lopen om hem neer te halen, en punaises in zijn hangmat kunnen leggen. Hij vond het naar dat ze zich zo voelde, maar des te meer waardeerde hij het dat ze zich er overheen probeerde te zetten. Hij twijfelde even, maar stak toen uiteindelijk toch z'n hand naar haar uit en liet hem even over haar rug gaan, haar reactie peilend. Hij dacht terug aan het breekbare meisje dat hier enkele weken naast hem had gezeten, en het meisje dat nu naast hem zat. Er leek een wereld van verschil.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 18:21

Sisi trok haar wenkbrauw op en keek hem aan met een grote grijns. "Ik haat je ook, Max." Het kwam bloedserieus uit haar mond maar haar gezicht verraadde dat het niet helemaal gemeend was. Wel een tikje, uiteraard. Ze bestudeerde zijn gezicht, zijn bossige wenkbrauwen zijn spitse neus. Zijn mooie, volle, roze, hemelse, heerlijke... okay je dwaalt af. Zijn volle lippen en zijn scherpe kaaklijn. Hij was mooi, erg mooi. Maar haar roze wolk was in ieder geval al weggejaagd, en haar gedachtes lieten niets te wensen over. Sisi wiebelde met haar voeten en schrok toen er een hand op haar rug gelegd werd. Kippenvel gleed er even over heen en ze keek verlegen weg. "Het leven is niet eerlijk man." Ze hield de plagende glimlach, het was niks voor haar om zielig te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 19:46


Goedemiddag - Pagina 2 Izb0ub
Siënna keek weg, en snel trok hij zijn hand weer terug. Ze maakte een glimlachende opmerking, die half-pijnlijk, half-grappig was. Hij schoof wat meer naar haar toe en sloeg z'n arm nu helemaal om haar heen en trok haar naar zich toe. Misschien niet het beste om te doen, maar hij verwachtte niks anders dan een harde duw weg als ze dit niet wilde. "Alleen al dat we hier gezet zijn is niet eerlijk," zei hij. "Maar als ik me over iemand geen zorgen maak hier, dan ben jij het wel." Als iemand ervoor zorgde dat haar boontjes gedopt waren, of dat ze haar shit op orde had, dan was zij het wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 20:10

De arm op Siënna's schouder voelde eerder als een verlichting dan een bezwaar. Het was een teken dat alles goed was, zo goed als vanouds. Met een glimlach keek ze even opzij naar het hoofd van Max. Ze raakte hem verder niet aan, bang dat ze zich niet meer kon inhouden. "Dat komt door mijn verleidelijke aard, iedereen doet wat ik wil." Knipoogde Sisi plagend naar hem. "Nee grapje, maar ik ben wel goed met mensen. Denk ik." Ze haalde haar schouders met al haar nonchalance op en begroef haar gezicht even in zijn nek. Er heerste geen geur van parfum, wel Max zijn geur. Gewoon Max, en het rook prettig en vertrouwd. Ze bleef zich een poosje verstoppen, even vergeten dat dit gesprek gebeurd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 20:31


Goedemiddag - Pagina 2 Izb0ub
Hij begon te lachen. "Ja, je windt jongens zo om je vinger, dat weet je." Haar gezicht verdween in z'n nek, en hij voelde de straaltjes lucht uit haar neus komen. Hij trok haar dichter naar zich toe. Mooi, dit was hoe het hoorde. Het voelde vertrouwd dat wat er ook gebeurde, hoe kwaad Siënna ook op hem was, ze aan het eind van het gesprek weer zo zaten. "Ja, je redt je wel hier. Over iets anders, trouwens," begon hij nu lachend, maar drukte haar tegen hem aan om te voorkomen dat ze haar gezicht weer terug zou trekken uit zijn nek. "Zullen we vanavond hier weer eten? Zoals de eerste keer?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 20:42

"Als ik ze om mijn vinger wind moet ik daar maar eens gebruik van maken," grijnsde ze bedenkelijk. Maar ze meende het wel, ze had zin in seks. Gewoon casual, zonder shit. Friends with benefits maybe. Misschien was Matt een geschikt slachtoffer, maar om er nou één uit te zoeken vond ze ook maar zo zo. Matthew was wel perfect, van wat ze tot nog toe van hem had gezien was hij vooral Beauty maar geen brains. "Ja ik wil hier wel eten, lijkt me gezellig. Dan haal ik het zo wel." Murmelde ze nog steeds vanuit Max zijn nek. Blij dat ze zijn reactie niet hoefde te peilen bij haar vorige opmerking.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 20:56


Goedemiddag - Pagina 2 Izb0ub
Hij keek even opzij door haar opmerking, zodat ze niet aan zijn ademhaling hoefde te merken dat hij grinnikte. Hij wist precies wat ze bedoelde, maar hij kon het haar niet kwalijk nemen. Urges, right? Hij had die ook, maar die van hem konden een stuk kwalijker zijn dan die van haar, waardoor hij er alles aan deed ze te onderdrukken. "Als je maar voorzichtig bent," zei hij bijna vaderlijk, wat erg tegen de kus die hij op haar hoofd plantte inging. "Ja, als jij zo eten gaat halen.. Dan kan ik hier liggen wachten en niks doen." Klonk goed in zijn oren, even lui zijn.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 21:21

Zijn lippen op haar voorhoofd lieten haar schrikken. "Hoebedoel je voorzichtig?" Ze grijnsde. "Je bent er van op de hoogte dat ik de leiding neem, toch? De jongens zijn degene die voorzichtig moeten zijn." Ze knipoogde met haar tanden nog steeds bloot gelachen. "But they will beg for more." Met die woorden boog ze voorover en drukte een zachte kus op zijn mondhoek. Ze stond op en liet de jongen al gauw achter. Langzaam stommelde ze de trap af om richting de keuken te lopen. Waar de geur van eten haar al tegemoet kwam. Ze moest zeggen, na de aankomst van de box was het eten er behoorlijk op verbeterd. Ze hadden dan ook meer om mee te werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 21:30


Goedemiddag - Pagina 2 Izb0ub
Nu moest hij hardop lachen. Ja, hoe had hij ook anders kunnen denken dat dat zij de dominante van de twee zou zijn? Was dat niet precies wat ze al die tijd bij hem was geweest? Dominant? "Oh, dat weet ik zeker," lachte hij nog door. Hij kroelde even in haar nek toen ze hem een kus gaf. Nu dat alles uitgesproken was en hij en Helena echt bij elkaar waren, ging hij er vanuit dat Siënna niks meer ging proberen en de grenzen kende. Maar ze zou een flirt blijven, en zij zouden close blijven, maar dat vond hij vermakelijk en fijn. Misschien dat de relatie tussen hen twee wel gewoon altijd zo zou blijven. Ze liep naar beneden om eten te halen. Hij liet zichzelf achterover vallen en gooide en zijn armen en benen wijd uit elkaar. Hij staarde naar de kunstmatig, blauwe lucht boven hem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 22 2015, 21:38

Stommelend probeerde Siënna zich op de trap te heffen. Het ging echter een beetje onhandig en ze liet het ene bord eten bijna vallen waardoor er een gilletje uit haar mond kwam. Uiteindelijk probeerde ze de twee borden op één arm te krijgen, wat wonderbaarlijk goed lukte. Verbaasd door de plotselinge balans klom ze omhoog, waar ze een luierende Max aantrof. "Hi lekkerding, ben ik weer." Ze prikte even met haar voet in zijn buik en ging naast hem zitten. Ze zette het warme bord op hem neer en glimlachte. "Het is wonderbaarlijk smakelijk vandaag." Meteen nam Siënna genietend een hap en ze sloot haar ogen. "Er is niks beters dan goed voedsel." Grijnsde ze met haar mond vol. "Mensen niet, vriendschap niet, seks niet, niks niet. Eten daar doe je het voor!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptydo jun 25 2015, 15:09


Goedemiddag - Pagina 2 Izb0ub
Het duurde niet lang of Siënna kwam terug. Hij herkende haar aan haar gilletje, en tegen de tijd dat ze met haar teen in zijn buik prikte, had hij een oog al gedeeltelijk geopend. Hij kwam een beetje overeind om zijn bord van zijn buik te pakken en verder omhoog te komen. Hij pakte de lepel van het bord en nam er een grote hap van. "Ow, hmm, dit is best lekker," mompelde hij met volle mond. Hij moest z'n hand voor z'n mond houden door haar opmerking, omdat anders gekauwd voedsel uit zijn mond was gekomen van de lachende proest. "Chocoladetaart, daar zou ik nu alles voor over hebben." Weer zo raar dat hij wist wat chocola was en hoe het proefde, maar dat hij geen herinneringen had aan een keer dat hij het ook echt gegeten had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptydo jun 25 2015, 16:30

"Ik ben net zo zoet als chocolade." Ze knipoogde naar hem terwijl ze even van haar bord weer zijn ogen zocht. "Oke, sorry. Deze opmerkingen zullen blijven, Maxi. Zo ben ik gewoon." Sienna haalde haar schouders op en stopte een berg eten in haar mond. Ze was heftig aan het kauwen en met ze slikte het door voordat ze begon met praten. "Ik kan het voor je op de lijst zetten. Maar dan heb je uiteraard wel iemand nodig die het voor je maakt." Ze grijnsde terwijl ze een hap nam en hem plagend in zijn zij prikte. "But what's in it for me?" Het meisje was serieuzer dan de eerste keer, maar Sisi bleef plagend. Ze was speels, ze hield er van om reacties te ontlokken van mensen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyvr jun 26 2015, 20:33


Goedemiddag - Pagina 2 Izb0ub
Tussen het happen door sloeg hij met zijn handpalm tegen zijn voorhoofd aan, en hij begon te snuffen van het lachen, zijn lippen op elkaar om het eten binnen te houden. "Ik ken je niet anders," reageerde hij en gaf haar kort een knipoog. Misschien niet het handigst, maar ze kon hem terugkrijgen als ze zo tegen hem bleef doen. "Nou.." begon hij, "als jij chocoladetaart maakt, heb je zelf ook een stuk." Alsof hij het beste tegenaanbod had, bewoog hij zijn wenkbrauwen op en neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyzo jun 28 2015, 12:44

"Ik zou niet zo leuk zijn als deze karaktereigenschap weg valt." Grinnikte Sisi terwijl ze de laatste hap eten in haar mond schoof en terug keek naar Max. Die schonk haar een knipoog waarvan haar wangen iets gloeiden, maar ze besloot haar pokerface te houden en wendde haar blik niet af. "Wat een aanbod, ik kan ook een stuk taart krijgen zonder dat die voor jou is gemaakt. Je moet met wat beters komen hoor, Max." Met een uitdagende blik keek ze hem aan. "En het is aan mij of het goed genoeg is, anders geen choco taart voor jou." Het was dat er een plagende ondertoon in zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyzo jun 28 2015, 16:45


Goedemiddag - Pagina 2 Izb0ub
He, verdomme, ze ging niet akkoord met zijn tegenaanbod. "Hmm," begon hij weer nadenkend. Hij legde even intelligent zijn hand op zijn kin, waar intussen de korte stoppels korte haartjes waren geworden omdat hij zich niet iedere dag scheerde. "Ik ben bang dat ik je hier niet zo super veel te bieden heb," gaf hij toe. "Behalve .. misschien kan ik de douches uit gaan bereiden?" Was hij toch al van plan geweest, maar had hij nog met niemand gedeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyzo jun 28 2015, 17:10

Siënna plukte even aan haar haren en keek toen naar Max. Ze schuifelde voorzichtig naar hem toe en legde haar hoofd op zijn schouders. "Dat zou ik wel erg fijn vinden moet ik eerlijk zeggen." Ze boog weer wat van hem af en keek hem speels aan. "Groot genoeg voor twee personen." Ze knipoogde en schuifelde weer van hem weg terwijl ze op haar rug ging liggen en haar handen op haar buik vouwde. "Dat zullen jij en Helena zeker erg plezierig vinden." Een kleine grinnikt ontsnapte uit haar mond en ze staarde naar de lucht. Ze had niet gezegd dat ze ermee akkoord ging, maar het was wel een soort bevestiging geweest. Aangezien ze het niet had afgewezen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyzo jun 28 2015, 21:47


Goedemiddag - Pagina 2 Izb0ub
Hij perste z'n lippen op elkaar bij haar idee, niet zeker hoe hij moest reageren. "Hmm.. Het zou wel zo'n beetje de enige plaats zijn waar je privacy hebt." Hij legde kort zijn hand op Siënna's wang, degene die niet zijn schouder aanraakte. Hij haalde zijn schouders op bij de tweede opmerking. "Denk het," glimlachte hij. Hij wist niet goed hoe hij moest reageren, want hij was bang Siënna van streek te maken als hij hier echt op inging. "En jij," grapte hij daarom maar terug en volgde hoe ze op de grond ging liggen. "Dan hoef ik je niet meer te betrappen." Hij gaf haar een plagende stoot tegen haar schouder.

Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyzo jun 28 2015, 21:57

Sisi sloot haar ogen even terwijl hij sprak. Ze genoot van zijn stem, zijn aanwezigheid. Het was een goed gevoel, en op deze manier een goede middag. "Hmmhmm." Antwoordde ze op zijn opmerking van privacy. Ze gaapte kort en keek hem aan. De plagende duw tegen haar schouder liet haar glimlachen. "Je mag me best betrappen nu, niets raars meer aan nu je het al gezien hebt." Zei ze terwijl ze zijn ogen opzocht en even kort op haar lip beet. "Maar mocht het nog een keer voorkomen, verwacht ik wel dat je me een handje helpt." Ze keek weer naar de lucht, met alle rust en kalmte. Haar handen wreven even over haar korte buik en een koele bries sloot zich om haar lichaam. "Dat was uiteraard een grapje," een kleine glimlach streek over haar gelaat. Misschien zou Max zich ongemakkelijk voelen als ze dat niet had gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyzo jun 28 2015, 22:11


Goedemiddag - Pagina 2 Izb0ub
Hij lachte zijn tanden bloot en schudde even zijn hoofd. Misschien had hij zich wat ongemakkelijk gevoeld die keer, maar hij was gewoon weggelopen om haar haar ding te laten doen. Ze konden er allemaal vrij weinig aan doen dat er hier zo weinig privacy was, en mensen hadden behoeftes, toch? Zeker Siënna, had hij gemerkt. Hij besteedde er weinig aandacht aan, maar het zou hem niks verbazen als meer mensen het hier deden. Alleen had hij wel nét Siënna betrapt. "Weet ik," glimlachte hij terug. Ook hij ging nu op z'n rug liggen en tuurde naar boven. "Is het niet.. raar?" vroeg hij, nu echt benieuwd en zich vrij genoeg voelend om deze vragen te stellen. "Wat jij voelt.. en dan intussen blij zijn voor Helena?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyzo jun 28 2015, 22:26




Je suis prêt || I am ready


Siënna hoorde hoe de jongen naast haar kwam liggen maar ze keek hem niet aan. Ze zuchtte slechts lichtjes om zijn vraag en legde haar rechterhand op haar voorhoofd. "Ja het is raar." Mompelde ze terwijl ze naar de woorden zocht om haar gevoel te beschrijven. Ze wilde dat hij het begreep, en daarom was ze zorgvuldig in haar woordkeuze. "Het is gewoon kut." Kwam er bruut uit terwijl ze zijn ogen zocht. "Maar Helena maakt je gelukkig, en jij haar." Ging ze verder. "Ze is mijn beste vriendin, en ze straalt als ze je ziet. Wie ben ik om haar dat af te nemen?" Siënna zuchtte. "Ik kies niet wie ik leuk vind. En misschien ben ik niet heel geweldig en subtiel in het duidelijk maken. Maar voor nu is het een gemiste kans," Sisi glimlachte kort en wendde haar blik weer naar de blauwe lucht. "Ik wens jullie het beste toe, maar tegelijkertijd voelt het alsof ik moet overgeven." Geweldige vergelijking.


Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 29 2015, 19:45

Hij wist wat hij had kunnen verwachten toen hij de vraag stelde, en ondanks dat had hij het toch gevraagd. En nu hij het antwoord wist, beet hij op de binnenkant van z'n wang. Het was een heel raar gevoel dat hij had, want hij wilde Siënna misschien wel meer dan ieder ander gelukkig zien, juist omdat hij haar in het begin zo breekbaar en angstig had gezien. Maar nu was hij de reden dat ze het niet was, en het was een vreemd gevoel dat hij haar wel gelukkig zou kunnen maken. "Het is gewoon kut." Ze keek hem aan, en hij kon het niet maken nu weg te kijken. Hij wist niet goed wat hij moest zeggen, want veel geruststellende woorden had hij niet. "Je bent een goede vriendin," zei hij. "Voor ons allebei." Hij rolde door op zijn zij en vouwde een arm onder zijn hoofd. De ander lag voor zijn borst. "Je bent inderdaad niet heel subtiel," grinnikte hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Siënna
Siënna
Cook

PROFIEL
Tag : Dus

Aantal berichten : 484

Registratiedatum : 24-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Cookie
Relationship: Je suis prêt

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 29 2015, 20:06




Je suis prêt || I am ready


"Dat is erg rustgevend." Mompelde Siënna sarcastisch, maar ze grinnikte wel. Ze keek hoe hij zich op zijn zij rolde, en ze volgde de beweging om vervolgens hetzelfde te doen. Ze keek hem aan, de krullen vielen langs haar kin en haar blauwe ogen staarden naar die van hem. "Ik maakte een grapje, ik ben hartstikke subtiel." Grijnsde ze met een verontwaardigde ondertoon in haar stem. Knipperend met haar ogen keek Sisi naar de jonge man voor zich. "Er is niks subtielers dan het naakte lichaam van een vrouw." Fluisterde ze met een glimlach. Ze rolde weer op haar rug en sloot haar ogen. Niet goed meer wetend wat te zeggen.


Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Emptyma jun 29 2015, 20:45

Ja, misschien was een goede 'vriendin' zijn niet hetgeen wat ze wilde horen, maar het was wat waard, toch? Ze rolde naar hem toe en even keek hij haar aan, zich opnieuw verbazend over hoe blauw haar irissen waren. Voor hij het wist was ze weer op haar rug gerold en sloot ze die blauwe ogen. Hij wist niet goed wat hij op haar opmerking moest zeggen. Natuurlijk hield hij van een naakt vrouwenlichaam. Hij hield van de aanraking van de blote huid, en de tinteling als iemand je zacht aanraakte. Had hij het vervelend gevonden dat hij Siënna naakt had gezien?
Hij schoof wat dichter naar haar toe, en legde voor deze keer zijn hoofd op haar schouder. Hij voelde dat zijn haar tegen haar gezicht aankwam, en schoof wat opzij om het gemakkelijker te maken. Hij sloot nu ook z'n ogen. Soms waren dit soort stiltes niet vervelend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Goedemiddag - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Goedemiddag   Goedemiddag - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Goedemiddag
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 4Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-