IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Finally meeting you. [&OLIVER]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Finally meeting you. [&OLIVER] Empty
BerichtOnderwerp: Finally meeting you. [&OLIVER]   Finally meeting you. [&OLIVER] Emptyza jun 20 2015, 08:30

Evan had een rusteloze nacht achter de rug. Hij had naar de verschillende geluiden uit de Maze geluisterd, maar dat was niet wat hem wakker gehouden had. Het waren de afgelopen gebeurtenissen. De jongen die zijn hand had verloren en het meisje dat dood was gegaan omdat ze de Maze in was gegaan. Hij voelde spijt voor haar omdat ze met z’n allen niks meer voor haar hadden kunnen doen. Hij had de laatste tijd als Med-Jacker ook niet echt een job, want Anthony nam het meeste over en hij was meestal klusjes aan het doen. Natuurlijk wisten mensen wel dat ze bij hem en Ayla terechtkonden, maar hij betwijfelde of ze dat ook echt zouden doen. Ze kenden Anthony natuurlijk het langste. Ach ja. Ze zouden wel zien. Hij kwam uit zijn hangmat – deze ene keer eens zonder ongelukken, thank Griever – en liep slaperig naar de Homestead. Hij besloot om het douchen achterwege te laten, maar hij zou zijn vreselijke kapsel wel eens in orde moeten brengen. Hij probeerde het om de zo veel weken eens bij te knippen met een schaar en vroeg zich af of hij ooit kapper was geweest in zijn vorig leven, want hij had nog geen grote fouten gemaakt. Natuurlijk wel een paar kleine foutjes, maar hij vond dat je het niet kon zien dat hij het zelf bij hield. De bruinharige jongen liep op zijn gemak naar de douches toe, keek in de spiegel en begon met zijn handen zijn haren te bewerken tot het een beetje in model lag. Daarna draaide hij zich om en pakte het bundeltje kleren dat hij had meegenomen. Hij sloot de deur, deed de kleren aan en deed de deur daarna weer open. Vervolgens schrok hij zich een ongeluk omdat er iemand voor de deur stond. ‘Oh, hallo,’ zei hij. Hij stapte vervolgens opzij zodat diegene voor hem gebruik kon maken van de badkamer. Het was niet dat hij echt had gekeken wie het was of zo, want zijn blik was slaperig naar de grond gericht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Finally meeting you. [&OLIVER] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally meeting you. [&OLIVER]   Finally meeting you. [&OLIVER] Emptyza jun 20 2015, 18:29

De warmte van het zonlicht en de zonnestralen zelf hadden Oliver voor het eerst in dagen wakker gemaakt. Normaal was de jongen voordat het zonlicht goed en wel op was al wakker maar nu had hij eindelijk een goede nachtrust gehad. Maar dat had geen invloed op zijn humeur want hij werd alsnog chagrijnig wakker. Wat wil je ook als je dag er uitzichtloos uitzag omdat je niets kon doen. Hij deinde wat in zijn hangmat op en neer, hier en daar was er nog een slapende ziel maar de meeste mensen hadden de hangmat al verlaten en waren bezig met hun eigen ding.
Na zeker nog twintig minuten in zijn hangmat te hebben gelegen besloot Oliver dat het maar tijd was voor verfrissing, want hij kon zelf ook wel weten dat hij er niet het fitst uitzag, hoe goed de jongen ook geslapen had. Gewoon wat water in zijn gezicht was wel voldoende, zo heel erg veel maakte het hem niet uit. Met snelle stappen beende de jongen richting de wasruimtes en deed de deur open. Om half te schrikken van iemand, die ook schrok van hem, die zich al in de ruimte bevond. 'Jesus Christ.' Mompelde Oliver. Hij hoorde een hallo maar negeerde deze. Wat hardhandig liep hij langs de andere jongen heen richting de spiegel en een geïmproviseerde wastafel. Hij begon met het oprollen van de mouw van zijn handloze arm. De stomp zag er niet al te smakelijk uit maar hij moest gewassen worden. Oliver negeerde de jongen nog steeds en maakte een kommetje met zijn hand om het vervolgens over de stomp heen te gieten. 'Heb je niks beters te doen?' Beet hij de andere jongen toe, omdat deze nog steeds in de ruimte stond. Dit was alles behalve zijn favoriete bezigheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Finally meeting you. [&OLIVER] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally meeting you. [&OLIVER]   Finally meeting you. [&OLIVER] Emptyza jun 20 2015, 22:24

Evan schrok toen de jongen nogal hardhandig langs hem gelopen kwam. Daar wilde hij net iets van zeggen, toen hij zag dat het Oliver was. Dat kon hij herkennen aan de stomp die hij had in plaats van een hand. Hij beet op zijn onderlip en slikte zijn opmerking in. De stomp zag er niet erg smakelijk uit, maar het was nu ook niet alsof Evan’s maag ervan draaide. Hij had gehoord dat Evangeline diegene was geweest die Oliver’s hand er af had gehakt en hij vroeg zich af hoe Anthony in zijn hoofd had gekregen om zoiets te laten gebeuren. Er waren toch ook andere manieren om dat gif uit hem te krijgen? Maar goed. Hij was er niet bij, hij had het waarschijnlijk ook niet kunnen voorkomen en achteraf was alles toch altijd makkelijker gezegd dan gedaan. Zijn wenkbrauwen schoten de lucht in toen de jongen iets naar hem snauwde. ‘Vast wel,’ zei hij kalmpjes. Hij was niet van plan om zich van streek te laten maken door deze jongen. Aan de ene kant kon hij het ook wel begrijpen. De jongen had zijn hand niet meer en hij was zomaar van zijn positie als Runner geschopt. Hij besloot om de bijtende toon dan ook zo goed mogelijk te negeren. ‘Gaat het lukken met het wassen van die stomp of moet ik je helpen?’ vroeg hij. Misschien een beetje een rare en ongemakkelijke vraag, maar hij was geen Med-Jacker geworden om hulpeloos toe te kijken hoe Oliver zijn best moest doen om die stomp te wassen. ‘Ik ben Med-Jacker geworden tijdens de laatste Gathering,’ lichtte hij kort toe. ‘Dus je kunt me vertrouwen.’ Hij glimlachte bemoedigend naar de jongen, maar schatte zijn kansen niet hoog in. De kans dat hij weer een snauw ging krijgen was groot.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Finally meeting you. [&OLIVER] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally meeting you. [&OLIVER]   Finally meeting you. [&OLIVER] Emptyza jun 20 2015, 23:18

De jongen ging ook gewoon niet weg. Alsof het zo interessant was om Oliver te zien die met op een geklemde kaken zijn handloze pols probeerde te wassen. Het deed zo verschrikkelijk veel pijn. De wond was al geheeld, het gif was weg, maar de plek bleef pijn doen, alsof het hem wilde herinneren aan de verschrikkelijke tijd van de Griever en dat hij gewoon overleden was.  ‘Gaat het lukken met het wassen van die stomp of moet ik je helpen?’ Oliver stopte even en keek vanuit zijn ooghoeken naar de jongen. Bood hij dit nu werkelijk aan? Zag Oliver er uit alsof hij een klein kind was die overal hulp bij nodig had? Hij was waarschijnlijk ouder dan die knul die daar stond. Oliver had geen hulp nodig, wat hij wel wilde was dat die verschrikkelijk, irriterende jongen ervan door ging zodat hij in alle rust en stilte zijn ding kon doen. ‘Ik ben Med-Jacker geworden tijdens de laatste Gathering. Dus je kunt me vertrouwen.’ Oliver draaide met zijn ogen. 'Fijn voor je.' Kwam er koeltjes uit. Ging die ook nog eens er boven op smeren dat hij Med-jacker was geworden. Goed bezig, je bent al bijna bovenaan Oliver's irritatie meter. 'Fuck.' Mompelde hij verbeten. Oliver schudde zijn natte hand wat heen en weer om de waterdruppels er af te halen. Dit deed te veel pijn. Hij draaide zich om naar de jongen. 'Gaan we nu de hele dag staren naar de zielige Oliver die overal hulp bij nodig lijkt te hebben?' Sneerde hij richting de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Finally meeting you. [&OLIVER] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally meeting you. [&OLIVER]   Finally meeting you. [&OLIVER] Emptyzo jun 28 2015, 10:05

Evan rolde kort met zijn ogen toen hij het antwoord te horen kreeg. Er waren hier een paar mensen in de Glade die niet echt blij leken te zijn met hem. Hayden leek daar ook nog een voorbeeld te zijn. Telkens als hij iets zei, snauwde zij hem af. En dan had hij hier nog Oliver. Hij had gehoord dat de twee een koppel waren. Misschien zat daar een verband tussen. Nee, hij mocht zichzelf nu niet door negatief gedrag laten overnemen. Hij was nog altijd een Med-Jacker en er werd van hem verwacht dat hij vriendelijk bleef, maar wat had hij zin om tegen deze kerel en tegen Hayden eens goed uit te vliegen, zeg. Hij fronste enkel zijn wenkbrauwen, probeerde de opmerking dus zo goed mogelijk te negeren en leunde tegen de deurstijl. ‘Je bent niet zielig,’ zei hij direct tegen de jongen. ‘Het is jammer wat je overkomen is, maar zielig vind ik je zeker niet.’ Hé, de jongen wilde toch geen medelijden? Dan zou hij ook geen medelijden krijgen. Evan had al gemerkt dat hulp aanbieden en medelijden tonen ervoor zorgden dat de jongen zich kennelijk minderwaardig begon te voelen, dus zou hij dat zo veel mogelijk proberen te vermijden. ‘Geen zorgen,’ sprak hij rustig verder, zijn stem onder controle houdend zodat hij toch niet per ongeluk een blijk van zijn irritatie zou geven. Het ging moeilijk, maar hij dacht dat hij het er nog redelijk goed vanaf bracht. ‘Ik zal je nu dan ook wel met rust laten. Als je me nodig hebt, hoor ik het wel. Succes nog met alles.’ Hij liet zijn armen langs zijn lichaam vallen, zorgde dat zijn lichaam niet meer tegen de deurstijl leunde en draaide zich al om. Hij maakte aanstalten om weg te lopen en was dat dan ook van plan om te doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Finally meeting you. [&OLIVER] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally meeting you. [&OLIVER]   Finally meeting you. [&OLIVER] Emptyzo jun 28 2015, 10:51

Het maakte niet uit wat de jongen tegen hem zei. Het maakte Oliver alleen maar geïrriteerder. Dit was waarom hij zich zoveel van mensen afzonderde de laatste tijd, gewoonweg omdat alles en iedereen hem irriteerde en hij alles en iedereen niet meer kon uitstaan. Terwijl hij zijn hand en de stomp aan het afdrogen was keek hij half in de richting van de jongen, wiens naam hij nog steeds niet wist, luisterend wat die te zeggen had. Oliver trok ongelovig zijn wenkbrauw op. 'Het is jammer? Gast, ik ben mijn hand kwijt geraakt door dat verdomde beest. Dat is wel iets meer dan jammer!' Viel hij tegen hem uit terwijl hij het afdrogen staakte. Het was toch al bijna droog, zo erg dat zijn kleding nat zou worden vond hij het ook wel niet. Oliver zuchtte opgelucht toen de jongen zelf ook wel doorhad dat Oliver niet in de mood was om verder te praten over koetjes en kalfjes. Oliver draaide zich weer met zijn rug naar hem toe en bekeek zichzelf in de spiegel om wat aan zijn haar te doen. 'Alsof iemand jou nodig heeft.' Voegde hij er aan toe. Het was eigenlijk meer naar zichzelf en niet bedoeld voor hem om het te horen, maar Oliver realiseerde ook wel dat hij het gehoord had moeten hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Finally meeting you. [&OLIVER] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally meeting you. [&OLIVER]   Finally meeting you. [&OLIVER] Emptydo jul 09 2015, 21:06

Evan’s mond was even opgevallen toen Oliver tegen hem uitgevlogen was. Ja, hij wilde geen medelijden hebben, maar nu was het opeens weer een slechte woordkeuze of wat? Verbaasd zijnde had de jongen hem dan ook even aangekeken, maar had zich daarna na nog iets te hebben gezegd omgedraaid. Hij verstijfde echter toen hij Oliver weer iets hoorde zeggen. Deze keer was het een rechte belediging naar hem toe en Evan voelde zijn bloed koken. De onzekerheid over het feit dat hij Med-Jacker was geworden en of hij die positie wel aankon begon weer op te komen. Nee. Deze keer zou hij het niet toelaten. Hij was het zat om zichzelf te laten onderdrukken door anderen. De bruinharige jongen draaide zich woest om en keek de jongen aan. ‘Nu moet jij eens goed luisteren,’ sprak hij en hij deed zijn best om zijn stem niet al te woest te laten klinken, maar merkte dat hij daar niet echt in sloeg. Het was niet zo dat hij geen zelfbeheersing had, maar dit ging hem toch echt even te ver. ‘Het betekent niet dat als je jezelf zo rot voelt dat je anderen dat rotgevoel ook moet bezorgen. Mijn woordkeuze van daarnet was verkeerd en dat weet ik. Het is klote wat je is overkomen, maar moet je daarom zo schamper doen tegen de mensen die je willen helpen? Ik denk dat je nog behoorlijk veel geluk mag hebben als mensen nog om je blijven geven met zo’n attitude.’ Hij sloeg zijn armen over elkaar heen terwijl zijn ogen vuur schoten en zichzelf op Oliver richtten. Misschien ging hijzelf nu ook wel iets te ver, maar Oliver moest beseffen dat die opmerking van hem ook niet door de beugel kon. Alhoewel hij betwijfelde of dat ooit wel tot de jongen ging doordringen, want op dit moment leek niks echt tot het verstand van deze jongen te komen. En dus wachtte Evan maar af op wat de jongen zou gaan zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Finally meeting you. [&OLIVER] Empty
BerichtOnderwerp: Re: Finally meeting you. [&OLIVER]   Finally meeting you. [&OLIVER] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Finally meeting you. [&OLIVER]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Oliver
» No olive trees [Oliver]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Homestead-