IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 This is not funny [&Evan]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyza jun 20 2015, 21:32

Ayla's voeten brachten haar naar een boom. In plaats van dat ze er tegen aan ging zitten legde ze haar stok tegen de boom en greep de dichtbijzijnde tak. Haar goede voet zette ze tegen de stam en ze hees zich de boom in. Zodra ze op de tak zat had ze spijt van wat ze had gedaan,de tak was alles behalve erg stevig en zakte een beetje door. Het enigste wat nu door haar hoofd spookten was dat ze uit de boom moest raken,maar hoe? Ze verschoof haar lichaam wat meer naar de stam toe en hoorde hoe de tak kraakte. Kort spande ze haar spieren maar omdat er niks gebeurde waagde ze erop om dat laatste stukje te overbruggen zodat ze de stam vast kon grijpen en zo de boom kon verlaten. Met een krakend geluid brak de tak en al snel lag ze tegen de grond. Kreunend duwde ze met haar handen zichzelf overeind. Haar rug brandde pijnlijk. Ze klemde haar kaken op een. Met een zucht liet ze zich weer vallen dat een pijnscheut opleverde,maar het verminderde wel een heel klein beetje de pijn. De adrenaline die door haar lijf hadden gestroomd was volledig vervaagd en ze sloot voor een moment haar ogen om even te bekomen. Een zachte zucht verliet haar lippen. Nu maar hopen dat niemand het had gezien of dat niemand zou denken dat ze wéér een zelfmoordpoging zou doen. Nee,dat zou ze niet doen,maar het was gewoon een domme actie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyza jun 20 2015, 21:47

Met een harde klap liet Evan de bijl neerkomen. Het laatste blokje hout viel op de grond. Hij veegde zijn voorhoofd af en voelde een klap op zijn schouder. Een jongen keek goedkeurend naar hem en gaf hem een flesje water. Evan dronk in het één keer halfleeg en gaf het verontschuldigend terug aan de gast. Net toen hij de bijl weer wilde oprapen kreeg hij een teken dat hij mocht stoppen. Hij knikte, draaide zich om en liep de Gardens uit. Zijn handen deden een beetje pijn van die houten bijl stevig vast te houden en zijn armen deden pijn van het zwieren, maar het was een goede oefening voor zijn spieren geweest. Sinds hij hier op de Glade was gekomen ging dat gedeelte steeds beter. Hij merkte dat er spieren begonnen te vormen bij zijn armen en zijn borstkas, iets wat een goed ding was. Hij keek om zich heen of hij nog iets kon doen. Het enige wat hij nog kon doen was weer wat mest gaan halen bij de Deadheads. Zijn minst favoriete klusje. Met een lichte zucht pakte hij het emmertje op en begon naar de Deadheads te rennen. De groep bomen kwamen meteen in zicht en hij wilde net het groepje bomen passeren toen daar opeens iemand uitviel. Hij herkende haar meteen. ‘Ayla!’ riep hij geschrokken uit. Hij smeet het lege emmertje weg, versnelde zijn pas en rende daarmee dan ook naar haar toe. Hij boog zich op één knie voor haar neer en keek waar de wonde was. Ze kon niet overeind komen en Evan vreesde dat het dan te maken moest hebben met haar benen of haar rugwervels. Welk geval het ook was, hij moest haar naar de Homestead dragen. ‘Geen zorgen, ik heb je. Blijf stil liggen,’ commandeerde hij haar zachtjes. Hij boog zich voorover en tilde haar op. Hij haakte een arm achter haar knieholten en de andere heel voorzichtig om haar rug. Hij versnelde zijn pas ietsje en liep naar de Homestead waarna hij de trappen opging. Eenmaal bij de bovenste verdieping aangekomen legde hij haar zorgvuldig neer op een bed. ‘Is het je rug of zijn het je benen?’ vroeg hij aan haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyza jun 20 2015, 21:55

‘Ayla!’ Hoorde ze iemand geschrokken roepen waardoor ze haar bruine ogen open deed. Fijn,dat had zij weer dat iemand het had gezien. Het werd enkel maar erger toen het ook nog Evan moest zijn die naar haar toe kwam. Niet dat ze iets tegen hem had,nee helemaal niet maar hij had het gezien en ze kon er niet zonder smoesje er onderuit. ‘Geen zorgen, ik heb je. Blijf stil liggen,’ commandeerde hij waarna ze haar best moest doen niet met haar ogen te rollen. Evan tilde haar op en toen hij zijn arm voorzichtig onder haar rug legde klemde ze haar tanden op een. Hij rende met haar in zijn armen naar Homestad. Hij liep de trappen op en eenmaal aangekomen bij de bovenste verdieping werd ze op een bed neer gelegd. ‘Is het je rug of zijn het je benen?’ vroeg hij aan haar. Ze wou zeggen dat ze niks had,maar ja hij zou haar toch niet geloven. 'Rug', gaf ze als antwoord. Haar uitdrukking stond neutraal maar haar ogen hadden een geïrriteerde blik aangenomen. Anderzijds was ze wel content dat het Evan was die haar had gezien en niet iemand zie ze haast niet kende,dat zou pas gênant zijn geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyza jun 20 2015, 22:03

Evan moest zijn lach inhouden toen hij de reactie van Ayla zag. Oké, misschien reageerde hij een beetje overdreven, maar ze was net uit een boom gevallen. Uit een boom! Wat moest hij anders denken? Hoe moest anders reageren? Hij wist dat hij soms wat te beschermend was, maar hij nam zijn job erg serieus en hij wilde niet dat haar iets ergs overkwam. Hij gaf een kort knikje toen ze antwoord gaf. ‘Zoiets had ik dus al in gedachten,’ mompelde hij. Hij sloeg zijn armen over elkaar en dacht koortsachtig na. Hij was nog maar pas genoemd tot Med-Jacker en had van Athony al enkele dingetjes geleerd, maar dingen in verband met een rug had hij nog niet geleerd. Hij nam aan dat hij eerst, zoals hij bij een been of bij een arm zou moeten doen, moest constateren hoe erg het was. Of het een kneuzing of een breuk was kon al veel verschil maken. Gezien de manier waarop ze lichtelijk overeind had kunnen komen en waarop ze het had kunnen verdragen dat hij haar naar boven tilde, zou hij denken dat het niet al te erg was. Hoogstens een felle blauwe plek dus. Maar hij moest zekerheid hebben. Hij voelde het schaamrood al op de wangen bij het idee dat hij het haar moest vragen, maar voor deze job moest hij dit soort dingen nu eenmaal vragen en dus zette hij zichzelf over het gênante moment heen. ‘Wil je je shirt uitdoen zodat ik de schade kan bekijken? Je mag je op je buik draaien en als je het fijner vindt kan ik een verdieping lager ook een handdoek halen die we over je schouders kunnen leggen of tegen de zijkant van je lichaam zodat je bovenlichaam bedekt blijft.’ Hij dacht dat hij het zo wel goed gezegd had en bezorgd keek hij het bruinharige meisje aan, afwachtend op antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyza jun 20 2015, 22:11

‘Zoiets had ik dus al in gedachten,’ mompelde hij. Ayla moest echt haar best doen om geen sarcastische antwoord te geven dus klemde ze haar kaken op een. Ze staarde naar het plafond,afwachten wat dokter Evan nu van plan was. ‘Wil je je shirt uitdoen zodat ik de schade kan bekijken? Je mag je op je buik draaien en als je het fijner vindt kan ik een verdieping lager ook een handdoek halen die we over je schouders kunnen leggen of tegen de zijkant van je lichaam zodat je bovenlichaam bedekt blijft.’ Ze draaide even met haar ogen om hoe hij het allemaal zei. Had hij soms nog nooit een meisje gezien ofzo? Maar ze maakte er geen problemen van. Tenslotte had hij haar al naakt gezien dus trok ze langzaam haar shirt uit en draaide ze zich op haar buik. Haar shirt had ze naast het bed laten vallen en haar kin rustte op haar gekruiste armen. 'En wat ben je van plan te doen? Dokter Evan.',vroeg ze met een sarcastische toon al keek ze hem plagend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyza jun 20 2015, 22:18

Evan barstte per ongeluk in lachen uit toen hij zag dat ze met haar ogen draaide. ‘Hé, niet zo reageren, want anders help ik je niet meer, hoor,’ zei hij plagerig tegen haar. Hij hoopte maar dat Anthony niet binnen zou stormen. Dadelijk zou hij denken dat Evan deze plaats misbruikte om andere dingen te doen met hun patiënten. Patiënten. Net alsof ze in één of ander ziekenhuis waren of zo. In principe waren het wel een beetje hun patiënten, dus hij concludeerde dat de benaming best goed was. De bruinharige draaide zich om naar Ayla toen deze haar shirt had uitgedaan. Hij had haar al naakt gezien. En niet alleen zij. Ook Lex had hij per ongeluk naakt gezien. Jeetje. Het leek net alsof hij het erom deed of zo. Hij had expres de andere kant op gekeken toen ze zich op haar buik moest draaien. Hij keek naar haar blote rug en grinnikte bij haar woorden. ‘Eerst ga ik je onderzoeken om te zien of het niet gekneusd of gebroken is,’ sprak hij. Hij ging naast haar zitten, daarbij de ruimte gebruikend die er nog was tussen de behandeltafel – het bed – en Ayla’s lichaam. Hij legde haar handen op haar rug en ging voorzichtig met zijn vingers langs haar huid. Vanaf een bepaald punt begon hij te drukken. ‘Zeggen als het pijn doet,’ commandeerde hij en deze keer klonk zijn stem serieus. Er was een frons in zijn voorhoofd verschenen en voorzichtig begon hij met zijn vingers haar rug af te gaan terwijl hij drukte en af en toe stil hield om Ayla’s reactie te horen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyza jun 20 2015, 23:02

Evan legde uit dat hij eerst ging kijken of ze niks gekneusd of gebroken had,dat was best logisch. Haar spieren spande zich op toen Evan zijn handen op haar rug legde. Op de een of andere manier kon ze er niet tegen aangeraakt te worden,tenzij het noodzakelijk was. Ze probeerde dan ook zich wat te ontspannen. Haar rug brandde en ze klemde haar kaken op een. Als Evan op een plek drukte weer jet zeer deed kromp ze automatisch in een en mompelde een auw. Ze had een vermoeden dat het niet gebroken was maar ze kon het zelf niet zien. Ze hoopte wel dat haar vermoedens klopte en het niet gebroken was.
-Kies zelf maar hoe erg het is Wink-
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyza jun 20 2015, 23:25

Evan beet op zijn onderlip toen zijn vingers contact maakten met haar huid en ze zachtjes kreunde. Hij vond het vervelend voor haar dat ze die pijn moest voelen, maar hij moest haar wel onderzoeken omdat hij het risico niet wilde lopen dat ze met een gekneusde of gebroken rug rondliep. Aan de botten te voelen, die vrij stevig aanvoelden, leek het in elk geval geen gebroken rug te zijn. Dan schoot een lichte kneuzing of gewoon een pijnlijke rug nog over. Haar rug voelde gespannen aan, maar dat kwam waarschijnlijk eerdat omdat zij dat zelf deed dan dat het haar rug was die er zo bij lag. Misschien vond ze het niet fijn om aangeraakt te worden. Dat kon hij zich voorstellen, want het zou vast niet leuk zijn om zo door een jongen aangeraakt te moeten worden. Hij beet op zijn onderlip omdat zijn kennis niet verder reikte dan dit en hij dus ook niet met zekerheid kon zeggen wat het was. ‘Ik denk dat het gaat om een lichte kneuzing of een pijnlijke rug waarbij je morgen of misschien zelfs vanavond al een grote blauw plek zal zien. Je zal moeten rusten en dan zal de tijd het wel uitwijzen,’ sprak hij. Als het een kneuzing was, dan zou de huid in elk geval niet blauw worden.* Tenzij hij dat fout kon hebben natuurlijk. Hij dacht na over wat hij kon doen en keek naar de medicijnen die ze hadden liggen. Pijnstillers! ‘Ik kan je een pijnstiller geven om de pijn in elk geval te verzachten,’ sprak hij tegen haar terwijl hij overeind kwam. ‘En je mag ook hier blijven en wachten tot morgen. Maar je mag ook weer terug naar buiten gaan als je dat liever hebt. Zolang je maar rustig aan doet met je rug is er geen probleem.’ Hij glimlachte naar haar. Hij had eigenlijk liever dat ze hier bleef zodat hij haar wat in de gaten kon houden, maar hij was nog altijd niet haar vader en had dus niks over haar te zeggen.

OOC: *Ik heb ooit al eens al mijn ribben gekneusd gehad ten gevolge van een hartoperatie en toen had ik geen blauwe plekken, dus ik neem aan dat je bij een kneuzing ook geen blauwe plek ziet c: Correct me if I'm wrong c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyzo jun 21 2015, 10:45

Ze hoorde hoe hij vertelde dat het ofwel een gekneuzde rug was of gewoon een grote blauwe plek. Toen Evan voorstelde dat hij haar wel een pijnstiller kon geven knikte ze. Ze draaide zich op haar zij zodat haar rug naar Evan was gericht. Ze pakte haar shirt en deed deze terug aan terwijl ze luisterde wat hij zij. Ze mocht hier blijven of ze kon terug naar buiten. 'Ik zie nog wel of ik naar buiten ga of niet.' Antwoordde ze en glimlachte. Ze keek rond of ze haar stok zag,maar hij was niet te vinden. Ze dacht even na,waarschijnlijk lag hij naar buiten. Met anderen woorden ze kon dus niet weg. De laatste keer dat ze zonder stok had gelopen was met dat gedoe met Hayden en ze had geen zin dat haar been weer erger zou worden.
OOC: Heb mijn ribben ook eens gekneusd doordat ik voel met paardrijden en je zag inderdaad geen blauwe plekken. Dus het zou wel kunnen kloppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyzo jun 21 2015, 12:18

Terwijl hij Ayla de tijd gaf om te antwoorden liep hij naar het andere bed toe en ging daar op zitten. Gelukkig lag er niemand, want hij had niet echt gekeken voor hij ging zitten omdat zijn aandacht meer op Ayla gericht was. Hij gaf een knikje op haar woorden ten teken dat hij het goed vond. ‘Misschien is het inderdaad beter als je het nu even rust geeft,’ zei hij glimlachend tegen haar. Hij schoof het bed, dat een klein beetje van de muur stond, tegen de muur door kracht te zetten met zijn voeten en leunde met zijn rug tegen de muur achter hem. Nu hij haar verzorgd had en bleek dat het niet gebroken of zwaar gekneusd was, kon hij eindelijk andere vragen stellen. ‘Wat deed je daar eigenlijk in die boom?’ vroeg hij verbaasd. Hij hoopte dat het niet bewust was geweest dat ze uit die boom gevallen was. Dat het geen zelfmoordpoging was geweest. Hij huiverde even bij dat idee. Hij wist dat het hier niet altijd even prettig was, maar zelfmoord plegen was nooit een oplossing. ‘Want als je denkt dat je kan vliegen zal je toch nog even moeten oefenen,’ liet hij er plagerig op volgen, maar zijn ogen keken vrij ernstig naar haar. Hij wreef met zijn hand door zijn kapsel en hoopte dat het er niet al te belachelijk bij lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyzo jun 21 2015, 12:28

‘Wat deed je daar eigenlijk in die boom?’ vroeg hij verbaasd. Terwijl ze weer ging liggen luisterde ze wat hij er achter zei. ‘Want als je denkt dat je kan vliegen zal je toch nog even moeten oefenen,’een grijns vormde zich om haar lippen terwijl ze haar handen achter haar hoofd vouwde. 'Leren dat het niet slim was.',antwoordde ze op zijn eerste vraag. 'Misschien moet ik toch maar even wachten met vliegen tot ik vleugels heb gekregen.', antwoordde ze lachend. 'Maar ik wou gewoon nog eens in een boom zitten.',antwoordde ze. Doordat ze zo lag kon ze de blik van Evan niet zien,maar het plafond was ook wel interessant. Het zag er goed uit,zeker als het allemaal met de hand was gemaakt. Eigenlijk was ze blij dat ze nog tenminste een dak boven hun hoofd hadden,voor als het regende. Niet dat dat heel veel voor kwam,maar af en toe was er wel eens een regenbui.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptywo jun 24 2015, 17:23

Hij rolde met zijn ogen toen ze een antwoord gaf op haar vraag. Nee, dat het niet slim was kon een klein kind van drie nog wel raden. Wie ging er dan ook in een boom klimmen om te leren of het slim was? Hij voelde dat ergernis hem overkwam. Er gebeurden allemaal vreselijke dingen in de Glade en niemand leek er echt wat van te leren. Eerlijk gezegd was hij ook gewoon boos over het feit dat ze zomaar een boom in was geklommen terwijl ze heus wel kon weten dat het geen slimme zet was omdat in een boom kruipen geen kunst was, maar ongeschonden eruit komen een mirakel eiste. ‘Dat klinkt echt als een stomme reden, Ayla,’ zuchtte hij. Hij wilde niet bot overkomen, maar het gebeurde toch. In zijn geval uitte dat echter gewoon dat hij bezorgd was en dat hij niet wilde dat ze gewond raakte, maar hij wist dat anderen dat wel eens heel anders zou kunnen opvatten. ‘Wat als het niet je rug was, maar je nek? Je kunt niet zomaar een boom in klimmen en verwachten dat er niets gebeurd. Je moet voorzichtig zijn. Heb je dan niks van de roekeloze daden van de anderen hier geleerd?’ Hij was inmiddels opgesprongen en ijsbeerde door de ruimte heen. ‘Geen bomen meer beklimmen voor jou,’ eindigde hij zijn preek. Hij sloeg zijn armen over elkaar heen, trok zijn wenkbrauwen op en wachtte tot zij zou spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptywo jun 24 2015, 17:59

Ze rolde met haar ogen. 'Ja ik weet dat het niet slim was Evan.' antwoordde ze geïriteerd. Met een geïriteerde blik luisterde ze naar wat Evan zei. Ze ging rechtzitten en volgde hem met haar ogen. 'Sinds wanneer ben je mijn vader?' Vroeg ze boos. 'En wat zou je er tegen willen doen? Me voor eeuwig blijven volgen en in de gaten houden?' Siste ze. Haar bruine ogen fonkelde van woede. Ze sloeg haar armen over elkaar en keek hem strak aan. 'Ik ben geen baby meer.' Zei ze strak. Nee ze had geen babyzitter nodig. Ze kon heus wel voor zichzelf zorgen. Bovendien koos ze zelf wat ze deed. Daar had ze niemand voor nodig.
-gsm post-
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptywo jun 24 2015, 20:07

Evan zag al aan haar uitdrukking dat ze het er niet zomaar bij ging laten zitten en bereidde zich voor op het ergste. Hij ging weer terug op het bed zitten en legde zijn handpalmen achter zich, steunend op het bed. Zijn wenkbrauwen fronsten zich toen ze van wal stak en hij zuchtte. Ze begreep het helemaal verkeerd. ‘Nee, natuurlijk niet,’ sprak hij toen ze vroeg of hij haar voor eeuwig wilde blijven volgen. Hij had bijna willen antwoorden dat hij dat wel zou doen als ze nog eens zoiets stoms uit zou halen, maar hield dat maar voor zich. Ze leek niet echt in een goed humeur te zijn door zijn preek, maar begreep ze dan niet dat hij wilde dat haar niets overkwam. ‘Oh Ayla,’ sprak hij zuchtend en hij gooide zijn armen hulpeloos in de lucht toen ze aangaf dat ze geen baby was. ‘Natuurlijk vind ik je geen baby.’ Hij stond op van zijn bed en liep naar de hare toe. Er was nog een klein beetje ruimte waar hij net kon gaan zitten. Hij ging zo zitten zodat hun lichamen elkaar net niet raakten en zij zich niet ongemakkelijk zou voelen. ‘Snap je dan niet dat ik dit allemaal zeg omdat ik bezorgd over je ben? Ik wil gewoon dat niks je overkomt.’ Dat laatste mompelde hij een beetje en hij merkte dat hij zijn wangen een tikkeltje rood voelde worden, maar boog zich voorover om zijn kapsel wat in model te brengen zodat hij het kon maskeren. Hopelijk begreep ze hem nu beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptywo jun 24 2015, 20:19

‘Nee, natuurlijk niet,’ gaf hij als antwoord toen ze vroeg of hij haar voor eeuwig zou volgen. Ze richtte haar blik op hem,nog steeds haar armen gekruist. ‘Oh Ayla,’ zei hij zuchtend en gooide zijn armen in de lucht,nadat ze zei dat ze geen baby meer was. Maar ze had toch gelijk? ‘Natuurlijk vind ik je geen baby.’ zei hij waarna hij op stond van zijn bed en naar de hare liep. Er was nog een klein beetje ruimte waar hij ging zitten. Wel zo dat hij haar lichaam niet raakte. ‘Snap je dan niet dat ik dit allemaal zeg omdat ik bezorgd over je ben? Ik wil gewoon dat niks je overkomt.’ Dat laatste mompelde hij. Verbaasd richtte ze kort haar blik op hem. Al snel nam ze haar neutrale blik. 'Er gaat me niks overkomen,ik pas heus wel op.', antwoordde ze zacht. Ze paste heus wel op,en ze leefde toch nog? Zwijgend staarde ze voor zich,ze wist eigenlijk niet meer wat ze moest zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyzo jun 28 2015, 09:56

Het duurde even voordat hij zijn neutrale blik weer wist te krijgen. Zijn blauwgrijze blik richtte zich nog even op de grond, maar daarna besloot hij toch om het bruinharige meisje aan te kijken. Hij fronste toen ze een antwoord gaf, maar algauw gleed er een zachte glimlach om zijn lippen die je eigenlijk niet vaak bij hem zag. Zeker niet in deze omstandigheden, want het leek net alsof het de laatste tijd steeds erger werd met de Maze. ‘Mooi zo,’ mompelde hij op wat ze zei. Hij wist even niet meer wat hij moest zeggen en keek daarom kort naar de vloer. ‘Wat me de laatste tijd wel dwarszit is alles wat er gebeurt. Eerst Oliver, dan dat meisje dat ik nooit gekend heb. Ik voel me redelijk schuldig over het feit dat ik niet daar was om haar te helpen. Ik ben immers een Med-Jacker,’ zei hij en een korte zucht gleed over zijn lippen. Hij had geen idee hoe hij het anders moest verwoorden. Hij had waarschijnlijk niet veel meer kunnen verhelpen aan haar dood, maar toch had hij daar moeten zijn voor haar. Dat werd van hem verwacht, dus waarom was hij daar niet? Hij keek naar Ayla en wachtte tot ze zou antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Emptyzo jun 28 2015, 16:50

`Mooi zo,’ mompelde hij op wat zij had gezegd. Er viel in korte stilte,maar daar had Ayla geen enkel problemen mee. Ze zette al haar gedachtes op een rijtje. ‘Wat me de laatste tijd wel dwarszit is alles wat er gebeurt. Eerst Oliver, dan dat meisje dat ik nooit gekend heb. Ik voel me redelijk schuldig over het feit dat ik niet daar was om haar te helpen. Ik ben immers een Med-Jacker,’ ze keek kort op. 'Het is nu allemaal gewoon een chaos,en we kunnen niet overal tegelijk zijn.', antwoordde ze. Het was het beste dat ze kon bedenken om erop te antwoorden. 'En bovendien hadden we nooit op tijd het tegengif kunnen geven aan dat meisje,maar ik heb de indruk dat ze het expres deed.', voegde ze het er mompelend aan toe. 'Maar ik denk dat iedereen eerder geneigd is om naar Anthony te vragen in plaats van naar ons,maar ergens snap ik het wel. Anthony weet het meest van ons alle 3 dus ik zou ook eerder geneigd zijn hem te roepen als er wat zou gebeuren.', Ze wierp kort een blik op Evan. Maar anderzijds koste alles wel tijd. Vroeg of laat zouden ook Evan en zij nodig zijn,maar het beste was gewoon er zijn als ze iemand nodig hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

This is not funny [&Evan] Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not funny [&Evan]   This is not funny [&Evan] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is not funny [&Evan]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Animals are so funny
» Not the perfect moment...[Evan]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Homestead-