IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 I don't think so

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

I don't think so Empty
BerichtOnderwerp: I don't think so   I don't think so Emptydi apr 14 2015, 15:52

Anthony keek vreemd op toen één of andere gast hem een mand in z'n armen dropte. Wat was dit weer? Hij had nog maar net een klusje achter de rug en kreeg vervolgens weer al een nieuwe doorgespeeld. Wilde ze hem hiermee testen of zo? Hij liep koppig het vel van de maïs planten in en dropte daar ergens de mand, waarna hij zich daar in het midden van het veld neer zette. Het was niet dat hij een 'newbie' was dat ze hem zomaar konden behandelen als iemand die van niets afwist. Al die nieuwe dingen nam hij zelfs als een spons op, wat voor vele niet was. Hij wist wat de Glade was, wat The Maze ongeveer was en hij wist wie er hoger als hem in rang stond. En op dit moment was dat dus iedereen, aangezien hij nog steeds als nieuweling gezien werd, de naamloze. Even ging zijn blik naar de grote grijze muur van The Maze die te zien waren boven de maïs door. Hij had er al veel van gehoord, maar allemaal leken ze het zelfde te zeggen. Een doolhof, meters hoge muren en wezens waarvan niemand wist wat ze waren. Daar was hij wel veel mee. En dan was er nog dat ding dat niemand erin mocht, behalve de runners dan. Daar kwam het weer, het gevoel dat hij op niet al zijn vragen een antwoord had. Hij zette zijn handen achter zich en leunde wat naar achter, terwijl hij zijn ogen strak op de muur gericht hield.

Eerst Ayla, daarna open.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

I don't think so Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think so   I don't think so Emptydi apr 14 2015, 16:01

Handig liep ze door de maïs heen. Haar strakke blik naar iedereen gericht. 'Is dat al de maïs? Zorg dat er genoeg is!',commandeerde ze. Ze keek de newbie aan waar een mand naar toe werd gegooid. Ze volgde van een bepaalde afstand de newbie die de mand ergens zette en vervolgens ging zitten. 'We moeten allemaal werken,we moeten op elkaar kunnen vertrouwen en dus ook samen werken.',zei ze koeltjes en pakte de mand op die ze naar de jongen gooide. 'Want als niemand zou werken zouden we het niet overleven',vervolgde ze. Ze plukte wat maïs en legde dat naast haar voeten neer zodat de newie het in de mand kon stoppen. Ze keek de jongen weer aan,niet van plan om weg te gaan tot dat die jongen echt werkte en niet bleef zitten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

I don't think so Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think so   I don't think so Emptydi apr 14 2015, 16:25

Anthony richtte zich bijna direct op toen de stem van Ayla plots te horen was. . 'We moeten allemaal werken,we moeten op elkaar kunnen vertrouwen en dus ook samen werken.' Hij ving de mand met een enkele beweging op, maar bleef echter wel zitten waar hij zat. 'Want als niemand zou werken zouden we het niet overleven' Even draaide hij met z'n ogen toen ze zich terug omgedraaid had en vervolgens enkele maïskolven op de grond gooien. Hij trok zichzelf koppig recht en raapte de kolven op, waarna hij ze in de mand stak. Even boog hij zachtjes voor haar. "Beter?" zei hij met een sarcastische grijns, waarna zijn gezicht zich terug strak trok. "Ik weet goed genoeg wat ik moet doen, prinses. Ik ben niet zo achterlijk zoals andere hier misschien wel zijn." mompelde hij er nog achter, waarna hij zich omdraaide en verder de maïs in liep, zonder verder iets te doen natuurlijk. Constant maïs plukken was niets voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

I don't think so Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think so   I don't think so Emptydi apr 14 2015, 16:33

"Beter?" zei hij met een sarcastische grijns waardoor Ayla even met haar ogen draaide. "Ik weet goed genoeg wat ik moet doen, prinses. Ik ben niet zo achterlijk zoals andere hier misschien wel zijn." Ayla balde haar handen tot vuisten en trok haar mes uit haar riem en volgde hem het maïs in. Ze drukte de punt van haar mes in zijn rug. 'Waag het me niet zo nog eens te noemen.',zei ze scherp en uitdagend. 'En als je niet doet wat ik zeg mag je even in The Well zonder eten en drinken',zei ze boos. Om haar woorden kracht bij te zette ze wat meer druk op haar mes. Haar blik stond strak,wat niet anders dan normaal voor Ayla was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

I don't think so Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think so   I don't think so Emptydi apr 14 2015, 19:14

Anthony had halt gehouden toen hij plots de punt van een mes tegen zijn rug voelde. Wilde ze die richting uit? Als ze het spelletje zo wilde spelen kon hij dat ook. 'Waag het me niet zo nog eens te noemen.', De kwade, maar uitdagende toon was hem niet ontgaan. Misschien ze het er niet voor, maar Anthony nam het wel zo op. 'En als je niet doet wat ik zeg mag je even in The Well zonder eten en drinken', Hij zette een stap naar voren en draaide zich vervolgens naar haar om. Even ging zijn blik naar het mes dat ze in haar handen had. "Denk je misschien dat ik niet een dag zonder eten en drinken kan?" merkte hij droogjes op. "Ik denk dat je beter eerst eens de mensen straft die echt iets fout doen. Zoals andere bedreigen." Hij kneep nu zijn oogjes tot spleetjes. Van alle mensen in The Glade was Ayla wel degene waar hij een hekel aan had en die gedachten waren blijkbaar wederzijds.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

I don't think so Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think so   I don't think so Emptywo apr 15 2015, 15:55


I tried to kill myself in the maze
"Denk je misschien dat ik niet een dag zonder eten en drinken kan?" Ze draaide even met haar ogen. "Ik denk dat je beter eerst eens de mensen straft die echt iets fout doen. Zoals andere bedreigen." Ze keek hem even strak aan en stak toen haar mens. 'Dan zou ik maar iets nuttigs gaan doen zoals de andere Gladers helpen.',gaf ze als simpel antwoord. 'En oké,het kan me niks schelen dat je maïs afdoen maar saai vind,maar ga dan opzoek naar een andere klus. Bijvoorbeeld de dieren voederen,of hun stallen doen.',antwoordde ze kort. 'Maar doe iets nuttigs.',zei ze waarschuwend. Maar ze zou het hier niet bij laten,en hem toch wel goed in de gaten houden. Ze sloeg haar armen overeen en keek hem strak aan.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

I don't think so Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think so   I don't think so Emptydo apr 16 2015, 11:16

Dan zou ik maar iets nuttigs gaan doen zoals de andere Gladers helpen.' Hij haalde even zijn mondhoek op in een kleine grijns toen ze afweek van het Well-plan. Wel, dit bleek nog makkelijker te gaan dan hij dacht. 'En oké,het kan me niks schelen dat je maïs afdoen maar saai vind,maar ga dan opzoek naar een andere klus. Bijvoorbeeld de dieren voederen,of hun stallen doen.', No way dat hij zich daarmee ging bezig houden. 'Maar doe iets nuttigs.' Hij knikte kort op haar laatste woorden, alsof het hem niet veel meer kon schelen. "Ik zal zeker íets nuttigs gaan doen." zei hij, waarna hij de mand met maïskolven neerzette en weg liep van Ayla, weg van haar in de gaten houdende ogen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

I don't think so Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think so   I don't think so Emptydo apr 16 2015, 11:38


I tried to kill myself in the maze
"Ik zal zeker íets nuttigs gaan doen." Ze keek toe hoe hij de mand neerzette en er van door ging,dit zou ze er zo niet bij laten en liep achter hem aan. 'Ik ga niet weg tot dat jij écht werkt.',zei ze koeltjes tegen hem. Ze duwde een paar maïsstengels aan de kant en zette haar achtervolging verder in. Al moest ze uren lopen,het kon haar niks schelen. Ze richtte haar bruine ogen op diegene voor haar.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

I don't think so Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think so   I don't think so Emptyvr apr 17 2015, 09:51

Anthony liep gewoon strak door toen hij Ayla's stem hoorde. 'Ik ga niet weg tot dat jij écht werkt.' Een zucht ontsnapte langs zijn lippen. Hij had gewoon geen handen om gewassen te verbouwen. Ze tintelden naar iets anders, maar hij wist niet wat. Ondertussen was hij bijna bij het einde van het maïsveld. "Je lijkt precies op een geest die iemand opjaagt, Ayla." mompelde hij geïrriteerd, zijn blik nog steeds voor zich gericht, richting het einde van het veld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

I don't think so Empty
BerichtOnderwerp: Re: I don't think so   I don't think so Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I don't think so
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Gardens-