IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 We need to talk

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: We need to talk   We need to talk Emptyma jul 13 2015, 20:47

Het had een hele lange tijd geduurd voordat ook Oliver was opgestaan en in de richting van de bewoonde wereld was gelopen. Hij wilde Sammy niet onder ogen komen en ook Hayden niet. En het laatste had hij nu verkloot aangezien het de tijd was dat iedereen langzaam zijn bed uit kroop om aan het werk te gaan. Hij had een enorm grote fout gemaakt die gistermiddag al begonnen was. Iemand uitnodigen om 's nachts dronken te worden, dat liep natuurlijk altijd goed af. Not dus. Blijkbaar waren hij en Sammy zo dronken geworden dat ze uiteindelijk zonder kleding wakker waren geworden. En nu liep hij met barstende koppijn en een enorm schuldgevoel richting de keuken om iets te doen waarvan hij dacht dat hij het niet durfde te doen. Dit ging niet makkelijk worden. Sterker nog, hij verwachtte er niet geheel en gezond van af te komen.
Wat ruw deed hij de deur open naar de keuken, zijn ogen zoekend naar een roodharig persoon die niet Sammy heette. 'Hayden?' Zei hij onzeker en ongemakkelijk, leunend tegen de deurpost aan. 'We moeten praten.' Oliver bad tot de goden dat Hayden hem niet in elkaar ging slaan.

[Voor Hayden, sorry dat hij zo flut is]

OOC; Dit is nog voor de brand
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptyma jul 13 2015, 21:49

Being alive...
Is a sign of strenght

met een gefrustreerde blik probeerde ze de geruïneerde soep te genezen van de overdosis aan zout die een of andere newbie er in had gesmeten. Dit was waarom ze niet met mensen kon opschieten, ze verneuken gewoon alles waar je aan werkt. Ze keek op van de bekende stem en meteen smeet ze de lepel in de pan en gooide haar armen om zijn middel en keek hem aan met een zachte glimlach. Meteen toen hij zei dat ze moeten praten liep ze hem los en keek hem verward aan. 'Heb ik iets verkeerd gedaan?' Vroeg ze zachtjes met een onzekere ondertoon.
No matter what you try to steal from me... the light that lights my path cannot be stolen by anyone. Even if I cannot see, even if I cannot hear, there is a light within me. I have nothing to fear!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptyma jul 13 2015, 22:04

Haar onzekere toon maakte het voor hem alleen maar moeilijker om zijn mond open te trekken. En al helemaal toen ze hem omhelsde. Hij had liever een gefrustreerde Hayden gehad, die was namelijk al iets richting boos. Hij wilde niet de blije, verliefde Hayden, hij wilde haar hart niet breken of haar kwetsen. Oliver deed zijn mond open en toen weer dicht, zijn ogen stonden ernstig. 'Ik...euhm..nee,' Stamelde hij. 'Nee, ik heb iets verkeerds gedaan.' Zei hij uiteindelijk met een gebroken stem na even diep ademhalen. De hoofdpijn maakte het er ook niet beter op. 'Ik ben misschien gisteravond dronken geworden met iemand en dat is misschien verkeerd uitgepakt.' Zijn nek begon rood te kleuren en hij keek weg. Waarom moest hij ook nou zo dom zijn geweest. Hij beet op zijn lip en keek Hayden uiteindelijk aan met een schuldige blik. Hopelijk begreep ze de boodschap en moest hij niet alles gaan uitleggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptydi jul 14 2015, 22:17

Being alive...
Is a sign of strenght

Met grote ogrn bleef ze hem aanstaren. 'Je maakt een grapje, toch.' Vroeg ze nog onzekerder terwijl ze van hem weg stapte en visueel duidelijk nadacht en hem bij zijn arm vastgreep en er hard in kneep en de veel langere en grotere jongen zo mee naar buiten trok terwijl ze hem aankeek. 'Leg uit, met wie, waar en waarom.' Zei ze standvastig terwijl ze haar armen over elkaar sloeg. 'Ik was dronken is geen excuus' Zei ze terwijl ze van hem wegkeek.
No matter what you try to steal from me... the light that lights my path cannot be stolen by anyone. Even if I cannot see, even if I cannot hear, there is a light within me. I have nothing to fear!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptydi jul 14 2015, 22:28


Oliver beet op zijn lip bij het zien van Haydens gezicht. Ja, hij had het goed verkloot. Hij schudde zijn hoofd bij het horen van haar woorden, was het maar een of andere zieke grap. Even was hij bang dat ze hem zou slaan, maar ze sleurde hem naar buiten. Oliver kon niet veel anders dan gewoon mee lopen. Natuurlijk moest hij alles in de details uitleggen, het kon niet erger. Even was de jongen stil, opende zijn mond en sloot hem weer om vervolgens te fronsen. Hoe moest hij dit beginnen. 'Wel ik was in de boomhut en er was een meisje en zij was eindelijk gewoon eens vriendelijk tegen me en ze vertelde me dat ze zich verveelde, ik dus ook, dus spraken we af bij de Deadheads met drank,' hij haalde even adem en voelde een brok in zijn keel ontstaan, 'Je weet hoe slecht ik tegen drank kan, maar we gingen naar die plek waar we ook samen sterren hadden gekeken, weet je wel? En toen waren we allebei dronken en toen escaleerde dingen. En de volgende ochtend werd ik wakker met haar boven op me.' De hele tijd toen hij het verhaal had verteld had hij van Hayden weg gekeken, hij wilde niet geconfronteerd worden met de pijn en afschuw die hij waarschijnlijk in haar ogen zou zien. En nu kwam het moeilijkste deel, haar naam. Oliver nam een diepe teug adem voordat hij sprak. 'Ze heet Sammy.' Kwam het er uiteindelijk onzeker en mompelend uit. Als er iets was wat hij nu moest doen, dan was het smeken om Hayden Sammy niets aan te laten doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptydi jul 14 2015, 22:41

Being alive...
Is a sign of strenght

Ze keek hem aan met samengeknepen ogen. 'Oliver je bent ongelofelijk. Je wil nooit drinken met mij want je kan zo slecht tegen drank. Maar gelukkig vind je een of andere slet die zich verveelde om mee te drinken en mee te neuken. Geweldig.' Zei ze sarcastisch terwijl ze haar knie recht tussen zijn benen plantte. 'Echt waar ik hoop dat je er voorlopig nog last van hem. En wie de fuck is Sammy nu weer?' Vroeg ze terwijl ze hem nog steeds aanstaarde met haar armen over elkaar gesloten. 'En je gaat het mij vertellen anders doe ik je pas echt pijn.' Zei ze fel zonder enige medelijden te vertonen.
No matter what you try to steal from me... the light that lights my path cannot be stolen by anyone. Even if I cannot see, even if I cannot hear, there is a light within me. I have nothing to fear!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptydi jul 14 2015, 22:58

Hij wist hoe raar het klonk uit zijn mond en hij wist dat Hayden gelijk had. Hij kromp in elkaar en greep naar zijn kruis toen Hayden hem schopte. Een aantal vloekwoorden verlieten zijn mond. Gepaard met hoofdpijn was dit gewoon een hel. Hij viel nog net niet op zijn knieën maar de pijn was ondragelijk. Hij beet op de binnenkant van zijn wang en keek Hayden woedend aan. Hij begreep ook wel dat ze het volle recht had om hem pijn te doen maar dit was gewoon een klote plek. Even dacht hij er over na om het niet te vertellen, hij kon Hayden net zo goed ook pijn doen, maar hij realiseerde zich ook wel dat dat niet goed zou aflopen, sterker nog, het zou verschrikkelijk aflopen. 'Rood haar, groter dan jou.' En doet het ook nog eens beter in bed wilde hij nog toevoegen maar hij vermande zich en keek Hayden alleen maar in stilte aan, afwachtend wat ze zou doen. Een ding was zeker, hij moest Sammy sneller bereiken dan haar anders was ze ten dode opgeschreven. En hij waarschijnlijk ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptydi jul 14 2015, 23:07

Being alive...
Is a sign of strenght

Ze zette haar handen in haar zijen en gaf hem het laatste zette zo dat hij op zijn knieen moest landen nu hij maar een hand had om zich op te vangen en die lag op zijn auwie piemeltje. 'Groter dan jij' zei ze zonder blikken of blozen. de haat en de woede gierde door haar lichaam, ze vertrouwde mensen niet snel, ze mocht mensen niet snel. En als ze dat deed was ze loyaal en hij smeet dat gewoon allemaal teniet. 'Werkelijk, waarom in go.dsnaam?' vroeg ze zachter. 'Tegen mij zeg je ook gewoon nee als je bezopen bent, waarom tegen haar niet?' Vroeg ze zachter terwijl ze hem gekwetst aankeek. 'Nog iets anders wat ik moet weten? Neuk je Max ook ofzo? Sta nergens meer van te kijken nu.' Vroeg ze weer feller.
No matter what you try to steal from me... the light that lights my path cannot be stolen by anyone. Even if I cannot see, even if I cannot hear, there is a light within me. I have nothing to fear!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptydi jul 14 2015, 23:19

Haar grammaticale correctie maakte hem alleen nog maar kwader. Alsof dat het gene was waar ze nu ruzie over aan het maken waren. Hij begreep heel goed dat ze kwaad op hem was en daar had ze het volle recht toe, maar nog steeds, je ging dan niet iemands grammatica verbeteren, dat was gewoon laag. 'Hayden.' Begon hij met opeen geklemde kaken terwijl zijn ogen de hare vonden. Hij schrok van de woede die hij er in vond, dit zou alles behalve goed aflopen. 'Ze was aardig, ze negeerde alle shit die aan mij vast geplakt zit sinds die fucking dag van het labyrint. Ik had twee dagen niemand gesproken en ik wilde eens geen ruzie. Dáárom.' Beet hij haar toe. 'Je bent geweldig Hayden, echt, maar ik was klaar met alles. En Sammy was gewoon..' Hij fronste even om op het goede woord te komen. De oplossing? Nee, dat klonk alleen maar of Hayden niet goed genoeg was. '..Een uitweg.' Kwam er uiteindelijk uit. Nee, dat was waarschijnlijk ook niet het goede woord geweest. Maar het was er al uit en niets dat hij er nog tegen kon doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptywo jul 15 2015, 07:22

Being alive...
Is a sign of strenght

De woorden die haar werden gezegd, bijna toegeworpen maakte haar kwader, hoe kon iemand voor wie ze alles zou willen doen haar zo aan de kant schuiven. Hoe durfde hij haar dit aan te doen na alles wat ze voor hem had gedaan, alles wat ze voor hem voelde. 'Een uitweg?' Vroeg ze zachtjes en kalm als een stilte voor de storm. 'Werkelijk waar een uitweg? Ik hield van je, met je hand zonder je hand. Ik had geduld, maar wat leuk voor je dat je iemand hebt gevonden die je leuk vind zonder hand. Het is niet dat je karakter er op vooruit gegaan is.' Zei ze terwijl ze haar hoofd zacht schudde en haar lippen op elkaar drukte. Haar gezicht toonde emotie iets wat het amper deed. 'Ben blij dat je je uitweg hebt gevonden, kan je nu oprotten?' Vroeg ze hard zonder het woord discretie in acht te nemen.
No matter what you try to steal from me... the light that lights my path cannot be stolen by anyone. Even if I cannot see, even if I cannot hear, there is a light within me. I have nothing to fear!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptywo jul 15 2015, 18:24

Hij verbeet zijn woedde, probeerde het weg te stoppen maar elk woord dat Hayden zei liet het alleen maar weer opborrelen. Echter lukte het hem uiteindelijk om het echt weg te stoppen en even diep adem te halen. Hij moest zichzelf onder controle houden anders ging alles nog meer naar de tering. Natuurlijk had hij de verkeerde woorden gekozen, maar Hayden gaf hem simpel weg de tijd niet om zijn woorden te kiezen en de hoofdpijn plus de pijn die Hayden hem net had gegeven maakte alles er niet beter op. 'Hayden..' De woede in zijn stem had plaats gemaakt voor iets wat leek op hopeloosheid. Niet dat hij verwachtte dat het bij haar zou helpen. 'Ik heb er fucking spijt van oke? Ik had het niet moeten doen en ik heb het totaal verkloot.' Vanaf toen wist hij niet meer wat hij moest zeggen. Vergeven deed ze waarschijnlijk niet, niet nu en ook niet later. Misschien was tijd toch een ding dat ze nu moesten hebben. Tijd en afstand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptywo jul 15 2015, 20:47

Being alive...
Is a sign of strenght

Ze staarde hem aan, alles wat ze voor hem voelde, voor hem wilde doen, met hem wilde doen. Het voelde compleet stuk geslagen tegen de muren van het labyrint. 'Oliver, weet je hoe fucking moeilijk ik het vind mensen te vertrouwen, ze te mogen, ze in te laten. Dus ben blij dat je fucking spijt hebt van het fucken van Sammy' Ze zei de naam sammy alsof het een heem smerig iets was dat meteen afgemaakt moest worden. 'En ja je hebt het verkloot, ga je nog weg of wat?' Vroeg ze terwijl haar stem brak en ze het oog contact verbrak.
No matter what you try to steal from me... the light that lights my path cannot be stolen by anyone. Even if I cannot see, even if I cannot hear, there is a light within me. I have nothing to fear!
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptywo jul 15 2015, 23:02

De binnenkant van zijn mond was ondertussen al gaan bloeden van al het bijten. Oliver spuugde in het gras om het bloed uit zijn mond te krijgen en keek Hayden vervolgens weer aan. De pijn was langzaam weer weggeëbd en hij ging weer staan, fronsend en met medelijden naar Hayden kijkend. Haar woorden leken hem te raken op elke plek die hij had. Het deed hem realiseren wat voor een grote zak hij was geweest de afgelopen dagen, zowel tegen haar als iedereen. Het deed hem realiseren dat hij ook zo nooit had mogen doen, het was zijn schuld geweest dat dit alles in gang was gezet, niet iemand anders. Alles was zijn schuld. Even wilde hij zijn mond open trekken maar besefte ook wel dat dat niet ging werken. Hayden wilde hem weghebben, waarschijnlijk om dan haar eigen emoties naar boven te laten komen. Oliver knikte alleen en draaide zich om. De uitdrukking op Haydens gezicht had hem heel diep geraakt en het enige wat hij nu wilde was ergens een plek waar hij rustig zijn eigen kop kon inslaan over alle stommiteiten die hij had begaan. Oliver zette een paar stappen en draaide zich toen om. 'Doe haar.. niet al te veel leed aan.' Kwam er zachtjes en schor uit zijn mond. Er zat een brok in zijn keel die goed hoorbaar was. Oliver kon ook wel weten dat Hayden het hier niet bij liet zitten, dat had ze ook niet bij Helena gedaan en dat zou ze ook niet bij Sammy doen. Oliver zuchtte en zette vervolgens stappen richting de homestead, misschien was zijn hangmat nog zo vriendelijk om hem niet uit te spugen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Emptywo jul 15 2015, 23:22


Ze trok haar wenkbrauw op. 'Doe haar niet et veel leed aan? Pardon, wat verwacht je dat ik dr afmaak ofzo? Is dat het enige waar je omgeeft, de gevoelens van die slet. Wauw, Gewoon wauw Oliver. Ik voel me zo veel beter, misschien moet je maar verder gaan met haar ofzo gezien je zo veel om haar geeft.' Gilde ze over de gehele glade nu zehaar emoties niet meer de baas kon zijn en werkelijk zou geen enkele zin die hij zou zeggen haar niet boos kunnen maken. 'Ik hoop dat jij en je slet heel blij worden samen. Maar top dat ik het in ieder geval niet van helena ofzo hoef te horen. Het is iets.' Zei ze pissig terwijl ze zich omdraaide en de andere kant van hem weg liep.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

We need to talk Empty
BerichtOnderwerp: Re: We need to talk   We need to talk Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
We need to talk
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Can we talk?
» Talk to the living [Fletcher]
» Books Talk Topic!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-