IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Go on and tear me down

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyza jul 25 2015, 21:58


Waarom moet het belabberde gevoel haar bekruipen in de donkerste momenten van de nacht. Ze sliep niet tot slecht, ergens had ze last van wat ze Sammy had aangedaan. Tuurlijk ze had het verdient maar misschien was dit een stapje te ver gegaan. It took two to tango. Ze miste hoe stom het ook was de jongen naast haar hebben liggend in de koudere nachten. De meeste kleding was gemaakt op het warme weer van overdag.
Ze haalde diep adem en kwam toch maar overeind om dat snotjong van een Oliver eens te gaan zoeken. Het was niet dat hij iets uitvoerde nu hij een hand miste. Hopelijk konden ze praten, als praten mogelijk was na haar vorige uitbarsting. Bij wie kon ze in godsnaam terecht nu? Ze zag de enkele hand van de bekende jongen in zijn sillouette naar de ingang van het labyrint lopen. Ze rende er naar toe en keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan. 'Wat denk jij te gaan doen een gezellige wandeling met je andere vriendinnetje Grieverina?' Vroeg ze sarcastisch.

{ O L I V E R }
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyza jul 25 2015, 22:06

Hoe lang was hij hier al aan het heen en weer lopen? Te lang. Nog steeds wist hij niet of hij met Evangeline mee moest. Hij had het beloofd, maar god alsof het iets was waar hij trots op was. Hij wilde niet eens het labyrint in, hij wilde er zo ver mogelijk bij vandaan. Maar die verdomde meid moest zo nodig suïcidaal zijn en Oliver kon het niet over zijn kart verkrijgen om een persoon, hoeveel hij diegene ook moest haten, achter te laten in het labyrint. Dan was je ten dode opgeschreven en Oliver wilde dat niet op zijn geweten hebben. Net als dat hij de nacht met Sammy niet op zijn geweten wilde hebben. Maar er zat niets anders op dan het er mee doen, als was het iets wat hij nauwelijks kon slikken. Hij maakte een diepe zucht en ging met zijn hand door zijn haar, een trekje van stress of gemakkelijkheid, hij deed het in ieder geval vaak. Niet dat het hem uitmaakte. Net toen hij een stap richting de ingang wilde zetten hield een klein persoon met rood haar hem tegen om een sarcastische opmerking te maken. Ja, dit kon er ook nog wel bij, Oliver had nog niet genoeg geleden. 'Niet was jou aan gaat.' Mompelde hij kortaf, oogcontact vermijdend. Hij hoefde Haydens blik niet te zien, het zat absoluut niet goed tussen de twee en Oliver wilde het zoveel mogelijk met rust laten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyza jul 25 2015, 22:20

Ze hief haar hoofd terwijl ze zijn kin vast pakte en deze lichtelijk ruw richting haar trok. 'Ik wens aangekeken te worden als er tegen mij gesproken wordt. Wil je dood dat je een blok je omgaat in het Maze?' Vroeg ze bot terwijl ze hem aanbleef kijken. 'Ik kan dat makkelijker voor je maken als je zo graag wil sterven. Vraag maar aan je dronken ongelukje.' Zei ze zachtjes met een lievelijke stem. 'Niet dat het je allemaal nog boeit, de enige om wie jij geeft is Oliver en Oliver alleen.' Zei ze terwijl haar stem brak. Fuck fuck abort mission rape olivers mind, Meteen gaf ze zichzelf op haar kop dat ze zich zo zwak kon op stellen tegenover Oliver nog wel. Die eikel verdiende het niet, maar wat verdiende hij wel? Ze hield van hem, waarom mocht Joost weten maar ze hield van hem. Niet eens minder door het grapje met die nep roodharige met wat het mag zijn paardenzeik aan de onderkant van haar rode lokken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyza jul 25 2015, 22:30

Het enige wat hij deed was de opkomende woede verbijten die Hayden hem liet voelen. Zo klein en nog steeds had ze zoveel macht over hem. Haar woorden lieten hem alleen maar meer op de binnenkant van zijn wang bijten, hij kon haar moeilijk vertellen wat ze gingen doen, het was tenslotte iets wat ze moesten doen in geheim en Hayden vertrouwen ging hem niet worden. Zeker niet nu hij met Evangeline wegging, nog een meisje, het zou de rode alleen nog maar paranoia maken. Dus herhaalde hij zijn woorden, dit maal duidelijker. 'Niet was jou aangaat.' Hij trok zich los van haar greep en keek naar de ingang. Zolang Evangeline hen niet zou zien was het goed. Haydens woorden sloegen in als een bom, strak en kwaad keek hij haar in een klap aan. De woede die hij zojuist had onderdrukt kwam los. Nu was het zijn beurt om haar vast te grijpen. Hij hand klauwde in haar schouder en zonder dat hij het echt doorhad, kneep hij er hard in, heel hard. 'What. The. Fuck. Did. You. Do.' Zei hij ijzig maar met onderliggende woede in zijn stem terwijl zijn ogen Hayden doordringend aanstaarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyza jul 25 2015, 22:48


'Wat ik heb gedaan? Wat ik fout heb gedaan was verliefd worden op jou, to get fucking hurt. Pissig worden op een stom mokkel. WANNEER GA JIJ LEREN DAT SOMMIGE DINGEN BETER GEHEIM KUNNEN BLIJVEN.' Vroeg ze steeds harder terwijl ze hem probeerde weg te duwen nadat hij hard in haar schouder kneep. 'het enige wat ik heb gedaan wat fucking jou leuk vinden, niet eens verleden tijd. Dat is het ergste.' Zei ze terwijl ze haar hoofd niet zakken en naar haar voeten begon te staren. Ze beet hard op haar lip terwijl ze zich los trok van hem. Ze trok haar shirt goed en keek hem aan terwijl tranen zich in haar ogen begonne te vormen. 'Ik haat je weet je dat, tegelijker tijd weet ik niet waarom ik nog van jou hou. Dus ga dat facking labyrint in en sterf.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyzo jul 26 2015, 11:34

Hij voelde hoe Hayden onder zijn greep probeerde los te komen, maar het zorgde ervoor dat hij alleen maar harder kneep. Hij begreep haar niet, waarom geheim houden? Het zou alleen maar erger uitpakken dan. En ze vond hem nog steeds leuk en hij haar ook, maar Oliver had het gewoon verkloot zoals hij altijd deed en hij wist niet of ze nog wel bij elkaar konden zijn. Wie weet als het weer gebeurde. 'Dus je hebt liever dat ik dit geheim had gehouden, om het misschien later van een ander te horen? Dan zou je kwaad zijn geweest omdat ik niet eerlijk was. Hayden, er is geen fucking middenweg, ik moest iets doen!' Weerde hij terug en liet Hayden onder zijn greep gaan. Even deed hij een stapje achteruit. Sterf? Nee, hij was niet degene die zou sterven dat zou Evangeline doen. Al klonk het wel aanlokkelijk en de Glade zou ook wel blij zijn dat ze van hem af waren. Hij beet op zijn lip, niet zeker wetend wat te zeggen. Sommige dingen moesten maar beter geheim blijven. 'I'll die another day, Gladly. Maar niet vandaag.' Zei hij uiteindelijk na een stilte waarin hij zijn woorden zorgvuldig had afgewogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyzo jul 26 2015, 14:55


Ze schudde haar hoofd en veegde langs haar ogen en keek weer op naar hem. 'Nee je begrijpt het niet. Je verteld het me en verteld me daarna haar geen pijn te doen. Je weet wat ik Helena heb aangedaan na dat gezeik met je hand. Komt het niet in je botte kop op om geen olie op het vuur te gooien als het al fucking dreigt over te slaan.' Zei ze terwijl ze naar hem opkeek. 'Je weet heel goed dat ik heel fel kan reageren, het van jou horen maakt mij boos op haar. Het van een ander horen maakt mij boos op jou. Jij krijgt mij tenminste gekalmeerd.' Zei ze zuchtend terwijl ze haar voet hard liet neerkomen op het gras. Ze wist niet meer wat ze wilde, zou ze echt willen dat hij zou sterven. Nee dat nooit, dan zou ze hem nooit meer een schuld gevoel kunnen aan praten of met hem praten over dingen die haar dwars zaten. 'Maar wat ga je facking doen in dat facking labyrint? Wacht snol nummer drie op je?' Vroeg ze hard terwijl ze hem aankeek met de tranen die over dr wang liepen. De tranen die ze net nog zo hard had proberen tegen te houden.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyzo jul 26 2015, 16:37

Oliver kon haar denkwijze niet helemaal begrijpen maar hij haatte zichzelf er nu om dat hij vrijwillig op Hayden was afgestapt en zij nu naar Sammy was gegaan. Maar beiden mogelijkheden zouden verschrikkelijke gevolgen hebben gehad en Oliver had liever dat Sammy iets aangedaan werd dan dat hem iets aangedaan werd, hij had al genoeg geleden. En Sammy was een One night Stand, hoe leuk ze ook was, hij zou niet verder met haar willen. Hij had Hayden, nu nog tenminste. Oliver knikte alleen en keek weer naar de ingang van het labyrint. 'Evangeline kun je wel een snol noemen ja.' Zei hij bars terwijl zijn hand weer door zijn haar ging. 'Ik zeg er niets over want het gaat je niets aan.' Herhaalde hij zijn woorden van eerst weer. En ditmaal vonden zijn ogen die van haar weer. Zijn ogen stonden koel, hij hield zich in, zich niet laten overmeesteren door de emoties die de tranen die over haar wangen liepen opriepen. Hij moest afstand houden. 'Sommige dingen kunnen beter geheim blijven.' Oliver had het lef niet om een grijns op zijn gezicht te toveren maar was het een andere situatie dan had hij het gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyzo jul 26 2015, 21:06


Ze keek op toen hij haar naam noemde. Waarom ging hij met haar het labyrint in en mocht zij niet weten wat. Meteen voelde ze een steek van verraad in haar hart gedrukt worden. 'Oliver, wat ga je met Evangeline doen in het labyrint? Ik geef je eén kans dit mij te vertellen anders zijn wij done.' Zei ze hard terwijl ze hem strak aan keek. Als hij het eens kon doen kon het ook een tweede keer. Zeker nu hij niet had ontkent dat zij en Sammy gewoon snolletjes voor hem waren. Dat of hij was gewoon te blind dat in te zien. Hem kennende het laatste. Erg snugger was hij niet, maar ergens hield ze van hem en waarom was haar de laatste tijd erg onduidelijk. Zijn volgende opmerking liet haar wenkbrauw omhoog schieten. 'Pardon, ga je nu mijn serieuze opmerking zo tegen mij gebruiken. Ik land zo mijn knie weer ergens waar het pijn doet of erger.' Steeds bleven de tranen over haar wang rollen, of het nu van woede of verdriet was was niet af te lezen van haar gezicht. Beide emoties huisvestte zich op haar gelaat.
♥ Isa
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyma jul 27 2015, 11:08

Bijtend op de binnenkant van zijn lip was Oliver koortsachtig aan het nadenken wat hij de roodharige moest gaan vertellen. Hij kon er niet alles uitgooien, het zou waarschijnlijk alleen maar een grotere kloof tussen hen in maken. Hij wist dingen die zij niet mocht weten. Al had Max gezegd dat de Keepers het wel moesten weten, maar dat zou op zijn eigen tijd komen dus hield Oliver zich aan zijn belofte en zei hij de waarheid tegen niemand. Hij haalde zijn schouders op bij haar harde woorden, hoe graag hij ook wilde dat ze hem niet pijn zou doen, hij moest laten merken dat hij afstand wilde. 'Evangeline denkt een plek te hebben ontdekt waar de Grievers vandaan komen en ze wil op onderzoek uit. Aangezien niemand dit goed zou vinden doet ze het in het geheim en aangezien ik geen ene fuck te doen heb ga ik mee als gids.' Hopelijk beantwoordde dat de vragen van Hayden en liet ze hem nu met rust. Want een goede mood aan hem geven zat er duidelijk niet in bij haar vandaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyma jul 27 2015, 21:57


ze zette haar handen tegen haar voorhoofd en keek hem aan zijn leugen gewoon gelovend. Of ze het nu wilde geloven, hem wilde geloven of het ook geloofde was twijfelachtig. Liefde maakt blind was het gezegde. Ze veegde de resterende tranen van haar wangen en keek hem aan. 'Zeg eens eerlijk ontwijk je mij?' Vroeg ze zachtjes terwijl ze hem bleef aankijken. Ze wist het antwoord prima. Ze haatte Sammy voor het wegdrijven van haar beste maatje, haar enige echte maatje. Ja tuurlijk ze had Alexandra en Max was wel fijn om mee te praten maar ze waren niet Oliver. Ze waren niet haar Oliver, de gene bij wie ze gewoon lekker zichzelf mocht zijn, wie ze alles kon vertellen. 'Hou je nog van mij?' Vroeg ze zachtjes terwijl ze haar blik naar de grond richtten. Ze beet hard op haar lip en zette de stappen die hij naar achteren had gezet naar hem toe terwijl ze hem hoopvol aankeek terwijl ze nog steeds zo onzeker op haar lip beet. 'Eurgmm, mag ik een kus voor je daar naar binnen gaat?' Vroeg ze nog zachter.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyma jul 27 2015, 22:10

Wat was dat voor retorische vraag? Natuurlijk ontweek hij haar, was dat niet duidelijk genoeg voor haar? Maar hij ontweek iedereen want hij had geen zin in mensen of iets in die richting. Hij had het gevoel dat iedereen altijd naar hem staarde en hij voelde altijd het brandende gevoel in zijn rug van ogen die op hem gericht waren. Kon hij er wat aan doen dat zijn hand eraf lag en dat hij een klootzak was geworden. Oliver knikte. 'Het leek me geen goed idee om in je buurt te zijn, misschien dat ik moord gevoelens opwekte.' Het kon misschien als grap beschouwd worden, hij wist niet hoe Hayden het zou oppakken. Haar tweede vraag bracht hem van zijn voetstuk af. Hij hield zijn mond dicht en wist niet wat hij moest zeggen. Natuurlijk hield hij nog van haar, ze was de enige waar hij echt zulke gevoelens voor had. Zelfs Sammy kon dat niet evenaren. Instinctief deed Oliver een halve pas achteruit toen Hayden op hem afliep maar haar volgende vraag liet hem alleen maar zijn wenkbrauwen optrekken. Nu, hier? Was ze gek geworden? Oliver aarzelde, maar niet lang. Hij boog zich voorover en kuste haar snel maar zacht. Nu nog even wat regen erbij, wat meer drama en je had een film cliché. Hij verbrak de kus en keek haar aan. 'Ik hoop dat ik beide vragen nu heb beantwoord.' Klonk het minder koel dan eerst. Hayden wist hem altijd op de juiste plek te raken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyma jul 27 2015, 22:41


Ergens lieten haar lippen doorschijnen dat zijn grapje wel grappig was maar toegeven zou ze niet. Ze weigerde hem te laten weten dat hij grappig was. 'Misschien wel, maar ik zou jou toch niets aan kunnen doen?' Vroeg ze zachtjes terwijl ze meer schrok dat hij inging op haar vraag dan echt zijn dichterbij komen. Oliver was niet eng, hij was schattig en erg aandoenlijk zelfs nu hij een hand minder had. Ze legde meteen haar handen op zijn heupen die er vanaf gleden toen hij weer stopte. Zijn zachte lippen, deamn die had ze gemist. Na de realisatie van waar ze net om had gevraagd schudde ze haar hoofd. Nee had ze dat nu echt gewild. Had ze echt daarom gevraagd, een kus van meneer ik weet niet waar ik mijn handen moet laten als Hayden te ver is en ik mezelf zielig voel omdat ik maar een hand heb. Meteen keek ze hem fel aan en beet op dr lip. 'Facking hell, waarom doe je dit. Het ene moment lijk je weg van me te willen en het andere moment niet. Kies! Zoals je mij liet kiezen!' Zei ze fel terwijl ze hem niet begrijpend aan keek en de woede daardoor opwelde in haar.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Emptyma jul 27 2015, 22:48

Haar reactie liet hem alleen maar in verwarring achter. Eerst wilde ze dat ze hem zoende en nu ineens dit heftige weerwoord? Wat wilde ze? Oliver beet op zijn lip om zijn opkomende woede weer in te houden. Nee, hij moest zich inhouden, niet in paniek raken en nadenken over zijn woorden. Anders zou het alleen maar slechter en slechter worden. Hij moest Hayden op de een of andere manier geruststellen. Oliver haalde diep adem en keek haar aan met een lichte ernstige blik. 'Het spijt me Hayden ik weet het ook niet. Alles is gewoon fucked up en ik ben fucked up en eigenlijk ben ik er gewoon klaar mee en wil ik je geen pijn meer doen of iets.' Zei hij in een ademteug waar toch wel lichte paniek in te horen was. 'Ik weet dat ik absoluut niet de fijnste ben om mee in de buurt te zijn maar ik kan het gewoon niet opbrengen om continu aardig te zijn. Ik hou nog steeds heel veel van je en ik heb gewoon een grote, domme fout gemaakt en ik kies voor jou. Ik zal altijd voor jou kiezen.' Het was bijna smekend gaan klinken en de jongen had moeite om de brok in zijn keel weg te slikken. Nu, dan wist Hayden dat ook weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Go on and tear me down Empty
BerichtOnderwerp: Re: Go on and tear me down   Go on and tear me down Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Go on and tear me down
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Tear in my heart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE MAZE :: The Maze-