IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Ancient member who came back

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Ancient member who came back Empty
BerichtOnderwerp: Ancient member who came back   Ancient member who came back Emptyza aug 08 2015, 16:46

hay, most of you know me ^-^
for those who don't, my name is Alexandra but everyone calls me Alexx and a few Lex (i will always love that nickname and cary it in my heart) so you can call me either one of those. En ja, ik weet dat ik dezelfde naam heb als mijn char hier, deal with it because others do. Ik ben een 15 jaar oud mens (yes i am human, big shocker i know) die heel raar is, veel moodswings heeft en bang is van de normaalste dingen. Ik ben ook niet zo sociaal behalve als ik je al ken want dan kan ik raar en gezellig zijn ^-^
ik was 1 van de eerste rpg'ers hier en verdween toen in het niets (iets waar ik echt super veel spijt van heb) je kan me alles vragen en ik ben verslaafd aan deze smiley ---> ^-^
don't ask why because i don't know. Hiernaast heb ik niet echt iets te zeggen en als je iets wilt weten, just ask ^-^

xAlexx
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Ancient member who came back
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» We are never getting back together
» Hold back the river ❥

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: ALGEMEEN :: Introduction-