IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Take me higher

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Take me higher   Take me higher Emptyvr aug 21 2015, 20:49

Doordat een van de grootste gebouwen van de Laar nu tot as verbannen was, konden meer Laarders meerdere dingen zien, dingen die eerder verborgen waren. Zo waren de roddels ook begonnen, roddels over Max en Sisi, roddels die Helena liever niet gehoord had. Dat was ook de reden waarom ze nu hoog in de boom langs de boomhut zat, natuurlijk niet in de boomhut zelf, maar verstopt tussen het bladerdak van de machtige eik die erlangs lag. Haar knieën had ze opgetrokken en haar armen erover geslagen. Met haar blik op oneindig staarde ze naar de grijze muren die haar leken uit te lachen. Een klein voorraadje koekjes lag langs haar op het dikkere gedeelte van de tak, al waren er wel al enkele verdwenen.
Hoewel Helena eruit zag als één en al zelfvertrouwen had ze soms ook van die momentjes, zoals deze. Waardoor er nu ook een enkele verdwaalde traan langs haar wang droop die ze heftig wegveegde. "Get yourself together." Fluisterde ze kwaad tegen zichzelf. Niemand zat nu te wachten op een huilebalk en zeker niet als die persoon een runner was, een persoon die sterk moest blijven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyvr aug 21 2015, 21:23

Hayden schreef:
Met een tas met een lunch en wat lekkers er in gewapend klom ze het treehouse in. Waarna ze het luik waarin je naar het bovenste plateau ging barikadeerde met een stok. Ze liet zich vallen op haar knieën en sloeg haar armen om haar benen. Opgesloten in dit oord met mensen die ze niet eens aardig vond, die ze op afstand wilde houden. Ze wilde iedereen op afstand houden, dat is waarom iedereen werd beledigd en afgekat. Naja iedereen op Sammy na. Sammy mocht het liefste gewoon de tering krijgen. Ze legde haar benen in kleermakerszit en streek met haar handen door haar haar om ze te laten rusten voor haar ogen om vervolgens met schokkende schouders in huilen uit te barsten.
Feelings can be controlled, but tears never lie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyvr aug 21 2015, 21:32

Eenzaam knabbelend aan een koekjes staarde ze vooruit terwijl de woorden maar door haar hoofd bleven malen: 'Sisi en Max zijn duidelijk meer dan vrienden.' 'Had Max geen relatie?' 'Het lijkt wel alsof hij en Sisi samen zijn.' Al die woorden hadden haar oren bereikt, maar voor ze meer kon horen waren de Laarders gestopt met praten en hadden ze haar enkel vol medeleven aangekeken.
Haar gedachtengang werd verstoord door een hart verscheurend gesnik waardoor Helena haar hoofd op hief als een geschrokken hinde. Toen ze zich naar het geluid toe draaide zag ze een hevig schokkende Hayden zitten. Wat een totaal nieuw beeld voor haar was. Normaal was Hayden toch ontzettend gehard en sterk? Wat was er gebeurd om haar te doen wenen? Klimmend als een panter sloop ze over de tak naar haar toe, waarna ze met een sierlijke sprong en een doffe plof langs haar op het platform landde. Voor de roodharige furie iets kon doen had Helena haar armen al stevig om haar heen geslagen terwijl ze zelf op haar knieën zat. Geen enkel woord verliet haar mond, want ze wist dat als Hayden iets kwijt wou, ze er zelf wel over zou beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyvr aug 21 2015, 22:09

Zonder ook maar iets te kunnen doen lagen er armen om haar heen. Loskomen voelde niet als een optie met de armen stevig om haar heen. Ze wurmde een van haar armen los en legde die op haar rug terwijl ze haar hoofd tegen haar schouder aandrukte. Alles gewoon alles het was te veel voor het moment. Alles, Sammy, Oliver gewoon het hebben van niemand om op terug te vallen in dit soort momenten het moeten oplossen van al deze shitzooi in je eentje. Ze hield haar armen strak om Helena heen terwijl haar schouders bleven schokken en haat tranen het shirt van Helena nat maakte.
Feelings can be controlled, but tears never lie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyza aug 22 2015, 14:23

Terwijl Hayden maar bleef schokken, maakte Helena zachte en geruststellende geluiden. "Sssht. Stil maar." Eigenlijk had ze totaal geen idee waarom Hayden moest huilen, want de laatste tijd was ze wat afwezig geweest. Daarom maakte ze een beetje afstand tussen haar en de roodharige, waarna ze haar aankeek met haar stormachtige ogen. "Vertel is, Hayden. Wat is er gebeurd?" Vroeg ze zachtjes, terwijl ze met haar hand rondjes over haar rug bleef wrijven. Haar eigen verdriet en problemen had ze al naar de achtergrond verbannen, naar de rest. Zelf wist ze ook wel dat het ooit er allemaal uit ging komen, maar dat mocht nu niet gebeuren, niet nu Hayden haar zo fel nodig had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyza aug 22 2015, 15:11

Ze hield haar armen strak om Helena haar nek, hoe erg ze elkaar ook haten of is het nu haatte. Nee ze moest niemand vertrouwen want blijkbaar word het allemaal gewoon misbruikt. Moest ze haar wel vertellen wat er aan de hand was. Ze beet op haar lip terwijl ze haar ogen wegtrok van Helena. Ze wilde haar niet aankijken of überhaupt opkijken. Of dat ze zou zien dat ze huilde, 'Gewoon alles, werkelijk alles. Ik heb hier niemand, we zitten opgesloten, naja iedereen hier zit hier opgesloten met mij want blijkbaar ben ik een walgelijk persoon.' Zei ze zachtjes waarna ze met haar hand onder haar ogen langs ging om de tranen weg te vegen. 'Alex zie ik nooit en Oliver ligt rond te neuken met een of andere kuthoer. Dus ben soort van in mn eentje hier en het was niet de bedoeling dat iemand het zou opmerken gezien het luik is gebarricadeerd.' Zei ze zachtjes met een duidelijk gedwongen glimlach op haar gezicht met ogen die nog steeds weigerde naar Helena te kijken. 'Dus ga voort en vertel het door, dat schijnt iedereen wel leuk te vinden gezien ik zo geliefd ben hier.' Zei ze spottend terwijl ze uitkeek over de gladers die beneden gewoon aan het werk waren.
Feelings can be controlled, but tears never lie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyza aug 22 2015, 15:53

De woorden die uit Haydens mond kwamen deden een geschokt geluidje bij de hare loskomen. "Wow wow wow." Ze hield haar hand voor Haydens mond ten teken dat ze even stil moest zijn. "Ten eerste ben je absoluut geen walgelijk persoon!" Ze snapte zelfs niet eens hoe de sterke en onafhankelijke Hayden daar opkwam. "Oké misschien kan je soms wat bruut zijn, maar dat maakt je toch nog geen walgelijk persoon? Stiekem vind ik die eerlijkheid wel zalig, dan weet je tenminste waar het op staat." Moest ze toch zachtjes toegeven. "Ten tweede is Oliver een stomme mislukkeling als hij jou zo'n pijn kan doen. I mean; Who run the world? Girls!" Een deuntje kwam ondertussen opzetten en zachtjes neuriede ze het in de hoop terug een lach op het gezicht van Hayden te krijgen. "En waarom zou ik zo'n dingen doorvertellen? Sorry Hayden ik weet niet wat jij van me denkt, maar ik weet wel dat ik zo'n dingen niet doe. Dat is gewoon zielig en laf." Ze snoof zachtjes. "Als laatste wil ik nog sorry zeggen dat ik nu eigenlijk soort van een beetje inbreuk op je privacy heb gedaan," Dat laatste kwam er wat aarzelend uit, "Maar dit deed toch goed hé? Of niet soms?" Ze glimlachte optimistisch waarbij ze het feit probeerde te negeren dat Hayden haar nog niet had aangekeken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyza aug 22 2015, 16:55

Ze luisterde naar de woorden die haar moesten laten lachen of moed moesten geven. Iets in die richting, niet dat het hielp. Het deed haar beroerder voelen alsof ze Helena liet liegen. Ze had al het recht haar te haatten. Ze had haar vergiftigd, niet zo ernstig als Sammy maar daar ging het niet om. 'Facking hell Helena. Je hoeft niet te liegen!' Zei ze bot terwijl ze opstond en haar armen over elkaar heen sloeg. 'Waarom zou je het niet door vertellen en weet ik veel. Ik ben niet vriendelijk geweest tegen jou of iemand anders hier. En werkelijk het boeit me niet eens meer. Oliver, shit happens, ben dr al overheen.' Loog ze zodat Helena er misschien mee zou kappen. 'Lopen hier genoeg hunken rond misschien zoek ik er wel een uit' zei ze nonchalant terwijl ze haar neus ophaalde en de restanten tranen van haar wangen en kin veegde voor ze Helena aankeek met een gefakete glimlach. 'Ja het lucht op.' Loog ze opnieuw, ze moest gewoon niemand vertrouwen hier, werkelijk niemand.
Feelings can be controlled, but tears never lie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyzo aug 23 2015, 10:21

Even dacht ze dat het goed ging komen en dat Hayden zich beter voelde. Tot ze zich lostrok uit haar greep, waarna ze tegen haar uitvloog. Met grote ogen vol ongeloof keek ze haar aan. Liegen? Sinds wanneer was zij een leugenbeest? Liegen vond ze absoluut niet leuk én ze kon het ook gewoon niet, dat zag je dan aan haar ogen. "Dat je niet vriendelijk bent geweest is verleden en aan wie zou ik het moeten doorvertellen? Mijn beste vriendin zit blijkbaar met mijn vriendje te rotzooien en ik kan moeilijk iets zeggen aan diegene waar ik het van weet." Tranen vormde zachtjes in haar ogen, terwijl ze ze bruut wegveegde. Nu geen zwakte tonen, Helena. "Lieg niet tegen me. Ik kan dan misschien niet liegen, maar dat betekent niet dat ik niet kan zien als iemand zou liegen." Zei ze waarna ze Haydens houding imiteerde en ook haar armen over elkaar sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyzo aug 23 2015, 10:45


Nou en ze had door dat ze loog boehoe alsof dat wat ging veranderen aan haar gedrag, liegen was de manier om haar gevoelens te verbergen en werkelijk bijna in de glade trapte er in dus ging ze er gewoon mee door. 'Ja er zal vast een reden zijn waarom ik lieg. Misschien word ik hier wel echt niet vriendelijker van. Misschien is dit wel mijn manier van hier blijven bestaan zonder dat mensen over mij heen lopen. Jij bent lang, ze zien je niet over het hoofd bij het uitdelen van eten of wat dan ook. Ik, ik heb mijn grote bek nodig om gezien te worden en niet te worden vergeten. En werkelijk ik heb emoties alleen gaan die niemand wat aan. Dat is waarom ik lieg en ik stop er niet mee.' Zei ze terwijl ze haar wenkbrauw optrok en van haar wegkeek. Maakte dat haar een monster, iedereen had toch wel zijn eigenaardigheedjes. Ze weigerde haar aan te kijken tot ze wat hoorde over Max en Siënna en keek daarna met een niets begrijpende blik naar haar. Blijkbaar hadden de jongens van de glade een nieuwe hobby.. Vreemdgaan, het enige wat zij deed was liegen.
'Hoe durft Max dat te doen? Werkelijk dan denk je iemand te kennen. Nooit gedacht dat hij zo iets zou kunnen doen. Oliver was tenminste dronken en handloos.' Zei ze zachtjes terwijl ze weer naast Helena ging zitten en haar tas vast greep. 'Lunch?' Vroeg ze zachtjes terwijl ze haar versgemaakte broodje door middenscheurde en haar de helft aanbood. 'Wie heeft het je verteld dan? Moet ik even met Max praten, hij neemt wel eens wat advies van mij aan denk ik.' Ze haalde haar hand door haar haar lokken en keek haar kort aan.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyzo aug 23 2015, 10:56

In stilte luisterde ze naar de 'preek' van Hayden. "Vergeet je rode haren niet." Ze grijnsde plagend, in de hoop de sfeer wat te verzachten. Al had het niet veel nut toen ze de blik in Haydens ogen zag bij het nieuws over Max en Sisi. Zachtjes beet ze op haar lip terwijl ze haar best deed om geen tranen te laten verschijnen. "Je bent niet alleen." Fluisterde ze met een schorre stem. Helena had ook totaal niet verwacht dat Max zoiets zou doen, of Sisi. Toen Hayden haar lunch aanbood nam ze het dankbaar aan, waarna haar maag zachtjes mee deed door te knorren. "Ik heb ook nog koekjes liggen, ginder ergens." Ze wapperde met haar hand naar de boom waar ze eerder in had gezeten, maar de kans om de koekjes te gaan halen had ze niet aangezien Hayden alweer direct begon. "Eerst hebben zij het mij vertelt." Ze sloeg haar ogen ten hemel om de tranen tegen te houden, "Maar toen beloofde ze om afstand te nemen en ik dom en naïef als ik ben geloofde dat." Ze lachte zachtjes in zichzelf om haar eigen domheid, "Maar blijkbaar hebben ze dat niet gedaan. Laarders hebben hen zien zitten, bezig gezien." Haar stem schoot ongewild naar boven en een zielige traan drupte van haar wang op de grond. Waarna ze doorkreeg dat ze net iets te hard in de sandwich aan het knijpen was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyzo aug 23 2015, 11:22

Ze schudde haar hoof en at de laatste hapjes van het broodje op en keek naar Helena voor ze haar hoofd op haar schouder legde. 'Echt hoor wij moeten weer de jongens kiezen die het niet in hun broek kunnen houden.' Zei ze kalm terwijl ze naar haar keek. 'Mijn rode haar is niet meer zo speciaal, Dat mokkel is kleiner dan is en heeft ook rood haar en ik wil haar dood hebben.' Zei ze terwijl ze haar tas pakte en die op Helena haar schoot zetten. 'Jij kan koekjes stelen net als half de glade maar liefje ik werk daar.' Zei ze grinnikend terwijl ze haar tas open hield die vol zat met Snackwaar.
Ze luisterde ongelovig naar Helena, 'Elly even serieus? Waar zijn ze mee bezig, ze horen beide jou te beschermen voor dit soort gezeik. Niet het je te bezorgen. Als een vriendin mij dit..' Ze wilde door ranten over het feit dat vrienden zo iets niet behoorde te doen maar de woorden werden steeds zachter. Ze schudde haar hoofd en haalde haar wenkbrauwen op. 'Mij, mij dit zou aandoen zouden ze echt spijt krijgen en zou ik ze niet eens meer een vriendin noemen. Dan zijn ze jou niet waard oke.' Zei ze zachtjes terwijl ze Helena aankeek
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyzo aug 23 2015, 11:48

Toen Hayden haar hoofd op haar schouder legde, leunde Helena met de hare tegen de rode bos haren aan. Lachend moest ze Hayden daarna ook nog eens gelijk geven. Zij hadden inderdaad weer de juiste gekozen. De tas die op haar schoot gezet werd wekte haar aandacht en grijnzend keek ze naar de inhoud. Stiekem pakte ze een koekjes zoals zij er op de boomtak had laten liggen en knabbelde haar gevoelens weg. "Ik dacht gewoon dat ze het meende, dat het echt niet hun bedoeling was." Nu snapte ze niet hoe ze op dat moment zo lomp geweest kon zijn. Zo naïef. Het erge van al was dan nog wel dat Sisi én Max wisten dat zij zo goedgelovig was, zo vergevingsgezind. "Maar ik wil hun de voldoening van mij te zien breken ook niet geven." Snifte ze zachtjes, waarna ze zich weer op het koekje stortte. Zie nu wat je doet, Siënna en Max, je laat Helena comfort food eten. "Welke trut heeft het eigenlijk gewaagd om iets te proberen met Oliver?" Vroeg ze toen ze een tikkeltje gekalmeerd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Emptyma aug 24 2015, 22:01


Het was bijna alsof het normaal was dat je vreemdging in een relatie. Ze kon niet zo een twee drie bedenken wie er nog meer een relatie hadden buiten zij en Helena. Ja Alex die heel verliefd was op fletcher. Niet dat ze beide nog veel zag de laatste tijden. Met grote ogen keek ze evne naar Helena. Waarom liet ze haar eigenlijk zo dichtbij komen emotioneel gesproken. ''Helena je moet niemand vertrouwen het zijn allemaal bitches hier. Enkel gevend om hun eigen behoeftes en wensen. Vertrouw niemand want ze zijn niet te vertrouwen. Zei ze hard en keek haar met een geharde blik op haar gelaat. De blik die ze meestal droeg om andere buiten te sluiten. 'Laat niemand merken wat je voelt en sluit ze buiten. Zeker Max zeker na wat hij je geflikt heeft.' Ze wendde haar hoofd aan bij de vraag gericht aan haar. 'De chick die net uit de coma is gekomen' Eregens hoopte ze dat ze niet de combinatie zou maken van Hayden, vreemdgaan, Sammy, Coma, vergiftigen. Dan was ze pas de sjaak.

#PureDiarree
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Take me higher Empty
BerichtOnderwerp: Re: Take me higher   Take me higher Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Take me higher
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Higher point

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-