IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Malena

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Malena   Malena Emptyma aug 24 2015, 14:05

Max had naar het meest afgelegen plaatsje van het Laar willen gaan, en zo was hij bij deadheads geëindigd. Ondanks dat het maar enkele tientallen meters van het voormalige drukke homestead lag, leek het geluid van de laarders hier niet te reiken, en was het compleet stil. Max zat voor een van de twee graven die hier lagen, versierd met wat takken en blijkbaar nam iemand zo nu en dan de tijd de perkjes aan te vegen om het er netjes uit te laten zien. De gedachte dat het hem goed deed dat de bewoners hier dat respect toonden, was alleen maar een afleiding om zo min mogelijk te hoeven denken aan wat er nu stond te gebeuren.
Max was nog steeds niet uit over z'n gevoelens. Hij liet ze toe, dat was een begin, en hij probeerde alles te ordenen om het behapbaar en begrijpbaar voor hemzelf te maken. Maar hij kende zichzelf intussen goed genoeg om te weten dat, voorlopig, hij er niet veel zinnigs over kon spreken. Wat hij wel wist, was dat hij te ver ging. Veel te ver voor wat toelaatbaar was binnen de relatie; en ook veel te ver om voor zichzelf goed te praten. Hij en Siënna waren altijd close geweest, en ook al had hij altijd haar gevoelens geweten, hij had afstand gehouden, behalve als ze een knuffel nodig had. En nou was dat nogal vaak gebeurd, waardoor de manier waarop de twee met elkaar omgingen standaard intiem was geworden. Vanmiddag was dat te ver gegaan. Hij kon niet meer volhouden dat ze slechts vrienden waren die het fijn vonden om samen tegen elkaar aan in het gras te liggen. Hij vond dat het mogelijk moest zijn om zo'n vriendschap te hebben met iemand, ondanks een relatie, maar hij kon niet ontkennen dat dit te ver was gegaan, en dat het meer dan een vriendschap was geworden.
Helena moest het weten. Ze hadden geprobeerd afstand van elkaar te nemen, maar het lukte niet, alsof iets hen steeds weer naar elkaar toebracht. En als ze dat niet tegen konden gaan, dan kon hij niet mee doorgaan.
Een benauwend gevoel bekroop hem. Hij wilde dit niet. Hij wilde Helena niet kwijt. Hij was gek op haar gekkigheid, haar haar, haar geur, de manier waarop ze altijd viel als ze bij hem uit de hangmat klom, haar eigenzinnigheid.. Hij kon doorgaan, maar hij stopte, want het werd te pijnlijk. Hij wilde niet bij haar weg, maar net zo min kon hij op deze manier bij haar blijven. Hij probeerde de holte in zijn maag te vullen door te denken dat het tijdelijk was - dat hij alleen deze tijd nodig had om zijn gedachtes op een rijtje te krijgen en kon gaan definiëren wie Helena voor hem was, en wie Siënna, en hoe hij met beiden om kon gaan zonder een van de twee pijn te doen. Hij deed dit omdat hij eerlijk wilde zijn naar Helena, en naar zichzelf, en omdat ervan overtuigd was dat Helena meer dan dit verdiende - meer dan iemand die zo intiem was met haar vriendin. Haar beste vriendin. Verdomme Max.
Hij legde zijn voorhoofd op zijn handen, wreef door zijn ogen die hij samenkneep. Hij blies zijn adem tegen zijn polsen uit, en had zijn knieën opgetrokken. Helena zou hier komen, dat wist hij. Ze wist hem altijd te vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptyma aug 24 2015, 14:32

Het onverwachte gesprek met Hayden had deugd gedaan én haar ogen geopend. Ze verdiende zoveel beter en dat zou ze hem ook nog eens duidelijk maken ook. Hoe durfde hij zover te gaan met haar beste vriendin? Helaas was dat nu ook al ex-beste vriendin. Ze kon zichzelf wel voor het hoofd slaan hoe dom en naïef ze was geweest. Had ze nu echt gedacht dat hij en Siënna afstand konden nemen? Daarom ging ze hem nu ook eens goed vertellen hoe het zat. Een vriendschap, oké. Maar dit ging zoveel verder dan vriendschap.
Lang moest ze niet zoeken om hem te vinden, aangezien ze wel dacht dat hij ergens afgelegen ging zijn. Des te beter voor haar natuurlijk. Nu ze hem zo gebroken zag zitten bekroop er haar heel even een gevoel dat ze hem  moest vergeven, maar dat werd direct gevolgd door het vlammetje dat fel in haar was gaan branden. In stilte haalde ze diep adem, ze wist niet eens of dat wat ze nu zou gaan doen juist was, maar wat ze wel wist was dat het zo niet kon doorgaan.
"Jij." Haar stem klonk bars door de stilte van het bos toen ze door de struiken kwam. "Altijd leuk hé? Als je hoort dat je vriendje je bedriegt met je beste vriendin. Zo cliché." Ze ging met haar armen overeen recht voor zijn neus staan en keek kwaad naar beneden. Op zich was Helena al groot dus het feit dat hij op de grond zat maakte het alleen maar meer intimiderend voor hem. "Naïeve Helena voor het lijntje houden. Dat doe je precies wel graag." Haar stormachtige ogen stonden woest als een wild dier. "Er is een speciaal plaatsje in hel voor mensen zoals jou en Siënna." Haar bijnaam verdiende ze niet meer en ze spuwde haar naam bijna uit, al had ze Max zijn naam met evenveel afkeur en haat behandeld. "Weet je Max," Daar was het al, "Ik dacht dat wat wij hadden speciaal was, maar precies zat ik fout. Want dat 'speciale'." Ze maakte aanhalingstekens met haar vingers, "Heb je blijkbaar ook nog met háár en ik weet niet hoeveel andere." Hoewel ze zo ontzettend kwaad was op hem, verschenen die stomme tranen toch ook in haar ogen. Gelukkig klonk haar stem nog wel vast. "Als je straks bij Siënna in de hangmat kruipt moet je haar maar laten weten dat ook zij niet meer af moet komen. Die vriendschap is over, maar dat had je waarschijnlijk al wel door of zat je met je hoofd al bij de volgende vrijpartij met die slet?" Ze was blij dat haar stem nog altijd ontzettend zelfverzekerd klonk, want zielig doen was nu geen optie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptyma aug 24 2015, 23:33

Voor hij het wist kwam Helena al stampvoetend aangelopen. Ze begon te schreeuwen, maar hij hoorde nauwelijks haar woorden. Wat? Wat had zij gehoord? Hij stond compleet verslagen voor zich uit te staren, tot de lange benen van Helena zijn zicht blokkeerden. Hij duwde zichzelf omhoog om te gaan staan. Hij liet haar uitrazen, wetend dat er geen woord tussen haar zinnen door te krijgen was als ze eenmaal op dreef was. Maar de vragen spookten door zijn hoofd, de beschuldigingen probeerde hij zo veel mogelijk van zich af te laten glijden. Het deed pijn, vreselijk veel pijn, maar als Helena dacht wat Max dacht dat zij dacht, dan waren ze begrijpelijk. Daar hield hij zich aan vast: ze was kwaad en moest dat uiten. "Helena.." begon hij na haar laatste zin. Zijn hart bonkte in zijn borstkas en hij probeerde zo secuur mogelijk zijn woorden te kiezen. "Wat heb je gehoord? Volgende vrijpartij?" Zijn stem klonk oprecht verbaasd, wat hij ook was. Netjes geweest? Nee, absoluut niet. Het knuffelen was seksueel geworden, maar seks? Nee. Niet eens gezoend! Hij wilde haar schouders pakken om haar te kalmeren. Hij wilde haar niet zo zien. Hij wist dat met wat hij wél te zeggen had hij precies hetzelfde zou ontlokken, maar dan kon hij zichzelf verklaren. Dan kon ze verdrietig zijn, pijn hebben en waanzinnig kwaad op hem zijn, maar dan zou ze kwaad zijn om dingen die waar waren en dan had hij het haar zelf kunnen vertellen. Maar ze zou zijn handen op haar lichaam niet accepteren, hoe goed ze ook bedoeld waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptydi aug 25 2015, 10:01

Haar ademhaling werd zwaarder naarmate ze kwader en kwader werd. Hoe waagde hij het nu zelfs nog te ontkennen? "Waag het niet om te ontkennen, Max." Ze kneep haar ogen woest samen, "Ik had nooit zo dom mogen zijn om jou en haar te vertrouwen." Ze spuwde de woorden bijna uit.
Ze zag zijn verslagen handen langs zijn lichaam hangen en dit voor de zekerheid al een stap naar achteren. Die handen waarmee hij Siënna had aangeraakt, wou zij niet op haar lichaam hebben. "Het is over, Max." Deze woorden klonken zo kalm in de woordenvloed die ze eerst had uitgekraamd. "Ik hoef jou of Siënna niet meer te zien." Nu dit eruit was, ging de innerlijke storm wat liggen. Het was beter zo. Ze kon niet leven met het besef dat ze een bedrieger als vriendje had. "Nu kan ik me tenminste voor de volle 100 procent focussen op mijn runner-taken, nu ik niet meer bang moet zijn voor wat ik te horen krijg als ik uit het labyrint kom. Fijn hoor, ik doe zo hard mijn best om een uitgang te vinden en dit doen jullie om mij te bedanken? Voilà, nu kun je terug huppelen naar dat stuk uitschot, want lastpak Helena is uit de weg." Zei ze sarcastisch, waarna ze haar armen voor haar borst kruiste. Door de rode waas die voor haar ogen hing en de mist die door de woede in haar hersenen zat, kon ze niet helder nadenken en daar was ze blij om, want anders zou ze misschien nog wel eens spijt krijgen van dit alles. Want hoewel ze boos was, kon ze niet ontkennen dat ze nog altijd van Max hield én dat het verraad van haar ex-beste vriendin haar zoveel pijn deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptydi aug 25 2015, 10:16

Max wendde zijn blik kort van Helena af en schudde kleintjes met zijn hoofd. Verslagen gooide hij zijn handen op zijn hoofd en veegde zijn langer wordende haar dat over zijn voorhoofd hing naar achter. De brok in zijn keel maakte het onmogelijk voor hem om iets zinnigs uit te kramen, maar daardoor kreeg Helena alle tijd om uit te spreken. Hij haalde adem, die in haperingen klonk. "Helena.. Asjeblieft, kalmeer." Zijn ogen gingen terug en probeerde contact met haar te maken. "Je denkt dat ik met haar naar bed ben geweest? Is dat het echt?" Wie had haar dat verteld? Dan was haar reactie compleet te begrijpen, maar had ze er niet aan gedacht om dit eerst bij hem te checken? Ze ging zo blind mee in iets wat een roddel leek te zijn. Zijn focus lag nu bij Helena rustig krijgen, maar ergens knaagde het pijnlijke gevoel dat ze echt dat dat hij dat zou doen. Nogmaals, netjes had hij zich vanochtend niet gedragen, maar dat was de reden dat hij nu met haar had willen praten. Maar nooit had hij met Siënna gezoend, laat staan seks gehad. Hij negeerde haar opmerkingen over haar runner-taken, en hoe ze daar op zo'n walgelijke manier voor bedankt werd. Het was woede, ze was gekwetst en als het waar was geweest wat ze dacht, had ze het goedrecht zo te tieren. Die gedachte was wat hem rustig liet, al gingen er misselijkmakende steken door zijn buik om haar zo te zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptydi aug 25 2015, 13:08

Ze wende haar blik af toen Max zo gebroken klonk en ook zijn blik ontweek ze, als ze dit wou afhandelen als een sterke en onafhankelijke Helena zonder in te storten als een hoopje verdriet, mocht en kon ze hem niet aankijken. "Ja." Haar stem klonk schor, maar toen ze verder ging kreeg het weer diezelfde woede en vastberadenheid in zich, "Ja, dat denk ik." Ze rechtte haar schouders en stak haar kin de lucht in om groter en intimiderender over te komen.
Gelukkig voor hem was er nog steeds dat lieve, zachte kantje aan Helena, zelfs als ze boos was. "Wat is jouw verhaal dan? Hé?" Zei ze briesend en nog steeds ontzettend kwaad. "En waag het niet om met leugens af te komen, mijn visie wordt toch niet bijgesteld." Ze siste het bijna uit woede, dat deels kwam doordat ze zichzelf zwak vond door hem zijn verhaal te laten doen. Niet dat het veel zou veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptydi aug 25 2015, 13:41

Max probeerde zich vast te houden aan dat Helena gekwetst was en dat ze daarom zo kwaad stond te zijn. Maar toen ze zelfs hem spugend vroeg om zijn kant van het verhaal, moest hij diep adem halen om niet heel beledigd te reageren. "Kom op Helena. Je hoort dat ergens in het wilde weg, en je komt zo tierend voor me staan? Je hoort een roddel en je bent zéker van je visie, waar ik niks meer aan kan veranderen? Ik vind dat best beledigend naar mij toe." Als ze er toch zo zeker van was, wat zei dat dan over het vertrouwen dat ze in eerste instantie in hem had gehad?
Hij zuchtte, de kalmte in zijn stem terug proberend te krijgen. "Als het waar zou zijn wat je dacht, zou deze reactie terecht geweest zijn. Maar je hebt het er niet eens met mij over gehad; je bent gewoon recht naar me toegestormd om in m'n gezicht te schreeuwen. Dit valt me echt van je tegen Helena." Er zat ongetwijfeld onzekerheid achter, maar daar had ze het toch met hem over kunnen hebben? Een paar dagen geleden nog had hij aan haar gevraagd hoe ze zich erbij voelde, en of ze het er over wilde hebben. Haar antwoord was toen nee geweest. In plaats daarvan stond ze nu tierend voor hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptydi aug 25 2015, 16:45

Terwijl Max zijn 'verhaal' deed, ademde Helena diep in en uit waarbij ze haar ogen sloot om haar kalmte te bewaren. Toch maakte zijn woorden haar alleen maar kwader en kon ze het niet helpen dat haar ogen openvlogen met tranen erin. "Oh dus nu ben ik de slechterik?" In haar hoofd was ze al tot 10 aan het tellen zodat ze hem niet zomaar zou bestormen, "Ik vertrouwde je toen je zei dat je afstand ging nemen en dan hoor ik dit? Sorry hoor, maar ik denk dat ik al het recht heb om boos op jou te zijn." Ruw veegde ze door haar ogen in de hoop die zwakke tranen weg te krijgen.
Door het feit dat Max alleen maar die teleurgestelde ondertoon in zijn stem had, werd Helena alleen maar kwader. Dit alles was makkelijker voor haar geweest als hij ook gescholden, getierd en geschreeuwd had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptydi aug 25 2015, 16:59

Max stond daar met open mond. "Hoor je wat je zegt? We zeggen afstand te nemen, en dan hoor je iets. Je hóórde iets Helena. Je weet niet eens of ik wel echt iets gedaan héb!" Hij draaide zijn lichaam, zijn armen wanhopig om zich heen zwaaiend. Dit ging zo de verkeerde kant op. Als Helena echt dacht dat hij naar bed zou gaan met Siënna terwijl hij met haar was, had ze hem nooit goed begrepen. Als hij met iemand anders naar bed wilde, wist Helena dat hij eerst het fatsoen op zou brengen om het met haar uit te maken. "Je hebt inderdaad het recht om boos op me te zijn, als het waar was wat je had gehoord." Hij zorgde ervoor dat hij dat laatste heel duidelijk uitsprak. "Je ging er blind vanuit dat dat wat je hoorde waar was, zonder er eerst een normaal, volwassen gesprek met me over te hebben. Is het wel in je hoofd opgekomen dat het misschien wel gewoon niet waar is wat je hoorde?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptydi aug 25 2015, 19:10

De woorden van Max deden haar beeld van zelfvertrouwen en zekerheid wankelen. Ze was zo verblind geweest door woede en verdriet dat deze gedachten niet eens in haar op was gekomen. "Dus wat jij wilt zeggen is dat het allemaal niet waar is en dat er helemaal niks gebeurd is?" Ze trok haar wenkbrauw op. Dit was niet gebaseerd op niks en daar was ze helemaal zeker van. Alleen het feit dat Max zo overtuigt leek dat er niet dat gene gebeurd was wat Helena dacht dat er gebeurd was, deed haar wankelen, maar de woede bleef. Misschien was het vooral onzekerheid die dit gestart was, maar hoe zou je zelf als je al een keer gehoord moest hebben dat hij te ver was gegaan met je beste vriendin?
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptydi aug 25 2015, 20:10

Helena stopte in ieder geval met schreeuwen, maar haar beschuldigende blik bleef. Dit gesprek ging niet werken. Zelfs al zou hij haar nu kunnen overtuigen, de onzekerheid zou blijven. De relatie tussen hem, Helena en Siënna zou nooit vredig zijn. En dat Helena roddels zo blind had gevolgd, voelde voor Max nog steeds aan als een belediging. "Ik weet niet wat je gehoord hebt. Uit je verwensingen heb ik kunnen op maken dat seks een onderdeel is, maar verder heb je nog niet rustig verteld wat je gehoord hebt." En eerlijk, zelfs al zou hij het nu te horen krijgen, hij voelde nu weinig de behoefte zichzelf te verdedigen. Hij was toch al een dader in haar ogen. Door de sarcastische toon in haar stem vermoedde hij sterk dat ze niet eens geloofde dat ze niet met elkaar naar bed waren geweest. "Maar hebben we afstand gehouden? Nee. We lagen net bij homestead en Siënna was overstuur." Hij wilde niet vertellen waarom, want dat Siënna zonder opzet achter de brand had gezeten, hoefde niet algemeen bekend te raken. "En dat kon ik niet zo laten, wat onze afspraak ook zei. Ik troost haar als ze verdrietig is, en dat zou ik zo weer doen." Hij draaide een kwartslag weg. "Ik wilde een normaal, rustig gesprek met je hierover hebben. Maar daar lijkt nu het moment niet voor." Hij liet even een stilte vallen. "Word eerst maar rustig. Dan praten we een andere keer verder. Je gelooft nu toch niet wat ik zeg." Hij wreef met zijn hand hard over zijn nek. Zijn andere hand hing nog altijd ongebruikt en verwikkeld langs zijn lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptywo aug 26 2015, 11:24

Terwijl Max aan het woord was, probeerde zij haar kalmte te bewaren. "Weet je at Max. Whatever, ga maar naar Siënna toe. Troost haar maar en ik weet niet wat nog. Mij kan het niks meer schelen." Dat laatste was een leugen, maar dat moest hij natuurlijk niet weten, "Het gaat ook me ook helemaal niks meer aan, doe maar wat je niet laten kunt. Wij zijn verleden tijd." Ze wees naar hem en zichzelf. "Adios, ik heb nog werk te doen." Haar stem klonk schor, maar voor hij de tranen in haar ogen kon zien had ze zich al omgedraaid en gezwaaid als laatste afscheidsgroet. Natuurlijk wist zij ook wel dat het nu al wat te laat was voor haar dagelijkse rondje in het labyrint, maar even een blokje om ging altijd.
Ze sprintte de bossen door terwijl ze opkomende tranen ruw wegveegde en eenmaal bij de ingang van het labyrint dook ze er zonder te aarzelen in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Emptywo aug 26 2015, 13:21

Haar reactie was opnieuw precies wat hij verwachtte. Haar gedachtes stonden zo op een punt gefocust dat ze niet zag dat hij hier een goed gesprek met haar wilde, iets wat niet mogelijk was op dit moment. Dat hj wilde weglopen om te voorkomen dat ding en verder uit de hand liepen, maar ze gaf hem daar verdomd weinig ruimte toe. Max keek op toen ze zei dat ze verleden tijd waren. Het deed vreselijk veel pijn om haar zo te zien, maar nog meer om te zien hoe daar een meisje stond dat zich niet gedroeg zoals hij haar kende. En door wat ze zei, kreeg hij het gevoel dat ze hem niet kende. Misschien was het beter zo. Misschien zou Helena ooit bijtrekken en het gesprek alsnog met hem willen aangaan; misschien zou haar eigenwijze karakter -wat hij normaal zo leuk vond- er voor zorgen dat ze nooit zou inzien dat ze dit niet heel handig had aangepakt.
Helena rende weg. Max keek haar voor een moment na, zich bedenkend dat ieder woord dat hij zou spreken de situatie verder uit de hand zou doen laten lopen. Dus hield hij zijn lippen star op elkaar. Hij wist niet wat eruit zou komen als hij ze open zou doen. Hij was pissig en nog het meest beledigd dat ze zo deed, maar dit deed ook pijn. Misschien was het voor nu goed dat ze uit elkaar waren, maar dit was niet hoe ze tot die conclusie hadden moeten komen.
Door de duisternis en zijn chaotische gedachtes miste Max compleet dat Helena het labyrint in rende. Als hij het wel had gezien, had hij niet geweten wat hij had moeten doen. Haar achterna gaan zou er alleen maar voor hebben gezorgd dat ze dieper naar binnen zou rennen.
Maar wellicht zou Max zich later zorgen gaan maken over wat er die avond met Helena zou gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Malena Empty
BerichtOnderwerp: Re: Malena   Malena Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Malena
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Deadheads-