IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Griever's mediation chapel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Griever
Griever
Bae

PROFIEL
Tag : Krijg ik pakjes dit jaar?

Aantal berichten : 32

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: pruttel
Job:
Relationship: single :c

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptydi aug 25 2015, 18:25

Voor iedereen die iets kwijt wil over ruzies, stomme vriendes/vriendinnetjes, ongesteldheid, het stomme leven in het algemeen of vastzittende hormoontjes. Naast je staat een doosje zakdoekjes klaar voor als je het teveel wordt. Ik werd ook op oproepbasis voor knuffels.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptydi aug 25 2015, 19:55

Oké, V legt zich neer op de bank als eerste klant;

Ik heb net mijn kamer ingepakt en het is zo leeg D: Het doet pijn, want mijn kamer is al veertien jaar mijn kamer. En ik wil helemaal niet verhuizen ennn ik heb er rugpijn van ook fijn. I would like a tissue now.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptydi aug 25 2015, 20:14

Ik had me zo verheugd op vanavond, maar de afspraak is gecancelled. Maar nu ben ik toch maar op weg naar Utrecht om een vriendin te zien En te feesten. Want tja, niks werkt zo goed als een hele nacht de meest bizarre dingen meemaken ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Hunter
Cook & Bagger

PROFIEL
Tag : HAHAHAHAHAHAHAHA... No....

Aantal berichten : 188

Registratiedatum : 18-07-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: Somewhere around 20 years
Job: Pissing off the shorties in the kitchen?
Relationship: I'm content with a simple partner in crime for now (:

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptywo aug 26 2015, 22:28

Ik ben op het moment compleet over de zeik, heb al meer dan een uur zitten janken, waarvan de helft in mijn volledig doorweekte kleding.
Heb hysterisch in de keuken antwoorden staan krijsen, ben moe, heb pijn en ergens voel ik een enorme spierkramp aankomen in mijn linkenkuit.
Maar ik moet me niet zo aanstellen, dit is de grote mensenwereld, moet er maar aan wennen.
Maar omdat ik chagrijnig binnen kom heb ik alles misdaan, en dan uit je plaat gaan tegen mij als je tegen mij gaat mocken over regenkleding.
Het maakt niet uit wat ik hier in huis doe, het is nooit goed.
Ik trek dit echt niet langer. Nee dit is niet depressief bedoeld alleen moedeloos

En die **%&#@^$#@& Ambtenaren nemen ook alle godganse tijd om iets te doen. Waarom is het zo moeilijk om een verdomde wijziging door te voeren

Sorry voor de drama en het kinderlijke gezeur, moest het er even uit gooien.
Gomen
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptywo aug 26 2015, 22:48

Arg, ik ben zo lomp en dom geweest!
We hebben atm kermis hier en bij de lunaparken kun je van die fancy dingen winnen als Beats en broodroosters enzo. Dus Emma heeft twee jaar gespaard om genoeg punten te hebben voor een Beats Pill. Dit jaar had ik dus eindelijk genoeg én hadden ze hem in mijn lievelingskleur: rood. Dubbel geluk dus. Not. Toen ik thuis kwam en ik pakte hem uit zag ik al direct dat hij fake was. Ik bleef toch maar hopen dat hij echt was, maar toen ik hem opzette hoorde ik het al. Nu ben ik pist en verdrietig, maar ik kan ook niet terug gaan naar dat gedoe én ik had het eigenlijk wel moeten zien aankomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptyzo aug 30 2015, 21:52

Altijd jammer dat mensen denken dat je liegt, bedriegt terwijl het bewijs er is. Ze willen niet eens twee kanten horen, nee hoor stel je voor. Ik deed wat juist was en dat je mij nu een geindoctrineerde leugenachtige ruziezoeker noemt is niet mijn probleem. Het toont enkel wie mijn vrienden zijn,
Lok je ruzie uit kan je hem krijgen, dit is nog lang niet over. Ik zal je ruzie geven..

- dat lucht op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptyvr sep 18 2015, 13:28

Oké, dus een vriendin van mij is vermist.

Ik zag haar vriendinnen allemaal ongerust rondlopen en iemand vroeg waar ze was en ik werd ook ontzettend ongerust. Ze is het type persoon waar echt iets mis mee is, ikzelf denk ik opvoeding of zo. Alles wat ze doet (drugs, zelfmutilatie, iedere avond jongens meenemen etc...) is een pure schreeuw om aandacht, vooral van haar ouders waar ze schijnbaar niet zo'n goede band mee heeft. Dit is ook een van de redenen dat we al zo'n twee jaar niet meer echt intensief contact hebben, waar we vroeger iedere dag afspraken. Omdat ze wel eens vaker dingen doet om aandacht te trekken, maakte ik me in de eerste instantie niet zo'n zorgen, maar toen dacht ik aan hoe lullig ik me zou voelen als ik straks op een kerkbank zou zitten omdat ik gewoon van het ergste uitging en haar vriendinnen maar niets los wilden laten. Ik weet nog steeds niet echt wat er aan de hand is maar ik hoop gewoon echt dat ze inziet hoe dom het is als ze zichzelf iets aandoet of niet snel terugkomt.

Moet ik me schuldig voelen omdat ik meer boos dan ongerust ben? :/

(Moest even op een rijtje c:)
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptyza sep 19 2015, 21:59

Ugh ik heb zo'n grote fout gemaakt ><'

We hebben alleen gepraat op Skype, maar ik voel me gewoon zo ongemakkelijk en haast aangerand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptydi nov 03 2015, 20:19

Ik wil dit gewoon even krijt zonder een awh of er werkelijk oiver te hoeven praten want iedereen zegt wel ja je kan er niets aan doen, laat het van je afglijden.
Dat is het gehele probleem, het lukt niet. Ik werk in een asiel als vrijwilliger als stagiaire en als medewerker als het nodig is omdat ik om de beestjes geef en ze het beste wil geven. Het is soms zo moeilijk niet op gegeven moment van ze te gaan houden. momenteel zijn er iets van 40 katten en 17 honden ofzo en weet van bijna allemaal de naam apart. Gewoon omdat ik het normaal vind hele gesprekken te voeren met ze terwijl ik prima weet dat ze niet terug praten!
Het is gewoon zo fucking moeilijk beestjes in het asiel te zien wegkwijnen en je FB pagina vol zien met mensen die kittens en puppies kopen. Terwijl je voor 6x goedkoper een dier een nieuwe kans geeft en dus red.

Eens in de zoveel tijd zijn er gewoon dingen die opstapelen waardoor ik me ontzettend kut voel omdat ik niet meer kan dan mijn best doen. Maar alsnog heb ik te weinig tijd in mijn week om te doen wat ik wil doen. Er zijn zo veel leuk kanten aan het werken als stagiaire of vrijwilliger of wat dan ook maar ook wat kut kanten.

merci ~
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptydo nov 05 2015, 16:25

dont make me kill myself again
Terug naar boven Ga naar beneden
Sinead
Sinead
Track-Hoe

PROFIEL
Aantal berichten : 169

Registratiedatum : 02-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job: Track-Hoe
Relationship: You never know if you don't take a shot

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptywo nov 11 2015, 17:42

Het spijt me dat ik geen geheugen heb van een olifant. Het spijt me dat ik geen onvoldoendes haal. Het spijt me dat ik niet de beste ben in de klas. Het spijt me dat ik niet goed kan dansen. Het spijt me dat ik hou van lezen. Het spijt me dat ik van een ander genre hou dan jij. Het spijt me dat ik altijd mijn mening geef. Het spijt me dat ik iets gezetter ben dan de gemiddelde vrouw in mijn klas. Het spijt me dat ik me niet laat afkatten door jou. Het spijt me dat ik andere hobbies heb dan jij. Het spijt me dat ik games leuk vind. Het spijt me dat ik een ernstige spinnenfobie heb. Het spijt me dat ik een jaar vegetariër ben geweest. Het spijt me dat ik anders ben dan jij.
Maar dat betekend nog niet dat jij je vrienden aanstoot en gaat lachen als ik voorbij loop of me aankijkt alsof ik gek ben of me negeert of me voor vreselijke dingen uitmaakt als je denkt dat ik niet luister en weigert om met me samen te werken. Ik ben ook maar een mens en ja een beetje anders, ik doe toch ook normaal tegen jou.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Emptywo dec 23 2015, 10:20

Het moment dat iedereen in je omgeving in serieuze relaties komt, en jij nog steeds niet echt over je ex heen bent.
Of dat je dat wel bent en dat je prima in staat bent om wat te drinken ofzo met een jongen, maar je gewoon nooit meer hebt gevoeld wat je voor iemand zou moeten voelen om met iemand te willen zijn, en je gewoon best wel baalt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Griever's mediation chapel Empty
BerichtOnderwerp: Re: Griever's mediation chapel   Griever's mediation chapel Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Griever's mediation chapel
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The grievers screaming keeps me away from dreaming...

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: ALGEMEEN :: Off-game :: Babbelhoekje-