IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Lead me home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Lead me home Empty
BerichtOnderwerp: Lead me home   Lead me home Emptyzo sep 06 2015, 23:28

Voor de zoveelste keer zat Anthony de verschillende medicijnen en verzorgings materialen te sorteren. Het leek wel alsof iedere persoon die in de Meeting Cabin kwam eens goed alles door elkaar gooide. Wie het ook altijd deed, Anthony was echt niet van plan om dit constant opnieuw te doen. Dat Homestead maar snel opnieuw gebouwd werd. De Med-jacker keek kort op toen iemand hem zijn licht ontnam. Hij richtte zichzelf op en glimlachte even flauwtjes naar Oliver die hij direct herkende aan de missende hand.

Spt om er terug wat in te komen ^^'
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Lead me home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lead me home   Lead me home Emptyma sep 07 2015, 08:22

Oliver had zin in drank, zoals altijd, en als hij daar zin in had ging hij het halen. Misschien zou hem dat ook nog eens helpen slapen want de nachtmerries waren in geuren en kleuren weer terug gekomen. Met wallen onder zijn ogen was hij naar de meeting cabin gelopen en had iedere blik genegeerd. Hij voelde zich eigenlijk weer zoals toen hij gestoken was geweest door de Griever, misschien zag hij er ook zo uit. Hij liep uiteindelijk de cabin in om Anthony aan te treffen, bezig met zijn medicijnen. Oliver gaapte en knikte naar hem om vervolgens naar de kratten drank te lopen en er een fles uit te pakken. Met zijn mond trok hij de dop er van af en nam een slok. Hij slofte naar Anthony doe en bekeek de handelingen van hem. 'Lukt het?' Vroeg hij onverschillig om nog een slok van de drank te nemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Lead me home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lead me home   Lead me home Emptyzo sep 13 2015, 21:54

Ondanks dat Oliver het zich gemakkelijk maakte en iets tegen hem zei, bleef Anthony nog even op z'n hurken zitten. "Great," was zijn simpel antwoord en stak de laatste spullen maar netjes weg. Hij zou ze binnenkort nog wel nodig hebben. Als laatste stak hij de laatste injectie weg. Dit was het enige medicijn waar hij extra voorzichtig mee was. Ze waren er namelijk al één kwijt geraakt in de brand en je wist maar nooit wanneer er nog eens één of andere gek gestoken werd door zo'n griever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Lead me home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lead me home   Lead me home Emptyzo sep 13 2015, 22:20

Terwijl hij bezig was met drank en Anthony in de gaten houden vielen zijn ogen op de injectie die de andere jongen wegstopte. Even vernauwde hij zijn ogen om vervolgens weer te doen alsof er niets gebeurt was. Maar de spuit hield hij in zijn achterhoofd. Altijd handig als hij en Evangeline het labyrint in zouden gaan. Maar daar hoefde Anthony niets van te weten. 'Nog veel nood gevallen gehad?' Het was niet dat Oliver geïnteresseerd was in dit gesprek, maar zolang dat Anthony er was en Oliver hier alleen was om te drinken was het een beetje raar om elkaar dan te negeren. De blonde jongen zeeg neer op een van de banken en sloeg Anthony gade. Zou hij nog terug denken aan de keer dat hij Oliver niet had kunnen redden? Zou hij zich daar kut om voelen, of had hij liever gehad dat Oliver er niet meer was?
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Lead me home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lead me home   Lead me home Emptyma sep 14 2015, 17:22

Anthony zette de tas vlak bij de deur van de Cabin en draaide zich vervolgens om naar Oliver. Zijn ogen vielen op de fles Liberty die hij vast had, waardoor hij toch even zijn wenkbrauw optilde. Zat hij nog steeds aan de drank? Na al die tijd? Het was hem wel opgevallen dat hij niet echt meer dezelfde was, toch niet hetzelfde zoals voor die grieversteek. 'Nog veel nood gevallen gehad?' Hij werd uit zijn gedachten getrokken bij het horen van Oliver's stem. "Niet meer dan normaal," zei hij en ontweek oogcontact met de ex-runner. Jup, Anthony had de jongen de afgelopen tijd ontweken. Sinds dat hij op eigen benen kon staan had hij nog niet echt een gesprek met hem gehad over wat er eigenlijk gebeurd was. Maar goed ook. Zoals je kon zien ging dit gesprek nogal stroef, wat te verwachten viel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Lead me home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lead me home   Lead me home Emptyma sep 14 2015, 18:06

Hing Anthony nu de gezonde Med-jacker uit en was die wenkbrauw bedoeld om Oliver nu te judgen op zijn drank gedrag? Letterlijk niemand kon hem alleen laten met zijn handelingen. Maar Oliver negeerde de wenkbrauw en nam eigenlijk expres een grotere slok. Wat misschien niet helemaal de beste optie was geweest aangezien het nogal brandde in zijn keel. Hij haalde onverschillig zijn schouders op bij Anthony zijn woorden. Alsof er gewonden waren naast de doden die men af en toe aantrof. Het viel hem wel op hoe Anthony er alles aan deed om Oliver niet aan te kijken en eigenlijk ook niet met hem wilde praten. 'Heb je een probleem met mij?' Vroeg de blonde jongen droogjes terwijl hij even naar de inhoud van de fles staarde en vervolgens naar Anthony.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Lead me home Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lead me home   Lead me home Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Lead me home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Home sweet home
» Home oh bitter Home
» { Home? }
» { Home
» I wanna go home!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meeting Cabin-