IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 What is it you want? >Rebecca<

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Dawn
Dawn

PROFIEL
Aantal berichten : 92

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship: Love is pathetic

What is it you want? >Rebecca< Empty
BerichtOnderwerp: What is it you want? >Rebecca<   What is it you want? >Rebecca< Emptydi apr 14 2015, 19:00

Het werd haar allemaal een beetje benauw. Ze was claustrofobisch, en hoewel het gebied, dat men 'the Glade', noemde niet overdekt was, maakte het idee dat ze hier opgesloten zaten haar gek. Iedereen leek zo rustig, alsof ze zich er al bij neergelegd hadden dat ze hier voor altijd zaten. Opgesloten, door wie? De vragen gaven haar koppijn, het was bijna onmodelijk voor het meisje om rustig te blijven. Vandaar ook dat ze het bos in was gelopen, ze moest even rust hebben. Iets wat ze vond in de stilte van de bomen. Dat was al iets wat Dawn van zichzelf had ontdekt, ze was dol op het bos en de sfeer die daar hing. Het irriteerde haar dat ze zichzelf amper kende, inmiddels had ze het opgegeven om erachter te komen wat haar verleden was. Het enige wat nog bestond was het hier en nu.
Een takje kraakte achter haar en wilde draaide Dawn zich op, om een meisje iets ouder dan haar te zien. Ze kende haar niet, ze kende hier niemand van naam. Behalve zichzelf en Alexandra dan.
"Wat is er?"zei ze misschien iets té fel.


-Eerst Rebecca c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

What is it you want? >Rebecca< Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is it you want? >Rebecca<   What is it you want? >Rebecca< Emptydi apr 14 2015, 21:56




Rebel

Lets dance... WHOOP WHOOP!

Rebecca liep door het woud. Haar bruine krullen wiebelde zachtjes heen en weer op haar schouders. De rest viel er net over. Ze had een lang gras in haar mond die ze heen en weer bewoog. De pluim wiebelde heen en weer. "Wat is er?", klonk het fel. Rebecca gilde het uit en sprong weg van het geluid. Ze belandde tegen een boom en keek met verwilderde ogen naar een meisje. Ze kalmeerde en raapte haar grasje op. Ze stak het weer in haar mond en leunde nu iets rustiger tegen de boomstam. "Dag Dawn. Ik was gewoon aan het wandelen, jij?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Dawn

PROFIEL
Aantal berichten : 92

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship: Love is pathetic

What is it you want? >Rebecca< Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is it you want? >Rebecca<   What is it you want? >Rebecca< Emptywo apr 15 2015, 21:03

De vreemdeling schrok door haar plotselinge uitval. Ietwat verbaasd keek ze toe hoe het meisje het uit gilde en naar achteren sprong, om vervolgens te vallen. Overdonderd bleef Dawn staan, geen idee wat te doen. Ze wist wel dat ze de ander overeind moest helpen, maar kon zichzelf niet zover krijgen haar hand uit te steken. Zachtjes vervloekte ze zichzelf, onhoorbaar voor de ander, die inmiddels overeind was gekrabbeld en zichzelf weer hersteld had. Ze leunde tegen een boom stam aan, een grasje tussen haar lippen. Ze leek niet boos, iets wat Dawn verbaasde. Zijzelf zou woedend zijn op de ander als haar zoiets zou zijn overkomen. "Dag Dawn. Ik was gewoon aan het wandelen, jij?" De ander leek alles behalve boos. Dawn schudde even haast onmerkbaar haar hoofd voordat ze antwoordde. "Eh, ik ook.. Denk ik." Ze wist wel dat ze haar excusses aan moest bieden, maar dat was iets waar ze niet bepaald goed in was, daarom veranderde ze snel het onderwerp. "Hoe weet je eigenlijk m'n naam?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

What is it you want? >Rebecca< Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is it you want? >Rebecca<   What is it you want? >Rebecca< Emptydo apr 16 2015, 11:06




Rebel

Lets dance... WHOOP WHOOP!

Dawn keek haar aan en eerlijk gezegd wist Rebecca helemaal niet wat ze dacht. "Eh, ik ook.. Denk ik." Rebecca glimlachte en knikte. "Hoe weet je eigenlijk m'n naam?" Ze pakte het grasje uit haar mond en liet het door haar vingers glijden. "Ayla." Zo dat was haar simpel antwoord. Hopelijk begrijp die brunette dat.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Dawn

PROFIEL
Aantal berichten : 92

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship: Love is pathetic

What is it you want? >Rebecca< Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is it you want? >Rebecca<   What is it you want? >Rebecca< Emptydo apr 16 2015, 21:40

Dawn liet haar blik over de ander glijden. Ze was wat ouder dan haar, zoals de meesten hier. Behalve Alexandra dan, die was waarschijnlijk even oud als haar. Maar de rest was allemaal wat ouder. Niet dat ze het erg vond, hier leek leeftijd het er toch niet echt toe te doen. Iedereen moest werken, iedereen leek gelijk te zijn. Dat was misschien het enige van deze 'Glade' dat haar aanstond.
Het meisje pakte het grasje uit haar mond en liet het tussen haar handen rollen. "Ayla."was het simpele antwoord. Ze zei het alsof Dawn meteen zou weten wie het was, alsof iedereen het was. Daaruit maakte Dawn op dat deze Ayla wel de autoriteit hier moest zijn. Ze besloot het echter niet te vragen, omdat ze bang was dat ze als een sukkel zou overkomen.
"Wie ben jij eigenlijk?"veranderde ze dan ook soepeltjes het onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

What is it you want? >Rebecca< Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is it you want? >Rebecca<   What is it you want? >Rebecca< Emptydo apr 16 2015, 21:47




Rebel

Lets dance... WHOOP WHOOP!

Dawn leek het niet te begrijpen, maar omdat ze er niet over vroeg begon Rebel er ook niet over. "Wie ben jij eigenlijk?" Ze haalde grinnikend haar schouders op. "Ik ben een mens." Just kidding? Ze lachte om haar grapje. "Nene... euh ja, maar ik ben Rebecca."

Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Dawn

PROFIEL
Aantal berichten : 92

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship: Love is pathetic

What is it you want? >Rebecca< Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is it you want? >Rebecca<   What is it you want? >Rebecca< Emptyvr apr 17 2015, 16:23

Het andere meisje grinnikte en haalde haar schouders op. Dawn keek haar ietwat nieuwsgierig aan, zich afvragend of het meisje haar naam misschien niet herinnerde, zoals zij in het begin. Maar dit bleek echter niet het geval te zijn.  "Ik ben een mens." Dawn kreeg een heuse glimlach op haar gezicht en leek zich was te ontspannen, alsof ze zich realiseerde dat dit meisje wel oké was.   "Nene... euh ja, maar ik ben Rebecca." Dawn grinnikte. "Ik ben Dawn, maar dat had je dus al door gekregen door... Ayle?" Hoe heette dat autoriteit persoontje dat ze niet kende ookalweer?Ach  het maakte ook niet uit. "Hoe lang ben jij al in de Glade?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

What is it you want? >Rebecca< Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is it you want? >Rebecca<   What is it you want? >Rebecca< Emptyvr apr 17 2015, 21:06




Rebel

Lets dance... WHOOP WHOOP!

Dawn had een grote glimlach op haar gezicht. "Ik ben Dawn, maar dat had je dus al door gekregen door... Ayle?" Ze glimlachte, maar verbeterde het meisje niet. "Hoe lang ben jij al in de Glade?" Ze trok een rimpel in haar gezicht. Een denkrimpel die eigenlijk al snel verdween. "2 maanden. Ik was de tweede."
Terug naar boven Ga naar beneden
Dawn
Dawn

PROFIEL
Aantal berichten : 92

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship: Love is pathetic

What is it you want? >Rebecca< Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is it you want? >Rebecca<   What is it you want? >Rebecca< Emptywo apr 22 2015, 20:47

Er kwam een rimpel in het gezicht van het meisje. Dawn vroeg zich af waarom, maar kreeg al snel antwoord. "2 maanden. Ik was de tweede."Even was het meisje stil, zich afvragen hoe het moest zijn om hier vast te zitten, met alleen z'n tweeën. Zij zelf zou waarschijnlijk als een gek de spleet door rennen, bezeten van angst. Ergens kreeg ze respect voor dit meisje. "Dat moet niet makkelijk zijn geweest."murmelde ze dan ook. "Heb je dan ook... dit allemaal opgebouwd?" Ze maakte een gebaar met haar handen. Ze bedoelde of Rebecca alles had georganiseerd en de hutten had gemaakt enzo.
[/quote]
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

What is it you want? >Rebecca< Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is it you want? >Rebecca<   What is it you want? >Rebecca< Emptydo apr 23 2015, 21:51




Rebel

Lets dance... WHOOP WHOOP!

Ze glimlachte bemoedigend. "Dat moet niet makkelijk zijn geweest." Haha nee, niet echt. "Heb je dan ook... dit allemaal opgebouwd?" Ze keek door de bomen naar hun plekje. "Nadat ik zo kwaad was geworden en alles had afgebroken... het meeste wel ja.", grinnikte ze zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

What is it you want? >Rebecca< Empty
BerichtOnderwerp: Re: What is it you want? >Rebecca<   What is it you want? >Rebecca< Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
What is it you want? >Rebecca<
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Chickens [Rebecca]
» Rebecca / Rebel »

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Deadheads-