IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Algemene Runner Onzin Topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
AuteurBericht
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 02:50

ok rip mijn slaappatroon en mentale gezondheid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
Lauren

PROFIEL
Tag : E.V.O.L

Aantal berichten : 26

Registratiedatum : 10-10-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship:

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 02:54

Oliver schreef:
ok rip mijn slaappatroon en mentale gezondheid.

Slaappatroon, wat is dat? :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 02:56

Ik loop al twee dagen rond als een zombie dus ik heb geen idee :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 09:16

32 abo's voor mijn verhaal op Quizlet. So happy <3

--

Jack zou geen problemen hebben met verraad, tenzij hij op magische wijze opeens een vriend krijgt hier xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 09:46

aah Hayden was al aan het moorden geslagen zonder vreemdelingen dus well i have some ideas
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 12:57

Ik heb net dat experiment gelezen en dat is echt super interessant maar zo ethisch niet- verantwoord xD

Oeh, gefelicteerd Freedje! Over Quizlet gesproken, heb jij nog plannen om verder te gaan Eef?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
Lauren

PROFIEL
Tag : E.V.O.L

Aantal berichten : 26

Registratiedatum : 10-10-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship:

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 12:58

Freedje@ Gefeliciteerd Very Happy

Vendetta@ Geloof me, er zijn nog ergere experimenten x'D Mensen zijn bereid om dodelijke schokken te geven als een experimentleider ze dat vraagt. ;o

EDIT: https://en.wikipedia.org/wiki/Milgram_experiment
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 13:15

Nu heb je me nieuwsgierig Eef :')

Toch zonde dat het Milgram experiment zo bekend is, geen enkele manier waarop ze het nu echt over kunnen doen.. Dat experiment met kleine kids en marshmallows is trouwens ook grappig xD M'n vader onderwierp ons daaraan toen we klein waren, frustratie tot de max (A)

Goedemiddag iedereen (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
Lauren

PROFIEL
Tag : E.V.O.L

Aantal berichten : 26

Registratiedatum : 10-10-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship:

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 13:17

Lester schreef:
Nu heb je me nieuwsgierig Eef :')

Toch zonde dat het Milgram experiment zo bekend is, geen enkele manier waarop ze het nu echt over kunnen doen.. Dat experiment met kleine kids en marshmallows is trouwens ook grappig xD M'n vader onderwierp ons daaraan toen we klein waren, frustratie tot de max (A)

Goedemiddag iedereen (:

Het Marshmallow experiment is zó enorm schattig en zielig tegelijk, hahaha. Die kinderen zitten zich zo enorm te frustreren eraan, haha. Ook sneu dat jij het hebt moeten doen. :p
Ik vind het Bystander effect experiment wel een beetje schokkend, dat als er iemand half ligt te sterven op de straat dat er alsnog niks gedaan wordt omdat je denkt dat andere mensen het wel kunnen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 13:30

Evangeline schreef:
Oeh, gefelicteerd Freedje! Over Quizlet gesproken, heb jij nog plannen om verder te gaan Eef?

Yes zeker! Heb nu nog iets van 3 hoofdstukken ofzo? Ik kan er denk ik vandaag wel een paar online zetten. Ik ga ze niet meer op Q zetten, maar op TMR zelf gewoon. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 13:40

wat is het marshmallow expiriment
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
Lauren

PROFIEL
Tag : E.V.O.L

Aantal berichten : 26

Registratiedatum : 10-10-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship:

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 13:43

Hayden schreef:
wat is het marshmallow expiriment



Hier c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 13:50

Wauw, ik heb vorige week nog een discussie over Malgrim gehad bij Maatschappijleer c:
Dat is inderdaad echt raar. Je weet toch dat het waarschijnlijk dodelijk is? Nja, ik weet niet wat er allemaal tegen ze gezegd wordt, maar ik weet wel dat ik echt zou zeggen, eh ja sorry, dikke doei.

Haha, die marshmallowkinderen gaan ook echt dood daarzo <:

Ik hou trouwens echt van Laurens onderschrift. En welk wonderprogramm heb je gebruikt om gifs te bewerken? Ik zoek daar echt al jaren naar xD

Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
Lauren

PROFIEL
Tag : E.V.O.L

Aantal berichten : 26

Registratiedatum : 10-10-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship:

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 13:52

Danke! c: Ik heb Adobe Photoshop gebruikt om de gif te bewerken. ^-^

En ik geloof dat de mensen ervan bewust waren dat het een dodelijke schok waren, en ze konden het gesmeek van degene die ze schokken 'gaven' horen, gesmeek om te stoppen enzo. Je zag in het filmpje wat ze lieten zien wel dat ze huilden en excuses maakten aan de persoon terwijl ze de schokken gaven, maar dat ze alsnog toegaven aan de experimentleider. Brr..

En ja, die kinderen hadden het echt heel erg zwaar, hahaha.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evangeline
Evangeline
Keeper - Slicers
Stung

PROFIEL
Tag : YO SOY UN PATO :3

Aantal berichten : 1115

Registratiedatum : 16-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Keeper - Slicers
Relationship: Just a little bit caught in the middle -life is a maze and love a riddle

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 13:55

Ja klopt, zo heb ik het ook gelezen. Ulgh, is er een filmpje van? Ik ga dat ontwijken, haha.

Oeh thankies. Ik heb dat gewoon, ik ga het is proberen.
En ehm, mind if I ask? Welk lettertype is dat onderste?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lauren
Lauren

PROFIEL
Tag : E.V.O.L

Aantal berichten : 26

Registratiedatum : 10-10-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job:
Relationship:

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 14:01

http://www.dafont.com/04b-03.font
Deze c:

En om gifs uit te snijden in photoshop kun je het beste de crop tool gebruiken, daar ging ik namelijk in het begin altijd mis. xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 14:23

Ok dus er is een marathon bij ons in de stad en pap loopt mee.
In zijn tijdvak, I shit u not; iemand met een Sonic Onesie aan en een bordje: ''Gotta go fast''.
Ik ben dood.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 14:25

Hahahaha oh god heerlijk xD Ik ben ook nog steeds aan t trainen voor een ren (maar 7km dus het telt niet echt), maar dat is omdat ik nu nog steeds niet kan rennen door de operatie, en ik dat doel voor mezelf heb gezet (: Is in april, dus zou moeten lukken lijkt me?
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 14:33

Ga je makkelijk halen Eef! Wij supporten je sowieso!
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 15:07

De Eef support group Cool Gaat je lukken Eef!

Het Milgram experiment liet wel goed zien dat ook Amerikanen zich zo hadden kunnen gedragen als de Duitsers in Wo2 though, dat was het mooie eraan, en tegelijkertijd het enge.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 15:18

Weet je dat ik op dit moment een vak volg dat political psychology heet? LOVE IT. Serieus, moet kneiter veel lezen, maar ik doe het met zo veel plezier. Het gaat precies over dit soort dingen, over hoe het kan dat je dat soort bevelen opvolgt. Het is heel psychologisch, maar ook heel politicologisch en ook zeker filosofisch, en op hetzelfde moet je heel veel historische dingen lezen (want hee, je kan het niet over volgzaamheid hebben zonder het over WWII hebben, right?) Dus ik vind dit zoooo leuk ^-^
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 15:20

Dat klinkt echt super interessant! Wat is tot nu toe het hoogtepunt? En wat was volgens je vele boeken de verklaring van het gedrag van de Duitsers dan? Want ondanks veel experimenten zijn ze het er nog steeds niet echt over eens :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Rat Man
Rat Man
Radmin

PROFIEL
Tag : WCKD IS GOOD

Aantal berichten : 18

Registratiedatum : 14-05-15

RPG SHEET

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 16:16

Ik heb pas 2 weken les gehad, dus ik heb nog niet echt een antwoord haha (a) Maar ik denk niet dat het antwoord specifiek op Duitsers zou slaan, was het antwoord ook mag zijn. Want zoals dat experiment aantoonde: Amerikanen zouden hetzelfde doen. Dus ik denk niet dat je kan zeggen: de Duitser destijds volgde omdat.. etc, want ik denk dat ieder ander persoon van een andere nationaliteit hetzelfde gedaan zou hebben.

Ik heb wel een boek gelezen wat eigenlijk een soort 'handleiding tot totalitaire staat' is, maar op een behoorlijk filosofische manier. Een van de moeilijkste boeken die ik ooit heb gelezen trouwens.
Anyway, wat die auteur zei *pakt aantekeningen van afgelopen week*, is dat als er een klasseloze samenleving is, er zowel massa als individualisme ontstaat. Individualisme, omdat er geen groepen meer zijn waar je bij hoort, en daaruit ontstaat vervolgens de samenkomende massa. Die massa geeft je een gevoel van 'belonging to' en vervolgens wordt er binnen die massa een soort onvoorwaardelijke loyaliteit verwacht - en dat wíl je ook, want je hebt niks anders. Anders wordt het jij als individu tegen de massa.
Zo'n structuur is mogelijk daar waar mensen op zoek zijn naar samenscholingen/groepsstructuren (en omdat mensen sociale wezens zijn...) En vervolgen wordt dat uitgelegd aan de hand van Hitler/Stalin.
En hoe is dat een antwoord op je vraag? Niet direct. Maar ik zou aan de hand van dit boek zeggen dat mensen altijd bij een groep willen horen, en die onvoorwaardelijke loyaliteit leveren, waardoor ze dingen doen zoals is gebeurd in WWII. Duitsland was toentertijd een waanzinnig zwart schaap door het verlies van WWI, had praktisch gezien geen toekomst, en het was in die tijd zwaar om een Duitser te zijn. Er was geen gevoel van 'belonging', zelfs niet tot de staat, want de staat was niet iets om trots op te zijn als Duitser na WWI. En als er dan een overtuigende meneer met een intrigerende snor jou vertelt dat je trots mag zijn, dan heb je eindelijk weer iets om bij te horen. Mensen waren hongerig voor een organisatie om lid van te zijn, en daar was enorm tekort aan. Dus toen dat werd opgericht, organiseerde de massa zich --> leverden loyaliteit --> vervelende dingen doen om erbij te horen.

En dan nog een ander artikel dat gaat over dat als je bij een in-group hoort (dus mensen van bijv. dezelfde nationaliteit) dan geef je er heel erg om hoe de mensen jou behandelen binnen die groep, en niet zo zeer wat je ervoor terug krijgt. Het gaat om de relaties, en niet om wat je ervoor moet leveren/betaling/meer materialistische dingen. Als het om een out-group gaat (dus bijv. niet dezelfde nationaliteit) dan gaat het juist wel meer om wat je moet doen/wat je ervoor krijgt. Oftewel: zodra de Duitsers zich verenigd hadden als enorme in-group, ging het voor het individu erom hoe je behandeld werd, en niet om wat je moest doen om erbij te horen, of wat de betaling was. De relaties met je mede-Duitsers en relatie tot je bazen was veel belangrijker. Als er niet zo'n sterk gevoel van eenheid / de in-group niet zo sterk was, dan hadden veel mensen (volgens dat onderzoek) veel minder erge dingen gedaan.


Weet niet of ik het heel begrijpelijk heb uitgelegd, maar ik moet zeggen: ik had best moeite met het onder woorden brengen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 19:17

Ik heb het niet zo op experimenten tbh; maar dit klinkt echt interessant xD
--
Whoop, concerned Oliver avatar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Emptyzo okt 11 2015, 19:43

Wilt iemand 'n topic met Evan? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Algemene Runner Onzin Topic   Algemene Runner Onzin Topic - Pagina 36 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Algemene Runner Onzin Topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 36 van 40Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38, 39, 40  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic
» Algemene Runner Onzin Topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: ALGEMEEN :: Off-game :: Babbelhoekje-