IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 what the hell is happening

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: what the hell is happening   what the hell is happening Emptywo sep 16 2015, 12:06


Ze liep in de schemering naar het bos en zette zich neer op een grote steen in het midden van een open plek. Ze zuchtte diep terwijl ze haar hand door haar lokken haalde. Zou Max überhaupt wel komen of had hij er schijt aan. Haar gedachtes waren weggezoken bij Oliver en hoe hun relatie nu in elkaar zat en of het nog wel te redden was na alles watbze samen hadden meegemaakt en apart hadden gedaan met anderen. Ze was zonweggezonken in haar gedachtes dat ze niet eens meer oplette of max er aankwam
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptywo sep 16 2015, 12:25

Eigenlijk had Max er weinig zin in om met Hayden te meeten. Ze had haar mening over hem al duidelijk gemaakt, en hij wilde zich niet in de positie plaatsen dat hij zich moest gaan verdedigen. Hij wilde hier geen wedstrijd van maken; en nog meer, hij wilde eerst met Helena praten voordat verder geroddel de situatie erger zou maken. Maar als zelfs Hayden meegetrokken werd in geroddel, hoe ver ging het dan wel niet? Het baarde hem zorgen, want hij had nooit verwacht dat Hayden mee zou gaan in geroddel in plaats van zelf polshoogte te nemen en haar eigen waarheid uit te vinden. Dus hij besloot toch met haar te gaan praten, al was het maar om te weten te komen wat dat geroddel precies in had gehouden - iets waarover hij tot op dit moment niet van op de hoogte was gesteld.
En oke, misschien had hij het wel nodig dat in ieder geval Hayden wist dat hij niet de klootzak was die ze nu dacht dat hij was. Want fuck, het was Hayden. Hij had haar nodig als campusbitch die hem uit zijn gejammer kon halen en hem uit zijn eigen hoofd kon trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptywo sep 16 2015, 12:39

Ze schrok op uit de dagdroom of hersenspinsel lag er maar net aan hoe je het wilde zien. Ze keek met grote ogen voor een kort moment op naar Max
'had niet eens verwacht dat je zou komen eerlijk gezegd' zei ze kortaf met geheven wenkbrauwen. Nee ze had hem niet verwacht vooral omdat ze gewoon niet meer wist wat ze moest geloven. Ze deed haar best het verhaal in haar hoofd te laten kloppen maar liegen was niets voor Max maar waarom zou Helena de beschuldiging dan maken. De vragen spookte door haar hoofd dus ze besloot meteen zich tekeren naar de olifant in dr kamer. 'Waarom verteld Helena huilend dat je wat met sisi heb gedaan?' vroeg ze terwijl ze haar armen arrogant over elkaar sloeg. 'Als ik jou zou kennen zou ik weten dat je dat niet doet maar zou Helena liegen dan?' Vervolgde ze zichelzelf
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptywo sep 16 2015, 12:48

De houding waarmee hij werd ontvangen was niet onverwacht, maar het stuitte Max tegen de borst dat Hayden zo uit de hoogte en beschuldigend deed. Haar woorden leken een opening te bieden om fatsoenlijk te praten, maar haar houding hield Max op afstand. "Helena maakt de beschuldigingen niet," antwoordde hij. "Ze hoorde die dingen, en gaat erin mee, maar het is niet Helena die hier in eerste instantie mee is gekomen." Hij sloeg weer op dezelfde manier zijn armen om zijn middel, bijna alsof hij zichzelf op die manier bijeen wilde houden. Hij probeerde rustig te spreken, maar het zou hem niks verbazen als doorklonk hoe naar hij zich hierdoor voelde. "Dus ik zou niet willen zeggen dat Helena liegt, want zij heeft het niet bedacht. Ze geloofde wat ze hoorde omdat ze onzeker is."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptywo sep 16 2015, 13:05


Ze zuchtte diep en hield haar armen arrogant over elkaar geslagen. Dat beantwoordde niets enkel dat Helena niet liegt maar het ook niet waar was,hoe kan je daar wijzer uit worden. Niet gewoon niet. Ze hief haar handen in de lucht en liet zebop jaar dijen neerkomen. 'maak het nog verwarrender door geen antwoord te geven. Heb jij wat met Siënna gedaan ja of nee?' Een simpele vraag kon hij toch wel beantwoorden. 'En zo niet wie heeft dit bedacht rond te strooien dan?' Vroeg ze al zachter. Het was een grote warboel aan feiten geworden en welke de echte feiten waren was on duidelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptywo sep 16 2015, 13:13

Max keek opzij. "Ik probeer Helena alleen te verdedigen. Ik wil niet dat ze wordt uitgemaakt voor leugenaar." Hij krulde zijn lippen naar binnen en beet erop, gefrustreerd dat ook dat niet begrepen werd. "Nee, ik heb niks met Siënna gedaan. Maar ik kan me voorstellen dat het op anderen overkomt dat we wel heel close zijn, want ja, we zijn close. Helena weet hoe close we zijn, omdat we haar dat hebben uitgelegd. Maar we hebben er geen infobulletin over opgehangen, dus ik kan me voorstellen dat het voor een onwetende voorbijganger lijkt alsof er meer aan de hand is." Hij zocht Haydens blik. "Maar waar de roddel van seks vandaan is gekomen, is onbegrijpelijk. We zijn nooit naakt geweest, of hebben nooit iets anders gedaan wat iemand het idee heeft kunnen geven dat we seks hadden. Waar die roddel vandaan komt, kan je beter aan Helena vragen, want op dit moment weten jullie überhaupt beter wat het geroddel precies inhoudt dan ik - want tot nu toe heeft niemand de tijd genomen me uit te leggen waar precies ik van beschuldigd word."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptywo sep 16 2015, 20:29


Ze zuchtte en sloeg haar armen strak over elkaar. 'Ik noem haar geen leugenaar, ik probeer mn hoofd hier omheen te slaan van wat de fuck er gebeurt is. Heb je enig idee hoe vaak dit allemaal is, ik kon Helena nooit uitstaan. Beter gezeg ik haatte haar heb je wat meegekregen daar over?' Vroeg ze terwijl ze hem aankeek en kort op haar lip beet, ergens hoopte ze dat hij het al wist zodat ze niets hoefde verder uit te leggen. Ze luisterde naar hem en liet haar armen zakken en keek hem onderzoekend aan. Ze schudde niet snappend haar hoofd. 'Weetje Max het is een grote pleuris zooi. Ik hoorde het van Helena en gezien Oliver aan een stuk zuipt, zeikt en andere chicks neukt geloofde ik haar. Misschien raar te begrijpen maar ik dacht niet dat Oliver er toe in staat was en bij jou ook niet maar ja Oliver kan het ook dus jij ook.' Ze hield haar hoofd wat schuiner en keek hem aan. 'Van seks met Siënna, was dat niet duidelijk genoeg?' Vroeg ze met een onzekere ondertoon in haar stem.

Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptywo sep 16 2015, 20:58

Max begon te knikken. Ja, hij wist wel van de -op z'n zachtst gezegd- lastige relatie tussen Hayden en Helena. Hij had zich er wat afzijdig van gehouden, omdat één, hij het lastig vond om tussen twee polen te staan, en twee, Helena sterk genoeg was om het zelf op te lossen. Hij vertrouwde erop dat ze naar hem toe zou komen als het echt uit de hand liep en ze zijn hulp nodig had.
"Ja, dat er seks was, dat had ik begrepen. Maar het leek alsof Helena zei dat er nog meer was, maar blijkbaar niet?" Ergens luchtte hem dat op. Dan was er in ieder geval niet meer waar hij zich tegen moest verdedigen. "Maar dat is dus niet waar." Hij liet zijn armen los van zijn middel en liet zijn armen langs zijn lichaam hangen. "Ik hoorde het van Oliver, ja. Dat spijt me voor je." Hij sprak wat zachter. Hij wist niet wanneer dat was gebeurd, en ergens voelde hij zich schuldig dat hij het niet eerder had geweten zodat hij er, op wat voor een manier dan ook, voor Hayden had kunnen zijn. "Ik drink alleen wel een stuk minder dan Oliver. Dat helpt al." Want tsja, de laatste keer dat hij echt lam was geweest, was de avond dat hij zich als de grootste eikel ooit naar Helena had gedragen. Het was uiteindelijk het begin van hun samen geweest, dus het had goed uitgepakt. Maar dat praatte zijn gedrag op geen enkele manier goed. Ergens was hij nog steeds bang voor wangedrag als hij weer zo veel zou drinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptywo sep 16 2015, 22:45


Ze keek naar Max en glimlachte 'Het ging van haar de hele middag laten kotsen naar mijn bed vol spinnen naar haar kleding vol rotte vis naar mijn paniekaanval. Ben voor een bepaald iets doodsbang en zij had de keuken er mee vol gesmeten.' Zei ze terwijl ze in de lach schoot en onwennig kort aan haar schouder krabde en vervolgens haar haar over haar schouder wegsloeg naar achteren. 'Uhm eerlijk was ik niet mega aan het opletten had soort van een mental breakdown op dat moment. Maar zover ik kan herinneren het beloven van afstand nemen en het niet doen. Dat soort dingen brabbelde ze. We hadden even een meidenmomentje.' Zei ze terwijl ze dr schouders omhoog haalde alsof het haar niets deed. Ze schudde haar hoofd bij de woorden het spijt me voor je. 'Nee doe maar niet' Ze hief nonchalant haar wenkbrauwen terwijl haar mondhoeken meededen. 'Hij krijgt spijt,' vervolgde ze. 'Ik kan wel een drankje gebruiken en jij ook denk ik. Maar even kort gezegd Jij en sientje zijn super goede vrienden net als sientje en hellebel maar iemand heeft dat van sientje en jou verkeerd geïnterperteerd en verteld aan helena die de conclusie trok dat je vreemd ging. Fackk thats some deep shit.' Zei ze zachtjes het op een rijtje zettende voor zichzelf. Had ze hem dan al die tijd zo behandeld voor dit onschuldige gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptywo sep 16 2015, 23:16

Een weemoedige glimlach verscheen op Max' gelaat. Ja, hij zag dat Helena én Hayden wel doen samen. Rare meiden waren het. Maar toch was hij blij dat hij erbuiten was gelaten, want beide meiden waren ook niet mensen waar je ruzie mee wilde hebben. "Meidenmomentjes zijn oké," antwoordde hij. "Die hebben jullie wel eens nodig." Hij grinnikte. "Net zoals wij soms mannenmomenten hebben." Alleen waren die vaak iets minder emotioneel. "Ja.. Je kan het wel ongeveer zo samenvatten," zei hij twijfelend. Hij liet een deel weg, maar dat was alleen om te voorkomen dat het roddelen verder zou gaan dan waar het tot nu toe was gekomen. En hij wilde eerst alles met Helena zelf bespreken voordat hij het aan anderen zou vertellen. "Dat we afstand hadden beloofd en dat we ons daar niet aan hebben gehouden, dat klopt wel," gaf hij toe. "Het punt is.. Ik weet hoe onzeker Helena erdoor wordt, dus toen ik merkte dat ik geen afstand wilde nemen van Siënna, wilde ik het daar met haar over hebben. Gewoon, rustig, zegmaar." Hij haalde even diep adem via zijn neus om zijn volgende woorden te zoeken. "Ik weet dat ik ver ga, en daarom wil ik compleet open kaart met Helena spelen zodat ze niet het gevoel heeft dat dingen stiekem gebeuren, en dat dingen verzwegen worden. Ik wilde met haar spreken juist op het moment dat zij stampvoetend op me af kwam gelopen. Dus het was een beetje een rare situatie, omdat ik het wel net met haar over Siënna wilde hebben, maar we eigenlijk helemaal niet aan dat gesprek toe zijn gekomen." Dat waren veel en lange zinnen voor iemand die zich eigenlijk helemaal niet comfortabel voelde zijn gedachtes zo uit te spreken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptydo sep 17 2015, 11:29


Ze schoot in de lach en schudde haar hoofd. 'Nee man ik heb ze niet nodig andere komen graag bij mij janken.' Ze wist prima dat hij in zou zien dat het een leugentje was en anders begreep hij het gewoon niet. 'Hoe ziet zo een mannenmomentje er uit?' Vroeg ze nieuwsgierig met een glimlach op haar lippen. Waarom ze zo vrolijk was was haar ook redelijk onbekend maar op een of andere manier was ze open met Max en was hij wel haar go to guy met dingen gezien Helena zich helemaal op het runnen had gegooid* en ze haar niet tot nauwelijks zag En Alex die hing ook wel ergens rond maar waar wist ze niet. Nou dan had je Oliver die Oliver was.
'het was een beetje verkeerde iets, verkeerde moment. Waarschijnlijk omdat ze dat toegezegd had gekregen dat ze zo fel reageerde. Al ik niet wist dat jullie niet hadden gepraat daar ging ik vanuit.' Ze stak haar armen naar hem uit 'Sorry daarvoor.' Excuses waren hier wel op zijn plaats hoe onwennig een welgemeend excuus ook voelde om het uit te spreken.

* die lijkt mij wel oke om te verklaren waarom ze beide helena niet zien
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptydo sep 17 2015, 12:32


what the hell is happening 15s4l7q


Mensen kwamen graag bij Hayden uithuilen? Dat was een nieuwe. Met je neus op de feiten gedrukt worden, bitterhard en eerlijk advies en hier en daar een zweepslag; dát was wat je bij Hayden kon verwachten. Max haalde z'n schouders op toen Hayden vroeg hoe zo'n mannenmoment eruit zag. "Ik denk dat we wat minder woorden nodig hebben," antwoordde hij. "Iets minder uitgesproken emotioneel. Misschien wat nuchterder." Hij vond het moeilijk om te omschrijven. Zich voorstellen hoe meiden onderling met elkaar praten als er iets was.. Hij vond het lastig. En hij schudde zijn hoofd toen het weer over Helena ging. "Nee. Het viel een beetje rauw op m'n dak. Ik wist nergens vanaf." Hij krabde achter zijn hoofd. Het baarde hem zorgen dat hij Helena helemaal niet meer had gezien sinds de ruzie. Misschien had ze deze keer wat meer tijd nodig om zichzelf bij elkaar te rapen en rustig te worden. "Het is niet erg. Ben blij dat je me in ieder geval aan wilde horen." Dat deed hem goed. Gaf hem het gevoel dat er nog redelijkheid in de Glade was.

.Max
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptydo sep 17 2015, 19:46


Ze luisterde naar zijn uitleg maar kon er niet helemaal bij waarom jongens nooit zo open waren over gevoelens met elkaar. Niet dat zij het graag deed maar ja alles opkroppen is ook nooit een goed idee. 'Nuchterder, tenzij je dat momentje hebt met Oliver werkelijk ik zou betalen om hem eens nuchter te zien.' Mompelde ze meer tegen zichzelf dan tegen hem. Ze zuchtte kort en beet op haar lip, ze draaide haar hoofd weg van hem en beet harder op haar lip voor ze aan haar zinnenreeks begin. 'Dat is misschien mijn schuld. Had haar gezegd dat ze moest doen alsof het dr niets deed en zorgen dat je spijt kreeg. Oh en moest buiten sluiten,' Zei ze zachtjes waarna ze diep ademhaalde en zijn blik weer opzocht. 'Ik dacht dat het waar was oke!' Vervolgde ze er snel achteraan. Ze had de handen die ze naar hem had uitgestoken voor een knuffel al weer langs haar lichaam laten zakken. 'Mijn people skills zijn niet erg optimaal. Ik heb dr gezegd dat gene wat ik bij Oliver deed en kijk waar dat ons bracht.' Ze legde haar hand op haar voorhoofd en haar andere in haar zij terwijl ze hem aankeek.
♥ Isa
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Emptyza sep 19 2015, 11:29


what the hell is happening 15s4l7q


Max kon het niet laten om licht te glimlachen bij haar opmerking, al was het niet van harte. Oliver's alcoholisme werd, of was al, een probleem, al had Max het nooit gezien als zijn probleem. Hij was chagrijnig en kon zich gedragen als een full pain, maar hij had nooit echt iets gedaan. En wie waren zij, de andere gladers, om hem te vertellen dat hij het recht niet had om te drinken als geen van hen een idee had waar hij doorheen gegaan was. Maar misschien was die situatie veranderd nu dat hij en Evangeline het labyrint in waren gegaan. Was dat onder leiding van Oliver geweest? Had hij door zijn dronkenschap totaal niet doorgehad waar hij mee bezig was geweest? In dat geval zouden ze een punt hebben, en een reden om hem aan te spreken op het gedrag. "Ik denk niet dat ik de persoon ben om hem te doen veranderen," was toen toch maar hoe Max reageerde, al was dat geen logische conclusie verbonden aan wat hij zojuist had gedacht.
Hij ademde weer diep in via zijn neus, en richtte zijn blik opzij op de verte toen het over Helena ging. "Dan denk ik dat jij met haar moet praten voordat ik dat doe," sprak hij hardop nadenkend uit. "Ik wil graag zelf m'n verhaal doen, maar misschien kan je haar een beetje gerust stellen en haar overtuigen om met me te spreken." En hij trok een mondhoek twijfelend opzij toen ze over Oliver sprak. "Het is allemaal een beetje impulsief gegaan, geloof ik." Zowel wat Hayden deed, als wat Helena deed.

.Max
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

what the hell is happening Empty
BerichtOnderwerp: Re: what the hell is happening   what the hell is happening Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
what the hell is happening
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Well, you look like hell
» Who the hell
» How's hell, Helena?
» Care to tell me what the hell happened?
» Arrived in Hell? [OPEN]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Deadheads-