IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Gathering IV

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Seth
Seth
Builder & Bagger

PROFIEL
Aantal berichten : 108

Registratiedatum : 10-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20
Job: Bagger
Relationship: Try me

Gathering IV - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering IV   Gathering IV - Pagina 2 Emptyvr nov 27 2015, 21:18

De jongen zonder naam hoorde een geluid komende van een groot gebouw in de verte.
Overal rondom hem begonnen mensen de richting van deze bel uit te gaan.
Wat was dit? Hij was hier nog geen halfuur aangekomen en er begonnen al zaken te gebeuren, waar hij niet wist hoe op te reageren. Niemand nam het op zich hem even duidelijk uit te leggen wat dit allemaal te betekenen had.
Het geluid van de bel was ondertussen al een tijdje gestopt, maar de man vond het als zijn plicht om eens op tafel te slaan in die massa mensen en antwoorden te krijgen. Vooral waarom hij zich niets herinnerde.

Hij kwam aan bij de gatheringzaal en liep binnen. Er was een redelijke spanning dat door de zaal ging. Blijkbaar was dit iets belangrijks. Hij slikte onmiddellijk zijn vragen in en grijnsde met zijn meest onschuldige glimlach naar de massa mensen.
"Sorry, dat ik te laat ben. Ik kom juist uit een doos en vroeg me af waar iedereen naartoe ging en ben hun gevolgd."
Met geen enkel idee of iemand hem ook daadwerkelijk gehoord had of hij stoorde pakte hij een bankje in het midden van de zaal en zette zich neer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Gathering IV - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Gathering IV   Gathering IV - Pagina 2 Emptyvr nov 27 2015, 21:23

Heey niels!

Leuk dat je wil mee doen aan de Gathering! Enkel is dit een oude, je kan je post kopieren en verplaatsen naar de nieuwe gathering
>Klik voor de juiste gathering<
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Gathering IV
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Gathering I
» Gathering II
» Gathering III
» Gathering V
» Keepers' gathering

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meeting Cabin-