IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Russian Roulette

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Russian Roulette   Russian Roulette Emptydo okt 01 2015, 23:43

Sinds het hele gebeuren met Hayden en het labyrint had Oliver haar ook daadwerkelijk met rust gelaten. Hij ontweek haar ook bijna, bang dat als hij ook maar even in haar blikveld kwam hij alles verpestte. Voor de rest was hij gewoon te vinden in de Gardens of op het grasveld waar hij zoals gewoonlijk niets zat te doen. Maar wel nuchter niets zat te doen. Want sinds hij tegen Hayden had gezegd dat hij niet meer aan de drank zou zitten had hij het ook niet meer gedaan. Het was moeizaam geweest, zijn brein was er zo aan gewend geraakt dat hij haast ontwenningsverschijnselen had gekregen.
En nu zat hij hier, ergens in de gardens met een klembord voor zijn neus en een potlood in zijn mond, fronsend naar de letters en cijfers te staren en te bedenken wat er in godsnaam stond. Want sinds het verlies van zijn hand was schrijven haast onmogelijk geworden. Zomaar van primaire had switchen deed je niet zomaar. Het handschrift zag eruit alsof een vier-jarige zijn eerste schrijfles achter de rug had. De getallen waren nog wel te ontwaren, maar de woorden waren zo schuin en hakkerig geschreven dat hij er nauwelijks uitkwam. Als Oliver zo verder de inventaris moest opmaken zou het nog wel langer duren dan gedacht. Ach ja, had hij tenminste weer een productief dagje achter de rug en stond zijn hoofd eens niet naar drank of Hayden.

[Hayden]
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptydo okt 01 2015, 23:51


Zo nutteloos als ze zich voelde sleepte ze zich naar een plek waar vrijwel bijna niemand kwam op de track hoes na. Het was rustig hier en iedereen kwam hier vaak wel voor zijn rust. Ze haatte het dit gedoe met Oliver. Ja ze hield van hem maar nee ze ging niet stoppen met haar bezigheden met Anthony. Moest ze echt rechtstreeks aan Oliver vragen van goh zou je me eens uit je zelf willen zoenen? De tranen van slaap stonden in haar ogen. Ze had niet geslapen of in ieder geval ongelofelijk beroerd. Elke keer dat ze gaapte welde tranen zich op in haar ogen. Elke keer opnieuw veegde ze ze weg met een hand, haar andere arm compleet gespalkt door de zelfde persoon die hem had gebroken. Ergens vroeg ze zich af of Oliver het uit zichzelf zou opmerken.
En als je het over de duivel had, daar was hij dan hoor meneer Oliver en zou hij bezopen zijn? Ach waarom vroeg ze het zichzelf nog af natuurlijk was meneer bezopen. 'Hey zuiplap, heb je nog wat over kan ook wel wat gebruiken.' zei ze kalm terwijl ze haar arm al uitstak naar hem hopende op de fles.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyvr okt 02 2015, 00:02

Geconcentreerd staarde Oliver met samengeknepen ogen naar de letters. De bovenste twee had hij intussen ontcijferd maar hoe verder hij naar beneden ging, hoe onduidelijker het allemaal werd. Net toen hij het derde woord te weten was gekomen klonk de bekende stem van Hayden. En god wat klonk ze weet vrolijk en veroordelend. Typisch Hayden. Oliver keek niet op, staarde nog steeds naar het klembord met de alientaal erop en schudde zijn hoofd. Ze kreeg hem niet van zijn mood af, niet vandaag, niet nu. 'Nee, daarvoor zul je naar de meeting cabin moeten.' Antwoordde hij droogjes terwijl hij probeerde een letter te verbeteren, al kwam het er alleen maar slechter uit dan eerst. Oliver legde het potlood neer en keek op, om iets heel anders te zien dan hij verwachtte. Ja, hij zag Hayden, maar niet dé Hayden. Deze Hayden zag er niet al te gezond uit, maar dat was niet het eerste wat hem opviel. Zijn ogen werden vrijwel meteen getrokken naar haar gespalkte arm. Ze had zich verwond, en niet zo'n beetje ook als het gebroken was, en met de gezichtsuitdrukking op haar gezicht was het niet veel giswerk dat het niet goed met haar ging. Nog voordat Hayden haar arm kon intrekken had Oliver hem al te pakken en was hij opgestaan. Zijn ogen stonden bezorgd. 'Gaat alles goed?' klonk hij bezorgd. Ruimte of niet, dit kon hij toch niet zomaar tussendoor laten glippen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyvr okt 02 2015, 00:08


Gapend keek ze hem aan terwijl ze kort naar zijn hand keek en zijn gezicht volgde terwijl hij opstond. Ze keek verward naar hem en schudde dr hoofd. 'Heb je alles al op? Niet eens wat voor me bewaren?' Vroeg ze met een zielig gezichtje. Kort keek ze hem afwezig aan op zijn vraag en knikte. 'Ja het gaat, als je een gebroken arm niet mee rekend.' zei ze nonchalant en pakte zijn blokvast en keek er met een moeilijke blik na en noemde wat woorden op. 'God jou handschrift is erger dan het mijne'
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyvr okt 02 2015, 00:14

Het irriteerde hem een beetje dat Hayden nog steeds verwachtte dat hij dronken was. Was het niet duidelijk dat hij gewoon helder was doordat hij gewoon normaal kon opstaan en er geen honderd flessen om hem heen verspreid lagen? Daarbij probeerde hij ook nog eens productief te zijn, al wierp het niet echt zijn vruchten af. 'Ik heb al sinds het gedoe in het labyrint niets meer gedronken.' Het klonk neutraal, geen spoortje trots te vinden want het was niets om trots op te zijn. Aan drank verslaafd zijn was een van de mindere dingen die je in de laar kon doen. Naast doodleuk het labyrint in gaan, zoals Evangeline en Hayden hadden gedaan. Oliver kon merken aan Hayden dat ze het er niet echt over wilde hebben. Misschien was het iets waar ze later op terug konden komen, want de bezorgdheid had zich genesteld in zijn borst. 'Links is niet mijn schrijfhand, dus ik heb moeite.' Legde hij aan haar uit. Eerlijk gezegd wist hij niet hoe hij verder in dit gesprek moest. Het opbrengen van het labyrint zou misschien wonden open maken die zich net aan het helen warenn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyvr okt 02 2015, 00:23


Ze keek hem even ongelovig aan en schudde haar hoofd. 'echt waar en de flessen die in de tas zaten die ik je heb gegeven?' Vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze hem onderzoekend aankeek. Ze rekte zich uit met haar armen boven haar hoofd en zich op haar tenen duwende. Ze gaapte luid en liet zich op haar kont in het hogere gras zakken en vervolgens achterover vallende. 'Dan kunnen we nu samen kneuzig zijn met onze rechterhand. ' Probeerde ze te grappen, 'blijf je aar staan?' vroeg ze met een kinderlijk stemmetje terwijl ze kort op haar lip beet. Ja ze was echt niet goed dat ze hem kans na kans na kans bleef geven. Ze bleef het zichzelf aandoen, wat was het volgende mensenbloed drinken om high te worden. OP een of andere manier zou ze er niet van te kijken komen te staan. Nee ergens leek het haar een best logische manier om high te worden hier in de Glade. 'Van wat zou je high kunnen worden hier?' Vroeg ze alsof het de normaalste zaak van de wereld was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyvr okt 02 2015, 00:33

Hij haalde zijn schouders op en keek weg. Oliver wilde niet toegeven dat hij moeite had om van de drank af te blijven. 'Ergens verdwaald in het labyrint, ik ga ze niet terug halen.' Hij slikte en staarde naar zijn voeten voordat zijn ogen weer naar Hayden gleden die blijkbaar zijn gezelschap toch waardeerde. Op haar vraag kwam een stil antwoord, hij plofte naast haar neer en grijnsde wat schaapachtig. 'Hebben we nog wat gemeen.' Het kwam er verkeerd uit en dat besefte hij, maar het terug draaien kon niet dus hield hij zijn mond maar dicht en beet op zijn lip. Oliver was verrast door haar tweede vraag en fronsend maar met een grijns keek hij Hayden aan. 'Ik denk dat jij mij dat beter kan vertellen met zo'n vraag.' Grapte hij. Een antwoord had hij niet klaar, bang dat het verkeerd zou vallen bij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyvr okt 02 2015, 18:50


Ze keek hem even aan en onderdrukte haar lach terwijl ze weer gaapte. 'Tenminste iets inderdaad ben je ook moe? Of heeft Hunter ook je arm gebroken hebben we dat ook nog eens gemeen.' Zei ze grappend gezien ze niets anders wist om het normaal te brengen. 'Als wraak op mijn moordpoging op Sammy. Ik slaap in ieder geval niet omdat ik niet weet hoe ik moet slapen zonder mezelf pijn te doen met die kut arm.' Zei ze weer gapend terwijl ze met haar linkerarm hem naar de grond trok. 'Kom nou naast me liggen kussentje.' kreunde ze vermoeid terwijl ze hem aankeek. 'Ik heb eigenlijk geen idee waarvan je high zou kunnen worden hier, de mest?' Vroeg ze zachtjes terwijl ze haar hoofd op zijn borst legde en haar rechterarm te ruste legde over zijn buik heen. 'Ik hou nog steeds van je mn zuiplapje. Misschien moet je een club starten AGA Anonieme Glade Alcoholisten. Support groepje.' Zei ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyvr okt 02 2015, 19:01

Als Hayden niet had gezegd waardoor, of beter gezegd door wie, ze haar gebroken arm had gekregen, had Oliver er ook nooit naar gevraagd. Niet omdat het hem niet interesseerde, maar omdat hij bang was Hayden een verkeerde mood te geven. Je moest altijd je antwoorden half afwegen bij haar. 'Of jij hakt je rechterhand er af, dat kan ook nog.' Was zijn tegen argument voor haar opsomming. God, het hele gebeuren met Sammy wilde hem ook niet loslaten. Iedereen leek er nu ook over te weten, of was dat gewoon zijn denken? Oliver liet zich naar beneden trekken en zonder te zeuren liet hij Hayden haar gang gaan. 'Als je er vanavond nog steeds last van hebt mag je gerust bij mij komen liggen.' Sprak hij de vriendelijke uitnodiging. Hij haalde zijn schouders op en ging verder niet in op de vraag over het 'high worden'. Aan de drank verslaafd zijn was al erg genoeg geweest en het liefst wilde hij eens dat er niet negatief over hem gesproken werd. 'Dat zou wat zijn ja. Kom je mij dan supporten?' Grijnsde hij terwijl hij zijn arm om haar heen sloeg en er over wreef. Alsof er niets was gebeurd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyvr okt 02 2015, 19:54


Ze knikte terwijl ze haar ogen sloot, hij voelde zo vertrouwd hij was de eerste die ze hier had gezien. Op een of andere manier had hij haar altijd rust gegeven en haar veilig laten voelen. Ondanks alles wat er was gebeurt wilde ze dat gevoel niet kwijt, hij wist alles niemand wist alles. Het feit dat ze het moeilijk vond om in de eerste instantie voor hem te vallen haar angst voor vlinders en motten. God die beesten waren doodeng waarom wist ze niet maar het was gewoon zo. Hoe erg ze hem wilde haatten voor Sammy, zijn humeur en zijn alcohol misbruik het wilde gewoon niet. Hij was haar zwakke plek en Anthony had daar niets mee te maken dat was iets totaal anders, gevoelloos.
Ze hield haar ogen gesloten terwijl ze dichter tegen hem aan ging liggen. 'Ik denk dat het aan de hangmat ligt want mijn arm kan ik nergens goed kwijt zonder dat er druk op komt. Heb je nog wat te doen vandaag?' Vroeg ze slaperig, ja ze wilde het liefste gewoon nu slapen of hij nu wat et doen had of niet. 'Het staat niet op de planning, als het goed is geneest dit gewoon. Maar tuurlijk kom ik je altijd supporten. Valt me wel beetje tegen dat je niet eens zegt dat je ook van mij houd' zei ze nog steeds even slaperig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyvr okt 02 2015, 20:20

Ja, hij maakte zich zorgen om Hayden. De gebroken arm, dat ze niet had geslapen. Hij wilde niet dat ze zou instortten, hij wenste eigenlijk niemand iets verschrikkelijks toe. Op een paar mensen na dan. Maar hoe erg hij zich soms aan mensen kon irriteren of kon haten, maar doodwensen zat niet in zijn pakket. De warmte van Hayden had hij gemist. Het was zo vertrouwd geweest de eerste keren en hij besefte nu pas eigenlijk hoe erg hij het had gemist. Gewoon, hun twee samen. 'Dan kunnen we misschien buiten slapen, zoals we vroeger deden? En naast mijn eigen handschrift ontcijferen heb ik niets te doen.' Alsof ze de oude herinneringen van hun relatie aan het ophelderen waren. Voor Oliver was het iets waar hij terug naar verlangde en Hayden misschien ook, al kon hij het met haar moodswings nooit helemaal bepalen. 'Sorry, maar je bent gewoon zo schattig nu dat ik even helemaal niet meer weet hoe ik verder moet. Op een positieve manier.' Hij glimlachte en keek even ergens anders heen dan Hayden, hoewel ze hier de oogappel was van de omgeving was naar haar staren wat ongemakkelijk. 'Ik hou super veel van je. Nog steeds.' Oliver drukte een kus op haar hoofd dat op zijn buik rustte en zijn hand bewoog zich naar haar haren om er mee te spelen. Just like the old times.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyza okt 03 2015, 15:44


Er kwam enkel nog een korte Mmhumm uit terwijl ze gewoon wegzakte in slaap, de slaap ie ze nodig had en de laatste paar dagen niet had gekregen. Het boeide haar werkelijk niets wat mensen van haar dachten oke misschien waren Max en Oliver een uitzondering. Max vrijwel de enige die werkelijk goed omging met alles wat hier gebeurde, zijzelf trok dit allemaal niet en voelde de drang om te zorgen dan niemand over haar heen liep nu ze klein en onopvallend was. Nu moest we wel worden opgemerkt met haar gedrag.
Haar ogen staarde rond in het labyrint, de glade was achter haar kleine machtmisbruikjes gekomen, de bedreigingen, mishandelingen en vooral de poging moord. Angstig staarde de roodharige rond terwijl de deuren achter haar sloten, het enige wat ze kon denken was fuck fuck fuck was ze maar voorzichtiger geweest met wat ze deed. Nauwkeuriger had gedaan met laten weten wie wat wist was ze niet op dit punt gestaan. Onwetende over het uiterlijk van de griever stelde ze hem voor als haar grootste angst een vlinder. Wat was er nu angstaanjagender dan een vlinder die je dood komt maken en je even inspuit met lekker gif. Dat had ze moeten doen Sammy opsluiten in het labyrint. Haar ogen schoten wild om zich heen net als haar lichaam wat moest ze doen, waar moest ze heen en hoe ging ze dit overleven. Ze zou hier sterven, vermoord door Vlindergriever. Ze zag de disfunctionele vleugels van grief al te voorschijn komend en de schrapende geluiden op de muur en grond die ze 's nachts nog wel eens hoorde. Haar nekharen schoten overeind terwijl ze zich probeerde te verbergen tussen de klimop die ze had gezien toen ze met Oliver in het labyrint was geweest.  
Haar ademhaling versnelde en werd op gegeven moment angstaanjagend snel terwijl ze haar ogen dichtkneep en met haar gezonde hand in zijn zij kneep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyza okt 03 2015, 16:02

Oliver liet haar maar haar gang gaan. Het was duidelijk dat Hayden even aandacht nodig had en alle rottigheid van de laatste dagen even wilde vergeten. Daar kon Oliver het wel mee eens zijn. Want hoewel hij veel van haar hield en dat misschien niet helemaal liet doorschemeren, haar gedrag kon hem soms behoorlijk op de zenuwen werken. Dan was ze weer lief en schattig en leek alles vergeten en dan de volgende dag was het een en al woede en ruzie. Alsof ze al jaren getrouwd waren en gewoon een oud stel waren die de aanwezigheid van de ander niet meer kon uitstaan. Oliver had er meerdere malen over na gedacht om de relatie te verbreken, hoe lief Hayden soms kon zijn, zo hatelijk en verachtelijk was ze de andere keer. En het liefst wilde hij gewoon het eerste. Natuurlijk, je kon elkaar niet voor eeuwig uit staan, er zouden altijd wel ruzies zijn, maar Oliver wilde het niet zo. Hij staarde maar een beetje naar de lucht terwijl Hayden op zijn buik lag te slapen. Alleen merkte hij pas dat het niet helemaal goed ging toen haar hand wat steviger in zijn zij kneep. Hij bewoog zijn hoofd in haar richting en hoorde de versnelde ademhaling. Oliver ging wat rechter op zitten en schudde Hayden zachtjes door elkaar. Hij wist het gevoel van een nachtmerrie hebben, al wist hij niet waar het over ging, er een hebben was al helemaal niet leuk. 'Hayden.' Zei hij duidelijk maar zorgelijk terwijl hij probeerde haar wakker te krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyzo okt 18 2015, 22:44


De naam, haar naam liet haat opschrikken uit haar nachtmerrie. Ze wilde haar gewonde arm op zijn buik zette om zich zo snel mogelijk in verwarde status om hoog te werken. Meteen trok ze haar arm weg waardoor ze facefirst terug op hem viel. Een zacht onherkenbaar vloekwoord kwam tussen haar lippen vandaan.Ze drukte haar gewonde arm dicht tegen haar lichaam aan en kroop nog slaapdronken achteruit. Haar borst bewoog hard op en neer terwijl ze hem aanstaarde.
Her duurde even voor ze kalmeerde en goed wakker werd, ze zuchtte terwijl ze kort haar ogen sloot en zich weer naast Oliver werkte. 'Sorry' fluisterde ze zachtjes terwijl ze weer zich het zelfde tegen hem aanlegde. Deze keer haar hoofd op zijn schouder. 'hou je nog een beetje van mij?' vroeg ze zachtjes terwijl ze naar hem opkeek.

-ja ze moest zo idioot zijn en de post zo crappy..
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyma okt 19 2015, 13:33

Het eerste wat hem liet merken dat Hayden wakker was, was de por van haar elleboog in zijn maag. Niet het beste gevoel, maar Hayden gaf tenminste een teken van leven. Opgelucht maakte hij een diepe zucht en hij wilde weer terug gaan liggen in zijn oude positie, maar Hayden had een ander plan en viel boven op hem. Een kleine kreet verliet zijn mond, niet bedoeld om gehoord te worden en hij werkte zich net als Hayden nu omhoog om haar aan te staren en zijn hand op zijn buik te leggen waar nog steeds de lichte pijn van de stomp die ze hem per ongeluk had gegeven nog na te voelen was. Oliver zei niets en keek zijn vriendin aan, in de hoop dat hij haar niet nog eens wakker moest gaan schudden. De ernst in zijn gezicht ging over in een opgeluchte glimlach en hij sloeg een arm om haar heen toen ze zich op zijn schouder liet rusten. 'Cliché of niet, maar ik hou nog steeds van je met heel mijn hart. Al laat ik het misschien niet zien.' Mompelde hij, terwijl hij over haar schouder wreef en haar liefdevol aankeek. 'Hayden je bent de enige nog die me een beetje overeind houd. Zonder jou zat ik nog veel dieper in de put dan ik nu zou zitten. Echt, ik hou zielsveel van je.' Om zijn woorden wat kracht bij te zetten drukte hij een kus op haar hoofd en kroop hij wat dichter tegen haar aan. Oh, wat had hij dit soort dingen gemist. Gewoon onder een boom, samen, knuffelen, weet ik niet wat nog meer romantisch. Oliver had spijt dat hij dit alles had laten verslonzen, alleen maar om drank.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptywo okt 28 2015, 18:47


Met een schuldige blik keen ze hem aan nee, nee wat had ze nou gedaan hem in haar wakker worden in elkaar gebeukt? Nee ze had al een affaire en godzijdank was hij daar nog niet achter. Hoewel ze van hem hield ze zou er echt niet mee stoppen. Het voelde gewoon goed en op die manier konden dingen voor hem ook minder dwingend zijn en op zijn tempo. Je hand verliezen is nou eenmaal een trauma op zich zelf. Ze voelde de arm om haar heen en kroop lekker dicht tegen hem aan haar gebroken arm nog steeds gespalkt op zijn buik hebben liggend. Ze bloosde zacht toen zijn hele mushy mushy maar ongelofelijk lieve liefdesverklaring er uit kwam. Ze sloot haar ogen en glimlachte. 'Ik hou ook van jou.' zei ze fluisterend terwijl ze weer naar hem keek. De drank had al meer kapot gemaakt dan hij lief had gehad, dat wist ze zeker. Haar vertrouwen in hem was weg, er was wel vertrouwen maar dat was anders. Ook hield ze wel echt van hem maar meer als een knuffel maatje niet meer als dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptydo okt 29 2015, 22:53

Hij beet op zijn wang en vervolgens op zijn lip. Om de een of andere reden had hij moeite om woorden binnen te houden. Woorden die schadelijk zouden zijn voor de sfeer en situatie waar hij en Hayden nu samen inzaten. En voor een keer wilde Oliver eens niet de spelbreker zijn en zomaar weer iets eruit flappen waardoor alles weer in de honderd liep. Er was geen alcohol in het spel, geen ander meisje waar hij potentieel mee vreemd kon gaan, er was niets wat deze situatie kon verpesten. Behalve wat hij zou kunnen zeggen. Want Haydens antwoord op zijn cliché liefdesverklaring had in zijn oren vrij vlak geklonken. Was het nog steeds niet genoeg, of was er meer in het spel? Hij wilde er niet eens aan denken, hij wilde zich meer op het nu concentreren. Eindelijk waren ze weer een keer samen, zonder ruzie en zonder dat hij dronken was. En dat was al een hele lange tijd geleden. Oliver ontweek Haydens blik die hij voelde priemen en keek naar de lucht terwijl hij nog wat rond zocht in zijn gedachtes wat de oorzaak van haar antwoord had kunnen zijn. Natuurlijk, ze had hem nog steeds niet vergeven dat hij was vreemd gegaan, dat kon hij zelf ook moeilijk nog bevatten. Maar ze moest ondertussen toch wel begrijpen dat hij zich daar klote over voelde en allang wilde dat het achter de rug was? Nogmaals slikte Oliver de woorden in die op zijn lippen lagen, klaar om gezegd te worden. 'Het is een bijzonder mooie dag.' Zei hij daarom maar, om de stilte te verbreken die tussen hen in lag en oncomfortabel voor hem voelde. Dit was geen moment dat hij of Hayden nu ging verkloten. Hij verbood het gewoon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptydo nov 05 2015, 22:12


Hayden lag boven op Oliver en streek door zijn haren. Ze sloot haar ogen terwijl ze alle liefde in zich opnam. Het voelde goed aan. Toen opende Hayden haar ogen en keek ze recht in die van Anthony. "Oh Anthony," murmelde ze. Maar het beeld van hem was maar van korte duur en besefte ze dat hij zojuist Anthony had gezegd tegen Oliver. God, nee! Wat had ze gedaan. Ze rolde van het af en ging recht opzitten tegen de boom aan. Ze sloeg beide handen in haar gezicht en schudde wild met haar hoofd. "Wat, nee. Sorry, Oliver, sorry!"

Met dank aan Nathalie
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptydo nov 05 2015, 22:21

Hij had maar al te goed gehoord wat ze zei maar het duurde even voordat het bij hem binnenkwam. Anthony. Ze had met hem in de hangmat gelegen en hoewel hij er wel iets van had gedacht had hij het genegeerd. Ze waren allemaal aangeschoten tot dronken geweest en hij begreep haar redenen. Maar alsnog. Dit zei veel meer dan alleen in een hangmat liggen. Oliver zelf kroop ook omhoog, zijn geweldige gemoedsstand van net alweer compleet verdwenen. Haar smeekbede maakte hem alleen nog maar achterdochtiger. 'Anthony?' Klonk hij met een kwade ondertoon terwijl hij nog wat meer afstand nam. Dus het was de hele tijd dat hij zich zorgen had lopen maken over hun relatie dat Hayden gewoon ergens met Anthony onder een boom had liggen neuken. Hij had het moeten zien aankomen, het had allang duidelijk moeten zijn. Maar hij liet continu Hayden over zich heen lopen en continu had hij gedacht dat het goed zou komen. Hij beet op zijn lip om een scheldpartij binnen te houden. Kutleven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyzo nov 08 2015, 12:00


Ze stond op en keek hem aan, ja kut dit ze had zichzelf verlult en Anthony er gewoon bij getrokken. Ze had het elke keer erg gevonden dat ze Oliver bedroog. Maar toch ze voelde geen spijt of schuldgevoel. Ze sloot haar ogen terwijl ze op haar lip beet. Ze haalde diep adem en keek hem aan. Hij was nu achter haar kleine geheimpje nu had ze twee keuzes doen alsof het haar niet boeide of laten zien dat het pijn deed dat hij nu boos zou worden. Ze koos voor het eerste, 'Wat dacht je, oh ik ga aan de drank en negeer mn vriendin ze blijft toch wel van me houden?' Zei ze terwijl ze haar hoofd schudde, 'Anthony was alleen voor de dingen die jij niet kon of wilde of hoe je het wil noemen.' Zei ze terwijl ze haar schouder op trok. 'Misschien moet je er maar over praten met je vrienden. Oh ja wacht..' Zei ze zachtjes terwijl ze hem recht aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptyzo nov 08 2015, 14:23

Hoe meer er uit haar mond kwam, hoe kwader Oliver werd. Hij negeerde dat ze de waarheid sprak, maar aan de andere kant zat ze nu alles op hem te schuiven. Terwijl het in zijn ogen toch echt wel anders was gelopen. Oliver volgde haar voorbeeld en stond ook op. Ze leken nu echt op een ruziënd koppel, tegenover elkaar, beiden duidelijk hun eigen mening waarvan het ook wel duidelijk was dat die niet zo snel ging veranderen. 'Hoe vaak heb ik mijn excuses wel niet aan je aangeboden? Hoe vaak heb ik wel niet gezegd hoe erg ik er spijt van heb gehad? Mens, al sinds ik die ochtend was wakker geworden had ik er spijt van en was ik het compleet met mezelf eens dat ik het echt had verkloot.' Hij stopte met praten en ademde even diep in om zichzelf in controle te houden. Hayden's opmerking kwetste hem. Hard. Oliver beet weer op zijn lip en balde zijn vuist. 'Kun je gewoon niet eens een keer normaal oplossen in plaats van alleen maar opmerkingen te maken?' Verweet hij haar terwijl hij al spijt kreeg dat hij überhaupt nog in discussie ging met Hayden. Hij zag een minimale kans dat dit goed zou aflopen, laat staan dat hij het eens een keer aan het rechte eind had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptywo nov 18 2015, 10:22


Ze keek hem fel aan en schudden haar hoofd toen hij begon dat hij zn excuses had aangeboden en dat hij spijt had blah blah blah. 'Oliver denk je dat dit alles is gebeurt omdat je vreemdging? Nee ik ging nee ga met Anthony omdat hij niet zielig doet met zn drank en werkelijk drank verkiest boven alles. Oliver waarom moet ik vragen geef me een knuffel of een kus. Zelfs als ik het vroeg was het drank drank drank. Dus durf dit NIET op mij te schuiven. De enige die je de schuld kan geven is je zelf.' Ze hief haar kin op en slikte overduidelijk. ze moest nu zorgen dat hij wegging ze keek hoe hij op zn lip beet en keek hem nog steeds aan. 'Wat denk je zelf, je zit met je achterlijke kop de schuld op mij te schuiven. Weetje ik was niet dronken met Anthony, het was mijn fucking eigen keuze en er is niet wat je er aan kan doen want ik stop er niet mee! Ooh en trouwens er is een ding waar Sammy en ik het over eens zijn. Je bakt er niets van!' Zei ze vals terwijl ze hem aanstaarde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptywo nov 18 2015, 19:28

Hoe meer er uit Haydens mond kwam, hoe kwader Oliver werd. Het werd steeds moeilijk voor hem om haar niet gewoonweg aan te vallen, hij had misschien de kracht niet, maar als ze zo door zou blijven gaan draaide hij met alle liefde haar nek om en gooide haar in het labyrint om op gegeten te worden voor een Griever. Ja, dat was nu iets wat hij wel zou willen zien. Hij beet op zijn lip, proefde bloed en stopte met bijten. Met de palm van zijn hand veegde hij het bloed weg en wachtte zwaar ongeduldig tot Hayden was uitgesproken. Haar laatste woorden maakten hem alleen nog maar kwader. Even haalde de blonde jongen diep adem, en liep vervolgens in een normale tred naar de roodharige toe. 'Ben je uitgeraasd?' Vroeg hij koeltjes terwijl hij zich verbaasde over de kalmte die klonk terwijl hij vanbinnen kookte. Voorzichtig pakte hij haar gewonde arm vast. 'Het maakt me niet uit wat je van me vind en je hoeft mijn woedepreek ook niet aan te horen,' Even haalde hij diep adem, alsof hij iets heel belangrijks ging zeggen. Vervolgens kneep hij zo hard mogelijk in haar gebroken arm, hij stopte al zijn woede er in en hoopte dat Hayden het zou voelen. En hard. 'Want je hoeft het alleen maar te voelen.' Siste hij. Nog voordat Hayden misschien iets kon uitvoeren liet Oliver los en nam afstand. Hij spuugde voor haar op de grond. 'Je bent een fucking control freak die alleen maar denkt dat ze alles kan krijgen, wel darling, het enige wat je nu krijgt is spijt. Ik hoop dat je ergens in het labyrint dood valt.' Met deze woorden draaide Oliver zich om en liep hij kwaad weg. Ja, ze kon van hem echt dood vallen. Wat zij kon, kon hij ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptywo nov 18 2015, 19:38


Met een zachtlijkende glimlach keek ze hem aan, nee ze moest zich niet hechten aan hem. Hij was niets, betekende niets, niets enkel waardeloos. Maar toch ze hield van hem, alles riep van binnen stoppen met dit. Ze hield echt enorm van hem en als zij hem niet kreeg kreeg niemand hem! Ze keek hem met opgetrokken wenkbrauw aan toen hij normaal sprak en liep en heel zachtjes haar arm vast pakte. Ze keek hem niet begrijpend aan toen hij normaal begon te spreken. Nee hij moest boos zijn hij kon het niet maken hier niets van te vinden. Toen hij in haar arm begon te knijpen keek ze hem fel aan en bracht haar lippen zo dicht mogelijk naar zijn oor. 'Je weet waar ik toe in staat ben. Jij bent de volgende.' Siste ze doelend op haar moordpoging jegens Sammy. Na haar woorden liet ze zich op haar knieën vallen en bleef op haar lip bijten. Weigerend hem de lol te gunnen van haar pijn. Ze keek naar de kwat voor haar op de grond en keek naar hem op. 'Liefje als ik dood ga is het omdat ze door hebben dat ik jou heb vermoord. Werkelijk je maakt van mij je vijand dat besef je neem ik aan? Je onderschat mij' zei ze vals lachend terwijl ze hem aankeek. 'Ja ik ben een controlefreak en wat wil je er aan doen vies vuil stuk vreten?' Riep ze nog steeds lachend. ja niemand moest met zijn of haar poten aan hem komen, hij was van haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Emptywo nov 18 2015, 22:31

Haar woorden bleven hem achtervolgen, Hayden wilde duidelijk het laatste woord hebben, hem bang maken en wilde waarschijnlijk bereiken dat hij voortaan bij elke stap die hij zou zetten over zijn schouder moest kijken in de hoop dat ze niet gillend op hem kwam afrennen met een hakbijl. Het zou niet erg veel uitmaken want dan zouden ze allebei de dood in gejaagd worden/ Hij met een hakbijl in zijn kop, zij door een Griever.
Met een ruk draaide Oliver zich om, hij was nog in de afstand dat het gesprek, of ruzie, nog gevoerd kon worden zonder echt hard te schreeuwen naar elkaar. Wat misschien ook wel handig was, want nu kon niet heel de Glade meeluisteren naar hoe zij de ene naar de andere verwensing naar elkaar toe riepen. 'Jij weet net zo goed als mij, dat je dat niet zal gaan doen! Iedereen in de Glade zal weten wie het dan gedaan zal hebben!' Beet hij haar kwaad toe terwijl hij van binnen een soort overwinning vierde, hij had haar eindelijk te pakken. 'Daarnaast. Je houd nog van me. Dat is te zien Hayden.' Hij spuugde als het ware haar naam uit als vergif. 'Denk niet dat je van ijs bent. Want alles, letterlijk alles is van je gezicht af te lezen.' Het was misschien niet helemaal waar, hij moest dikwijls goed mikken om te weten te komen wat Hayden nou precies dacht, maar het was enkel om haar zelf vertrouwen onder uit te halen en haar een klap in het gezicht te geven. Want die verdiende ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Russian Roulette Empty
BerichtOnderwerp: Re: Russian Roulette   Russian Roulette Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Russian Roulette
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Gardens-