IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 [OPEN] What am I doing here?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 16:17

Duisternis afgewisseld met korte lichtflitsen. Meer kon hij van zijn omgeving niet zien. Waar hij was? Een goeie vraag. Een vraag die hij graag beantwoord had gezien. Niet dat er iemand was die hem antwoord kon geven. Op zijn handen steunend stond de jongen op. Hij leunde tegen de rand van de omhoog gaande ruimte en boog door zijn knieën om niet te vallen. Eerst zien waar hij was. De ruimte bewoog en ging omhoog: een lift dus. De volgende vraag die in hem opkwam kon hij frustrerend genoeg niet beantwoorden: wie was hij en waar kwam hij vandaan. Een naam, ik moet toch een naam hebben. Niet dus.

Fel licht doorbrak zijn gedachten en zorgde dat hij zich op zijn nieuwe omgeving richtte. De lift was gestopt en de jongen leunde niet langer tegen de lift en stond nu helemaal rechtop. Blijkbaar was hij op zijn bestemming aangekomen. Verblind door het plotselinge licht kon hij een kort moment niets zien. Na een tijd kon hij een aantal silhouetten van mensen onderscheiden en rook hij de geur van buiten. Verward keek hij rond, wachtend tot zijn ogen zich aan het licht aangepast hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 16:22



Dat alarm-achtige ding wat hij zo haatte ging af, en deze keer was Lester er zowaar als eerst! Dat kon iets te maken hebben met het feit dat het metaal van de box opgewarmd werd in de zon en hij had besloten dat het goed lag, maar dat maakte niet uit. Hij was er, dat telde. Nu moest het persoon ding eruit, wat er ongetwijfeld in zou zitten, dus stond hij op. Meteen klopte hij zijn jas af, zodat hij weer schoon werd, en haalde een hand door zijn haar. Eens zien, hendel, omhoog. Right, gevonden. Hij hees het ding simpeltjes omhoog en na een blik naar binnen te hebben geworpen liet hij hem weer dichtvallen. Great. Naar allen die aan kwamen rennen schudde hij zijn hoofd, "Die hoeven we niet," Zijn blauwe ogen stonden doodserieus, "Kunnen we hem niet terugsturen ofzo?"

Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 16:25

Rustig stapte ze op de plek van the box af, alweer was het alarm aan het afgaan wat betekende nieuwe goederen en een nieuw persoon. het was altijd een raadsel wie er dit keer bij zou komen, ene jongen of ene meisje, iemand aardig of iemand gemeen? En Alexx vond het altijd leuk om de eerste te zijn die iemand nieuw verwelkomde. Op deze manier gingen ze niet anders doen omdat er verschillende mensen waren, daarnaast kon ze ze hierdoor rustig inschatten. Echter was ze dit keer niet de eerste bij the box, nee die ene jonge, hoe heet hij ook al weer? Nou ja ze zal het zich later wel herinneren was daar al. Mara aardig deed hij niet, dus negeerde ze hem terwijl ze snel de deuren van the box open deed en vervolgens lichtvoetig de box insprong en op ene kleine afstand voor de jongen terechtkwam. "Hii, ik ben Alexandra maar de meeste noemen me Alexx of lex" Stelde ze zich vriendelijk voor met een glimlach. Toch hield ze even haar afstand, je wist maar nooit hoe iemand zou reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 16:57

De eerste persoon die hij in zicht kreeg was een jongen die zodra hij hem even in beeld had de kooi liet dichtvallen waardoor het weer donker werd. "Die hoeven we niet," Hoorde hij de jongen zeggen "Kunnen we hem niet terugsturen ofzo?" Terugsturen? Naar waar? Hij wist niet eens waar hij vandaan gekomen was. Even later ging de kooi terug open en sprong er een meisje naar binnen. "Hii, ik ben Alexandra maar de meeste noemen me Alexx of lex" Zei ze vriendelijk glimlachend. Hij keek het meisje vreemd aan en sprong uit de lift/kooi of wat het dan ook zijn mocht. Hij keek om zich heen. 4 hoge muren, een open veld en een poort in één van de muren. Het gat in de muren zag er aanlokkelijk uit, maar wekte ook een lichte angst op. Al had vooral nieuwsgierigheid de bovenhand. Daar zou hij later moeten kijken. Als volgende vonden zijn ogen een open veld en… een bos. Hij wist niet waarom, maar het voelde vertrouwd. Hij keek even om zich heen en rende naar het bos. Eenmaal tussen de bomen overviel de geur van het bos hem en begon hij nog sneller te lopen tot hij aan een plas water kwam. Daar ging hij op zijn hurken zitten en keek hij naar zijn weerspiegeling in het water. De donkerbruine bijna zwarte ogen en het haar van dezelfde kleur vielen hem het eerste op. Hij keek nog een kort moment naar de weerspiegeling waarna hij achterom keek om te zien of iemand hem gevolgd was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 17:09

De jongen sprong uit the box en bang dat hij iets slechts ging doen zoals zij had gedaan toen ze nieuw was sprong Alexx hem achterna. Ze zag hoe zijn ogen de omgeving bekeken, dus bleef ze even stil staan, ze wou hem niet nog banger maken. Echter toen hij in de richting van het bos keek wist ze al wat er ging gebeuren dus ging ze al klaar staan en nog geen seconde later was ze achter hem aan aan het rennen. Ze kon hem makkelijk inhalen, echter deed ze dit niet en bleef ze ene beetje op ene afstand, hopend om hem niet nog meer te laten schrikken. Toen hij uiteindelijk in het bos bij een poel water tot stand kwam bleef zij ook stil staan terwijl ze toekeek hoe hij zichzelf observeerde in het water. Pas toen hij terug keek kwam ze rustig tevoorschijn. "het is normaal dat je je niets herinnerd, niemand herinnerd zich iets van hun verleden, en je naam zul je je snel weer herinneren." Begon ze terwijl ze voorzichtig 1 stap vooruit zette en toen bleef staan, bang dat de jongen weer begon te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 17:21



Oh right, natuurlijk, waarom zou je ook naar de slimste luisteren, nee laten we vooral allemaal ons eigen plan trekken dan komt het vast goed. De jongeman rolde met zijn ogen toen Lola langs hem heen rende, bijnamen waren veel makkelijker te onthouden dan echte namen. Lola, Shirl, Henk, hij zou niet weten wat de echte namen waren of hoe ze eruit zagen, tot hij ze zag, want Henk had een Henk-uiterlijk, en Lola een Lola-uiterlijk. Dit was duidelijk Lola, en Lola was alweer weg voor hij zo ongeveer met zijn ogen kon knipperen, beiden renden op volle vaart het bos in. Lester rolde dramatisch met zijn ogen en zuchtte. "Told ya," Sprak hij met een schouderophaal, waarna hij weer op de box ging liggen, nee, hij voelde zich inderdaad niet geroepen erachteraan te gaan rennen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 17:33

Zodra hij in de richting waaruit hij kwam keek kwam het meisje van daarnet tevoorschijn. "het is normaal dat je je niets herinnerd, niemand herinnerd zich iets van hun verleden, en je naam zul je je snel weer herinneren." Zei ze terwijl ze een stap dichterbij zette. ’Erik’ Zei hij misschien een beetje te gefrustreerd. Hij stond op en leunde met zijn schouder tegen één van de bomen. Hij wist niet waar de naam vandaan kwam, maar zodra hij zijn weerspiegeling in het water had gezien wist hij dat deze bij hem hoorde. ’Wat is dit voor plaats?’ Vroeg hij aan Alexandra. Hij had de hoge muren gezien en vroeg zich af waar de ingang of uitgang die hij gezien had naartoe leidde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 17:40

Haar glimlach werd een beetje groter toen hij zijn naam zei. Blijkbaar was hij 1 van de mensen die best snel hun naam herinnerde, en het altijd leuk om je naam snel te herinneren. Ze zag hoe hij tegen ene boom ging leunen terwijl hij sprak. Het was de vraag die het meestal het eerste werd gevraagd, waar waren ze? "Dit is de Glade" Antwoordde ze terwijl ze even haar ogen sloot en van de zon geniete die tussen de bomen doorbrak. Toch keek ze al snel terug naar de jongen, bang dat hij weg ging rennen. "De 4 muren die je daarstraks zag omsingelen de Glade en houden ons hier, achter die muren is ene labyrint die in de nacht sluit en monsters, grievers, lopen er rond dus niemand die daar ooit in is geweest voor ene nacht heeft het overleefd. Het is dan ook ten strengste verboden om in de buurt van de ingang te komen. Geloof me, als ik jou was zou ik me aan die regel houden anders word je onder geschreeuwd en krijg je straf, ik spreek uit eigen ervaring." Ze vond het raar hoe makkelijk ze het vond om dit uit te leggen, en al zeker sinds ze niet echt een prater was. Laatst dat ze iemand verwelkomde durfde ze niet eens echt te praten, maar nu ging het ineens super makkelijk, en dat allemaal omdat dit ene jongen was en geen meisje. Waarom het makkelijker wist snapte ze niet, maar ja.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 17:54

"Dit is de Glade" Antwoorde ze waarna ze haar ogen even sloot. Deze richtte ze al snel weer op hem. Blijkbaar was ze bang dat hij weer zou gaan rennen. Die gedachte zorgde voor een lichte glimlach op zijn gezicht. "De 4 muren die je daarstraks zag omsingelen de Glade en houden ons hier, achter die muren is ene labyrint die in de nacht sluit en monsters, grievers, lopen er rond dus niemand die daar ooit in is geweest voor ene nacht heeft het overleefd. Het is dan ook ten strengste verboden om in de buurt van de ingang te komen. Geloof me, als ik jou was zou ik me aan die regel houden anders word je onder geschreeuwd en krijg je straf, ik spreek uit eigen ervaring." Hij lachte licht bij die laatste zin. Deze was echter snel verdwenen toen hij al haar woorden overdacht. De Glade? Nog nooit van gehoord. En grievers? Hij wist niet wie die namen verzonnen had, maar hij vond ze nu al stom. ’Dus die ingang gaat dan ook terug dicht?’ Vroeg hij. Het leek hem logisch want als die grievers echt zo gevaarlijk waren zou hier anders niemand zijn om hem dit te vertellen. ’Wat is er dan zo gevaarlijk aan die… Grievers?’ Ging hij verder met het verhoor. ’En wie zou me onder schreeuwen?’ Het idee dat ze hem onder zouden schreeuwen vond hij in tegenstelling tot het labyrint niet zo aanlokkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 18:02

Alweer werd haar glimlach een beetje groter toen ze hem liet lachen. Zelf vond ze het ook wel grappig, al was het op het moment zelf niet echt leuk geweest. "Yep, de ingang gaat elke nacht dicht, hoe weet ik niet maar het gebeurt. Dat is de enige reden dat we nog steeds leven." Ze wist hoe onlogisch dit wel niet moest klinken en zelf vond ze het ook hard te geloven maar ja, als je in de nacht die grievers hoorde brullen zou je het niet snel in twijfel brengen of het echt is. "De grievers zullen je aanvallen en als je door hun gestoken bent zul je blijkbaar gek worden en moordlustig enzo. Of dat heb ik ten minste gehoord en geloof me, ik geloof het. En degene die zou schreeuwen, nou het zijn er verschillende maar vooral Ayla, zij is hier de baas. Je zult haar herkennen aan haar slecht humeur en aan haar scherpe, gemene en bazige woorden." Zelf moest ze even grinniken over haar beschrijving van Ayla, niet dat het niet waar was. "Toen ik hier aankwam was ik naar de ingang van het labyrint gerend en daar voor blijven staan omdat ik me er zo tot aangetrokken voelde, uiteindelijk ben ik letterlijk opgepakt en weggedragen waarna Ayla tegen me begon te schreeuwen." Nu leunde zijzelf ook tegen een boom terwijl ze hem aankeek met hara Bruine ogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 18:34

"Yep, de ingang gaat elke nacht dicht, hoe weet ik niet maar het gebeurt. Dat is de enige reden dat we nog steeds leven." Zei ze als bevestiging van zijn gedachten. Het klonk wel logisch. Als de ingang open zou blijven zouden al die grievers hun komen opeten/vermoorden of wat ze dan ook deden. "De grievers zullen je aanvallen en als je door hun gestoken bent zul je blijkbaar gek worden en moordlustig enzo. Of dat heb ik ten minste gehoord en geloof me, ik geloof het" Gestoken? ’Hoe zien ze er dan uit?’

"En degene die zou schreeuwen, nou het zijn er verschillende maar vooral Ayla, zij is hier de baas. Je zult haar herkennen aan haar slecht humeur en aan haar scherpe, gemene en bazige woorden." Het meisje moest grinniken toen ze klaar was met haar beschrijving. Waarschijnlijk had hij dat ook gedaan als hij die Ayla gekend had. Een ontmoeting met die zogezegde baas zou wel grappig kunnen verlopen of het zou het irritantste gesprek van heel zijn leven -het deel dat hij zich herinnerde- zijn. "Toen ik hier aankwam was ik naar de ingang van het labyrint gerend en daar voor blijven staan omdat ik me er zo tot aangetrokken voelde, uiteindelijk ben ik letterlijk opgepakt en weggedragen waarna Ayla tegen me begon te schreeuwen." Door deze woorden verscheen zijn lach weer op zijn gezicht. ’Het is inderdaad wel aanlokkelijk… Niet het geschreeuw natuurlijk’
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 18:47

"Ik weet niet hoe ze eruit zien, maar blijkbaar weet Helena, ene ander meisje hier, dat wel. Hoe weet ik niet maar ik ben wel van plan om het haar eens te vragen, wie weet misschien kan ik er dan zelf 1 zien." Even kwam er een verlangende blik in haar ogen, ze wou zo graag weten hoe ze eruit zagen. Net zo graag als dat ze de geheimen van The maze wou kennen. Echter schudde ze even zachtjes haar hoofd om van die gedachten af te komen sinds de jongen, Erik aan het spreken was. Toen hij klaar was knikte ze even waarbij wat van haar donkere haren voor haar gezicht kwamen. Even veegde ze haar donkere haren uit haar ogen terwijl ze begon te spreken. "Ja, er zijn zo veel geheimen daar en zo veel dingen die onbekend zijn, als het mocht zou ik er al lang in zijn gegaan maar ik zou waarschijnlijk nog geen paar meter door de ingang zijn wanneer ze me weer zouden oppakken." Soms irriteerde het haar dat ze zo licht was, ze was een snelle renner en zou misschien wel weg kunnen rennen maar als ze haar zouden inhalen zou ze zonder moeite opgepakt kunnen worden. Rustig zette ze zich af van de boomstam waar ze tegenaan leunde en liep ze in de richting van het water, natuurlijk kwam ze niet te dicht bij de jongen in de buurt, je wist maar nooit hij kon evengoed het terug op ene lopen zetten. Al hoopte ze van niet, hij was wel leuk om mee te praten. Toen ze bij het water kwam hurkte ze even en keek ze naar haar spiegelbeeld voordat ze haar hand even door het water liet gaan. Ze wist hoe ze eruit zag, ze had donkere haren, bruine ogen en een ovaal gezicht die blank was van kleur maar wel donkerder dan de meeste. Al wist ze niet waarom, natuurlijk had de zon ermee te maken maar ze had zo ene gevoel dat dat het niet alleen was. Het irriteerde haar nog steeds hoe weinig ze over zichzelf wist. Natuurlijk deed ze dit allemaal terwijl ze nog steeds op de jongen lette, niet de hele tijd met haar ogen maar ook met haar oren om te horen of hij weg liep of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 19:00

"Ik weet niet hoe ze eruit zien, maar blijkbaar weet Helena, ene ander meisje hier, dat wel. Hoe weet ik niet maar ik ben wel van plan om het haar eens te vragen, wie weet misschien kan ik er dan zelf 1 zien." Even had het meisje een verlangende blik in haar ogen. Erik deelde haar gevoelens. Ze leek maar net iets meer te weten dan hem. Het was eigenlijk raar dat niemand hier ook maar iets herinnerde over wie hij/zij geweest was. Hij vond het vooral frustrerend en het feit dat ze niet eens het labyrint in mochten vond hij nog frustrerender.

"Ja, er zijn zo veel geheimen daar en zo veel dingen die onbekend zijn, als het mocht zou ik er al lang in zijn gegaan maar ik zou waarschijnlijk nog geen paar meter door de ingang zijn wanneer ze me weer zouden oppakken." Erik kreeg een glimlach op zijn gezicht toen hij een beeld van hoe zij weggesleept werd voor zich zag. Hij dacht niet dat ze zich zomaar weg zou laten slepen. Ondertussen was het meisje naar het water gelopen waar ze neer hurkte om haar hand door het water te halen. ’Hoeveel anderen zijn er?’ Vroeg hij haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 19:12

Het water voelde koel aan tegen haar hand en het deed haar even denken aan de vorige dag wanneer ze door de regen had gedanst. Rustig keek ze toe hoe het water bewoog en er allemaal rimpels door heen gingen. Het irriteerde haar dat ze niets wist over haar verleden maar wel wist hoeveel 1+1 was of hoe water op elkaar werd gedrukt door een klein dus vliesje. Natuurlijk was het handig om te kunnen rekenen maar toch, ze wou weten van waar haar nachtmerries kwamen en hoe ze aan haar littekens kwam. Toen de jongen sprak keerde ze haar hoofd weer in zijn richting. "ik weet het niet zeker, ik ben niet echt goed met mensen maar ik denk 10, misschien een beetje meer." Na haar woorden stond ze op en rekte ze zich even uit, hierbij kwam haar shirt ene beetje omhoog die ze snel weer naar beneden trok om haar littekens en tattoo te verbergen, hierna keerde ze haar hele lichaam weer naar de jongen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Helena
Helena
Keeper - Runners

PROFIEL
Tag : Hola supermercado! Telebancos por aqui

Aantal berichten : 1868

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job: Runner
Relationship: I've become religious so I can pray for you to burn in hell.

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 20:29

We can't stay here forever

Ze was druk bezig met het zand van haar handen te kloppen, het alarm was weer afgegaan en ze moest gaan kijken. Tot een Newbie voorbij flitste, al snel gevolgd door Alex. Waarom hadden die allemaal de gewoonte van weg te rennen? Verveeld zette ze een snelle looppas in. Ze haalde die twee suckers met gemak in, leunend tegen een boom keek ze toe hoe Alex hem probeerde te troosten. Daarna stapte ze tussen de bomen vandaan, met een sarcastische grijns rond haar lippen. "Weer een Newbie die probeert weg te rennen. Daar hebben we echt behoefte aan." Normaal was ze wel vriendelijk tegen de groentjes, maar vandaag had ze een bar slecht humeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptywo apr 15 2015, 20:35

Voor de jongen nog kon antwoorden onderbrak ene nieuwe stem hun. Snel keek ze naar wie het was, ook al wist ze het al direct. En yep, daar was Helena. "Dit is dus Helena. Zij was degene die me had opgepakt" Zei ze in de richting van de jongen met ene kleine lach die te horen was in haar stem om zich vervolgens  weer naar Helena keerde. "Je hoeft niet altijd zo bot te zijn wanneer er iemand nieuw is hoor. Daarnaast ben je ons sowieso van the box gevolgd anders zou je niet weten waar we zijn wat betekent dat je ook moet hebben gehoord dat de 'newbie' een naam heeft. " Nu klonk hara stem helemaal niet zo blij, het was juist een beetje geïrriteerd al verloor het nog steeds niet de melodieuze klank die ze door een of andere reden altijd met zich meedroeg. Dit was de eerste keer dat ze Helena eigenlijk tegensprak maar ook al kende ze deze jongen amper, maar Alexx had het gevoel dat ze het voor hem moest opnemen, ze had zelf het slechte humeur van Helena gekregen gehad toen ze nieuw was en het was niet leuk. Na deze woorden keek ze even naar Erik, bang dat hij haar nu Ineens niet meer zou mogen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Erik
Erik
Runner

PROFIEL
Aantal berichten : 105

Registratiedatum : 15-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 16
Job:
Relationship:

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Emptydo apr 16 2015, 10:07

Het meisje keerde haar hoofd weer in zijn richting. "ik weet het niet zeker, ik ben niet echt goed met mensen maar ik denk 10, misschien een beetje meer." Ze stond op, rekte zich uit en draaide zich helemaal naar hem toe. Op dat moment kwam er een ander meisje tussen de bomen vandaan. "Weer een Newbie die probeert weg te rennen. Daar hebben we echt behoefte aan." Zei ze met een sarcastische grijns op haar gezicht. Newbie? "Dit is dus Helena. Zij was degene die me had opgepakt" Stelde Alexx het meisje voor met een kleine lach voor waarna ze zich weer op Helena richtte. "Je hoeft niet altijd zo bot te zijn wanneer er iemand nieuw is hoor. Daarnaast ben je ons sowieso van the box gevolgd anders zou je niet weten waar we zijn wat betekent dat je ook moet hebben gehoord dat de 'newbie' een naam heeft." Erik bekeek de twee meisjes aandachtig. Waarna hij hun geruzie negeerde en zich tot Helena richtte: ’Weet jij hoe een griever eruitziet?’ Vroeg hij haar. Alexx had het net nog over haar gehad dus misschien kon zij hem meer antwoorden geven. En ook al leek ze een rothumeur te hebben -of misschien deed ze altijd zo- zijn vraag was belangrijker dan haar humeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

[OPEN] What am I doing here? Empty
BerichtOnderwerp: Re: [OPEN] What am I doing here?   [OPEN] What am I doing here? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
[OPEN] What am I doing here?
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» I don't like this, at all! [open]
» What? [&open]
» [OPEN] Something to do?
» That's my name [&open]
» ››OPEN‹‹ Let's do this!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: The Box-