IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Piggy hunt

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyvr apr 17 2015, 22:26

remember when ...

"Ow, had dan gezegd dat je er 1 wou." Huh wacht, wat zei ze nou? Fletch wilde haar aankijken, maar voelde opeens een heel teder drukje op zijn wang. Zijn ogen werden ook groot en zelfs bij hem verscheen er nu een lichte kleur op zijn wangen. "Huh wa--?" Sprakeloos keek hij haar aan. Had die verlegen Alex nou .. huh. Een lange en eindeloze reeks van vraagtekens schoot door zijn hoofd heen en behalve lopen wist hij even niet meer wat hij moest doen.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyvr apr 17 2015, 22:35

De sprakeloosheid en zijn uitdrukking deden Alexx nog meer lachen. Natuurlijk was het niet uitlachen, ze was gewoon blij en als het kon zou ze nu met een lichte sprong in haar stap lopen, dit kon echter niet door haar been die ze nu even vergeten was. Het was grappig om Fletch zijn gezicht te zien, en het feit dat ze hem sprakeloos had gemaakt was toch wel bijzonder vond Alexx. Toch kreeg ze hierdoor toch wel een duidelijkere bloos ondanks en ondanks het feit dat ze nog steeds aan het lachen was keek ze even verlegen weg terwijl ze haar bloos alweer probeerde weg te drukken, wat zoals eerder niet lukte dus keek ze al snel met een glimlach en een rood gezicht naar Fletch. Haar lachen was ondertussen al wat zachter geworden al was het er nog steeds maar dan stil.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyvr apr 17 2015, 22:41

remember when ...

"Nou zeg dat uitlachen kan nu wel stoppen hoor!" Grinnikte hij, nog een beetje beduusd wat er nog maar een paar seconden geleden was gebeurd. "Maar hey, nu weet ik dat ik alles van je kan vragen?" Knipoogde hij. Hehe. Nee, nee, grapje grapje. "Behalve als ik je vraag of je rust wilt nemen, dan is het opeens niet oké, hm?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyvr apr 17 2015, 22:52

Alexx zag dat de normale Fletch terug was, iets dat ze leuk vond maar tegelijkertijd ook een beetje spijtig. Ze was blij dat hij weer normaal was omdat ze anders nog veel roder zou zijn geworden en de blije Fletch vond ze erg leuk om mee om te gaan, tegelijkertijd was het een beetje spijtig omdat ze hem sprakeloos had gemaakt, iets dat niet vak vaak gebeurde en Alexx was daar toch wel trots over. "You'll ask, i will see what i can do." Zei ze met een knipoog van haar eigen. Ze was voor eens niet meer zo verlegen en nu kwam pas echt het ander deel van haar karakter naar boven, het deel dat blij en random is en graag lacht, het was leuk om zo te zijn. "Nou, ik denk dat ik je daar gelijk in ga geven, mijn been kan wel wat rust gebruiken." Zei ze met een beetje tegenzin al verdween dit zowat direct door haar goede humeur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyvr apr 17 2015, 23:23

remember when ...

"You'll ask, i will see what i can do." Wat praatte zij opeens cryptisch? En waar haalde zie de kunst der knipogen vandaan? Hm, vreemd vreemd. Of hij was gewoon een hele goede mentor, dat kon ook. "Nou, ik denk dat ik je daar gelijk in ga geven, mijn been kan wel wat rust gebruiken." Zijn ogen werden weer groot. Nou zeg, nu had hij haar ook nog eens iets toe laten geven! Dit werd helemaal mooi zeg! "Gelukkig zijn we er bijna en dan ga jij in je hangmat liggen en dan haal ik iemand erbij die verstand heeft van .. medicijnen ofzo." Er zou vast wel iemand zijn die in ieder geval iets meer wist van die shit dan hij.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyvr apr 17 2015, 23:30

Even knikte Alexx tot ineens haar glimlach wat groter werd. "hey, over net, je hebt je kus gehad, nu nog het andere deel Zei ze verwijzend naar de hopeloze vraag om zijn liefde. Al snel ging ze een beetje harder op hel leunen, wat niet zo hard was door haar lichte gewicht, zette ze grote puppyogen op en een pruil lip terwijl ze op een neppe en erg smekende stem sprak. "Zou je alsje alsje alsjeblieft met me willen trouwen?" Echter hield Alexx dit niet lang vol want tegen het einde van haar zin kon ze al amper haar lach inhouden dus zodra ze klaar was begon ze weer hard te lachen en ging ze weer minder op hem steunen. Alexx kon het niet laten om een beetje idioot te doen, het was te leuk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyvr apr 17 2015, 23:36

remember when ...

"hey, over net, je hebt je kus gehad, nu nog het andere deel" De woorden die hij hiervoor had gesproken waren eerlijk gezegd alweer uit zijn hoofd gevlogen en hij keek Alex een beetje leegjes aan. Uh, wat had hij nog meer aan haar gevraagd of tegen haar gezegd? "Zou je alsje alsje alsjeblieft met me willen trouwen?" Ze begon al snel weer te lachen, maar Fletch wist zijn serieuze act op te houden. "Nou, bij een ja woord hoort weer een kus, hm?" Zei hij heel onschuldig. "Maar hm .. je gaat wel heel snel, ik weet niet eens wat je lievelingseten is, hoe moet dat dan in de toekomst ..?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyvr apr 17 2015, 23:42

"Als je nog een kus wilt kan je altijd vragen." Zei ze met een knipoog ook al was de blik in haar ogen onschuldig. "Nou ja, dat kan nog wel een probleem worden, ik weet niet eens wat mijn lievelingeten is, maar zo te horen is het ook niet direct een nee." Ze had een wenkbrauw opgetrokken alsof ze serieus was tot ze alweer heel snel in de lach schoot. Ze kon het niet helpen, ze was te blij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyza apr 18 2015, 12:47

remember when ...

"Als je nog een kus wilt kan je altijd vragen." Fletch kon het niet helpen, deze woorden klonken hem gewoon te gek in zijn oren en daarom snorte hij weer lachend. Alsof ze al maanden een stelletje waren geweest. "Nou ja, dat kan nog wel een probleem worden, ik weet niet eens wat mijn lievelingeten is, maar zo te horen is het ook niet direct een nee." Oh. "Dan weet ik niet of dit wel kan werken!" Zei hij met een dramatische stem.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyza apr 18 2015, 12:55

"Ik ben bang van niet, wouldn't want a divorce before we get married, would we?" Zei ze over dramatisch waarna ze met 1 van haar vingers zogezegd een traan weg veegde. "But it was good while it lasted, and i will never forget the special few minutes we had." Ging ze zogezegd verdrietig verder al kon ze amper haar lach inhouden. Dit was gewoon te leuk, het was spijtig dat ze er al bijna waren want Alexx wist dat ze dan weer stil zou worden en ze had geen idee hoe lang het zou duren totdat ze weer gewoon zonder zorgen zou kunnen lachen zoals nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyza apr 18 2015, 12:57

remember when ...

"But it was good while it lasted, and i will never forget the special few minutes we had." Ah jammer! "Well, at least I got your sister's number." Met een dikke knipoog en een lach die hij nauwelijks kon inhouden zei hij dat.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyza apr 18 2015, 13:08

Even liet ze een over the top neppe gasp horen. Waarbij ze een 'geschrokken' blik naar Fletch keerde. Echter verdween dit al snel en kreeg ze in de plaats een grijns op haar gezicht. "To bad your not her type. Ze is meer voor het sportieve type met bruin haar en bruine ogen." Zei ze zo nonchalant mogelijk terwijl ze haar lach aan het inhouden was. Toch liet ze een klein beetje verdrietige zucht horen toen ze weer voor zich keek. Nog max 5 minuten en ze zouden al bij de slaapplaats zijn en dan zou dit gedoe waarschijnlijk ophouden, en dat wou ze niet. Toch maskeerde ze dit beetje verdriet direct, ze kon er nog steeds het beste van maken tot ze er aankwamen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyza apr 18 2015, 23:42

remember when ...

"To bad your not her type. Ze is meer voor het sportieve type met bruin haar en bruine ogen." Na eenn gasp probeerde ze zo hem van haar zus af te houden. Fletch slaakte een triomfant lachje. "Dus ik ben wel jouw type, hm?" Glimlachte hij trots. "Maar zoals je zei, mijn charmes kunnen ervoor zorgen dat iedereen hier achter me aan zit." Hij stak kort zijn tong naar haar uit. "Misschien doe jij dat straks ook nog steeds."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyzo apr 19 2015, 07:43

"Yep, jij bent mijn type." Zei ze zonder enige twijfel, zonder er zelfs over a te denken. "En wie weet, maybe if your lucky enough zal ik één van die meisjes zijn." Lachte ze terwijl haar blik even over de omgeving gleed, waarbij ze alweer een korte zucht liet horen, deze was echter niet blij of verdrietig, gewoon neutraal en kort. "Hey ehm Fletch... Begon ze een beetje twijfelend waarbij ze naar haar voeten keek voor een seconde. "Hoe voelt het om iemand te vertrouwen? Wat voel je dan?" Bij deze woorden keek ze weer op naar Fletch met een onschuldige en onzekere blik in haar ogen terwijl ze zachtjes haar lip beet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyzo apr 19 2015, 20:36

remember when ...

Oh hij was wel haar type en de snelheid waarmee ze het zei. "En wie weet, maybe if your lucky enough zal ik één van die meisjes zijn." Fletch glimlachte met een kleine wenkbrauwwiebel. Och, zo charmant.
"Hoe voelt het om iemand te vertrouwen? Wat voel je dan?" Huh? Het was een wat vreemde vraag die hem werd gesteld en een frons verscheen ook even kort op zijn gelaat. "Uh .." Ze leek ook geen grapje te maken, want haar gezicht stond serieus. "Geen idee." Hij haalde zijn schouders op. "Wat ik voel is dat je je gewoon op je gemak voelt bij diegene en dat je het meeste kwijt kunt bij deze persoon zonder er echt overna te denken."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyzo apr 19 2015, 20:45




A l e x x

langzaam knikte ze, dus vertrouwen is als je je op je gemak voelt en je dingen kwijt kunt bij mensen. Hoe zou dat voelen? Voelde ze zich nu zo? Vertrouwde ze Fletch? Ja ze kon wel wat bij hem kwijt, of dat dacht ze tenminste en ze was op haar gemak bij hem... Vertrouwde ze hem? Even kwam er een bedenkende look op haar gezicht. Hmmm, vertrouwde ze hem? Dan...dan denk ik dat ik je vertrouw...of ten minste een beetje toch..." Zei ze hem weifelend zonder dat haar uitdrukking veranderde. Vertrouwen, dat was iets nieuws...


Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyzo apr 19 2015, 20:49

remember when ...

Dan...dan denk ik dat ik je vertrouw...of ten minste een beetje toch..." De glimlach op zijn gezicht werd groter. Het kwam er dan niet al te zeker uit, maar als ze zojuist had gevraagd hoe het voelde .. dan klonk het ook wel een beetje zo dat ze het nog niet helemaal had gevoeld. Ooit. Misschien zelfs niet voor dit hele gebeuren. "Hey! Thanks!" Grijnsde hij. "Ik vertrouw jou ook hoor."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyzo apr 19 2015, 21:12




A l e x x

Meteen verdween haar bedenkende look en glimlachte ze blij terug naar Fletch. Dit was een rare dag geweest tot nu toe, maar Alexx was er zeker van dat het tot vandaag en nog vele dagen de beste dag ooit zou zijn, ondanks haar been dat toch wel erg pijn deed. "Hey, euhm..denk je dat ik misschien euhm..je gitaar eens zou mogen lenen..?" Vroeg ze daarna weer weifelend, al verdween haar glimlach niet.


Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyzo apr 19 2015, 21:34

remember when ...

"Hey, euhm..denk je dat ik misschien euhm..je gitaar eens zou mogen lenen..?" Oh wat een sneakypie was het toch! Fletch glimlachte. "Nou, nu ik heb gezegd dat ik je vertrouw .. kan ik geen nee zeggen." Dat had ze toch wel heel erg slim uitgespeeld zeg! "Tuurlijk, mag je dat soms."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyzo apr 19 2015, 21:42

Alexx haar glimlach werd groter, ze had helemaal niet door wat ze net gedaan had. "Yay, bedankt." Zei ze blij waarna ze hem snel een knuffel gaf, al liet ze al vrij snel los met rode wangen wanneer ze besefte wat ze aan het doen was. Ze vond het raar hoe ze geen moeite had gehad met een kus op de wang maar hoe dat een knuffel haar helemaal rood maakte, ze zette het dus maar op het feit dat een knuffel meer fysiek was dan een korte, lichte kus op de wang, ook al klonk die theorie raar in haar hoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyzo apr 19 2015, 22:12

remember when ...

Whoops, opeens werd hij omhelsd, maar voordat hij zijn deel van de knuffel terug kon geven, had Alex zich al teruggetrokken. Erm, oké? Fletch glimlachte wat ongemakkelijk. "Nou .. graag gedaan dan maar?" Grijnsde hij uiteindelijk maar.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyzo apr 19 2015, 22:20

Een beetje ongemakkelijk glimlachte ze naar Fletch, ze had het heus niet slecht bedoeld, het was gewoon raar voor haar op iemand aan te raken zoals ze nu was terwijl ze op hel steunde, laat staan iemand knuffelen. Deze glimlach verdween echter snel toen ze zag dat ze al bij de slaapplaats waren aangekomen en ze al bijna bij haar hanglat waren. Het moment dat Alexx nooit wou zien was gekomen, ze moest rusten en Fletch zou waarschijnlijk zelf iets gaan doen, het maakte Alexx verdrietig dat dit moment voorbij was en dat ze niet zeker wist wanneer het nog eens zou komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyzo apr 19 2015, 22:59

remember when ...

"Nou ga jij maar uitrusten en ik zal kijken of ik Anthony ofzo ergens kan vinden." Zei hij en bleef nog even staan. "Heb je hulp nodig om in je hangmat te komen?" Ze zou een been moeten optillen en bij welke zo ook als eerste zou doen, eentje kreeg sowieso de last te verduren. Dus tja, misschien was hij wel nodig.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptyzo apr 19 2015, 23:07

Met grote tegenzin luisterde ze naar Fletcher terwijl ze boos naar de hangmat keek, alsof het zou verdwijnen als ze er naar bleef kijken. Natuurlijk gebeurde dit niet en moest ze erin. Met een grote zucht hobbelde ze nog wat dichter naar de hangmat toe voordat ze zich klaarmaakte om er in te gaan. "Het lukt me wel." Zei ze met een kleine glimlach tegen Fletch al was de tegenzin duidelijk te zien op haar gezicht. Hierna draaide ze zich weer naar haar hangmat, ging ze zitten en hief ze haar gewonde been de hangmat op voordat haar volgende been volgde. Vervolgens bleef ze daar zo zitten met gekruiste armen, alleen maar omdat ze het eens was met Fletch betekent niet dat ze het leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Emptydo apr 23 2015, 18:50

Bij de laatste persoon die naar boven was gekomen waren er enkele kratten geweest met spullen in, die hij zeer goed kon gebruiken. Nu kwamen deze spullen nog naar boven, maar je wist nooit wanneer men plots ophield om ze naar hen te sturen. Anthony had alles netjes bij elkaar gelegd en keek even met een bedenkelijke blik naar de verschillende potjes. Hij zou snel een manier moeten verzinnen om deze potjes niet kwijt te geraken. Bij zijn hangmat zou hij ze zeker kwijt geraken. En bij de Meeting Cabin vertrouwde hij het niet echt. Een eigen plek zou behoorlijk handig zijn op dit moment. Ant richtte zich op toen hij zijn naam hoorde. "Fletcher, kan ik je helpen?" Hij sloot nog snel even het laatste potje en schoof deze vervolgens onder zijn hangmat, wetend da ze daar het veiligste zouden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Piggy hunt - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Piggy hunt   Piggy hunt - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Piggy hunt
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
 Soortgelijke onderwerpen
-
» The foxes hunt the hounds

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Open Field-