IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Oh Deary!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Oh Deary!   Oh Deary! Emptyma nov 23 2015, 21:59


Ze kwam overeind en tilde de pan van de grond. Zacht vloekte ze, veel lukte niet met een hand. En hoe geweldig dit nieuwe gebouw ook was het begon langzaam mankementjes te krijgen en ze had Fletcher al gevraagd het een en ander aan te passen en te fixen. Ze beet op haar lip en veegde de ewrtjes bij een om ze vervolgens opnieuw te mogen wassen. Geen verspilling hier, alle groente werd bemest met dierenmest. wat kon wat modder van de keukenvloer nou kwaad. Het werd toch wel gekookt. Ze had het terug in de pan gehad en beet op haar lip terwijl ze de pak met water optilde en zo op de persoon liet vallen die binnen kwam. 'NEEEEH NIET ALWEER.' Verzuchtte ze vermoeid terwijl ze de jongen aankeek met een schuldbewuste blik. 'Fletch zeg alsjeblieft niet dat je me nu haat!'

[ f l e t c h e r ]
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptyma nov 23 2015, 22:37

we're gonna crash

Hoe lang was het geleden dat hij Hayden had gesproken? Was zij niet zo'n heethoofd dat graag aan yoga deed, of was dat alweer veels te lang geleden? Ach, ze had hem nodig, of ja, ze had een bricknick nodig en omdat hij niemand anders had zien springen om langs te gaan, ging hij maar in op het in en in persoonlijke verzoek. Het was wel even zoeken, omdat hij zich nog nooit in de keuekn had begeven. Het was wel aan de geur te ruiken dat hij in de buurt was ervan.
Nou de warme geur van eten was niet hetgeen wat hem begroette in het gebouw, maar een koude plens water, over zich heen. Fletcher verstijfde op zijn plek, kneep zijn ogen dicht tegen de koude stroom vloeistof die langs zijn gezicht liep en bleef zo even staan, totdat hij het gedrup op de grond hoorde. 'Fletch zeg alsjeblieft niet dat je me nu haat!' voorzichtig opende hij zijn ogen, wreef voor de zekerheid nog wat water uit zijn gezicht en keek opzij. "Ik weet niet waar ik dit aan te denken heb," begon hij, met een wat ontdaan gezicht naar zijn natte shirt kijkende. "maar ik had vandaag al gedoucht thanks." wist hij toch nog uit te brengen met een schraal glimlachje. "En of ik je nu haat? Dat ligt eraan wat we gaan eten." daar kwam hij weer met zijn ontzettend kinderachtige geknipoog.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptyma nov 23 2015, 23:12


Ze keek naar Fletcher die verontwaardigd naar haar keek en vertelde dat hij al een douch had gehad. Ze beet op haar lip en keek hem zorgelijk aan. Hij beantwoorde haar vraag op haat je me nu met een kinderachtige fletcher opmerking. 'We eten erwten met jus en zo ver het vlees rijkt wat kip' zei ze zachtjes terwijl ze hem aankeek en de erwten uit zijn haar haalde en zacht met haar hand er doorheen streek. Ze beet op haar lip en keek op naar hem. 'Dus haat je me nu omdat we bagger eten hebben?' Vroeg ze zachtjes
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptyma nov 23 2015, 23:19

we're gonna crash

Waarom zou ze zich er zoveel zorgen om maken of hij gevoelens van wrok tegen haar had of niet? De kans dat ze elkaar, zeker met die nieuwe stroom van nieuwelingen, tegen zouden komen was steeds kleiner aan het worden. 'We eten erwten met jus en zo ver het vlees rijkt wat kip' heel anders was hij het niet gewend hier, dus behield hij de scheve grijns op zijn gelaat. Blijkbaar had er iets in de pan gezeten, want Hayden begon kleine groene bolletjes uit zijn haar te halen, waarschijnlijk de erwten. Wie o wie zou er een blonde haar tussen zijn avondeten vinden vanavond? "Thanks." antwoordde hij maar op het gebaar en haalde zelf ook zijn hand door zijn haar, waarbij hij nog een paar erwten uit wist te krijgen.
'Dus haat je me nu omdat we bagger eten hebben?' hij schudde zijn hoofd met getuite lippen. "Neh, het kan nog erger en je doet je best. Maar, waarom moest ik zonodig langskomen? Waarschuwing, koken kan ik niet."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptydi nov 24 2015, 00:05


Nee ze kon het absoluut niet hebben nu om mensen haar te hebben haten. Er waren al genoeg mensen die haar haatte ze hoefde er niet meer bij het hebben. 'Het lukt allemaal niet zo goed de laatste tijden. het doet gewoon pijn ofzo.' Zei ze grinnikend en haalde een ewrt van zijn schouder af en grinnikte. 'Maar ja ik had je nodig inderdaad. Elke keer valt dat deurtje uit het kastje.' zei ze zachtjes en opende het deurtjes en stapte meteen naar achteren terwijl het deurtje voor haar voeten viel. 'Dat is dus het gehele probleem.' Zei ze alsof ze het over een vies raam had dat gelapt moest worden. 'De eerste keer had ik hoofdpijn.' lachte ze kort.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptydi nov 24 2015, 07:17

we're gonna crash

Misschien zou hij morgen ook nog een erwtje tegenkomen in zijn hangmat, brr, geen fijn idee. 'Het lukt allemaal niet zo goed de laatste tijden. het doet gewoon pijn ofzo.' hij keek haar kort en fronsend aan. "Vraag je dan niet om hulp aan de andere cooks?" vroeg hij. Waarschijnlijk was zij een van die mensen die alles op hun eigen houtje wilden doen.
'Maar ja ik had je nodig inderdaad. Elke keer valt dat deurtje uit het kastje.' sprak ze, gevolgd door het vallen van een houten deurtje. Ah. "Nou, maar goed dat je de altijd goed gehumeurde bricknick hebt uitgekozen." glimlachte hij en probeerde zoveel mogelijk over de gevallen erwten te stappen. Het natte shirt zat hem wel heel erg stroef en het begon hem ook redelijk koud te worden. "Sorry," glimlachte hij, geen enkele situatie ongemakkelijk vindende en trok zijn shirt uit om die ergens neer te gooien. Hij pakte het deurtje in zijn handen en keek naar de plek waar hij zou moeten hangen. Het werd hem al snel duidelijk dar een van de scharnieren kapot was.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptydi nov 24 2015, 21:37


Ze schoot in de lach om zijn opmerking om om hup te vragen. 'Nou zo veel Cooks zijn er niet. Sienna hoefde vandaag niet en Hunter is een eikel die ik liever gewoon niet zie. Zijn hobby is mij lastig vallen en het liefste zo vaak en veel mogelijk.' Meldde ze hem simpel terwijl ze toekeek hoe zijn shirt uitgedaan werd. Ze schoot in de lach en haar wenkbrauwen schoten omhoog terwijl haar lippen zich in een vermaakte boog kwamen. 'Sorry voor wat? Dat in de laatste dagen een aantal knappe jongens hun shirt uit trekken en ik er naar kan gaan staren.' Zei ze lachend en liep naar hem toe en liet haar vingers over de tattoo glijden. 'Tis mooi, wat is het?' Vroeg ze nieuwsgierig en geïntrigeerd. Misschien waren haar woorden te eerlijk geweest maar ze moest vrienden maken nu haar beste vriend had besloten dat hij zo genaamd niet meer van haar hield. 'Zeg Fletch enig probleem als ik vanaf hier toekijk?' vroeg ze vrolijk terwijl ze zich op het aanrecht hees en er gewoon ging zitten en kijken voor hij antwoord kon geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptydi nov 24 2015, 22:24

we're gonna crash

Hulp kon ze niet krijgen door gebrek aan cooks. Hm, misschien moest ze dan maar op zoek gaan naar een natuurlijk talentje in koken? Er zou vast wel iemand hier rondlopen die voor de glade iets ermee had gedaan. Want met een gebroken arm was werken.. uiterst moeilijk. "Zou ik eerlijk gezegd ook niet willen met zo'n keeper," knipoogde hij in zijn algemen plagerige bui.
'Sorry voor wat? Dat in de laatste dagen een aantal knappe jongens hun shirt uit trekken en ik er naar kan gaan staren.' oh jeetje, Hayden was dus populair onder zijn soort? "Doe ik onder voor ze?" vroeg hij, op zo'n kinderachtig nieuwsgierige toon. Door een lichte aanraking op zijn arm keek hij op, het deurtje in zijn handen vergetende. Wat die tattoos op zijn arm waren? "Nou aan elke zit een boeiend levensverhaal," begon hij met de serieuste uitdrukking op zijn gezicht ooit. "nee grapje, ik vond het gewoon mooi. Weet ik veel waarom ik ze heb laten zetten."
'Zeg Fletch enig probleem als ik vanaf hier toekijk?' ze was al zonder op zijn antwoord te wachten op het aanrecht gaan zitten. "Nou je hebt het jezelf al gemakkelijk gemaakt, dus waarom niet." hij haalde zijn schouders nonchalant op. "Dus je hebt wel vaker dit soort bezoek?" vroeg hij terwijl hij zich weer over zijn werk boog.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptydi nov 24 2015, 22:43


Ze glimlachte en haar glimlacht vertrok. 'Pardon?' Vroeg ze beledigd terwijl ze nietsbegrijpend naar hem keek. de knipoog niet door hebbende. 'Waar slaat dat nou weer op, ik heb jou niets misdaan?!' Vroeg ze verward terwijl ze redelijk chagrijnig naar hem keek maar het snel weer vergat door zijn onzekere vraag. Ze grinnikte en deed alsof ze heel erg moest nadenken. 'Mmm ik oordeel niet echt over wie de beste looks heeft.' Zei ze grinnikend terwijl ze haar hand door haar lokken haalde het verhaal over zijn tattoo was niet precies wat ze had gehoopt maar het zag er wel vet uit. 'Dacht je nu werkelijk dat ik op antwoord ging wachten?' Vroeg ze grinnikend terwijl ze met haar voeten wiebelde en haar hoofd kantelde op zijn vraag. 'Nee eigenlijk niemand in de keuken of bedoel je shirtloze jongens, dat is buiten de keuken hoor. Geen perverse dingen bij het eten.' Zei ze lachend terwijl ze naar hem keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptywo nov 25 2015, 17:15

we're gonna crash

Het vrolijke praatje duurde niet lang. Precies wat hij bedoeld had gebeurde ook. 'Waar slaat dat nou weer op, ik heb jou niets misdaan?!' Fletcher kon het niet laten om even te lachen, want ja, ze had zijn oh zo vette knipoog gemist. "Rustig maar, het was maar een grapje." dit keer waagde hij het niet om nog een keer te knipogen, straks prikte ze hem eruit met een vork.
'Mmm ik oordeel niet echt over wie de beste looks heeft.' en als ze wel zou antwoorden, kreeg hij ook niet echt veel motivatie om door te werken als ze een lijstje begon op te sommen. "Niet? Hm, ik dacht dat meisjes dat altijd wel deden." zei hij, met een simpele schouderophaal. Nu leek Hayden weer vervallen te zijn in een wat vrolijkere bui. Misschien vond ze het vreemd dat hij haar niet naar een of ander hoekje stuurde, maar hij schaamde zich gewoonweg nergens voor. 'Nee eigenlijk niemand in de keuken of bedoel je shirtloze jongens, dat is buiten de keuken hoor. Geen perverse dingen bij het eten.' een vrolijke glans verscheen in zijn blauwe ogen. "Ik hoor al dat je zeer geliefd bent." glimlachte hij. "En ik ben blij om te horen dat het eten veilig is voor dat soort dingen."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptywo nov 25 2015, 18:22


Met een geamuseerde blik grijnsde ze op zijn antwoord dat meiden dat altijd deden. Ze knikte en stak kort haar tong naar hem uit. 'Doen we ook alleen ga ik er geen uitspraak over doen.' Zei ze lachend en keek hem even met een onderzoekende blik aan. 'Alsof jij hier gaat staan vertellen welke meid je hier in de glade het prettigste er uit ziet?' Vroeg ze toch wel een tikkeltje nieuwsgierig. Ze keek naar zijn rug terwijl hij werkte, het was hypnotiserend de manier hoe de spieren zich aanspande of juist ontspande bij elke beweging die hij maakte. Ze schoot in de lach om zijn opmerking en schudde haar hoofd toen ze met de smerige opmerking kwam. 'Heey heey ik zei bij het eten wie zegt dat ik die komkomer niet gewoon meeneem voor een gezellige nacht en dan in een salade stop.' Zei ze hard lachend. Ze had hoogstwaarschijnlijk meer lol om haar eigen opmerking dan hij het grappig zou vinden. Het maakte haar niet uit, Kai had haar zo goed over zichzelf laten voelen en ze voelde zich goed. het was raar je ineens gewoon rustig en relaxed te voelen. 'Sorry dat was de slechtste grap ooit.' Zei ze nalachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptyma nov 30 2015, 09:21

we're gonna crash

Er bestond dus echt geen kans dat hij te weten zou krijgen welk plekje op de ranglijst hij had. 'Alsof jij hier gaat staan vertellen welke meid je hier in de glade het prettigste er uit ziet?' nuchter haalde hij zijn schouders op. "Misschien wel, misschien niet." probeerde hij zo mysterieus mogelijk te grijnzen.
'Heey heey ik zei bij het eten wie zegt dat ik die komkomer niet gewoon meeneem voor een gezellige nacht en dan in een salade stop.' een korte rilling gleed over zijn rug toen hij het zich inbeeldde dat hij laatst inderdaad dat had gegeten. De manier waarop Hayden daarom moest lachen deed hem toch niet echt vrezen voor dit alles. "Ach, gun een komkommer ook zijn leuke uitjes, hm." glimlachte hij schaapachtig. "En nee joh, slechte grappen vind ik juist het allerleukst."
Na wat gerommel met het scharnier, dat hij eerst op zijn plek had gezet met wat schroeven, en het controleren van het andere scharnier, plaatste hij het deurtje er weer op en testte het een paar keer. "Zo goed als nieuw!"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Emptywo dec 02 2015, 17:02


Zijn mysterieuze grijns liet haar op kijken in verbazing. Wacht kreeg ze nou gewoon geen antwoord? Ja zo werkte dat natuurlijk niet! 'Heey! Waarom mag ik dat niet weten?!' Vroeg ze verontwaardigd met een zielige blik terwijl ze zacht op haar lip beet. Hij trok een vage blik toen ze de slechte grap maakte en al snel was de vage blik weer goed getrokken. 'Ja de komkommer en ik zijn super goede vrienden man. Best buds for life!' Ze grinnikte en keek hem recht aan. 'Oké dus je kan daar wel een beetje tegen? Maar heb je nog een crush rondlopen in de Glade?' Vroeg ze nieuwsgierig. Ze volgde elke beweging met het deurtje en keek meteen op van haar smerige nagels die ze uit eindelijk schoonmaakte. 'Mooi, mooi! Je hebt wel een drankje verdient voor dat! Zullen we wat gaan drinken?' Vroeg ze met een glimlach terwijl ze van het aanrecht afsprong.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Oh Deary! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Oh Deary!   Oh Deary! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Oh Deary!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Kitchen-