IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 I found myself reminded, To keep you far away from me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I found myself reminded, To keep you far away from me   I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Emptydo dec 10 2015, 11:40


Slaperig opende ze haar ogen weer, het geslof had haar gewekt en nu liep hij weg. Nee! Hij mocht niet weg. 'Oliver kom terug.' Gaapte ze zachtjes terwijl ze haar hand naar hem uitstak. Ze had het woordje trut niet eens gehoord. Ze had enkel hem horen wegsloffen. Maar hij had belooft te blijven! 'Oliver laat me niet alleen alsjeblieft.' zei ze zacht en smekend. Dat was het laatste wat ze wel wilde, alleen zijn. Met een gedwongen glimlach hing ze over de hangmat heen terwijl ze de deken tegen haar borst aan hield. Zo kneuzig en dronken dat ze was viel ze er bijna uit. Ze zette een van haar handen op de grond om zich niet te laten vallen. Met een lachend gilletje probeerde ze overeind te komen en landde net zo hard met haar hand weer tegen de grond terwijl haar onderlichaam gewoon in de hangmat lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I found myself reminded, To keep you far away from me   I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Emptydo dec 10 2015, 19:56

Hij hoorde Haydens zachte stem maar besloot het te negeren. Die meid kon toch haar bed niet uitkomen met de dronken kop die ze had. Maar toen haar gilletje klonk draaide hij zich voor de zekerheid nog om. Straks maakte ze iedereen hier nog wakker en Oliver had alles behalve zin om de hele situatie aan mensen uit te gaan leggen, laat staan dat Hayden aandacht kreeg. Hij zuchtte diep, draaide met zijn ogen en liep snel terug naar de roodharige, die half uit haar hangmat hing. Godzijdank dat ze een deken voor haar bovenlichaam hield want Oliver vond het nooit zo erg om naar de vrouwelijke rondingen te kijken. Hij zette zijn beiden armen onder haar oksels om haar zo weer in de hangmat te hijsen en haar goed te leggen. 'Alsutblieft Prinses.' Bromde hij niet al te vriendelijk. Oliver bleef staan waar hij stond om te wachten op Haydens volgende smeekbede. Hij dacht dat hij had moeten wachten tot ze sliep, dat had ze gedaan dus wat zat ze nou te zeuren? Sinds wanneer moest hij er voor haar zijn terwijl zij er nooit voor hem was geweest? Oliver wist dondersgoed dat dat niet zo was geweest, maar hij was nu eenmaal arrogant op dit soort momenten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I found myself reminded, To keep you far away from me   I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Emptydo dec 10 2015, 23:22

So you say I'm complicated, that I must be outta my mind


Ze grinnikte terwijl hij zijn handen onder haar oksels gleden om haar terug te heisen in de hangmat. Ze hield haar handen stevig op de deken gedrukt en schoot weer in de lach. Ze stak haar armen naar hem uit als een baby. 'Knuffel!' Vroeg ze kinderlijk en opnieuw hard. ze giechelde hard en keek hem met een oprechte glimlach aan. Ze wilde hem en hem alleen en ze begreep niet helemaal waarom hij zo tegenwerkte. Was dit niet het gene wat hij laatst zo graag had gewild? Nee hij wilde alleen haar lichaam niet haar als pakket. Haar gedachtegang ging van de hak op de tak en helder nadenken was niet echt meer een ding. Ze trok de deken omhoog en keek even naar haar zelf en begon te lachen. 'pssst, ik heb geen shirt aan, waar is mn shirt heen?'

But you've had me underrated. What's wrong with being confident?
Hayden



Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I found myself reminded, To keep you far away from me   I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Emptyvr dec 11 2015, 23:14

Hij kon al niet met kinderen werken, hij haatte en verachtte kinderen tot op het bot, teveel onschuldigheid, en nu Hayden zich als eentje gedroeg werd het alleen maar erger. Ze was een stuk ouder dan een klein kind en Oliver kon nog net van zichzelf weten dat wanneer hij dronken was hij zich ook niet zo gedroeg. Maar hij wilde niet eens denken aan het gedrag dat hij had tijdens zijn dronkenschap. Niet na wat met Evangeline was gebeurd. Hij had er geen spijt van, maar toch. Hij was er ook niet trots op. Het was de alcohol die het hem had laten doen, niet hijzelf. Of misschien wel voor een deel. Oliver rolde met zijn ogen, negeerde Haydens uitgestoken armen en bleef stoïcijns staan. Kon Hayden zelfs niet in die dronken roes inzien dat hij absoluut geen zin had in dit gezeik? Nog een draai van zijn ogen. 'Je had je t-shirt uit getrokken toen je in je hangmat ging liggen.' Hij liep een half rondje om haar slaapplek heen en viste het shirt van de grond om als bewijs omhoog te houden. Kon ze niet gewoon slapen? Na zo'n nacht zuipen hoorde je toch moe te zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I found myself reminded, To keep you far away from me   I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Emptywo dec 23 2015, 04:32

Hayden schreef:
So you say I'm complicated, that I must be outta my mind


Ze keek kort opnieuw onder de deken en pakte haar shirt dankbaar aan en trok die opnieuw aan. Nee je kon niet even zomaar zonder shirt rondwandelen toch, dat was gewoon niet oke! Kort wreef ze in haar ogen en gaapte terwijl ze naar hem keek. 'Ollie laat mij niet alleen! Wat als de monsters komen? Ik heb je nodig om mij te beschermen!' Zei ze terwijl ze haar armen naar hem opnieuw uitstak. Ze glimlachte en schoof op in dr hangmat, ze ging niet stoppen tot ze haar zin kreeg. En die wilde ze absoluut krijgen. Ze hield van hem en dat zou ze altijd blijven doen en ze weigerde op dit moment te begrijpen dat ze niets meer waren, niets van elkaar enkel oude bekendes of meer vijanden zoals het de laatste tijd meer was geworden. Ze keek met een paar smekende ogen naar Oliver en glimlachte. 'Pretty please?'

But you've had me underrated. What's wrong with being confident?
Hayden



Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I found myself reminded, To keep you far away from me   I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Emptywo dec 30 2015, 11:52

God, hoe lang moest dit mens nog door zaniken en zeuren. Het liefst draaide hij haar hoofd gewoon om om het in een kussen te stoppen zodat hij tenminste haar stem niet meer hoefde te horen. Nou ja, het as technisch gezien moord en zover wilde Oliver niet gaan. Nog niet tenminste. Maar als Hayden zo door bleef gaan kreeg hij wel sterkere neigingen om het te doen. Hij draaide met zijn ogen en zuchtte geërgerd. Misschien als hij zijn lichaamstaal wat meer uitsprak, dat ze dan zou merken dat hij er helemaal niet wilde zijn. 'Het is ochtend. Daarbij bestaan er geen monsters.' Hij onderdrukte de neiging om te zeggen 'behalve Griever', maar dan waren waarschijnlijk alle poppen aan het dansen en dan zou hij het ook niet meer in de hand kunnen hebben. Oliver beet op zijn lip en staarde Hayden nors aan. Hoe had hij ooit van haar kunnen houden? God, ze was nog erger als ze dronken was, nog erger wanneer hij dronken was. En zodra het haar uitkwam moest hij haar te hulp schieten. Fucking hell, hij was haar slaaf niet. 'Best.' Mompelde hij. De jongen leunde weer tegen de paal aan waar het voeteneinde van Hayden's hangmat aan bevestigd was en keek chagrijnig de andere kant op. Als ze nog ging vragen of hij erbij kwam liggen, kon ze het wel shaken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: I found myself reminded, To keep you far away from me   I found myself reminded, To keep you far away from me - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I found myself reminded, To keep you far away from me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Lost & Found
» Lost 'n Found Departement
» Aaand I guess I found a new spicey spice!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Fireplace-