IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Little me

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Clementine
Clementine
Slicer

PROFIEL
Tag : (a)

Aantal berichten : 131

Registratiedatum : 05-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ❀ 13 years
Job: ❀ Slicer
Relationship: ❀ please get away from me.

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Little me   Little me Emptyzo nov 29 2015, 09:21

Aangezien Clementine nog geen werk had gevonden liep ze nu met een tas wortels rond. Een track-hoe had gevraagd of ze ze naar de keuken wou brengen en het was niet alsof ze veel te doen had. Braaf liep ze dus naar de keuken om het ook maar aan de eerste de beste cook geven. Het meisje huppelde vrolijk naar het kleine gebouwtje. Eerst had de keuken in homestead gezeten had ze gehoord. Toen was het afgebrand, maar nu was het weer opgebouwd. Dat alles had ze gemist, misschien was dat maar beter ook.
Voorzichtig keek ze naar binnen. Ze zag niemand. Met kleine stapjes liep ze toch door. De zak met wortels nog altijd in haar handen geklemd. "H-hallo?", besloot ze te vragen. Want ze wou de wortels wel op een goede plek neerleggen. Waren alle cooks ineens verdwenen? Of er echt veel waren die dit werk deden wist ze niet. Na even wachten besloot ze een paar stappen te zetten. Misschien kon ze het zelf vinden. Al wou ze niet op haar kop krijgen. Haar ogen hield ze op de onderste plekken en daar zag ze niks liggen. Hmm. Haar blik ging omhoog. Al snel zag ze toen oranje dingen liggen. Oh daar kon ze niet bij. Was er iets van een kruk waar ze op kon staan? Blijkbaar waren er geen kleine cooks, want zij kon zo snel niks zien. Zuchtend keek ze omhoog. Moest ze nu gaan klimmen?

{ Hayden eerste post. Daarna OPEN
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little me   Little me Emptyzo nov 29 2015, 13:43


Verveeld liep de roodharige door de keuken dingen van de avond er voor op te ruimen. Ze liep met pannen overal te slepen en ze af te wassen. Om ze vervolgens met een luid geluid ze in de kasten te smijten. Ze hoorde een zachte kinderlijke stem, sinds wanneer waren er klein kinderen in de Glade? Al snel liet ze alles letterlijk uit haar handen vallen om te gaan kijken welke idioot had bedacht in haar keuken te komen. Haar amberkleurige ogen vielen op het kleine meisje. Ze schatte haar jong misschien wel de jongste van de Glade. 'Wat kom je doen kleine?' Vroeg ze terwijl ze haar zag kijken naar de hoge plek waar waarschijnlijk hunter de wortelen had neer gelegd gewoon om haar te pesten. Op een of andere manier was dat zijn levensmissie ofzo. 'Oh ze moeten naar beneden, Hunter heeft ze daar denk neer gelegd om me te pesten.' Zei ze terwijl ze de tas met wortelen pakte en ze ergens neer legde waar ze wel beide bij konden. Een paar centimeter groter zijnde dan Clementine had ze ook niet veel idee hoe ze bij de wortelen ging komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine
Clementine
Slicer

PROFIEL
Tag : (a)

Aantal berichten : 131

Registratiedatum : 05-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ❀ 13 years
Job: ❀ Slicer
Relationship: ❀ please get away from me.

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little me   Little me Emptyzo nov 29 2015, 19:20

"Wat kom je doen kleine?", werd er gevraagd en haar ogen schoten gelijk naar het geluid. Een roodharige stond daar. Een echte uitdrukking kon ze niet vinden, dus hoe ze moest reageren wist ze ook niet. Voorzichtig tilde ze de zak op en liet hem aan haar zien. Blijkbaar was dat niet de plek om ze neer te leggen. Godzijdank. Dit oudere meisje was namelijk ook niet zo heel groot, misschien konden ze er beide wel niet bij. Dan zouden ze er een groter iemand bij moeten halen. Die waren er wel genoeg. De builders en brick-nicks waren meestal wel groot. Anderen konden verschillen. Ja ze had goed opgelet. Meestal werd ze wel geïntimideerd door de grote van sommige anderen, nu niet. Al was de manier waarop ze zich gedroeg genoeg. "Nou ene Hunter maakt het je wel moeilijk", zei ze lachend. Haar ogen gleden weer naar boven. Nou dit was een goed moment om zichzelf misschien even voor te stellen. Ze kon ook nog niet precies plaatsen wie dit hier voor haar was, al had ze wel een vermoeden. "Ik ben Clementine trouwens." Hoe meer mensen ze kende hoe beter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little me   Little me Emptydo dec 10 2015, 12:06

So you say I'm complicated, that I must be outta my mind


Terwijl ze op sprong om de wortels een voor een vast te grijpen uit het kastje daar boven. Zo conditieloos als ze was was ze na de 20 keer op springen al moe. 'Ja Hunter is een beetje een eikel.' Zei ze moeilijk terwijl ze de laatste wortel pakte terwijl ze sprong. Ze wees even naar het kastje. 'En daar ligt mijn krukje ook.' Zei ze geïrriteerd ze kreeg dat mormel nog wel met zijn gekut. 'Ik ben Hayden' Zei ze met een glimlach naar het kleine meisje. De kleintjes waren meestal wel oke en gezellig om mee om te gaan zonder dat ze een grote bek gaven of vervelend waren. Ze pakte de zak van het meisje en deed de overige wortelen er bij en legde ze in een kastje waar ze wel bij kon, zelfs voor moest bukken. 'Zo dan kunnen de kleintjes er ook bij.' Zei ze grinnikend.

But you've had me underrated. What's wrong with being confident?
Hayden



Terug naar boven Ga naar beneden
Clementine
Clementine
Slicer

PROFIEL
Tag : (a)

Aantal berichten : 131

Registratiedatum : 05-11-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ❀ 13 years
Job: ❀ Slicer
Relationship: ❀ please get away from me.

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little me   Little me Emptyzo dec 13 2015, 10:29

De roodharige begon te springen om de wortels te pakken te krijgen. Nadat ze zei waar haar kruk was snapte ze pas waarom ze het op die manier deed. Haar stem klonk geïrriteerd door die Hunter. Ze zou wel snappen waarom. Als cook dan nergens bij kunnen was ook niet zo fijn. Klimmen was ook geen optie of wel? Kleine mensen zouden zo nergens bij kunnen. Haar naam was Hayden. Nou weer een naam bij de lijst. Ze kende ook al aardig wat mensen; Sommige alleen bij naam. Sommige iets beter. Dan had je een paar die eigenlijk alleen maar 2 zinnen tegen haar hadden gezegd. De spullen werden lager gezet en Clem keek waar. "Wij kleintjes hebben het moeilijk", zei ze met een glimlach. "Misschien kunnen we proberen om je kruk terug te krijgen?" Ze wou haar wel helpen. Dan moesten ze daarna de kruk verstoppen op een plek waar alleen kleintjes erbij zouden kunnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Little me Empty
BerichtOnderwerp: Re: Little me   Little me Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Little me
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Kitchen-