IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Super Tesseerr

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Super Tesseerr Empty
BerichtOnderwerp: Super Tesseerr   Super Tesseerr Emptyza apr 18 2015, 14:17

Tessaaaaaaa



Word: ### || Tags: name


Nou Ik zal mij eens voorstellen. Ik ben Tessa wonende te Haarlem en ik ben 19 jaar oud. Ik heb een grote voorliefde voor dieren en weiger bont of leer te dragen. Ook zou ik vegatarisch willen zijn maar mn moeder laat het niet toe.
Ik zit nu aan opleiding 4 omdat ik de andere drie niet heb afgemaakt zit ik met 19 jaar nog steeds in de 2e. Mijn eerste opleiding was IVS (sales en marketing in het engels) de tweede mediatechnologie (html photoshop dreamweaver etc) de derde was Paraveterinair (dierenarts ass.) en nu doe ik Dierverzorger management. dit is een mbo niv. 4 opleiding.
Zelf heb ik op het moment 3 honden 4 katten 2 ratten en een konijn (mn andere konijn is gevlucht en Lampje is een beetje een kreng en accepteerd geen andere konijnen drm is ze alleen.)

Ik loop stage in een dierenasiel en ik vind het super leuk en dat zijn de dagen waar ik enorm naar uit kijk. Mijn hobbies zijn toch echt wel iets met mn honden doen zoals wandelen of fietsen. Naja je kan het niet fietsen noemen met Faye (Ja zij is vernoemd naar de persoon die hier Faye bespeeld, Faye is haar nickname en Faye is gewoon een mooie naam) zodra zij de fiets ziet begint ze te trekken als een idioot dus ze draagt vanaf toen een tuig. Schrijven, manipuleren en animeren op de pc en met vrienden uitgaan ofc.

Mijn drie honden (teven) heetten

  • Faye (zwarte griekse bastaard, vroeger mishandeld en begrijpt niet wat hond zijn inhoud. 2 jaar)
  • Daantje ( xDuitse Staande korthaar bruin, een te vrolijk hondje die niets moet van vreemde 3 jaar)
  • Pluk (Langharige tricolour teckel, heeft een hernia 13 jaar)


Mijn twee Ratten (vrouwen) heetten

  • Maddy (Gladhaar mislukte japanner agouti, bijna jaar)
  • Aly (Gladhaar wit-bruine husky half jaar)


Mijn vier katten (katers) heetten

  • Alf (Rood, bijna 7 maanden)
  • Storm (Rood, papzak die buiten iets te eten krijgt, 4 jaar)
  • Flater (Rood, gewoon een rare kat die af en toe random doet alsof ie een schootkat is, 11 jaar)
  • Norit  (zwart langhaar, bijna 7 maanden broertje van Alf)


Verder kun je mij vinden op
Warriordogs onder de namen: Absentstar & Direpaw
Starshine academy onder de namen: Hayden de Payens, Miss Alylore & Gwendydd



Terug naar boven Ga naar beneden
 
Super Tesseerr
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: ALGEMEEN :: Introduction-