IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Drunk... NOPE

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptyza apr 18 2015, 20:52


De dag na het feest zat ze met een 'duffe kop' op haar hangmat te bengelen. Ze had vandaag al een geit geslacht voor het avondeten, en alles was naar boven gekomen. De drank? Waarschijnlijk, maar dat ging ze echt niet zeggen. Stel je voor Ayla op haar dak. Ze wreef haar ogen uit. Het was leuk met Anthony geweest en ze had een bijnaam voor hem verzonnen. Ant. Hehe, mier.

Ant & Geen zin om met de sheet te posten~
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptyza apr 18 2015, 21:03

Eén voor één opende Anthony zijn ogen, maar deed deze al snel terug dichte toen het felle licht hem zowat verblindde. Hij fronste even zijn gezicht toen een stekende pijn door zijn hoofd ging. Right. Ook dat nog. Hij ging even met zijn hand naar zijn voorhoofd waar hij al snel een schaafwond voelde. En een schaafwond en hoofdpijn. Hij was gisteren nacht nog een keer uit zijn hangmat gevallen, dat was waarschijnlijk de oorzaak van die schaafwond. Hij deed echter niet veel moeite om zijn hoofd eens wat beter te bekijken of de wond zo nodig te ontsmetten. Eerst maar eens proberen om die kater weg te krijgen. Uiteindelijk opende hij toch terug zij ogen toen het piepen van een bewegende hangmat hoorde. Rebecca was blijkbaar ook al wakker. "Goed geslapen, Becca?" vroeg hij met een klein grijnsje. Ze zag er niet echt fris uit. Hij waarschijnlijk ook niet, maar dat kon hij gelukkig niet zelf zien.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptyza apr 18 2015, 21:13


Gepiep klonk van achter haar. "Goed geslapen, Becca?" De stem klonk vrij luid en ze bracht haar handen naar haar oren. "Hmmmpf...", kreunde ze. Ze keek hem aan met kleine heldere oogjes. "Ik heb geslapen als een roos..., maar opstaan was niet geweldig. Jij Ant?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptyzo apr 19 2015, 18:33

"Ik heb geslapen als een roos..., maar opstaan was niet geweldig. Jij Ant?" Haar stem galmde als een echo door zijn hoofd. Vreemd genoeg leek hij dit al eens eerder gehoord te hebben, die echo's. "Ik ben niet goed gestart, aangezien ik uit m'n hangmat ben gevallen in de vroege ochtend, maar uiteindelijk heb ik behoorlijk goed geslapen." grijnsde hij. "En ik er er de gevolgen van moeten dragen." zei hij er nog achter en liet zijn hand weer even voorzichtig naar de schaafwond op z'n gezicht gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptyma apr 20 2015, 17:07


Hij leek het geluid ook hard te vinden. Goed dan was het oké. Ze zuchtte -in zichzelf- zinnen, klopte niet meer in haar hoofd. "Ik ben niet goed gestart, aangezien ik uit m'n hangmat ben gevallen in de vroege ochtend, maar uiteindelijk heb ik behoorlijk goed geslapen." grijnsde hij. Rebecca grijnsde ook. Ze schudde haar hoofd, Gekkerd. "En ik er er de gevolgen van moeten dragen." Zijn hand wreef over een schaafwond. Rebecca tuitte haar lippen. "Oh, Antje toch! Moet ik er een kusje op geven?, zei ze plagend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptydo apr 23 2015, 21:54

"Oh, Antje toch! Moet ik er een kusje op geven?" Anthony liet een gespeelde pruillip zien toen ze dat zei. "Natuurlijk," zei hij vervolgens. "Zonder zo'n kusje kunnen wonden niet genezen, vraag dat maar aan de experts." voegde hij er nog met een grijnsje aan toe, wijzend naar het feit dat hij zelf veel van medische hulp afwist. Ant sloeg zijn benen naar de ene kant van de hangmat en wiebelde er vervolgens wat mee, zodat hij na een kleine sprong netjes op zijn twee voeten landde. Even moest hij zijn evenwicht herpakken doordat zijn hoofd wat achter stond, maar hij wist zich snel terug stevig te houden. Hij zette zich plagerig voor Rebecca neer, die zich in haar hangmat had gezet. "Zie dat je de schaafwond niet mist hé." zei hij met een knipoogje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptydo apr 23 2015, 21:58


Ze lachte. "Natuurlijk," zei hij vervolgens. "Zonder zo'n kusje kunnen wonden niet genezen, vraag dat maar aan de experts." Ze knikte. Kusjes waren altijd nodig hé! Hij sprong wankelend uit de hangmat. Rebecca lachte nog harder. AUW! Ze stopte niet met lachen, maar deed het wel minder hard. "Zie dat je de schaafwond niet mist hé." Een blosje kwam op haar wangen en grijnzend knipoogde ze terug. "Tuurlijk niet." Wel... haar hoofd stond niet echt op nadenken dus kuste ze maar zijn voorhoofd. Zijn huid was warm. Daarna drukte ze haar lippen op zijn schaafwond. IEUW... Ze glimlachte breed. "Zo meneer de dokter. Was dat goed?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptydo apr 23 2015, 22:12

"Tuurlijk niet." Nu hij hier toch voor haar zat liet hij zijn blik toch wel even over haar gaan. Niets subtieler dan dit. Even kneep hij zijn ene oog dicht toen zachtjes op zijn schaafwond drukte, nadat ze er kort één op zijn voorhoofd had gegeven. Op deze manier wilde hij wel vaker uit zijn hangmat vallen. "Zo meneer de dokter. Was dat goed?" Hij maakte terug oogcontact met haar toen ze dat zei. "Het is Doctor Ant." verbeterde hij haar. "En beter kon het niet, al moet ik wel zeggen dat je er eerst behoorlijk naast zat." Hij bleef zitten waar hij zat, vlak voor haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptyvr apr 24 2015, 20:51


Ze had nog steeds die blosjes op haar wangen. Bij Helena ook al. HELP! Wat gebeurde er met haar lichaam. Ze had eerst gedacht dat het het mooie weer was. Mooi weer vlindertjes etc. "Het is Doctor Ant." verbeterde hij haar. Wow gelukkig... hij verstoorde haar woelende gedachten. Ze grinnikte zachtjes. "En beter kon het niet, al moet ik wel zeggen dat je er eerst behoorlijk naast zat." Ze haalde haar schouders op, ze vond het niet erg. Het was zelfs leuk geweest. "Al goed... Doctor Ant." Ze lachte. Mier, het bleef grappig. "En het was in een loodrechte lijn hoor. Dus er niet... zo heel erg naast." Ze zette haar vinger op zijn schaafwond, zachtjes en volgde dan een loodrechte lijn naar zijn lippen. -Totaal niet loodrecht- Daar bleef haar vinger staan. "Zie je."

Haar vinger lag nog steeds op zijn lippen. Die waren warm en zacht. Rebecca begon vanbinnen te zweten. Wat nu? Wegtrekken, laten liggen... Uiteindelijk kwam haar bedoezelde hersenen met een idee. Ze haalde heel licht haar schouder op en drukte dan haar lippen op de zijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptyza apr 25 2015, 21:56

"Al goed... Doctor Ant." Hij had zijn blik op haar gericht toen hij even leek te duizelen en glimlachte vervolgens even naar haar toen ook zij dat deed. "En het was in een loodrechte lijn hoor. Dus er niet... zo heel erg naast." Hij volgde nauwgezet haar vinger die ze van zijn schaafwond naar zijn lippen liet glijden, en haalde even bedenkelijk zijn wenkbrauw op. Hij was niet bepaald heel helder, maar toch helder genoeg om te weten wat hierop zou volgen. Een geamuseerde glimlach verscheen dan ook op zijn gezicht toen ze haar vinger op zijn lippen liet liggen. Wel, dit stond hem zeker aan. "Zie je." Ant keek een kort moment scheel, doordat hij haar vinger volgde, maar richtte al snel terug zijn focus op Becca, die dichter naar hem toe leek te gaan. Wacht, ze ging wel degelijk dichter naar hem toe, waardoor hij toch even zijn ogen iets wat geschokt opende toen hij plots haar lippen op die van voelde. Zijn geschrokken toestand verdween echter al snel toen hij alles eenmaal op een rijtje had weten te zetten. Zoiets zou hij nooit afslagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptyzo apr 26 2015, 14:44


Haar ogen waren niet gesloten dus zag ze zijn geschokte "face". Die daarna rustig werd. Rebecca knipperde en trok weg. Ze glimlachte voorzichtig. "Zou je schaafwond daarmee genezen Doctor Ant?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Anthony
Anthony
Keeper - Med-Jackers

PROFIEL
Tag : Back in town! ;D

Aantal berichten : 625

Registratiedatum : 14-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19years
Job: Keeper ~ Med-Jackers
Relationship: Easily los, hard to find

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptyza mei 02 2015, 00:20

Anthony bleef iets wat verdwaasd zitten toen ze haar lippen terug van de zijne haalde. "Zou je schaafwond daarmee genezen Doctor Ant?" Een kleine wazige grijns verscheen rond zijn lippen. Stel je voor wat ze zou doen als zijn arm gebroken was. "Mijn schaafwond is zeker en vast tegen morgen genezen." zei hij op een geamuseerde toon en leunde wat subtiel naar achteren. Hij zat al even op zijn knieën en de bloedtoevoer naar zijn voeten werd wat afgekneld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rebecca
Rebecca

PROFIEL
Aantal berichten : 300

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years »
Job:
Relationship: Love is an inside battle. And I hate battles. But mayby I'm in love with a good friend »

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Emptydo mei 14 2015, 13:31


Ze glimlachte breed. "Mijn schaafwond is zeker en vast tegen morgen genezen." Rebel knikte. "Zou ik het goed doen als Med-Jacker, doctor Ant?" Ze wist eigenlijk het antwoord al: ABSOLUUT NEE!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Drunk... NOPE Empty
BerichtOnderwerp: Re: Drunk... NOPE   Drunk... NOPE Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Drunk... NOPE
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» [open] Let's hear it for the… Nope
» The Drunk Tour
» Drunk dancing stars
» I might get a little drunk. [OPEN + GANZENOPDRACHT]
» Was it a dream? Nope, it was not a dream.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Homestead-