IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Geheime, nachtelijke dronkenschap

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3
AuteurBericht
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Emptyvr mei 01 2015, 15:00

remember when ...

"Je maakt me zo verlegen," Oh nee! Max verborg zijn mooie gezichtje achter zijn handen en met een super dramatische zucht keek hij naar het plafond. "Zo voel ik me ondergewaardeerd Max." Jammerde hij en drukte zich dichter tegen Max aan. "Dat wil je toch niet?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Emptyvr mei 01 2015, 15:16

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Fletcher keek omhoog, waardoor zijn prachtige kaaklijn goed uitkwam. Even had Max de neiging om het aan te raken, maar onzeker hield hij zich in. Onzeker?! Wat Fletch wel allemaal niet met hem deed. "Je moet je juist heel erg gewaardeerd voelen.. I-ik heb me nog nooit zo gevoeld." Fletcher ging dichter tegen hem aanzitten. Nu was het Max' beurt om zijn hoofd op Fletch' schouder te leggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Emptyvr mei 01 2015, 15:24

remember when ...

"Je moet je juist heel erg gewaardeerd voelen.. I-ik heb me nog nooit zo gevoeld." Hihi. Dat was misschien wel een klein beetje waar, ja. Nu werd een Max hoofd op zijn schouders gelegd en Fletch legde kort zijn hoofd op het andere hoofd. "Hoe voel je je dan?" Vroeg hij met een grote glimlach.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Emptyvr mei 01 2015, 15:27

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
'Hoe voel je je dan?' Met grote ogen richtte Max zijn ogen omhoog, maar hij kon Fletcher niet goed zien. Hij kon zijn gevoel niet onder woorden brengen. Het was té bijzonder. In plaats daarvan pakte hij Fletch' hand en streelde met zijn duim de bovenkant van zijn hand. "Hoe voel jij je?" vroeg hij terug.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Emptyvr mei 01 2015, 15:32

remember when ...

De vraag werd nooit behandeld, in plaats daarvan raakte Max zijn hand aan. "Hoe voel jij je?" Huh. Waarom werd de vraag nu aan hem gesteld? Nadat hij een kinderlijke lachbui in moest houden, dacht hij na. Voor zover hij dat nog kon met al die afleiding. "Het voelt anders bij jou dan bij andere vrienden." Nou, zo makkelijk was het niet om onder woorden te brengen.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Emptyvr mei 01 2015, 15:40

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Ja, zo voelde het voor hem ook. Het was anders dan bij andere vrienden. "Maar eigenlijk zijn we verder alleen bevriend met meiden," merkte hij op. "Die we allebei best zouden doen." Direct, charmant ook, om zo te zeggen. Max was licht in z'n hoofd en hij merkte hoe hij minder nadacht over wat hij zei en hoe hij het zei. "Wat zijn we toch populair Fletch," zuchtte hij dramatisch.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Emptyvr mei 01 2015, 15:42

remember when ...

"Maar eigenlijk zijn we verder alleen bevriend met meiden," Hij haalde zijn schouders op. "Die we allebei best zouden doen." Die opmerking had hij ook bijna gemist. Maar true. Misschien niet allemaal met een nuchter hoofd. "Wat zijn we toch populair Fletch," Hehe. Fletch raakte het puntje van Max zijn neus aan. "Misschien ik zelfs een tikkeltje meer dan jij." Plaagde hij hem.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Emptyvr mei 01 2015, 15:47

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Ututut! Fletcher meer populair? Max was bijna beledigd - of deed in ieder geval alsof hij beledigd was. "Dat jij je zwabber nou wat minder secuur gebruikt dan ik.." Hij raakte nu Fletcher's neus - oeps half lip - aan, "betekent niet dat je populairder bent." Nah, misschien was het ook wel waar. Fletcher was de gitaarhunk met het perfecte haar, en Max was de nadenkende, regelende, hardwerkende dude. Oke, hij begon de feestjes, maar Fletcher zorgde voor de muziek, en muziekanten hadden nou altijd een streepje voor. Een onzichtbare siplip verscheen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Emptyvr mei 01 2015, 15:51

remember when ...

"Dat jij je zwabber nou wat minder secuur gebruikt dan ik.." Wow die vinger kwam opeens heel dichtbij, maar de triomfantelijke grijns bleef op zijn gelaat staan. Hij schitterde. "betekent niet dat je populairder bent." Alsof hij een engeltje was keek hij Max aan. "Nog niet gebruikt, dus een invalid argument, heb je daar." Sprak hij onschuldig. "Maar hey, ik hoor het graag als jij eindelijk wat actie krijgt."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Emptyvr mei 01 2015, 16:38

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 XTiTnHN9T5miD1rIuQ

// Max
Een engeltjeshoofd, really? De onschuldige Fletcher? "True. En ja, ik zal het je vertellen. Maar jij vertelt t mij dan wel ook toch?" Daar was hij namelijk nog niet zo zeker van. Hij deed al zo geheimzinnig over Alex en wat er tussen hen gaande was. Hadden ze eigenlijk al wat gedaan? Fletcher was geen open boek, en z'n mond trok 'ie wel open, maar dat sloeg vaak op niet erg veel.

Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Emptyvr mei 01 2015, 16:59

remember when ...

"True. En ja, ik zal het je vertellen. Maar jij vertelt t mij dan wel ook toch?" Dat het een vraag was, oké, maar .. geen idee, het klonk zo .. niet echt heel achterdochtig, maar er zat wel zo'n hint in. De woordkeuze zat hem wel een beetje dwars, maar oké, hij shrugde het van zich af. "Natuurlijk, you'd be the first to know."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Geheime, nachtelijke dronkenschap   Geheime, nachtelijke dronkenschap - Pagina 3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Geheime, nachtelijke dronkenschap
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 3 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Meeting Cabin-