IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 I want to get out [&Ayla]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Kane
Kane

PROFIEL
Aantal berichten : 69

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years
Job:
Relationship: I'll love you if you want

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyza apr 25 2015, 20:47

Hij was klaar voor deze ochtend. De dieren waren gevoerd, de hokken schoon, en er waren geen verwonde dieren. Kane was de hele ochtend mentaal afwezig geweest. Hij had er zijn hoofd niet bij.
Natuurlijk was hij blij dat er nu mensen de Maze in waren gestuurd. Het maakte hem niet uit dat hij het niet was geworden. Maar hij kon er niet tegen dat hij alsnog moest wachten. Misschien was het stom om de hoop te houden dat er een uitweg werd gevonden.
Kane liep met een hangend hoofd richting het grote bouwwerk in het midden van de Glade. Hij klom erop en ging op de top zitten. Even zijn hoofd leeg maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyza apr 25 2015, 20:56


I tried to kill myself in the maze
De brunette hinkte wat rond door the Glade,leunend op haar stok. Waar het kon,als ze niet werd weggestuurd probeerde ze te helpen,maar veel lukte niet. Ze herstelde erg langzaam,maar ze ergerde zich aan haar been. Zou deze ooit terug goed herstellen zodat ze weer normaal kon lopen? Haar masker die ze gedragen had sinds ze hier zat was afgevallen,al keerde ze soms terug in haar oude gewoontes. Ze deed haar best oprecht vrolijk te lijken,en ze deed echt haar best om te doen alsof het veel beter met haar ging,maar in werkelijkheid was alles de hel. Elke dag haatte ze deze plek meer,maar ze kon het niet over haar hart krijgen om haar vriendin nog eens pijn te doen. Leunend op haar stok brachten haar voeten haar naar het Treehouse. Omhoog gaan zou niet lukken,en anders hadden de Gladers vast een gedachte dat ze nog eens zou springen. Zuchtend zette ze zich tegen de boom op de grond,de platformen gaven schaduw zodat ze wat uit het zicht zat,verzonken in haar gedachten.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane
Kane

PROFIEL
Aantal berichten : 69

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years
Job:
Relationship: I'll love you if you want

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyzo apr 26 2015, 15:36

Kane schrok wat op toen hij onder zich geluid hoorde, voetstappen. Iemand kwam richting het Treehouse. Kane keek omlaag en zag Ayla. Ze leek - net als hijzelf - compleet in gedachten verzonken. Hij verwachtte dat ze ook omhoog zou klimmen, maar ze ging aan de onderkant zitten, in de schaduwen. Kane slikte, ze kon natuurlijk niet klimmen...
Kane zuchtte en begon aan de klim omlaag. Het laatste stuk sprong hij naar beneden zodat hij naast haar neerkwam.
"Hey Ayla." zei hij vriendelijk. Hij wist niet hoe haar stemming was, dus hij probeerde zijn stemming zo vlak mogelijk te houden. "Hoe gaat het met je?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyzo apr 26 2015, 15:43


I tried to kill myself in the maze
"Hey Ayla." Zei iemand. Langzaam keek ze op en zag iemand in haar gezichtsveld. Kane. 'Hey',antwoordde ze terug en glimlachte. "Hoe gaat het met je?" Vroeg hij vervolgens. 'Het herstelt langzaam,maar ik ben nog lang niet van die stok vanaf.',antwoordde ze. 'En met jouw?',vroeg ze vriendelijk. Ze trok haar goede been op en liet haar kin op haar knie rusten. Niemand hoefde - nu dan toch - niet te weten dat haar been nooit volledig zou herstellen,maar ze kon er mee leven zolang ze hier zat. Ze zuchtte even en staarde wat voor zich uit.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane
Kane

PROFIEL
Aantal berichten : 69

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years
Job:
Relationship: I'll love you if you want

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyzo apr 26 2015, 16:40

"Hey," kreeg hij als antwoord. Kane glimlachte en ging naast haar zitten. Hij had Ayla nog niet echt leren kennen eigenlijk.
"Het herstelt langzaam,maar ik ben nog lang niet van die stok vanaf." antwoordde ze op zijn vraag. Kane keek naar de stok naast haar en knikte langzaam. Hij kreeg de vraag hoe het met hem ging. Hij haalde kort zijn schouders op en glimlachte. "Ik zit al een paar dagen te wachten tot het moment dat Oliver en Helena het Labyrint uit komen rennen met de mededeling dat ze een uitweg gevonden hebben. Het gebeurd alleen steeds niet." Hij keek Ayla aan en beet op zijn lip. Dit was de eerste keer dat hij echt met haar praatte. Ze was best knap, besefte hij. Kane richtte zijn gezicht weer voor uit. Hij moest niet zo denken. niet in deze situatie. Ze zaten met een grote groep vast hier. Liefde maakte het er niet beter op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyzo apr 26 2015, 16:47


I tried to kill myself in the maze
Hij haalde kort zijn schouders op en glimlachte. "Ik zit al een paar dagen te wachten tot het moment dat Oliver en Helena het Labyrint uit komen rennen met de mededeling dat ze een uitweg gevonden hebben. Het gebeurd alleen steeds niet." ze knikte even. 'Ooit lukt het wel,ook al moeten we daarvoor het hele labyrint slopen.',antwoordde ze. Zelf had ze ook wat geprobeerd,maar dat leidde tot niks. Iets knaagde ergens van achter in haar hoofd. Maar diep van binnen wist ze dat ze er misschien wel nooit uit konden. Ze staarde voor zich uit,maar of ze het ooit heel haar leven kon volhouden hier wist ze niet. En het feit dat ze nog steeds,buiten haar naam niks meer kon herinneren van de dingen voordat ze hier terecht kwam ergerde haar.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane
Kane

PROFIEL
Aantal berichten : 69

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years
Job:
Relationship: I'll love you if you want

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyzo apr 26 2015, 19:49

'Ooit lukt het wel,ook al moeten we daarvoor het hele labyrint slopen.' Kane keek even in haar ogen, in een poging te zien of ze het meende of hem alleen gerust wilde stellen. Ze leek het te menen. Kane glimlachte dus, maar toch drongen haar woorden niet echt in hem door. Wat als er geen uitweg was? Of wat als er ineens een ziekte uitbrak en de mensen of de dieren doodde? Of wat als de grond ineens onvruchtbaar werd? Er was zoveel wat mis kon gaan.
"Ja. We komen hier wel weg." Hij mocht de hoop niet kwijtraken. Zo was hij niet.
Nou ja, eigenlijk was hij wél zo, maar hij liet iedereen in de waan dat hij juist hoop had, vrolijk was. Maar dat deed hij alleen om andere mensen in zijn stemming mee te krijgen. Het was niet goed om droevig te gaan zijn. Droevig resulteerde vaak in depressief, en dat resulteerde misschien wel in een gevaarlijke val. Zoals Ayla had gedaan.
Hij kon niet zeggen dat hij haar níét snapte. Hij snapte haar beter dan eigenlijk goed was. En dat baarde hem zorgen. Ookal zat hij hier opgesloten, hij wilde niet dood.
"Waarom..." Kon hij dat wel vragen? "Waarom sprong je er vanaf?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyzo apr 26 2015, 20:05


I tried to kill myself in the maze
"Ja. We komen hier wel weg." Ze knikte,en keek hem even aan. Maar daarna richtte ze haar ogen op de grijze muren van The Maze. "Waarom..." Begon hij. "Waarom sprong je er vanaf?" vroeg hij toen. Even balde Ayla haar handen tot vuisten. Ze sloot haar ogen en haalde diep adem. 'Ik was hier als eerste,een hele maand alleen. Ik was depressief,en ja alleen. Na bijna een maand ben ik the maze in gegaan en ben een muur op geklommen. Het klimop reikte tot halverwege de muur en ik ben toen gesprongen. Maar ik overleefde de val. Aantal dagen later kwam Rebecca,ik dacht dat het misschien toch wel zou mee vallen.',ze keek hem even aan. Binnenkort wist toch iedereen van haar zelfmoord pogingen,dus dan kon ze beter alles vertellen. Ze richte haar blik weer op de grijze muren. 'Langzaam kwamen meerde Gladers naar hier en ik bleef deze plek haten. Rebecca wist dat ik het weer wou proberen,en ze probeerde me om te praten. Ik heb niemand verteld wat ik van plan was en toen alle Gladers lagen te slapen ben ik in de vroege ochtend naar hier gekomen en ben van het Treehouse afgesprongen,hopend dat het nu wel zou lukken en dat ik eindelijk dood zou zijn.',ze staarde emotieloos voor zich uit. 'Maar zoals je ziet heb ik het overleefd.',eindigde ze haar verhaal en keek hem even aan. 'Toch haat ik het hier.',ze keek hem nog even aan voordat ze haar ogen weer op de grijze muren richtte. 'Maar het gaat beter met me.',terwijl ze dat zei plakte ze een glimlach op haar lippen. Hoe lang zou ze nog moeten doen dat het 'goed' moet haar ging? Ze deed het puur voor haar vriendin,en deed dan ook haar uiterst best om niet terug depressief te worden.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane
Kane

PROFIEL
Aantal berichten : 69

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years
Job:
Relationship: I'll love you if you want

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyzo apr 26 2015, 20:45

Hij zag hoe ze haar handen tot vuisten balde, en legde zijn eigen hand op haar goede been, geruststellend bedoeld. Ze legde uit dat ze hier als eerste was beland, dat ze al eerder zelfmoord had geprobeerd te plegen in de Maze, en het later dus vanaf de toren had geprobeerd. Ze besloot het verhaal door te zeggen dat het beter met haar ging.
Kane keek haar aan. "Het gaat 'beter', maar nog steeds niet goed. Heb ik dat juist?" Hij zag het vrijwel meteen. Misschien kwam het door het gesprek wat hij had gehad met Alexandra. Hij had haar littekens gezien en was erachter gekomen dat zij zichzelf nog steeds wilde snijden.
Hij wist dat hij Ayla niet moest opdringen, geen antwoorden uit haar moest dwingen, zoals hij bij Alex wel een beetje gedaan had. Maar Alex was veel onzekerder dan Ayla. Ayla zou zich onmiddellijk dichtklappen en misschien wel tegen Kane uitvallen. En Kane was mentaal ook de sterkste niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyzo apr 26 2015, 20:54


I tried to kill myself in the maze
Toen Kane zijn hand op haar been legde trok ze haar goede been op. Het was een reflex en ze was niet echt iemand die heel dol was op aanrakingen.
"Het gaat 'beter', maar nog steeds niet goed. Heb ik dat juist?"zei hij nadat ze klaar was met haar verhaal. 'Het gaat de goede kant op',gaf ze als antwoord. Soms leek het woordje goed te ver gezocht. Ze keek hem even aan en glimlachte. 'Maar ik ben niks meer van plan.',zei ze glimlachend. Voor nu was het de waarheid,want ze had geen idee of ze het uberhaupt ooit nog eens zou gaan proberen. Ze leunde met haar hoofd tegen de boom van het Treehouse waar ze tegen zat.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Kane
Kane

PROFIEL
Aantal berichten : 69

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 years
Job:
Relationship: I'll love you if you want

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyma apr 27 2015, 12:29

Hij trok zijn hand terug toen hij merkte dat ze het toch niet heel fijn vond, voordat ze antwoordde dat het wel de goede kant op ging. Ze zei dat ze niets meer van plan was.
Kane knikte met een glimlach. "Dat is mooi."
Hij keek even de Glade rond. "Is er hier veel veranderd, in de tijd dat je hier was?" Hij was er benieuwd naar. Misschien kreeg hij wel dingen te horen die hij nog niet wist. Wat natuurlijk best zo kon zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Emptyma apr 27 2015, 17:39


I tried to kill myself in the maze
"Dat is mooi." Antwoordde hij. Ayla knikte even kort. Het was nu best rustig,maar dat kwam vast doordat iedereen nu bezig was met hun job. "Is er hier veel veranderd, in de tijd dat je hier was?" ze keek hem even aan. 'Niet echt,enkel zijn er nu meer Gladers en dingen die kapot waren zijn hersteld.',antwoordde ze. Ze liet haar blik over The Glade gaan. Er was niet veel veranderd,enkel dat the box wat vaker nieuwe Gladers uit spuugde,maar dat was dan ook alles.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

I want to get out [&Ayla] Empty
BerichtOnderwerp: Re: I want to get out [&Ayla]   I want to get out [&Ayla] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
I want to get out [&Ayla]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Ayla
» I have no idea what I'm doing >Ayla<

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-