IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Nightmare

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Nightmare    Nightmare  Emptyza apr 25 2015, 21:36


I tried to kill myself in the maze
Ze verliet Open Field en zette cours naar het bos. Ze baande zich een weg tussen de bomen,er voor zorgde dat ze niet met haar been struikelde. Eindelijk bereikte ze een plek,een plek waar ze de laatste tijd wel vaker kwam. Langzaam ging ze zitten en legde de stok naast haar. Met haar hoofd leunde ze tegen de stam van de boom waar ze tegen zat. Ze was best moe geworden,gewoon door te doen dat het goed met haar ging. Een zachte wind speelde met haar bruine haar en even sloot ze haar bruine ogen. Kon ze hier maar weg,dan kon ze voor altijd iedereen en alles achter zich laten.

+Fletcher & open.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyza apr 25 2015, 21:51

remember when ...

Hij gaapte en klakte verveeld met zijn tong. Het bos was stil en saai. Er waren geen vrolijke hertjes die tussen de bomen doorschoten en veel gezang van vogels klonk er ook niet. Was dat niet normaal voor een bos? Maar nee, helaas hadden ze geen normaal bos gekregen. De jongen kwam overeind en deed de gitaar weer weer op zijn rug. Dan maar weer terug gaan en hopen dat hij een ander iemand tegenkwam die niet al te irritant zich aan de regels hield.
Zo kreeg hij even de kans om door het lege bos te lopen, toen hij iemand zag gaan zitten. Shit. Het was .. blank space. Nu had hij twee keuzes: wegsluipen en hopen dat hij geen problemen kreeg of gewoon de confrontatie aan gaan. En als ze hem boos uitschold, wat wilde ze doen? Hij was langer en .. niet gewond. Fletch glimlachte in zichzelf toen hij er aan dacht dat ze zouden vechten. Neh. Zelfs bij zo'n iemand deed hij dat niet. Maar goed de confrontatie leek hem nu wel grappig.

When your legs don't work like they used to before


Oh wat was hij toch weer hilarisch. Al spelend op zijn gitaar kwam hij dichterbij en leunde tegen de boom waar zij met haar hoofd tegen steunde. Met pretoogjes keek hij naar beneden.

And I can't sweep you off of your feet
Will your mouth still remember the taste of my love
Will your eyes still smile from your cheeks


Heel sierlijk eindigde hij zijn 'serenade' voor Ayla. De tweede keer al en beter voelde ze zich nu vereerd ook!
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyza apr 25 2015, 22:01


I tried to kill myself in the maze
Ze opende haar bruine ogen toen ze wat hoorden en draaide haar hoofd naar waar het geluid kwam. Oh god,niet hem!

When your legs don't work like they used to before

Al spelend kwam hij op haar af en leunde tegen de boom waar haar hoofd tegen lag. Yeah right,wrijf het er maar in. Ze draaide even met haar bruine ogen.

And I can't sweep you off of your feet
Will your mouth still remember the taste of my love
Will your eyes still smile from your cheek


Was die gast soms gestoord? Maar eigenlijk was het best grappig en al snel begon ze te lachen,écht te lachen. Het voelde goed om nog eens echt te kunnen lachen,en niet fake. 'Serieus?', zei ze lachend en schudde haar hoofd heen en weer. Toen ze uitgelachen was bleef een brede grijns achter op haar lippen en haar ogen deden mee. 'Moet ik me nu vereerd voelen omdat dit de 2de keer is?', zij ze lachend. Stiekem had ze de oude en echte zelf gemist. Het meisje die vrolijk was en die niet serieus was,die niet iedereen direct de mond snoerde. Misschien,heel misschien zou ze het hier nog een tijdje kunnen volhouden.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyza apr 25 2015, 22:05

remember when ...

Geamuseerd was ze eerst niet, maar zelfs al was ze dat wél geweest, had het zijn grijns niet van zijn smoel kunnen vegen. Maar opeens .. begon ze te lachen! Wow! 'Serieus?' Nou ze smilede wel, dus zijn lied had wel gewerkt. 'Moet ik me nu vereerd voelen omdat dit de 2de keer is?' Met een trotse glimlach knikte hij en liet zich op de grond zakken. De gitaar plaatste hij naast zich en hij keek rustig naar Ayla. "Eigenlijk wel ja." Knipoogde hij. "Sommige meisjes zouden daar wel een moord voor doen, weet je." Fluisterde hij, alsof die meisjes in dit bos rondzwierven.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyza apr 25 2015, 22:26

"Eigenlijk wel ja." Knipoogde hij. Lachend schudde ze met haar hoofd "Sommige meisjes zouden daar wel een moord voor doen, weet je." Fluisterde hij, alsof die meisjes hier in het bos rondzwierven. Om maar mee te.doen kneep ze haar ogen tot spleetjes en keek spiedend in het rond. 'Ik denk niet dat er iemand als een tijger staat te wachten om mijn plek in te pikken.',[/b zei ze lachend. [b]'Maar omdat je zoveel moeite hebt gedaan voel ik me erg vereerd. Maar als er opeens een prins op een wit paard op me afkomt word ik gek.', zei ze lachend en keek hem geamuseerd aan.

~Gsm post~
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyzo apr 26 2015, 00:00

remember when ...

Het verbaasde hem dat ze licht meedeed in zijn spelletje. Dit zag hij echter, als de jonge puppy die hij was, als een reden om verder te gaan. Dit had ze echter zelf over zich afgeroepen! 'Maar omdat je zoveel moeite hebt gedaan voel ik me erg vereerd. Maar als er opeens een prins op een wit paard op me afkomt word ik gek.' Hmm. "En wie zou die prins zijn dan?" Vroeg hij. Helaas hoorde hij geen getrappel van hoeven. "Blond?" Hij bewoog super charmant met zijn wenkbrauwen.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyzo apr 26 2015, 00:42

"En wie zou die prins zijn dan?" Vroeg hij. Dat had ze wel verwacht en keek hem geheimzinnig aan. "Blond?" Hij bewoog super charmant met zijn wenkbrauwen. Ze keek hem droog aan. 'Ja blond,charmant,badboy,knap,niet kunnen zingen,...', ze keek hem met een ontdeugende twinkeling in haar ogen aan 'Oh,en hij moet een zwart paard hebben,want dan komt hij mysterieus over. En hij moet er goed uit zien en magise krachten hebben.',ging ze verder. Haar rol in dit spelletje wat beter aan het spelen zodat het toch overtuigend klonk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyzo apr 26 2015, 20:39

remember when ...

'Ja blond,charmant,badboy,knap,niet kunnen zingen,...' Fletch haalde zijn schouders verslagen op. 'Oh,en hij moet een zwart paard hebben,want dan komt hij mysterieus over. En hij moet er goed uit zien en magise krachten hebben.' Oh .. oké? Dat was er, vreemd. Maar goed als dat haar smaak was dan .. kon ze zich voorbereiden op een zeer eenzaam leven. "Helaas, ik kan in tegenstelling tot jouw droomman wel zingen en ik heb geen idee wanneer ze hier ooit een paard zouden droppen."
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyzo apr 26 2015, 20:44


I tried to kill myself in the maze
"Helaas, ik kan in tegenstelling tot jouw droomman wel zingen en ik heb geen idee wanneer ze hier ooit een paard zouden droppen." antwoordde hij. Ze schudde grijnzend met haar hoofd. 'En anders word ik wel een oud vrouwtje met ofwel 21 katten,en anders gewoon 21 grievers zeker?',zei ze lachend. 'En oké,misschien moeten die magische krachten maar weg,net zoals dat zwart paard',zei ze lachend. Dit was best raar,maar ook weer best grappig. 'En hoe ziet jou dreamgirl eruit?',vroeg ze. Als ze toch serieus over dat gedoe bezig waren,dan moest Fletcher ook maar zeggen hoe zijn droommeisje eruit zag. Ze keek hem nieuwsgierig aan.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyzo apr 26 2015, 21:01

remember when ...

Nou ja .. ze hoefde niet per se zoveel huisdieren te nemen (al zou het hem niet veel verbazen als zij onder een hoedje spande met die rare beesten), maar oke, ze zou misschien wel het langst alleen blijven van alle gladers? Right? "Sinds wanneer weet jij hoe je moet lachen, tho?" grijnsde hij flauw, duidende op de glimlach op haar gezicht.
'En hoe ziet jou dreamgirl eruit?' De jongen blies zijn adem uit en pakte een twijgje van de grond en draaide deze rond met zijn handen. "Geen idee. Lief, leuk en een beetje origineel." Zo simpel.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyzo apr 26 2015, 21:16

"Sinds wanneer weet jij hoe je moet lachen, tho?" grijnsde hij flauw. Ayla draaide even met haar ogen. 'Sinds ik weer mijzelf ben.',gaf ze als antwoord.
"Geen idee. Lief, leuk en een beetje origineel." Gaf hij als antwoord pp haar vraag. 'Dat kan ook.', zei ze terwijl ze haar handen achter haar hoofd legde. 'Spijtog da het hier zo saai is.', ja ze had echt nood aan iets tofs of gewoon wat actie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyma apr 27 2015, 14:49

remember when ...

Oh dus ze kon zichzelf weer zijn? Wat was dan het personage dat hij op zijn eerste dag was tegengekomen? Ach ja, stuff om ooit over na te denken was dat. In ieder geval was deze Ayla beter dan die bittere versie. "Ben blij voor je dat je dat kan zijn."
Haar volgende woorden leidden hem weer een beetje af. Dus ze miste spanning in haar leven? "Probeer dan eens iets! Zoen ongevraagd iemand of maak een toneelstuk of .. een paar regeltjes overtreden?" En hij gebruikte zijn almachtige wenkbrauwwiebel.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptyma apr 27 2015, 17:33


I tried to kill myself in the maze
"Ben blij voor je dat je dat kan zijn." Antwoordde Fletcher. 'Jep',gaf ze enkel als antwoord. "Probeer dan eens iets! Zoen ongevraagd iemand of maak een toneelstuk of .. een paar regeltjes overtreden?" Antwoordde hij. Met opgetrokken wenkbrauwen keek ze hem aan. 'Nou,er lopen hier niet echt bepaald knappe jongens rond,dus zoenen valt af. Tenzij jij iemand weet. En acteren? Vergeet het maar. Maar regels overtreden klinkt wel goed. Wat had je in gedachten?', ze keek hem aan,misschien wist hij wel een paar dingen om stiekem de regels te over treden. Een brede grijns stond op haar lippen en ze had een uitdagende blik in haar ogen. Klaar voor wat actie.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptydi apr 28 2015, 16:31

remember when ...

'Nou,er lopen hier niet echt bepaald knappe jongens rond' Hij kucht even kort. Maar goed, sommige meisjes waren op dat vlak blind. 'dus zoenen valt af. Tenzij jij iemand weet. En acteren? Vergeet het maar. Maar regels overtreden klinkt wel goed. Wat had je in gedachten?' Nou zeg. "Je kan nog altijd acteren dat je niet kan acteren, dan zit je altijd goed." Het was heel diep, maar hey, wel waar.
"Uh .. tja, ik ken al die regels niet eens." Merkte hij onschuldig op. Het was wel waar. Hij deed voor het grootste gedeelte waar hij zin in had.
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptywo apr 29 2015, 17:19


I tried to kill myself in the maze
Hij kucht even kort. 'Oké,op jouw na niemand dan',zei ze grijnzend. Al meende ze het niet. Ze had er bovendien ook nooit over gedacht wie er nu werkelijk knap was. "Je kan nog altijd acteren dat je niet kan acteren, dan zit je altijd goed."Met opgetrokken wenkbrauwen keek ze hem aan,daar begreep ze de helft maar van. "Uh .. tja, ik ken al die regels niet eens." Merkte hij onschuldig op. Ze grijnsde breed. 'Betrapt',zei ze plagend. Maar even dacht ze na. 'Misschien kunnen we een van de koeien los laten? Of we gaan het labyrint eens in?',dat tweede ging misschien te ver,maar ach het hing van hem af. En het was dan ook de vraag of hij mee wou doen. Ze keek hem even aan.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Fletcher
Fletcher
Brick-nick

PROFIEL
Tag : *epic guitar solo*

Aantal berichten : 506

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: Bricknick
Relationship: Happy to be single tbh

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptywo apr 29 2015, 18:58

remember when ...

Het klonk niet gemeend, maar het bleef een compliment. Dus alsof hij zo simpel was dat hij dat geloofde, kwam hij overeind en straalde helemaal. 'Betrapt' Ach, betrapt worden op een feit dat iedereen al wist .. 'Misschien kunnen we een van de koeien los laten? Of we gaan het labyrint eens in?' Wow, wow, wow! "Wacht eens even." Zei hij. "Mij krijg je van mijn leven dat labyrint niet in! Ik ben heel stoer, maar ik heb geen behoefte aan het vast blijven zitten tussen vier stenen muren!"
Dus bedacht hij maar een extra optie. "Wat als we werkende mensen nou even gaan pesten? Dingen naar ze gooien en dan snel verstoppen? Hm? How does that sound?"
THANKS KAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Ayla
Ayla

PROFIEL
Aantal berichten : 764

Registratiedatum : 11-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: Say something i'm giving up on you.

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Emptywo apr 29 2015, 19:46


I tried to kill myself in the maze
"Wacht eens even." Zei hij. "Mij krijg je van mijn leven dat labyrint niet in! Ik ben heel stoer, maar ik heb geen behoefte aan het vast blijven zitten tussen vier stenen muren!" Ze grijnsde breed. "Wat als we werkende mensen nou even gaan pesten? Dingen naar ze gooien en dan snel verstoppen? Hm? How does that sound?" Stelde hij voor. Even trok ze een bedenkelijke blik. 'Sure,dat lijkt me een goed plan',antwoordde ze met een ondeugende en uitdagende blik in haar ogen. Wat had ze er nu al zin in.
thank you Sarah of Kickstart!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Nightmare  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nightmare    Nightmare  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Nightmare
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Deadheads-