IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 Silent teardrops falling trough

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptywo apr 29 2015, 21:12




Haar passen waren kort en snel. Alsof ze gehaast was en weg wou, iets dat ze helemaal was. Ze kon de tranen die ze probeerde in te houden over haar wangen voelen rollen. En met haar donkere haren die langs haar natte gezicht plakte liep ze verder. In de richting van de nu wazige bomen met groene bladeren. Ze wou hier weg, ze moest hier weg. En het voelde alsof het een eeuwigheid duurde tot ze eindelijk de veiligheid van het bos bereikte. Snel maakte ze haar weg tussen de bomen door, zo diep mogelijk het bos in. Ze bleef maar stappen en stappen tot ze niet meer kon. Tot ze zonder kracht in elkaar zakte en op de grond ging zitten. Uit gewoonte trok ze haar knieën op en verstopte ze haar hoofd in haar knieën om zo klein mogelijk te worden. Nu pas liet ze de tranen lopen en stopte ze met ze in te houden.

}Open
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptywo apr 29 2015, 21:18


Ze was het bos in gegaan nadat Oliver haar die nacht achter achter gelaten en was daar met zichzelf gaan kloten door met wat takjes te gaan spelen. en lang uit na te denken. Wat had ze fout gedaan, wat had ze gedaan dat Oliver was weggegaan. Ze maakte zich zo onnodig druk over waarom Oliver was weggegaan. Ze wilde hem, enkel hem maar hij wilde haar misschien wel niet. Misschien was ze wel echt rot vanbinnen. Ze legde zich weer neer terwijl ze naar het bladerdak staarde. Was er iets dat ze kon doen om zijn gedachtes te veranderen. Ze kenden niemand hier die haar werkelijk aardig vond. Enkel Oliver maar die hoefde haar niet, waren de gedachtes die door haar hoofd waaide.

Ze hoorde voetstappen die haar haar uit haar trance lieten ontsnappen en ze liep er onderzoekend op af en daar zag ze het meisje in elkaar zatten met wie ze eerst ruzie had gehad maar daarna voor een of andere reden had gekletst. Bij ieder ander had ze rechts omkeerd gemaakt maar dit meisje had wel wat speciaals. ze vond haar wel oke, schuifelend liep ze op Alexandra af. 'Wat is er gebeurt Lexy?' Vroeg ze zachtjes op een toon die niet veel door Hayden werd gebruikt. Medelevend. Ze zakte op haar knieën naast het meisje en legde haar beide armen om haar heen. 'Heey lieverd,' fluisterde ze terwijl ze met haar duimen de tranen van haar ogen veegde. 'Niet huilen popje, je bent een stuk knapper als je gewoon lacht.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyvr mei 01 2015, 11:56

De tranen wouden maar niet stoppen, niet dat ze probeerde. Nee ze was te overstuur om te stoppen met huilen. Hoe had helena dat kunnen doen? Ze had haar vertrouwt, was direct naar haar gekomen met haar probleem en dan verteld ze het gewoon door, en nog wel aan Fletcher! Alexx wist dat niemand te vertrouwen was. Vanaf nu stond ze er alleen voor. Daarom keek ze niet op toen ze iemand op haar af hoorde komen, of toen dat er twee armen om haar heen werden gelegd. Er werd tegen haar gesproken, maar wie het was wist ze niet, en ze zou niet opkijken, no way. Ze stond er alleen voor, niemand was te vertrouwen. Toch werd ze zwak na een paar seconden, hoe hard ze ook probeerde om er tegen in te gaan haar hoofd hief zich vanzelf ene beetje op om te kijken wie het was. En tot haar verbazing zat daar niemand anders dan Hayden. Waarom Hayden hier was wist ze niet, maar het was troostende. Normaal zouden Hayden haar volgende woorden een glimlach brengen op Alexx gezicht, maar dit keer niet. Toch probeerde ze de tranen in te houden nu dat er iemand anders was, al lukte dit niet echt. "Waarom moet ik iemand vertrouwen en zeggen ze mijn geheim dan zomaar door?" Fluisterde ze zachtjes terwijl ze haar stem probeerde te stoppen van breken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyvr mei 01 2015, 12:13


Ze keek naar het huilende meisje waarom huilde ze nou. Ze had stiekem een klap verwacht voor het armen om haar heen leggen. Misschien omdat dat haar eerste reactie zou zijn geweest. Maar ze had het toch gedaan in de hoop dat het Lexy zou helpen. Haar gewoonte van bijnamen geven was soms vervelend als mensen niet een bijnaam wilde hebben. "Waarom moet ik iemand vertrouwen en zeggen ze mijn geheim dan zomaar door?" Ze liet haar hand over haar haar gaan en veegde nog een traan weg. 'Omdat sommige mensen meer aan zichzelf denken dan aan anderen. Soms lijken mensen heel leuk lief en aardig maar zijn ze verrot van binnen.' Zei ze zachtjes terwijl ze op haar knieen leunde en haar armen om haar heen hield. Ze liet haar hoofd even rusten op haar schouder. 'Lexy wil je alsjeblieft niet meer huilen?' Vroeg ze zachtjes 'Huilen is okey hoor maar je bent gewoon leuker als je lacht.' Probeerde ze met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyvr mei 01 2015, 14:52

Bij de woorden van het roodharige meisje knikte ze even. Maar waarom deden die mensen zich dan zo voor? Kon ze de anderen dan wel vertrouwen? Kon ze Fletch vertrouwen? En hoe zit het met Hayden, kan ze haar vertrouwen? Natuurlijk was Hayden op het begin alles behalve vriendelijk, dus was ze dan wel te vertrouwen? Alexx wist het gewoon niet meer. "Maar...kan ik Fletch dan wel vertrouwen?" Vroeg ze zachtjes, onzeker terwijl ze nog harder probeerde om de tranen te stoppen. Alle gevoelens waren te veel. Maar Hayden had gevraagd of ze wou stoppen met huilen, en dat probeerde ze ook. Het was minder moeilijk dan eerst, het was alsof alle emoties door elkaar gingen en ze zich er daardoor leger voelde. Toch stopte ze niet met huilen, er kwamen minder tranen maar ze kon niet helemaal stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyvr mei 01 2015, 15:15


Ze keek naar haar en glimlachte. Ze streek door haar lokken en hoorde haar vraag. Meteen knikte ze op de onzekere stem. 'Tuurlijk kan je hem vertrouwen buiten dat hij een hunk is is het volgens mij best een leuke en eerlijke jongen' zei ze geruststellend. Ze trok Alex dicht tegen zich aan en legde haar hoofd op de hare. ze hield haar armen strak om haar heen terwijl ze over haar rug wreef. 'Het is oke meissie, Ik vind jullie ongelofelijk goed bij elkaar passen. Heb je hem al verteld dat je hem leuk vond?' Vroeg ze zachtjes hopende dat ze iets kon doen of zeggen om het huilen te stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyvr mei 01 2015, 15:22

De geruststelling van Hayden deed haar wat beter voelen. Ze dacht dat Fletch te vertrouwen was. Dus dan was hij te vertrouwen..toch? Bij de volgende woorden van Hayden kon ze ene kleine bloos op haar wangen voelen komen. Hayden dacht dat ze goed bij elkaar pasten.. dat gaf haar wel een soort raar gevoel in haar buik, een leuk gevoel. Zachtjes schudde ze van nee. "Ik..ik had Helena verteld dat hij me gezoend had enzo en zij wou gaan polsen en toen hoorde ik haar zeggen tegen hem dat ik hem leuk vond." Mompelde ze zachtjes terwijl Helena haar woorden weer door haar heen gingen. Hoe had Helena dat kunnen doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyvr mei 01 2015, 16:29


Haar glimlach was plezierig op har lippen te zien. Ze hoopte dat het fenomeen monkey see monkey do ook op mensen werkte. Ze had wel eens opgemerkt bij mensen die ze van een afstand bestudeerde dan ze vaak elkaar onbewust nadeden. "Ik..ik had Helena verteld dat hij me gezoend had enzo en zij wou gaan polsen en toen hoorde ik haar zeggen tegen hem dat ik hem leuk vond." Ze schudde haar hoofd en glimlachte nog steeds. 'Zie je je bloost al. Je vind hem echt leuk he.' Zei ze terwijl ze haar nog steeds vast bleef houden. Met een glimlach speelde ze met een pluk van Alexandra haar lokken. 'Je moet gewoon naar hem toe gaan en zeggen. Fletch ik moet je wat zeggen want ik vind je leuk en ik word zelf helemaal gek van wat ik voel.' Zei ze standvastig terwijl ze ze lok om haar vingers bleef draaien. 'Hoe moeilijk het ook is. ik zie gewoon dat je er last van hebt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyza mei 02 2015, 15:10

Bij Hayden haar woorden werden haar wangen nog roder. Toch knikte ze zachtjes. Ja ze vond hem echt leuk, of toch dat rare gevoel in haar buik was heel erg sterk wanneer ze aan hem dacht en bij hem was. Niet dat ze dat zou durven zeggen tegen hem maar ja, misschien gaat dat wel moeten met wat Helena gedaan had. Bij Hayden haar volgende woorden keek ze weifelend omhoog. "Hoe moet ik dat doen? Ik ben daar niet dapper genoeg voor." Nee, ze was alles behalve dapper, ze was zwak en ene angsthaas. Daarnaast was ze niet mooi genoeg voor Fletch. Alexx voelde iets raars in haar, de dwang om iets te doen, iets anders dan hier zitten huilen. Maar wat dat was wist ze niet dus drukte ze het snel weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyza mei 02 2015, 15:24


Ze glimlachte en bleef met haar haren spelen terwijl haar armen nog steeds om haar heen lagen. "Hoe moet ik dat doen? Ik ben daar niet dapper genoeg voor." Ze wist wel hoe onzeker ze was, 'Ik denk gewoon dat je moet beseffen dat je een hele knappe en gezellige meid bent. Bedoel je kon mij vergeven, niet veel mensen kunnen dat.' Zei ze met een glimlach terwijl haar fascinatie vooral lag bij de pluk haar die net niet wilde doen wat zij wilde. 'Je moet het er in een keer uitfloepen.' zei ze met een wel gemeende en zachte glimlach. 'Hoe moeilijk het ook is, maar Fletcher is een lieve jongen dat weet ik zeker.' Zei ze terwijl ze haar schouders vastpakte ne haar iets van zich af duwde om haar goed aan te kunnen kijken.

Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyza mei 02 2015, 15:30

Stil luisterde ze naar Hayden haar woorden terwijl haar hoofd over allemaal mogelijkheden ging. Ze kon het gewoon zeggen, of ten minste proberen. Of ze kon niets doen en zien hoe alles afliep, of het makkelijkste ze kon het ontkennen, of ten minste proberen sinds ze wist wat er gebeurde wanneer ze loog. Maar Hayden haar woorden verbaasde haar, knap..gezellig? Dat was ze toch helemaal niet? Toch zei ze er niets over want door 1 of andere reden deed het wel goed om die woorden te horen. Nou, Fletch is wel aardig hij zou niet anders tegen haar doen..toch? Maar natuurlijk kon hij haar even goed gaan uitschreeuwen, uitlachen of haar een idioot vinden. Toch stopte ze de tranen die uit haar ogen kwamen en hief ze haar hand op om ze ook nog eens van haar wangen af te vegen. Kort knikte ze, ze kon at wel proberen al zou ze eerst iets doen aan die drang, de drang om iets te doen dat ze had gehoopt dat niet meer gedaan moest worden. "Okay, ik ga het proberen later vandaag." Zei ze nog steeds weifelend terwijl ze in haar hoofd een plan aan het maken was, maar dan voor iets anders. Ze zou ergens wel een mes vinden, toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyza mei 02 2015, 18:12


Ze glimlachte toen ze haar tranen afveegde en sloeg haar armen weer om haar heen. 'Topper, maar niet zo onzeker zijn hoor, jij kan niets doen aan je gevoelens' zei ze met een glimlach. Nee had ze en ja kon ze krijgen maar dat waren niet de slimste woorden om tegen haar te zeggen. Ze knikte meteen op haar uitspraak, moest ze echt doen het zou opluchten dat wist ze zeker

- kort sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyzo mei 03 2015, 11:49

Zachtjes knikte ze terwijl haar blik even naar haar handen ging. Ze was geen topper en dat wist ze. Nee ze kon niet aan haar gevoelens doen, maar misschien kon ze ze eindigen? Misschien kon ze al haar gevoelens weg doen? Misschien als ze iets zou doen aan de drang, aan het kloppend gevoel dat het beter zou worden. Even gaf ze ene korte trillende zucht. "Ik moet gaan." Bekende ze zachtjes. "Maar echt heel erg bedankt en ik zal later vandaag tegen Fletch proberen te zegen wat ik voor hem voel."
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyzo mei 03 2015, 12:29


Ze zag de trillende zucht als een teken van nervositeit, ze zag niet aan de tekenen die ze toonde dat ze haar eigenlijk zou moeten tegenhouden. Maar zij zag die tekenen niet zoals ieder ander ze zou zien. Ze wist het, ze wist wat ze zichzelf aan deed dat had ze op haar armen gezien. Maar verder hoe dat alles in zijn werking ging was niet voor haar weggelegd. Ze stond op en trok haar overeind. 'Zal ik met je mee lopen of kan je het zelf?' Vroeg ze met een glimlach waarna ze haar hand losliet. 'Lexy glimlach is,' vroeg ze met een glimlach
Terug naar boven Ga naar beneden
Alexandra
Alexandra
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 1253

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: i am 16 years old
Job:
Relationship: Can you make me feel beautifull again? Secure and happy in my own skin

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Emptyzo mei 03 2015, 12:34

Alweer zuchtte ze, dit keer iets vaster al was er nog steeds een trilling. "Nee, het lukt me wel." Zei ze waarna ze op Hayden haar commando een klein glimlachje toonde. Het bereikte haar ogen niet en het was klein, maar de glimlach was er wel. Wat nerveus schudde ze haar handen terwijl die langs haar zij zaten waarna haar blik in de richting van waar ze vandaan kwam ging. "Okay dan...bye.." Het kwam er wat weifelend en zachtjes uit terwijl ze even snel ene kleine knuffel aan het roodharige meisje gaf waarna ze zich in de richting van de open plek richtte en er naar toe begon te lopen. Net voordat ze tussen de bomen verdween draaide ze zich nog om met dezelfde kleine verdrietige glimlach en zwaaide ze even kort voordat ze verder liep.

}Is het topic uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

Silent teardrops falling trough  Empty
BerichtOnderwerp: Re: Silent teardrops falling trough    Silent teardrops falling trough  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Silent teardrops falling trough
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Deadheads-