IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 *insert random title here*

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 16:22


Met haar grote bruine ogen staarde ze naar de wolkloze lucht. Met haar rug tegen de grond van het houten plateau dat in de boom was gebonden en als vloer diende. Met haar armen onder haar hoofd lag ze met gesloten ogen bovenaan de toren van de zon te genieten. Ze lag de laatste tijd overal een beetje te nietsen en te kloten maar vooral mensen af te bekken. Ze had hem een paar keer gezien in de afgelopen dagen maar hem zo ontweken dat ze had gehoopt dat hij haar niet had gezien. Dat was de grootste reden waarom ze hier was gaan liggen en niet op het gras. Haar gesloten ogen voelde steeds zwaarder. Ze had niet met hem kunnen praten wanneer hij terug was uit het labyrint en hoe het daar was geweest. Hoe erg ze zijn lippen wel niet had gemist op de hare was apart, ze wilde gewoon nu op hem afrennen en hem dood knuffelen.
Ze maakte zich zorgen terwijl ze haar ogen opende en zich op haar buik draaide en vanaf de boomhut naar iedereen beneden staarde. Zou het ooit goedkomen tussen hun of zou ze het op moeten geven.

- Voor Jinte met haar Zeanhoofd
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 16:52

Met de laatste paar stappen en een gooi van zijn handen viel de laatste boomstam op zijn plek. Met de palm van zijn hand veegde hij het zweet van zijn voorhoofd. Het was heet, heel heet. Hij knikte naar de jongen die hij had geholpen en wandelde van het grote veld weg. Ondertussen dat hij liep deed hij zijn shirt uit, dat haast nat was van al het zweet en legde het over zijn schouders. Hij had de hele middag boomstammen gesjouwd voor iets wat hij niet wist en zowel zijn armen als benen deden pijn. Door de zon en al het harde werk had hij hoofdpijn gekregen en hij snakte naar stilte. Maar het bos had hij al genoeg verkend en daar zou het onder de bladeren vast veel te warm zijn. Zijn grijzige ogen vielen op de boomhut, er leek niemand te zijn. Het zou een stevige klim zijn maar uiteindelijk zou de rust en het uitzicht dat wel goed maken.
Met wat gesteun begon hij aan de klim en toen hij uiteindelijk boven kwam en even opgelucht adem haalde omdat hij boven was gekomen merkte hij de rode lokken op. 'Oh.' Zei hij ietwat ongemakkelijk. Uitgerekend zij moest nu hierboven zijn. Het liefst wilde hij al naar beneden klimmen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 17:02


Ze hoorde de voetstappen en wist dat het Oliver was gezien ze over de rand had gekeken en alles in de gaten had gehouden. Ergens hoopte ze dat hij haar had gezien en naar haar toe kwam. Met een glimlach draaide ze zich om om naar hem te kijken. net toen ze war wilde zeggen merkte ze zijn ongemak op. Hij was niet voor haar gekomen, hij was per ongeluk naar boven geklommen en nu wilde hij weer terug naar beneden. Ze beet op haar lip terwijl ze glimlach van haar lippen verdween. Ze draaide zich om zonder wat te zeggen en ging weer liggen terwijl ze haar ogen sloot. Waarom duwde ze iedereen waar ze om gaf elke keer weg. En waarom moest het hem zijn. Ze opende haar ogen weer en maakte een rare beweging om hem aan te kijken. 'Ga niet weer weg?' Vroeg ze smekend terwijl ze hem zielig aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 17:07

Oliver schuifelde wat ongemakkelijk op en neer, zich ineens bewust dat hij zonder t-shirt tegenover haar stond. Hayden lag op de grond, met haar ogen gesloten. 'Ga niet weer weg?' Vroeg ze smekend terwijl ze hem zielig aankeek. Oliver keek weg en ging met een hand door zijn haren. 'Hayden..' Begon hij moeilijk, maar hij wist niet goed wat hij moest zeggen. Haar zielige blik liet hem alleen maar erger voelen dan hij zich al voelde, en de hoofdpijn maakte het er niet beter op. 'Ik heb tijd nodig.' Kwam er uiteindelijk uit na een lange stilte. Hij keek richting de muren van het labyrint en zuchtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 17:30


'Hayden.. Ik heb tijd nodig. Meteen draaide ze haar hoofd van hem weg. Wat dacht hij wel niet? Dat was het gene wat ze eerst tegen hem had gezegt wat ging hij het tegen haar zeggen, wat dacht hij dat ze een pop was die je eerst aandacht kan geven en dan kan laten vallen als je haar zat bent. 'Serieus, dat waren de woorden die ik in jou gezicht gezegd heb.' Ze sloeg haar armen over elkaar. 'Ik had tenminste de ballen het in je gezicht te zeggen en te blijven staan.' Ze wendde haar hoofd arrogant van hem af terwijl ze daarna naar de grond staarde. Hij had haar gekwetst en dat mocht ze niet laten ze zien. Ze moest doen alsof het haar niets deed


Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 17:59

'Serieus, dat waren de woorden die ik in jou gezicht gezegd heb.' Ze sloeg haar armen over elkaar. Oliver gromde en raakte geïrriteerd. 'Ik had tenminste de ballen het in je gezicht te zeggen en te blijven staan.' Hij sloeg zijn armen ook over elkaar en keek haar haast kwaad aan. 'Dus ik heb het recht niet om dezelfde woorden tegen jou te gebruiken?' Beet hij haar toe. 'Hayden, je hebt precies hetzelfde gedaan die avond dat we dronken waren geworden. Je hebt me geweldig laten voelen om me vervolgens met een klap te laten vallen. Ik was bang dat je het weer zou doen. Dus heb ik het zelf maar gedaan.' Hij aarzelde even met wat hij wilde zeggen. 'Dan weet je ook hoe dat voelt.' Zei hij met een kleine tussenpoos en duidelijk niet kwaad maar meer gekwetst. Hij keek weer weg en had eigenlijk spijt van de woorden die hij had gezegd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 19:06


'Dus ik heb het recht niet om dezelfde woorden tegen jou te gebruiken? Hayden, je hebt precies hetzelfde gedaan die avond dat we dronken waren geworden. Je hebt me geweldig laten voelen om me vervolgens met een klap te laten vallen. Ik was bang dat je het weer zou doen. Dus heb ik het zelf maar gedaan.' Ze gromde zacht en keek hem fel aan en liet haar hand tegen zijn wang kletsen. 'En dit zijn redenen waarom ik afstand hou van mensen. Thanks.' Zei ze terwijl ze opstond en langs hem naar beneden klom en weg liep. Ze wilde hem nu niet zien, ze liet zich echt niet zo behandelen. Ze was geen stuk vuil waar je alles tegen kon zeggen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 19:22

Hij voelde de klap hard aan komen maar zelf zei hij geen woord. Zijn wang gloeide en hij keek hoe Hayden aan de afdaling begon. Met een geirriteerde zucht deed hij zijn shirt weer aan en klom ook naar beneden, zo makkelijk kwam ze er niet van af. Oliver, de jongen die altijd zo aardig en open was, had het nu even helemaal gehad. Eenmaal beneden greep hij haar arm zodat ze niet weg kon lopen. Hij wist dat het een fout idee was, hij wist dat ze het haatte om vast gepakt te worden, maar het was de enige manier om haar aandacht op te eisen. 'Hayden.' Zei hij nu duidelijk. 'Hoe de fuck wil je nu verder gaan? Zoals het nu gaat kan het echt niet.' Ondertussen had hij haar los gelaten, wetend dat hij anders nog een klap kon verwachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 19:31


Ze voelde een hand om haar arm klemmen en meteen draaide ze zich om. Ze staarde hem doods aan, pakte hij haar nou echt vast. Hij was er bij dat ze zo flipte tegen Anthony. Met een grom pakte ze haar andere hand beschermend tegen zich aan. 'Raak me nooit nog een keer zo aan.' Zei ze boos en staarde hem met een dode blik aan. 'Weetje het enige wat jij tot nu toe hebt geflikt is mij eerst heel zeker laten voelen en goed bij je in de buurt en vervolgens heb je alles in de grond geboord en er voor gezorgd dat ik heel onzeker word bij jou in de buurt dus laat me met rust.' Zei ze gepijnigd terwijl ze haar hoofd afwendde van hem en naar de volgende trap liep terwijl ze nog steeds de arm vast hield die hij had vast gepakt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 19:36

Hij had haar eerder los gelaten door de schok die door zijn lichaam ging door wat ze had gezegd. 'Weetje het enige wat jij tot nu toe hebt geflikt is mij eerst heel zeker laten voelen en goed bij je in de buurt en vervolgens heb je alles in de grond geboord en er voor gezorgd dat ik heel onzeker word bij jou in de buurt dus laat me met rust.' Hij keek haar geschokt aan, de woede was in een keer weg. Even stond hij met zijn mond vol tanden, niet wetend wat te zeggen. 'Het enige wat ik probeer is te overleven. Ik probeer hier te helpen zo goed als het kan. Het enige wat jij kan is drama maken!' Gromde hij naar haar toe en hij balde zijn vuisten. Hij voelde een brok in zijn keel en probeerde deze zo goed als het kon te negeren. Hoe had het tussen hen twee zo ver kunnen komen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 19:41


'Het enige wat ik probeer is te overleven. Ik probeer hier te helpen zo goed als het kan. Het enige wat jij kan is drama maken!' Ze schudde haar hoofd en weigerde hem aan te kijken. Ze ging niet hier de tranen die op het punt stonden haar ogen te verlaten te laten zien. Ze ging wel een boom bevrienden ofzo. 'Wat jij wil Oliver,' zei ze kalm terwijl ze hem emotieloos probeerde aan te kijken maar het verdriet schemerde wel lichtelijk door. Ze was slecht in het verbergen van haar emoties bij hem, ze voelde zich zo mak als een lam in zijn buurt. Ze wilde doen alsof ze sterk was maar bij hem werd alles week. Ze draaide zich meteen om van de lader verder naar beneden te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 19:48

Oliver leunde tegen de trap aan die naar boven ging. Hoe vaak had ze hem Oliver genoemd? Nooit, ze had altijd de geweldigste bijnamen voor hem bedacht. Hij kon haar alleen aanstaren en geen enkele gedachte ging door zijn hoofd. Toen Hayden uiteindelijk beneden was klom hij ook de trap af, stil niet wetend of een zojuist opgekomen idee wel het beste was om te doen. Misschien zou het helpen, misschien zou het dingen alleen maar erger maken. Hij zuchtte en bleef even staan, om uiteindelijk de keuze te maken. Hij haalde Hayden in en greep haar nog een keer vast. Nog voor ze naar hem kon uithalen of iets anders tegen hem kon zeggen zoende hij haar vol op haar mond. 'Sorry. Het maakt het vast alleen maar erger.' Zei hij voorzichtig terwijl hij wegkeek en afstand nam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 19:59


Ze werd verrast door de handen om haar armen heen. Meteen voelde ze de woede opwellen tot ze zijn lippen voelde op de hare. Ze vormde voorzichtig een glimlach en ze legde haar armen in zijn nek. Haar ogen keken hem verward aan toen hij stopte en weg stapte. 'Sorry. Het maakt het vast alleen maar erger.' Ze schudde zacht haar hoofd terwijl ze naar hem toe liep en haar armen weer om zijn nek sloeg. 'You are the only thing I want, i thought you didn't want me.' Zei ze zachtjes onzeker terwijl ze hem weer zoende. Dat was het gene wat ze het meeste had gemist in die paar dagen, haar armen om hem heen leggen en zich gewoon verbonden wilde voelen met iemand anders.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 20:07

Verrast was hij zeker toen hij haar armen om zich heen voelde. Dankbaar legde hij ook zijn armen om haar heen. 'You are the only thing I want, i thought you didn't want me.' Zei ze zachtjes onzeker terwijl ze hem weer zoende. Hij wreef met zijn handen over haar rug. 'I want you with all my heart, but just how we are now, it doesn't work like that.' Zei hij zachtjes en voorzichtig. Hij kon met zijn kin op haar hoofd rusten en deed dat ook terwijl hij zijn ogen sloot. 'Never call me Oliver again. Please.' Hij drukte een kus op haar voorhoofd en keek haar aan. 'We need to sort things out.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 20:14


'I want you with all my heart, but just how we are now, it doesn't work like that.' Ze drukte zich tegen hem aan en drukte haar hoofd tegen zijn borst. 'Im scared that if we would get together I am going to get my heart broken for some reason. It's not that i have friends here, I have you and myself. I dont want to start hating myself for hurting you.' Zei ze zachtjes terwijl ze zijn hoofd voelde rusten op de hare. Haar gehele humeur was in een keer omgeslagen nu ze hem terug had ze sloot haar ogen en glimlachte. 'Never call me Oliver again. Please.' Meteen knikte ze en keek hem aan 'dus het had wel effect op mijn olijfje.' Zei ze glimlachend terwijl ze de kus op haar voorhoofd ontving.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 20:22

'Im scared that if we would get together I am going to get my heart broken for some reason. It's not that i have friends here, I have you and myself. I dont want to start hating myself for hurting you.' Zei ze zachtjes terwijl ze zijn hoofd voelde rusten op de hare. Hij glimlachte. 'Never call me Oliver again. Please.' Fluisterde de blonde jongen en meteen knikte Hayden en keek hem aan 'dus het had wel effect op mijn olijfje.' Hij grijnsde. 'Helaas wel. Ik was er zo aan gewend dat je me de geweldigste bijnamen gaf, het klonk gewoon raar uit jou mond.' Zei hij fronsend. Even keek hij omhoog, de lucht was nog duidelijk blauw en het zou duidelijk nog even duren voordat het donker werd maar een idee was in zijn hoofd opgekomen. 'Misschien vanavond weer naar de sterren kijken?' Zei hij lief en zijn ogen twinkelden. Dat was gewoon hun ding geworden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 20:33


Ze hield haar armen strek om hem heen gedrapeerd.Ze grinnikte om de bijnaam opmerkingen en duwde zich weer op haar tenen om hem een kus te geven en met een brede grijns haar armen strak om zijn lichaam te houden. 'Misschien vanavond weer naar de sterren kijken?' Ze knikte zachtjes terwijl ze met een brede grijns hem een kus gaf en hem los liet. 'Kan niet wachten.' Zei ze glimlachend terwijl ze hem aan bleef kijken. 'So what are we actually?' vroeg ze zachtjes met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptydo apr 30 2015, 23:58

Oliver beet op zijn lip. 'So what are we actually?' vroeg ze zachtjes met een grijns. Oliver keek haar een klein tijdje met gefronste wenkbrauwen aan. Wat bedoelde ze hier precies mee? Hij grijnsde een beetje schaapachtig. 'Wat bedoel je precies?' Zei hij nog steeds met een voorzichtige stem terwijl hij over haar haren streek, nog steeds het gene wat hij het mooiste vond aan haar lichaam. Hij zuchtte even, eigenlijk niet wetend waarom maar het luchtte op. 'Je weet dat we hier nog wel even over moeten praten ay?' Zei hij vervolgens. 'We kunnen dit niet zomaar negeren.' Misschien was dit niet het juiste moment om het te zeggen maar hij wilde duidelijk maken dat hij nog niet helemaal er klaar mee was.

Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptyvr mei 01 2015, 11:28


Ze streek over zijn wang met de bovenkant van haar vinger terwijl hij zo schaapachtig lachde. Ze keek hem wel wat geïrriteerd aan dat hij niet meteen begreep wat ze bedoelde met wat ze nu zijn. 'Ik bedoel, wat zijn we nu van elkaar. Ik bedoel ik weet dat ik van je hou en jij van mij dus wat maakt dat ons?' Vroeg ze onzeker terwijl ze het aankeek met een glimlach, enkel en alleen maar blij dat ze hem weer terug had. 'Je weet dat we hier nog wel even over moeten praten ay?' Zei hij vervolgens. 'We kunnen dit niet zomaar negeren.' Ze draaide haar hoofd wat weg, ze wilde er niet over praten. 'Ik weet dat het moet en dat het nodig is. Maar uberhaupt zeggen wat ik voor jou voel was al het moeilijkste wat ik heb gedaan hier. Ik merk namelijk dat over gevoelens praten niet altijd even makkelijk is voor mij.' Zei ze zachtjes en greep hem weer vast omdat ze lichtelijk bang was dat hij weg zou gaan van dat antwoord. Ze wilde niet dat hij wegging ze wilde bij hem zijn en zich veilig voelen. 'Als jij eten gaat halen en wat te drinken ga ik dekens en kussens ergens vandaan toveren zodat we straks nar de sterren kunnen kijken.' Zei ze zacht zonder het als vraag of commando te bestempelen maar toch duidelijk dat er geen andere keuze dan dat was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptyvr mei 01 2015, 12:28

Oliver had half en half een klap verwacht van de rode dame, maar die bleef uit. Al leek ze wel geïrriteerd bij zijn wat domme vraag. 'Ik bedoel, wat zijn we nu van elkaar. Ik bedoel ik weet dat ik van je hou en jij van mij dus wat maakt dat ons?' Vroeg ze onzeker terwijl ze het aankeek met een glimlach. Oliver beet weer op zijn lip en keek even weg. Hij wist wat hij wilde zeggen, maar hij was er veels te verlegen voor. Hij haalde diep adem. 'You wanna be my girlfriend?' Hij zei het heel ongemakkelijk en hij haalde weer een hand door zijn haren. 'Je weet dat we hier nog wel even over moeten praten ay?' Zei hij vervolgens. 'We kunnen dit niet zomaar negeren.' Hayden draaide haar hoofd weg en Oliver zuchtte. Beiden waren het er eigenlijk mee eens om het er niet over te hebben, maar hij was bang dat alles weer opnieuw zou gaan als ze het er niet over hadden. Hadden ze in de glade geen relatietherapeut? 'Ik weet dat het moet en dat het nodig is. Maar uberhaupt zeggen wat ik voor jou voel was al het moeilijkste wat ik heb gedaan hier. Ik merk namelijk dat over gevoelens praten niet altijd even makkelijk is voor mij.' Oliver knikte, dat had hij ook wel gemerkt. 'Als jij eten gaat halen en wat te drinken ga ik dekens en kussens ergens vandaan toveren zodat we straks nar de sterren kunnen kijken.' De blonde jongen grijnsde. 'Yes boss.' Zei hij terwijl hij nog even door haar haren woelde en zich vervolgens los maakte uit haar greep. 'Gewoon dezelfde plek in het bos?' Vroeg hij toen hij een paar stappen in de richting van de keuken had gezet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptyvr mei 01 2015, 12:42


'You wanna be my girlfriend?' Ze beet op haar onderlip terwijl ze een brede glimlach toonde. 'Maybe' zei ze plagend terwijl ze hem besprong en haar benen om zijn heupen legde en hem zoende nu ze er zo veel beter bij kwam dan gewoon zo klein zijn. 'I wouldn't want anyone else.' Zei ze zachtjes en gaf hem weer een zoen waarna ze zich liet zakken en hem met een glimlach aankeek. 'Yes boss.' Ze zette haar hand vlak tegen haar voorhoofd en sloeg die naar voren als een militaire groet. 'It's Yes Ma'am' riep ze plagend terwijl ze met aar hoofd schudden toen het door de war was gewoeld. Ze knikte op zijn volgende vraag en rende weg om kussens en dekens te grijpen en die neer te pleuren waar ze de vorige keer ook naar de sterren hadden bekeken. Deze keer had ze een tweetal dekens meer mee genomen om op te lippen, ze hield er van om dingen gezellig te maken met zachtheid. Ze plofte neer toen ze net klaar was en besloot liggend te wachten op Oliver.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptyvr mei 01 2015, 14:57

'I guess that maybe is a yes.' Zei hij met een knipoog en kon haar nog net opvangen toen ze op hem sprong. Bijna verloor hij zijn evenwicht, maar wist het nog net te behouden. 'I wouldn't want anyone else.' Hoorde hij haar zachtjes zeggen en onwillekeurig moest hij glimlachen. Ze gaf hem altijd het gevoel dat hij zo speciaal was, vooral als ze dit soort dingen zei. 'I'm glad to hear that.' Fluisterde hij terug toen ze zich weer op de grond zette. Eenmaal de opdracht verkregen ging Oliver op weg, hij wist dat hij officieel geen eten mocht pakken dus ietwat nerveus scharrelde hij rond in de keuken. De buit was uiteindelijk uitgekomen op twee appels, een paar, helaas wel, koude kippenpootjes, brood en een fles drank. Het leek erop dat niemand hen had gezien en vluchtig schoot Oliver het bos in. Aangekomen op de plek trof hij Hayden al liggend aan. 'Ik hoop niet dat je vegetarisch bent.' Zei hij met een grijns toen hij de mand met eten neerzette.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptyvr mei 01 2015, 15:10


Ze keek op naar hem en glimlachte toen ze hem zag verschijnen. Ze pakte de spullen en grijnste bij de fles drank breed. 'Oh god weer drank. oohh kip!' Meteen greep ze een poot en nam er een hap van. Ze keek hem uitdagend aan terwijl ze op haar rug rolde en nog een hap nam van de kippenpoot. 'Ik had honger man!' Zei ze vrolijk terwijl ze haar mond leeg at en hem nog een keer zoende. 'So we're kinda together now?' Vroeg ze iets onzeker ter bevestiging. Ze wist niet of ze dat wel openbaar wilde hebben, maar aan de andere kant gingen er geruchten rond volgens Alex. Wacht dit wilde ze tegen Alex zeggen, waarom eigelijk? Ze vond Alex wel oke kwam ze achter. Toen ze de poot had opgegeten kwam ze overeind op haar knieën, ze gooide een van haar benen aan de andere kant van hem op zo een manier dat ze op zijn schoot zat. Ze keek hem met een glimlach aan terwijl ze haar armen om zijn nek gooide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Oliver
Oliver
Admin
Keeper
- Sloppers
stung

PROFIEL
Tag : The real trouble with reality is that there's no background music.

Aantal berichten : 1976

Registratiedatum : 16-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 20 Years
Job: Trying to get his shit together. It isn't working. Please send help.
Relationship: Depends if you like a complaining alcoholic.

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptyvr mei 01 2015, 15:47

Hayden hapte dankbaar toe met het eten, Oliver daarentegen had nog niet veel honger maar nam een paar hapjes van een appel. 'Er is niets te vieren zonder drank ay, al ga ik het niet meer aanraken. Niet na de vorige keer.' Zei hij met een grijns. Ondertussen wist hij wel half wat er gebeurd was de avond dat ze dronken waren geworden. Het enige wat hij kon herinneren was dat ze kei-hard hadden gelachen en gezoend en blijkbaar kon hij heel slecht tegen drank dus bleef hij liever er met zijn handen vanaf. Al wist hij niet hoe Hayden er op zou reageren. 'So we're kinda together now?' Vroeg ze iets onzeker ter bevestiging. Oliver knikte instemmend. 'Maar waarom wil je dat zo graag bevestigd hebben?' Vroeg hij aan haar terwijl hij het klokhuis van de appel ergens ver weg in de bosjes gooide. Oliver ging naast Hayden liggen en keek haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Hayden
Hayden
Admin
Keeper - Cooks

PROFIEL
Tag : Noone likes you

Aantal berichten : 1999

Registratiedatum : 18-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: ✗ 17
Job: ✗ Cook || Be careful you wont be the first one to be poisoned
Relationship: ✗ You are the reason I became stronger. But yet you are my weakness

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Emptyvr mei 01 2015, 16:26


Ze keek met een zielige blik naar hem toen hij weigerde de drank aan te raken. 'Waarom neem je het dan mee Olijfje?' Vroeg ze geïnteresseerd, 'wilde je mij dronken voeren ofzo?' Vroeg ze plagend terwijl ze net zo hard weer plaats nam op zijn schoot en toen hij ging liggen liet ze zich rusten op zijn onderbuik. Ze glimlachte en streek langs zijn wang om met de lokken te spelen. 'Maar waarom wil je dat zo graag bevestigd hebben?' Ze hief haar schouders en keek hem met een glimlach aan. 'Misschien omdat ik stiekem best wel heel erg onzeker ben. Maar ik wil niet dat jij dat weet want misschien knap je er wel op af.' Zei ze zachtjes met een glimlach terwijl ze hem een kus gaf. Ze kon hem nu dus echt haar vriendje noemen toch? Nog steeds was ze er onzeker over.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

*insert random title here* Empty
BerichtOnderwerp: Re: *insert random title here*   *insert random title here* Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
*insert random title here*
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-