IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 A-ha

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

A-ha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A-ha   A-ha - Pagina 2 Emptywo jun 10 2015, 16:41

Evan liet een zachte zucht varen toen hij naar Lester keek. De jongen kon toch op zijn minst net alsof doen dat hij het ging proberen om het te onthouden? Hij zag nu al dat de man weer met andere dingen bezig was en hij dacht er niet aan om zijn naam opnieuw te herhalen voor hem. Daar ging hij zijn energie niet insteken, want de jongen bleek duidelijk niet mee te willen werken. Hij trok zijn wenkbrauw op toen Lester zei welke job hij had. ‘Dan heb ik je toch niet gezien toen ik aankwam,’ sprak hij droog. Een witharig meisje had zorg over hem genomen. Hij dacht dat hij dat wel beter vond dat de jongen die voor hem stond. Als hij hetzelfde grapje had gemaakt wanneer hij voor het eerst hier arriveerde, zou hij het misschien wel geloofd hebben en dat zou niet zo leuk voor hem geweest zijn. Zijn blik gleed naar de jongen. ‘Echt wel een prachtige job trouwens,’ zei hij en het sarcasme droop er vanaf. Hij onderdrukte een gaap terwijl hij naar de lucht keek. Het begon een beetje bewolkt te worden en Evan vermoedde dat het al ergens na de middag was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

A-ha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A-ha   A-ha - Pagina 2 Emptywo jun 10 2015, 19:39



Er werd hem meteen verweten dat hij zijn baan fout had gedaan, wat een spottende grijns op zijn gezicht toverde en hem zijn schouders deed ophalen. "Ik zei niet dat ik er goed in was," Grinnikte hij, en vernauwde toen even geamuseerd zijn ogen, "Het is ook niet alsof je wenst dat ik er wel was geweest," Het was geen kunst dat te weten, het was zelden dat Lester überhaupt de moeite nam om je naam te ontdekken laat staan je een heuse rondleiding te geven door the glade, niets voor hem. ‘Echt wel een prachtige job trouwens,’ De jongen keek weer opzij, he knew, natuurlijk, beste job die er was, het was namelijk niet alsof hij echt iets hoefde te doen, anderen deden het altijd voor hem. "Wat wil jij worden dan," Hij moest echt gaan oefenen op de vraagtoon, soms ging het goed, maar meestal faalde hij er zwaar in, nu klonk het als een stelling, zonder enige echte interesse. Oeps.

Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

A-ha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A-ha   A-ha - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 08:36

Evan liet een korte zucht varen toen hij kon concluderen dat Lester’s job was om eigenlijk helemaal niks te doen in de Glade en anderen het werk te laten doen. Ah zo. Meteen voelde hij al iets van ergernis de kop opsteken voor de jongen. Al zeker omdat ze allemaal probeerden om iets van de Glade te maken en hij het leek te vertikken. Hij besloot om zijn ergernis niet al te veel uit te drukken. Het gesprek ging nog niet zo’n slechte kant op en dat wilde hij voor nu graag houden. Misschien dat hij er op later stadium iets over op ging merken. Zijn blauwgrijze ogen gleden weer naar voren en hij glimlachte toen hij de vraag hoorde. ‘Med-Jacker,’ antwoordde hij simpel. Hij had een rondleiding gekregen in de verschillende jobs die er waren en Med-Jacker had hem ontzettend interessant geleken. ‘Gewoon omdat ik mensen graag help en wel wat medische kennis heb.’ Hij lichtte zijn antwoord maar verder toe in geval dat Lester daar geïnteresseerd in was, maar aan de manier te merken waarop Lester zijn vraag – met denkbeeldige aanhalingstekens bij vraag – had gesteld, had hij gehoord dat er niet veel interesse was. En omdat hij nu eenmaal Evan heette en zijn persoonlijkheid ook zo was, kon hij het niet laten. ‘Maar er moet toch wel iets interessant klinken om te doen in de Glade?’ vroeg hij. ‘Tenzij je het natuurlijk ontzettend druk hebt met je huidige job.’ Hij rolde met zijn ogen en er klonk overduidelijk sarcasme in zijn stem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

A-ha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A-ha   A-ha - Pagina 2 Emptyza jun 20 2015, 13:42



De ander wilde graag anderen helpen, quite the hero he was. Lester moest zich inhouden niet heel overdreven met zijn ogen te gaan rollen, bestond er een nóg sociaal wenselijker antwoord? Vast niet, anders had Ian dat wel gezegd. Het antwoord werd zelfs toegelicht, voor het geval Lester niet wist wat medische gasten deden ofzo, begrijpen waarom mensen altijd de drang hadden alles uit te leggen deed hij niet, was ook niet zijn taak dus moeite ervoor doen deed hij ook niet. ‘Maar er moet toch wel iets interessant klinken om te doen in de Glade?’ Het was even stil geweest, en toen had I -.. I? Iets met de 'i' in ieder geval- het niet meer uitgehouden. Er moest wel wat interessants zijn? Vast wel, de neiging om ernaar te gaan zoeken had Lester alleen niet echt. "Vast wel," Antwoordde hij echter, het idee hebbende dat de ander hem toch al niet zo mocht. Niet dat het hem altijd evenveel uitmaakte, maar om van elk levend wezen hier een vijand te maken? Niet handig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

A-ha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A-ha   A-ha - Pagina 2 Emptyza jul 11 2015, 13:05

Evan wist al voordat Lester een antwoord gaf dat het toch niks ging uithalen. De jongen leek een luie instelling te hebben, eentje die niet echt paste op de Glade als je het Evan vroeg. Hij wilde echt streven naar zijn doel om Med-Jacker te worden en de verantwoordelijke van de Med-Jackers echt te laten zien dat hij geschikt was voor deze job, maar de instelling van deze jongen kwam daar niet eens bij in de buurt. Evan was benieuwd hoe lang de jongen hier zou blijven rondlopen zonder job. Hij wist zeker dat de leiders hier er wel voor zouden zorgen dat hij toch een job kreeg. Wie de leiders dan ook waren, want dat was hem nog steeds niet helemaal duidelijk. Hij had dan ook geen idee wie als eerste op de Glade aangekomen was en wie de boel hier een beetje in de gaten hield. Of hij had hem nog gewoon niet ontmoet. Als het een hem was. Evan zuchtte toen hij het antwoord van Lester aanhoorde. ‘Je zal uiteindelijk toch wel je steentje moeten bijdragen,’ zei hij kalm tegen de jongen. ‘Of je dat nu leuk vindt of niet.’ Het was waar. Hij zou toch echt wel iets moeten doen, anders ging het ook niet werken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

A-ha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A-ha   A-ha - Pagina 2 Emptyzo jul 12 2015, 08:38



Oh grote goden, de jongen deed zijn best niet in te storten toen de nieuweling hem probeerde duidelijk te maken dat wat hij deed niet kon. Lester begon te grinniken, en keek toen zijlings naar.. Ehm.. Naam kwijt. "Oke grote Mushu," Antwoordde hij, met gespeelde nederigheid die er duidelijk bijzat om de ander te bespotten. "Bedankt voor uw alwetende advies," Zijn ogen stonden echter nog steeds kil, en zeker tijdens zijn dramatische buiging -serieus hij was gemaakt voor theaterspul, dit was hilarisch- maakten ze duidelijk dat nieuweling niet echt serieus genomen werd. Toen hij weer rechtstond veranderde dit echter, en leunde hij weer op de reling. "Ga jij je nou maar gewoon inzetten voor je Medische baantje, ze zullen je graag willen hebben," Voegde hij toe, het wel menende want soort zocht soort right? Nou, de stapel sentimentalisten en revolutionisten die zichzelf Med-Jackers noemde zouden dan zeker blij zijn met Dr. Phil hier naast hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

A-ha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A-ha   A-ha - Pagina 2 Emptyma aug 24 2015, 19:19

Evan wist al voordat hij de gezichtsexpressie van Lester zag dat hij niet serieus genomen ging worden. Een zucht verliet dan ook zijn lippen nog voor de jongen begon te spreken. Hij gaf het op. Hij nam aan dat Lester’s gebrek aan de wil om iets te doen in de Glade heus wel opgemerkt en besproken zou worden door anderen. Hij was niet het type dat over dat soort dingen ging klikken bij andere mensen. De leiders hier in de Glade zouden heus wel schoon genoeg krijgen van Lester’s attitude en zelf iets ondernemen. Hij ging er geen tijd meer in steken. Hij trok zijn wenkbrauwen op toen Lester weer verder sprak, maar deze keer had de jongen een iets serieuzere houding en hoorde hij ook geen spot in de stem van de bruinharige. ‘Meen je dat?’ Plotseling kwamen de twijfels weer omhoog en voelde hij de nervositeit door zijn lichaam gaan. ‘Ik heb geen idee of ik wel goed genoeg ben,’ mompelde hij er vervolgens achteraan, ongewild zijn zorgen delend met de jongen naast hem. Hij wist dat hij weer een spottende reactie ging krijgen en dat zijn gevoelens bij dit soort types delen niet de slimste zet van hem was, maar wat moest hij anders doen? Lester wist het beste wat er van een Med-Jacker verwacht werd omdat hij hier al langer was. ‘Als ik het als Med-Jacker haal, dan verzorg ik je wel eens een keer als je gewond raakt,’ zei hij grijnzend tegen de jongen. Ha, nu had hij eens een keertje lol!

OOC: Sorry voor de late reactie! :c Evan is echt zo happy met Lester. Ze zullen echt goede vrienden worden XD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lester
Lester
Slopper

PROFIEL
Aantal berichten : 808

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 19
Job: *welcome to the void*
Relationship: Get the hell outta here

A-ha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A-ha   A-ha - Pagina 2 Emptyzo sep 06 2015, 08:58



Oh help, wacht even, spoel terug, was dat een vraag of hij het meende? Leerde die jongen dan nooit? Nooit iemand een reden tot bedenkingen geven nadat die net iets positiefs heeft gezegd, serieus, leven 101 maar nee hoor, Dr. Phil wist daar blijkbaar niets vanaf. ‘Ik heb geen idee of ik wel goed genoeg ben,’ Lester rolde in antwoord met zijn ogen, want wat was dat voor gedachte? "Dude," Begon hij, met een ultieme 'are you kidding me' toon. "Niemand hier is goed," Geloof hem maar, dat klopte. Ze waren allemaal jonge personen met geen idee van de wereld, en dan gingen ze verwachten dat ze zonder opleiding medici konden zijn? Schattig.
‘Als ik het als Med-Jacker haal, dan verzorg ik je wel eens een keer als je gewond raakt,’ Lester lachte even beleefd, maar had in no time weer een verveeld/serieus gezicht. "Veel geluk daarmee," Stelde hij dramatisch, en schudde zijn hoofd eens. Hoe moest hij gewond raken als hij niets deed? Inderdaad, niet dus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Evan
Evan
Med-Jack

PROFIEL
Tag : 1 september begint school weer. Toetsen en examens voor het laatste ander halve jaar! c: Laten we het erop houden dat ik erg mijn best ga doen xD

Aantal berichten : 602

Registratiedatum : 09-05-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 18
Job:
Relationship: I don't even know what's going on right now.

A-ha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A-ha   A-ha - Pagina 2 Emptydo sep 10 2015, 07:32

Ondanks dat Evan nog steeds in een staat van onzekerheid verkeerde, werd hij daadwerkelijk lichtelijk opgebeurd toen Lester zei dat niemand hier goed genoeg was. Hij wist dat het een beetje sneu van hem was om daar vrolijk over te zijn, maar dat gaf hem wel het gevoel dat hij er niet alleen voor stond. Hij nam aan dat de anderen daarom ook wel heel veel vragen hadden, maar zich er gewoon in hadden moeten slepen en deden wat ze dachten dat het beste was. Ze waren immers gewoon een stel pubers die het maar moesten redden met de gevaren die zich in de Maze bevonden. Hij kreeg al een rilling over zijn rug bij het idee dat de grote deuren van de Maze ooit open zouden blijven staan. Hij schudde zijn hoofd kort en draaide zijn hoofd naar Lester. ‘Zeg nooit nooit,’ zei hij al even dramatisch tegen de jongen. In eerste instantie had hij gedacht dat Lester en hij nooit overeen zouden komen, maar nu begon hij toch wel lichtelijk te twijfelen. Ondanks dat hij verschrikkelijk lui was, viel hij qua karakter wel mee. En hij had Evan zelfs net opgebeurd door iets te zeggen wat een ander normaal gezien totaal zou ontmoedigen, dus dat zat wel goed. ‘Weet je ondertussen mijn naam weer?’ Hij grijnsde terwijl hij Lester aankeek. ‘Zo niet, mag jij vanavond mijn eten gaan halen bij de Cooks.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

A-ha - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: A-ha   A-ha - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
A-ha
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Treehouse-