IndexZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

F

F

A

T

S

S

R

E

P

E

E

K



Builders



Cooks


Med
Jackers



Slicers

S

R

E

N

N

U

R

S

T

I

D

E

R

C

© 2015 The Maze Runner staat onder de leiding van de administratoren en is auteursrechtelijk beschermd. The Maze Runner wordt ondersteund door Actieforum en is vormgegeven door Max en Hayden, en de widgets door Anja. Alle teksten, karakters, verhaallijnen, codes en afbeeldingen zijn auteursrechtelijk beschermd en dienen niet zonder toestemming te worden gebruikt.
SWITCH ACCOUNTS




Deel
 

 This is not a paradise

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: This is not a paradise   This is not a paradise Emptywo jun 03 2015, 19:46

Ze droeg een bordeaux kleurige jurk die net tot haar kuiten kwam. Haar blonde haren vielen netjes over haar schouders. Aan haar voeten droeg ze lage zwarte all stars,die zaten het beste en waren handig om mee te wandelen. Ze liep richting deadheads,het leek haar voor nu de beste en rustigste plek hier in de glade. Er was zo veel gebeurd,als ze alle nieuws nog kon volgen. Er was iemand gestoken en er kwamen steeds meer greenies erbij. Ergens,in het midden van deadheads liet ze zich tegen een boom aan zakken. Ze had zich nog niet echt een job aangenomen,Track-Hoes leek op de eerste zicht iets voor haar maar de laatste tijd was ze hard gaan twijfelen. Ze wou niet elke dag lang op haar hurken door zitten en plantjes uitgraven,dat was saai werk en niet eens iets actiefs. Nee,ze wou liever een job waar je toch wat spieren kon kweken,maar toch bezig kon blijven. Zoals Builder,maar ze had geen zin dat iedereen haar raar zou aankijken,of dat ze achter haar rug moest horen dat Builder niks voor een meisje was. Een zachte zucht rolde over haar lippen. Met een harde klap liet ze haar hoofd tegen de stam van de boom botsen,gewoon expres. Ze voelde een lichte dreun,maar er was niet echt veel pijn. Tegen een stootje,of zelfs een klap kon ze wel tegen. Ze was geen mietje die zou gaan huilen als ze haar teen zou stoten. Iedereen hier op de Glade had iemand,een beste vriend of vriendin,iemand waar ze hun hart bij kon luchten of gewoon gezellig mee kon dollen. Maar zij had zich enkel weggehouden van iedereen,zich verscholen in treehouse of deadheads. Ze had na de eerste dag iedereen en alles ontlopen. Zelfs Max,die haar had verwelkomd toen ze hier was belandt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptywo jun 03 2015, 22:38

This is not a paradise 11hbi2r

// Max
"Lijkt me niet heel lekker om te doen," reageerde Max verbaasd toen hij Charlotte tegen een boom aan zag lopen, en het had er niet bepaald perongeluk uitgezien. Maar zijn gezicht stond vrolijk. Damn, wat had hij haar lang niet gezien! Hij had haar hier verwelkomd, maar daarna was ze een beetje van de gladebodem verdwenen. Of, misschien was hij ook wel een tijdje low-profile geweest. En dus liep hij met open armen op haar af om haar te begroeten.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptydo jun 04 2015, 17:15

Een grijns verscheen om haar lippen. "Het valt beter mee dan je denkt." Antwoordde ze. Ze stond op en streek haar jurkje goed. Ze liep op hem af en omhelsde hem kort. "Maar Maxie,hie gaat het met je?" Vroeg ze terwijl ze hem weer losliet. Ze bekeek hem kort. Nu hij was niet echt veranderd maar had wel wat meer spieren. Buiten Max had ze verder met niemand gesproken. Ze kwam enkel bij het eten opdagen en dan was ze weer weg. Ze zuchtte zachtjes. Er gebeurde hier niet echt iets,behalve in het labyrint maar daar mocht je niet binnen als.je geen runner was. Ze prutste wat aan een van de al wat oudere wondes op haar arm. Ze eist van de meeste zelfs niet eens hoe ze er aan was gekomen,maar zolang het niet schadelijk was boeide het ook niet echt.

-Gsm post
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptydo jun 04 2015, 17:45

This is not a paradise 11hbi2r

// Max
Hij ontving een knuffel, en even hield hij haar stevig vast, waarna hij Charlotte weer losliet. "Ja, nou, eh.. Best oke," grinnikte hij. "Beetje hectisch hier in de glade, maar dit soort ochtenden zijn altijd wel fijn." Hij liep nog een eindje door en wenkte Charlotte mee te lopen, want nog geen tien meter verder stond een soort picknicktafel, waar hij zijn benen over het bankje gooide en ging zitten. "Wat heb jij uit lopen vreten de laatste tijd? Ik heb je zo lang niet gezien."

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptydo jun 04 2015, 17:59

Ze vond het best fijn dat hij haar stevig vast hield. "Ja, nou, eh.. Best oke," Zei hij grinnikend op haar vraag. "Beetje hectisch hier in de glade, maar dit soort ochtenden zijn altijd wel fijn." Ze grinnikte,dat was wel waar. Max gebaarde naar haar om te volgen en dat deed ze ook. Ze ging over hem zitten en legde haar handen op haar schoot. "Wat heb jij uit lopen vreten de laatste tijd? Ik heb je zo lang niet gezien." Vroeg hij. 'Conditie op peil houden,opzoek naar wat meer avontuur maar dat viel snel af,rondzwerven in deadheads en nachtjes door doen en dergelijke.', Antwoordde en glimlachte. 'En,hoe gaat het als Builder? Heb jij hier nu zowat de leiding?',ze keek hem nieuwsgierig aan. Ze sloeg haar ene been over haar andere,het was puur een gewoonte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyvr jun 05 2015, 11:28

This is not a paradise 11hbi2r

// Max
Ook Charlotte ging zitten en sloeg haar benen over elkaar. "Aan je conditie werken?" herhaalde hij verbaasd. Hij had het niemand daarover horen hebben, behalve de runners zelf. "Nachtjes door, in je eentje?" Natuurlijk ging hij ook wel eens laat slapen, maar hij trok nooit in z'n eentje nachten door. "Builder zijn bevalt me wel," zuchtte hij tevreden. "Het zou handig zijn als er wat meer van waren, zodat ze me konden helpen. Maar upstairs homestead is goed gelukt, en dat was het moeilijkste tot nu toe. Dus ik ben tevreden." Op de vraag of hij de leiding had, wist hij niet goed wat te zeggen. Hij moest even nadenken, want hij wist zelf ook niet goed wat de situatie was. "Ik denk dat ik nu wel veel regel, ja, maar ik wil zo snel mogelijk keepers voor alle taken zodat die branches zichzelf kunnen regelen." Nu was Kristy nog naar hem gekomen om te klagen over de troep die andere slicers maakte. Zodra hij daar een keeper voor had aangesteld, konden ze met die klachten naar de keeper. "Ik ben niet van plan om het zo voor altijd te houden." Daar was het hem toch iets te stressvol voor.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyvr jun 05 2015, 13:57

"Aan je conditie werken?" herhaalde hij verbaasd. Ze knikte. 'Jep,voor als het ooit nodig is.',antwoordde ze. "Nachtjes door, in je eentje?" Weer knikte Charlotte. 'Te veel energie.',zij ze grijnzend. "Builder zijn bevalt me wel," zuchtte hij tevreden. "Het zou handig zijn als er wat meer van waren, zodat ze me konden helpen. Maar upstairs homestead is goed gelukt, en dat was het moeilijkste tot nu toe. Dus ik ben tevreden." Ze knikte,homestead zag er echt goed uit,er zat vast super veel moeite in. "Ik denk dat ik nu wel veel regel, ja, maar ik wil zo snel mogelijk keepers voor alle taken zodat die branches zichzelf kunnen regelen." Zei hij. "Ik ben niet van plan om het zo voor altijd te houden." Ze knikte. 'Je zou een goede leider geweest zijn,ik bedoel je bent relax en kalm in moeilijke situaties of juist in situaties waar iedereen in paniek zou schieten.', Zei ze en glimlachte. 'Maar je moet doen wat je het leukst vind.', Vervolgde ze. Ze kamde met haar vingers even door haar blonde haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyvr jun 05 2015, 15:53


This is not a paradise 11hbi2r

Max
I'd take another chance, take a fall

Hij krabde achter zijn hoofd. Hij hoopte vurig dat het nooit nodig zou zijn dat iemand een goede conditie nodig had. Maar natuurlijk was het wel bij hem opgekomen dat een griever de glade in zou kunnen komen zolang de deuren open waren. Want waarom zou zo'n beest zich houden aan een grens? Hij keek omlaag toen ze begon over dat hij een goede leider zou zijn. "Dank je," glimlachte hij, want hij zag het zeker wel als een compliment. "Maar ik wil niet de verantwoordelijkheid hebben als er iets misgaat, in ieder geval niet in m'n eentje. En inbreng van anderen is altijd handig." Hij wilde de keepers veel meer invloed gaan geven dan alleen de leiding over die branch.


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyvr jun 05 2015, 19:14

"Dank je," Zei hij glimlachend,waardoor Charlotte automatisch terug glimlachte. "Maar ik wil niet de verantwoordelijkheid hebben als er iets misgaat, in ieder geval niet in m'n eentje. En inbreng van anderen is altijd handig." Ze knikte. Omdat ze niks wist te zeggen viel er een stilte. Ze verdronk wat in gedachten. Automatisch beet ze op haar lip,puur een gewoonte. Charlotte was veel stiller en teruggetrokken dan op de 1ste dag. Op dag 1 was ze erg open geweest en had ze het lot geaccepteerd. Maar nu leek het of al het goede uit haar gezogen was. Maar deels zorgde ze er zelf wel voor door iedereen steeds te ontlopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyvr jun 05 2015, 20:09


This is not a paradise 11hbi2r

Max
I'd take another chance, take a fall

Charlotte glimlachte terug, maar er viel kort een stilte. Max keek opzij, naar de muren en de lange schaduwen die ontstonden door de niet zichtbare lage ochtendzon. Uit een zak haalde hij een appel die hij even door z'n hand liet rollen en waar hij uiteindelijk een grote hap uit nam. Hij was heerlijk sappig, en het hielp hem nog wat verder wakker te maken. "Is er iets?" vroeg hij toen hij zijn mond leeg gegeten had en de appel voor hem op de tafel had gelegd.


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyvr jun 05 2015, 20:59

Ze schudde haar hoofd toen hij vroeg of er iets was. "Nee,er is niks." Zei ze waarna ze kort op haar lip beet. Ze keek toe hoe hij zijn appel op at. "Heb je nooit gedacht aan hoe je leven er misschien uitzag voor je hier kwam? Ik bedoel,wie weet had ik wel een vriendje,of had ik juist niemand." Zei ze zacht. Ze wiat niet waarom ze het zei,maar ze.wist wel dat ze hem kon vertrouwen. Ze keek om kort aan. Hij was niet mos. In tegendeel,hij was kanp,gespierd en zag er goed uit. Hij was erg kaln en rustig en wist wat hij deed. Er zouden vast veel meisjes voor hem vallen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyvr jun 05 2015, 22:16


This is not a paradise 11hbi2r

Max
I'd take another chance, take a fall

Er waren wel meer mensen die hem deze vraag hadden gesteld, maar een antwoord geven werd er niet makkelijker op. "Ik vraag het me heel vaak af," antwoordde hij eerlijk. "Ik heb m'n hoofd gebroken in het proberen om iets te herinneren, maar het zit er gewoon niet meer in." Hij staarde naar de verte en bleef met het takje bovenop de appel spelen. Hij zuchtte voor hij verder ging. "Dus ik heb het zo veel mogelijk losgelaten en geaccepteerd dat ik misschien wel nooit te weten kom wat voor een leven ik hiervoor had."


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyza jun 06 2015, 10:55

"Ik vraag het me heel vaak af," antwoordde hij-. "Ik heb m'n hoofd gebroken in het proberen om iets te herinneren, maar het zit er gewoon niet meer in." Ja,daar had zij ook last van. Alsof alles uit je hoofd was gezogen. "Dus ik heb het zo veel mogelijk losgelaten en geaccepteerd dat ik misschien wel nooit te weten kom wat voor een leven ik hiervoor had." Ze knikte even. 'Maar zo kunnen we niet blijven leven? Ik bedoel,er zitten hier zelfs een paar die 15 zijn,wij zouden allemaal naar school moeten gaan,studeren of juist een opleiding moeten volgen!', Haar stem schoot een paar tonen omhoog. 'Wij horen niet te werken om te overleven, nu oké jawel maar niet zo. Wij horen gewoon plezier te hebben en met vrienden kattenkwaad gaan uithalen,feesten tot in de vroege ochtend en noem maar op!', Vervolgde ze. Ze was opgestaan en haar handen steunden op de picknick tafel. Snel ging ze weer zitten,nee dit was geen plek om te leven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyza jun 06 2015, 23:22


This is not a paradise 11hbi2r

Max
I'd take another chance, take a fall

Het liet hem lachen toen Charlotte zich zorgen bleek te maken over opleidingen en nachtenlang feesten. Het leken hem van die basale dingen om je zorgen om te maken vergeleken met grievers, honger en de grote vraag waarom ze hier zaten. Hij krabde even achter z'n hoofd, niet helemaal wetend wat hij moest reageren omdat hij zelf nog niet over deze dingen had nagedacht. "Opleidingen zijn niet helemaal waar ik aan dacht. Mijn zorgen liggen meer bij iedereen te eten geven en hier uit komen. Levend, als het even kan." Hij pulkte aan een uitstekende splinter in de tafel. "Ik weet dat we hier niet zo kunnen blijven leven, en daarom proberen we manieren te bedenken om eruit te komen. Maar nu de griever overdag rond blijkt te lopen, liggen de runners even stil, totdat we een tegengif gevonden hebben." Kattenkwaad, het klonk zo lieflijk in zijn oren.


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptywo jun 17 2015, 18:02

"Opleidingen zijn niet helemaal waar ik aan dacht. Mijn zorgen liggen meer bij iedereen te eten geven en hier uit komen. Levend, als het even kan." Zei hij terwijl hij aan de tafel prutste. 'Blijf dan maar dromen,naar mijn weten is dit gewoon de hel.',mompelde ze,haar stem iets te scherp. "Ik weet dat we hier niet zo kunnen blijven leven, en daarom proberen we manieren te bedenken om eruit te komen. Maar nu de griever overdag rond blijkt te lopen, liggen de runners even stil, totdat we een tegengif gevonden hebben." Ze draaide even met haar ogen. 'Als het aan mij lag,en als iedereen Runner kon worden zou ik Runner zijn geweest en dat verdomde labyrint zijn ingegaan,dag en nacht er door. Gewoon rennen op leven en dood en wie weet is er een uitgang,en dan ben ik weg. Maar dat zou te makkelijk zijn. Als ik kon zou ik gewoon afbollen,maar dat lijkt me te mooi om waar te zijn.', haar stem had die ene uitdagende klank gekregen met die kille ondertoon terwijl haar ogen die uitdagende blik hadden gekregen. De blik die ze had gehad toen ze voor het eerst hier belande. 'Dit kun je beter de Hel noemen dan de Glade,elke greenie die hier komt zou weten dat we hier ofwel zullen sterven,en anders gebeurd dat in het labyrint.', de grijze muren hadden al haar positieve gedachten opgeslokt. Ze was niet echt depressief,gewoon boos? Vooral gefrustreerd omdat ze enkel kon toezien hoe meer mensen er kwamen en elke dag moest ze de dag weer doorkomen met de gedachten dat ze hier opgesloten zaten. Ze merkte nu pas dat ze was gaan staan,dus ging ze rustig weer zitten. 'Even over wat anders,ik zie Track-Hoes niet echt zitten,is er een mogelijkheid van job te veranderen?', Begon ze langzaam een ander onderwerp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyza jun 20 2015, 22:02

This is not a paradise 15s4l7q
Even ging Max met z'n over over z'n neus en kin, wegkijkend van Charlotte. Hij snapte haar frustratie, maar hij kon er moeilijk op reageren. Want ja, natuurlijk konden ze het erop wagen en met z'n allen het labyrint inrennen in de hoop iets te vinden. Maar hij wist ook wat het risico was, dat had hij gezien bij Oliver en Alylore. Hoe waanzinnig klote deze plaats ook was, hij had geen doodswens. En dus liet hij Charlotte maar even ragen, want het moest er ooit uit, maar hij had geen idee hoe hij erop moest reageren.

Op haar vraag daarna kon hij wel wat zeggen. "Hmm, ik denk dat we moeten voorkomen dat iedereen ineens van job verandert, maar nu de track-hoes nog geen keeper hebben, kan het denk ik wel," antwoordde hij. "Waar zat je aan te denken?"


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyzo jun 21 2015, 11:23

"Hmm, ik denk dat we moeten voorkomen dat iedereen ineens van job verandert, maar nu de track-hoes nog geen keeper hebben, kan het denk ik wel," antwoordde hij. Ah,dat was handig. "Waar zat je aan te denken?" Vroeg hij. 'Bricknicks of Builders,dat is wat actiever en het is steeds wat anders. Bovendien het is elke keer weer iets anders dat je moet doen,en elke keer weer een uitdaging.',gaf ze als antwoord. Of Runner,maar daar had vast niemand over te beslissen,dat hing er van af wie vast het geluk had om gekozen te worden. Ze richtte haar ogen op Max en wachtte af wat hij zou zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyzo jun 21 2015, 17:41

This is not a paradise 15s4l7q
Hij luisterde aandachtig, en begon al te knikken toen ze nog aan het vertellen was. "Als je builder wil worden, kan ik makkelijk 'ja' zeggen, omdat ik de keeper ben. Wat betreft bricknicks, daar is nog geen keeper voor. Dus overweeg wat je het liefst hebt, en dan kan je me altijd op de hoogte brengen van je beslissing." Dat leek hem voor nu het beste, tenzij ze al meteen wist wat ze zou willen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyzo jun 21 2015, 19:17

Max knikte terwijl ze aan het praten was. "Als je builder wil worden, kan ik makkelijk 'ja' zeggen, omdat ik de keeper ben. Wat betreft bricknicks, daar is nog geen keeper voor. Dus overweeg wat je het liefst hebt, en dan kan je me altijd op de hoogte brengen van je beslissing." Lot dacht even na. Als je als Bricknicks niks te doen had liep je van de grootste tijd wat te niksen. 'Ik ga voor Builder,dan kan je altijd nog een stoel bouwen of een ladder of wat dan ook en als je als Bricknicks niks te doen hebt lijkt het in mijn ogen dat je dan dagen lang maar wat rondhangt tot er iets gerepareerd moet worden.',antwoordde ze bedenkelijk. Ze tuitte haar lippen en keek naar een punt voor zich. Ze knikte. 'Builder,mijn besluit staat vast.',antwoordde ze en glimlachte terwijl ze naar Max keek. Nu hing het enkel van hem af of hij haar wou aannemen of niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyzo jun 21 2015, 23:12

Hij begon weer te knikken. "Ja, klopt. Bricknicks zijn ook nog niet heel erg nodig nu dat de builders de taken nog aankunnen." Charlotte leek er nog even na te denken, maar nam toen definitief haar beslissing. Een glimlach verscheen op zijn mond. "Welkom tot het team dan!" verwelkomde hij haar en hij gaf een klopje op haar schouder.


Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyma jun 22 2015, 15:29

"Ja, klopt. Bricknicks zijn ook nog niet heel erg nodig nu dat de builders de taken nog aankunnen." Hoorde ze Max zeggen. Nadat ze geantwoord had wat ze besloot had ze hem aangekeken. "Welkom tot het team dan!" Zei hij verwelkomend,gevolgd door een schouderklopje. Een brede grijns stond op haar gezicht. 'Oké,nu over wat anders Maxie', begon ze grijnzend en keek hem aan. 'Hoe is het in de liefde met je? Ik zou er voor durven wedden dat er vast meisjes achter je aan lopen.', vervolgde ze. Ze keek hem nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyma jun 22 2015, 16:12

Hij lachte zijn tanden bloot bij haar onverwachte switch in onderwerp en hij keek even weg. Toen hij weer terugkeek legde hij zijn ellebogen op de tafel en leunde hij zijn kin op zijn handen. "Sinds kort zijn Helena en ik samen," glimlachte hij breed. Het was niet te missen dat hij nog steeds de verliefde roes over zijn wangen had, nog zowaar aangeschoten door het geluk dat het allemaal zo gelopen was. "En jij?" vroeg hij nu geïnteresseerd.

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyma jun 22 2015, 19:49

"Sinds kort zijn Helena en ik samen," Antwoordde hij. Ze keek hem verbaasd aan. 'Wat geweldig!',riep ze blij. 'Dan word het tijd dat ik haar eens ga leren kennen.', vervolgde ze lachend. "En jij?" vroeg hij geïnteresseerd. 'Ik wacht nog steeds op mijn dream boy. Al weet ik wel hoe hij eruit moet zien. Gespierd,niet al te groot,even oud als mij,groene ogen of blauwe,blonde haren al mag zo van dat koper bruin achtige haren ook,euhm beetje mysterieus maar als het op liefde aankomt een trouwe iemand die je beschermt en badboy achtig mag ook wel.',beschreef ze grijnzend haar ideale droom jongen. 'Maar buiten jow ken ik nog niemand behalve van ziens en ik moet zeggen er zit echt niemand tussen die aan mijn eisen voldoet.',voegde ze er lachend aan toe,maar het was de waarheid. Ze had nog niemand gevonden die haar hart op hol liet slaan,dus haar zoektocht ging verder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Max
Max
Admin
Keeper - Builders

PROFIEL
Tag : Living the Leeds Life

Aantal berichten : 1653

Registratiedatum : 12-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17 jaar
Job: Builder
Relationship: If I loose myself tonight, it will be by your side

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyma jun 22 2015, 20:34

Hij lachte door haar opgewekte reactie. "Het wordt sowieso tijd dat je hier meer mensen leert kennen." Hij snapte niet dat zo'n zelfverzekerd meisje als Charlotte zich niet meer bezighield met meer mensen hier. Hij verwachtte dat ze zo bij een of andere meidengroep opgenomen zou worden. "Gut, je hebt ook niet zomaar een lijstje," lachte hij. "En ik zou ook niet op zóék gaan, als ik jou was. Ik bedoel.. het is toch de glade. Relaties lijken mij niet de eerste prioriteit."

Terug naar boven Ga naar beneden
Charlotte
Charlotte

PROFIEL
Aantal berichten : 102

Registratiedatum : 13-04-15

RPG SHEET

Character sheet
Age: 17
Job: Builder
Relationship: Nothing for me

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Emptyma jun 22 2015, 20:47

"Het wordt sowieso tijd dat je hier meer mensen leert kennen." Ze grinnikte. 'Als ik eerlijk mag zijn,ik ben nooit zo'n type geweest die aan haar uiterlijk dacht enzo,zo'n girly gedoe is niks voor mij. Ik hou van avontuur,fun,beetje de slechterik uithangen en noem maar op. Dus,mij zul je niet rap met iemand anders zien,het komt er op neer dat ik erg slecht ben veel vrienden te behouden.', zei ze en beet met een klein lachje op haar lip. Nee al van dag 1 had ze nog nooit met de andere meisjes hier gesproken,ze zou zich sneller bij jongens op haar gemak voelen,maar dat is niet altijd wederzijds dus was haar vriendenlijst erg kort. Maar ze had er geen problemen mee,integendeel ze kon er prima mee leven. "En ik zou ook niet op zóék gaan, als ik jou was. Ik bedoel.. het is toch de glade. Relaties lijken mij niet de eerste prioriteit." lachend draaide ze met haar ogen. 'Met twee is beter dan alleen.',gaf ze als antwoord. 'Maar vertel eens wat meer over Helena.', zei ze toen na een korte stilte en keek hem nieuwsgierig aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud

PROFIEL
RPG SHEET

This is not a paradise Empty
BerichtOnderwerp: Re: This is not a paradise   This is not a paradise Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
This is not a paradise
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Trouble in paradise

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
The Maze Runner :: THE GLADE :: Deadheads-